konto usunięte
Temat: Przykre sytuacje z siecią
Piotr J. Осhwаł:
Kamil Winnicki:
tylko zaledwie dwa razy zdarzyło mi się, że klient Orange chciał przejść gdzie indziej
Może dlatego, że z reguły klienci, którzy chcą przejść gdzie indziej - udają się po dobrą radę gdzie indziej, a nie do salonu PTK Centrostal?
PTK Centrostal?? nie znam ;P
Nie mówię o klientach którzy sami się odzywają, że chcą przejść. Bo to jasne, że idą od razu załatwiać takie sprawy do innego operatora.
Mówię o klientach do których dzwonie i proponuje spotkanie w celu prezentacji oferty i przedłużenia umowy. I wtedy klient mówi mi że ma taki zamiar, bo coś tam... Umawiam się na spotkanie, poznaję potrzeby, proponuje rozwiązanie dobierając odpowiednie usługi, nigdy klient "nie oparł się" ofercie i nie ma tu znaczenia, że chciał zrezygnować z Orange, tak samo obsługuję inne przedłużenia umów.