konto usunięte
Temat: przedłużenie umowy:)
Zastanawia mnie co jeszcze napiszecie aby "ułatwić" pracę kolegom...Andrzej Czaja:
Aleksandra S.:Witam… wiadomo że KKB czy DKB ma troszkę większe pole manewru niż salon, ale nie pisz proszę, iż w salonie nic nie można negocjować… jeżeli chodzi o segment biznesowy ,to salony mają 3 poziomy negocjacji (rabaty na telefon do 400 zł).To od konsultanta, zależy z jakiego poziomu skorzysta i za jaką cenę sprzeda telefon i jakie usługi, może jeszcze dorzucić ,a poza tym nie raz spotkałem się z tym, iż KKB proponował gorszą ofertę utrzymaniową niż salon (w szczególności jeżeli klient nie przynosił zbyt wygórowanych dochodów dla PTK).Klient indywidualny ,także może dużo wynegocjować w salonie… dlatego zanim zdecydujecie się na przedłużenie umowy przez telefon warto pofatygować się do salonu…Andrzej Czaja edytował(a) ten post dnia 07.09.08 o godzinie 13:05
Witam,
jeśli chodzi o ofertę to jest pewna różnica między tym, kto u kogo co otrzyma i na czym zyska. Otóż osoba indywidualna najwięcej wyciągnie na infolinii, ewentualnie na necie. Firma czy działalność osobowa bezpośrednio u KKB lub KSA, bo oni mają największe uprawnienia co do zniżek i promocji. W salonie nikt nie będzie negocjował...
A jeśli chodzi o SPV E650 to porażka, miałam w zeszłym roku, co prawda za 1zł, ale i tak szkoda jakichkolwiek pieniędzy na tego smartfona.