Marta
S.
Przedstawiciel
działu sprzedaży,
T-Net partner Orange
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Temat: PROBLEMY Z TP
W tym miesiącu jakoś nie odczuwamy spadku sprzedaży Neo, zeszły miesiąc był faktycznie wyjątkowo kiepski.
Marta
S.
Przedstawiciel
działu sprzedaży,
T-Net partner Orange
Temat: PROBLEMY Z TP
mnie nie chodzi o to czy klienci przychodzą czy nie, bo przychodzą, ale ile razy spisanie umowy było niemożliwe z przyczyn od ciebie niezależnych??
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Temat: PROBLEMY Z TP
Marta S.:
mnie nie chodzi o to czy klienci przychodzą czy nie, bo przychodzą, ale ile razy spisanie umowy było niemożliwe z przyczyn od ciebie niezależnych??
Chodzi Ci o działenie programu? Czy o plany taryfowe klientów? Jesli o program, to istnieje coś takiego jak formatka do przymowania zgłoszeń, która jest podstawą do umowy z klientem.
Marta
S.
Przedstawiciel
działu sprzedaży,
T-Net partner Orange
Temat: PROBLEMY Z TP
heh, co do programu Provisio- może nie będę się wdawać w dyskusję.Czy miałeś kiedyś przypadek, gdy klient kiedyś posiadał neo, zrezygnował.. Po pewnym czasie zdecydował wrócić. Wpisujesz jego numer.. czekasz sobie szczęśliwy- zawsze to kolejna priorytetowa neostradka...buum, poprzednie zgłoszenie nieusunięte. Już sie zaczyna robic słodko. Dzwonisz na piony, tam w najlepszym przypadku(bo niezbyt miłej rozmowie i z wielką łaską) informują cię, ze w ciągu tygodnia wszystko powinno zostać uregulowane- to w lepszym przypadku- w gorszym odsyłają cię na inny numer- i tak w kółko.
Jeśli nigdy Cię to nie spotkało to o tyle będziesz zdrowszy.
według moich obserwacji 3/4 wracających klientów to takie przypadki
Jarosław
P.
Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange
Temat: PROBLEMY Z TP
Marta S.:Wpisujesz
jego numer.. czekasz sobie szczęśliwy- zawsze to kolejna priorytetowa neostradka...buum, poprzednie zgłoszenie nieusunięte. Już sie zaczyna robic słodko. Dzwonisz na piony...
Znam to, ale tu wiele zależy od Twojego koordynatora ze strony TP. Nasz jest b. pomocny i jak jest jakiś problem zawsze możemy na niego liczyć. Natomiast co się da, to staram się sam załątwić z pionami zazwyczaj stosując formę telefoniczno/mailową.
Przemysław
P.
Kierownik
Projektów/Kierownik
Utrzymania
Temat: PROBLEMY Z TP
Marta S.:
heh, co do programu Provisio- może nie będę się wdawać w dyskusję.
Czy miałeś kiedyś przypadek, gdy klient kiedyś posiadał neo, zrezygnował.. Po pewnym czasie zdecydował wrócić. Wpisujesz jego numer.. czekasz sobie szczęśliwy- zawsze to kolejna priorytetowa neostradka...buum, poprzednie zgłoszenie nieusunięte. Już sie zaczyna robic słodko. Dzwonisz na piony, tam w najlepszym przypadku(bo niezbyt miłej rozmowie i z wielką łaską) informują cię, ze w ciągu tygodnia wszystko powinno zostać uregulowane- to w lepszym przypadku- w gorszym odsyłają cię na inny numer- i tak w kółko.
Jeśli nigdy Cię to nie spotkało to o tyle będziesz zdrowszy.
według moich obserwacji 3/4 wracających klientów to takie przypadki
Bez komentarza :) Tu trzeba mieć mocne nerwy... napisałbym coś szczerze ale obowiązuje mnie jeszcze tajemnica
Krzysztof S. Dyrektor Sprzedaży
Temat: PROBLEMY Z TP
Marta S.:
Moi drodzy pracownicy salonów sprzedaży Orange. Wy tez macie takie problemy, jeśli chodzi o podpisywanie neo?:/
He he, może Państwo przejdziecie jakieś przeszkolenia z neo ;)
Kilka dni temu podpisałem umowę na neo do nowej siedziby firmy w jakimś przedstawicielstwie orange. Pani nie miała zielonego pojęcia na temat modemów / sposobów podłączania i jakbym widział jej myśli: podpisuje umowę bez modemu, a i tak nie będzie mu działać i wróci po modem. Na koniec podpisałem umowę i zapytałem się o dane dostępowe, to powiedziała, że cyferki z numeru umowy to w kolejności login, id i hasło. Myślałem, że się poskładam ze śmiechu ;)
Podsumowują, to naprawdę warto jest mieć wiedzę na temat produktów, które się sprzedaje, a czasami powiedzenie 'nie wiem' jest lepsze od ściemniania klienta ;) Nie zwalajcie też wszystkiego na tpsę, chociaż o nich też można by długo i dużo pisać.
Sebastian
K.
wszechstronny
inżynier
Temat: PROBLEMY Z TP
Przy tego typu pytaniach proponuje kontaktować się z infolinią techniczną.
Jakub Kuba
Ambroziak Vel
Mrozowicz
HSK Manager
Temat: PROBLEMY Z TP
heh:) trzeba też wziąć pod uwagę, że neo w salonach Orange sprzedawana jest stosunkowo nie długo a jesteśmy ogromna organizacją i wierzcie mi - nie wszystkie systemy da się at hoc skoordynować. Zgadzam się z Jarkiem - bardzo dużo zależy od managera ze strony TP.Przede wszystkim - frontem do Klienta :)))))))))))))))))))))))
Sebastian
K.
wszechstronny
inżynier
Temat: PROBLEMY Z TP
Siły sprzedaży TP i ORANGE maja swoją dedykowana infolinię. Jak nie wiecie co robić - dzwońcie na nią .Podobne tematy
Następna dyskusja: