Janusz
P.
[Rzadko na GL]
Prawnik (z
uprawnieniami
pedagogicznymi), ...
Temat: Orange prosi o przyjęcie przeprosin ...
Warto walczyć stosownie, przedstawiając argumenty, nawet pomimo prób "odwracania kota ogonem" przez kogoś z biura obsługi.Upomniałem się o przysłanie poprzedniej faktury (liczę na aktualną). Dowiedziałem się, że samowolnie dopuścili się przestawienia z faktury papierowej na elektroniczną. Nawet zaproponowano mi, żebym sam "odkręcał sprawę", czyli żebym sam ustawił sobie fakturę papierową.
Natychmiast zażądałem przywrócenia ustawień, które samowolnie zmieniono, dokonując manipulacji na mym koncie abonenckim. E-mail w tej sprawie wysłałem do wiadomości Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Z treści przysłanego mi SMS-a dowiedziałem się, że wycofali się z narzucania mi faktury elektronicznej.
Przed ostatnią niedzielą z Delegatury UKE wysłano do mnie list z informacją, że sprawa została załatwiona przez PTK Centertel (operatora sieci "Orange") zgodnie z mym żądaniem. W załączonej kopii listu z PTK Centertel napisano:
"Prosimy Pana Janusza Polanowskiego o przyjęcie przeprosin za niedogodności, jakie mogły mieć miejsce w związku z zaistniałą sytuacją."
Ten temat zakładam "ku pokrzepieniu serc" klientów, którzy mogą wątpić w skuteczność domagania się zgodnego z prawem działania operatora telekomunikacyjnego.