Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Krzysztof W.:
Karol Z.:
to zaburzyłoby przebieg dyskusji
A fakt, liczyłem na wycięcie większej części. Sorry, nie zdawałem sobie sprawy, że to tu jesteś adminem, najwidoczniej sieci mi się mylą :-)

Może nie adminem, ale pełnię obowiązki moderatora. :) Z różnym skutkiem się wywiązuję, choć staram jak mogę. ;)

A co do cięcia "części": póki co, GL nie wymyśliło sposobu na wycinanie części wypowiedzi. Może to i dobrze, bo moderatorzy sobie by wypowiedzi zmieniali dowolnie. :P
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Krzysztof W.:
Janusz K.:
Uprasza się adminów o interwencję, mój interlokutor wielokrotnie przekroczył nie tylko granicę absurdu, wolności obrotu gospodarczego gwarantowanego konstytucyjnie, ale i dobrego wychowania.
__________________________________

Przyznał Pan sobie prawo do orzekania o tym, co jest absurdem w moich wypowiedziach - a jednocześnie zarzuca mi przekraczanie granicy wolności obrotu gospodarczego?
Wie Pan - to paradne.. ;-))
Jak niby granicę wolności przekraczam??

Z drugiej strony zawsze zachwyca mnie, z jaką łatwością żarliwi obrońcy leseferyzmu występują o pilną i surową interwencję administracji - zamiast zostawić sprawy swojemu biegowi... ;-))

Martwi mnie jedynie to, że swoim fobiom nadaje Pan wymiar publiczny.
Przybierają one tu jednak postać i wycieczek osobistych, i argumentów ad personam - co mocno przeszkadza w dyskusji.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Janusz K.:
Jak niby granicę wolności przekraczam??
Skoro ktoś nie wie, co robi, najpierw poprzez teksty obraźliwe lub lekceważące dyskutantów lub zjawiska, typu
kłamliwą, a przy tym bezdennie głupią reklamę
cudaczny post
Twoja wiara jest naiwna
niewielu ludzi zdaje sobie sprawę ze skutków takiego stanu rzeczy. Jesteś
tego najlepszym przykładem
zamydlić oczy marudzeniem
tendencyjnie i powierzchownie
najpierw niech Pan wezwie pogotowie, bo padnie ze śmiechu
Następnie - poprzez samodzielne stawianie tez i nadawanie im rangi dowodu, typu :
reklama niszczy przestrzeń publiczną
marudzić o świadomości marki i innych bzdetach
Zresztą nie ma sensu cytować, chodzi właściwie o całość tekstów, w których lekceważy się prawa kapitalistycznego rynku, swobodę działań gospodarczych, zasady marketingu i ekonomii, a za cały dowód prawdziwości tych twierdzeń służy niewzruszona postawa twierdzącego. I musi wystarczyć, bo jak zaczyna się liczyć, wychodzi, że kto inny twierdził tak wcześniej. A, sorry, jako dowód robi jeszcze dwóch gości z Kanady, którzy napisali książkę, na dodatek jak wynika z opisu, również kpią ze zwolenników tzw. etycznego marketingu, co świadczy o ich wręcz przeciwnym podejściu :-) Również dotyczy to podejścia do interwencji w administracji - jeśli żąda się, żeby zakazała reklamy, to jest to słuszne. Ale jeśli kto inny oczekuje jedynie ostudzenia co bardziej rozpalonych głów, to jest to zbrodnia niemalże...

Ergo : samodzielne przyznawanie sobie roli wyroczni jest, niestety, z góry skazane na porażkę. Niemniej, to jest wolne forum, gdzie każdy może się nadymać, ile uzna za stosowne, bo "co mi tam kilkaset lat wolnego rynku, skoro ja i tak wiem lepiej", "jeśli on wyliczył tak samo jak ja, to on się myli, a ja mam rację", "co mi tam, że nikt się ze mną nie zgadza, najwidoczniej po prostu wszyscy dyskutanci to idioci" itd. Dlatego parokrotnie próbowałem zakończyć tą wymianę zdań, bo dyskusja głową z betonem betonu i tak nie ruszy, a głowie zaszkodzić może.

PS. Istotnie, moje niezręczne sformułowanie spowodowało, że zarzuciłem naruszenie wolności obrotu gospodarczego, a nie nawoływanie do tego. Fakt, jest różnica pomiędzy samym aktem terroru a nawoływaniem do niego, choć oba czyny są karalne. Potrafię się do tego przyznać, zamiast edytować i wygładzać wypowiedzi po paru godzinach.
Janusz K.

Janusz K. Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Tym niemniej - publiczne wzywanie moderatorów do zrobienia porządku z dyskutantem jest aktem trollizmu - ma bowiem na celu wywołanie mojej reakcji, wzbudzenie mojej irytacji tak nasilonej, abym wykroczył poza granice form dopuszczalnych w dyskusji.
Niech Pan na to nie liczy.
Mógł Pan napisać to wszystko, a nawet więcej, na prywatną skrzynkę moderatora - wolał Pan jednak upublicznić to wszystko.
Co jednak Pan stwierdza? Czy są tam gdzieś ataki personalne? Czy atakuję gdzieś człowieka?
Przytacza Pan wyrwane z kontekstu fragmenty zdań, a zresztą część z tych zarzutów jest po prostu śmieszna: jak można uznać za wykroczenie teksty obraźliwe lub lekceważące (...) zjawiska, typu ... "kłamliwą, a przy tym bezdennie głupią reklamę" ?
Wie Pan - wobec takiego podejścia trudno o zachowanie powagi.

Myślę, że mocno Pan przesadza w swojej chęci dokopania mi.
Przecież nie atakuje Pan moich poglądów, ale przede wszystkim dobiera się Pan do używanego przeze mnie stylu dyskutowania na forum, próbuje analizować zarówno stan mojego ducha, jak i jakieś istniejące rzekomo, ukryte cele (zmierzające, jak należy mniemać, do rozmontowania ustroju kapitalistycznego).
Bardzo byłbym rad, gdyby porzucił Pan tę formę uczestnictwa w dyskusji, bo i Pan może nabawić się głowy z betonu.
I niech Pan wierzy - zakończyć tę odnogę dyskusji jest bardzo prosto: wystarczy już w tym temacie zamilknąć.

Poprawiono BBCodeJanusz K. edytował(a) ten post dnia 08.03.11 o godzinie 11:30

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

To ja z innej manki; pytania beda bardziej skierowane do doradcow klienta biznesowego:
- dlaczego nowy klient (nowa aktywacja) jest lepsza od przedluzeniowej?
- dlaczego oferta przedluzeniowa potrafi sie zmienic o kilkaset zł na niekorzysc klienta w przeciagu tygodnia (wt - nizsza cena telefonu + upust na abonament, nastepny pn - wyzsza cena, brak upustow)
- czy ktorys z konsultantow klienta biznesowego Orange jest w stanie podniesc rekawice i postarac sie poprawic wizerunek swojej firmy poprzez skrojenie odpowiedniej oferty?
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Dawid Wolanski:
To ja z innej manki; pytania beda bardziej skierowane do doradcow klienta biznesowego:
- dlaczego nowy klient (nowa aktywacja) jest lepsza od przedluzeniowej?

bo nowa jest nowa a utrzymaniowa zależy od budżetu który klient sobie wypracuje...zależy od tzw. przychodu dla sieci
- dlaczego oferta przedluzeniowa potrafi sie zmienic o kilkaset zł na niekorzysc klienta w przeciagu tygodnia (wt - nizsza cena telefonu + upust na abonament, nastepny pn - wyzsza cena, brak upustow)

j.w.
musiała zostać zaksięgowana kolejna FV i średnia się zmniejszyła

- czy ktorys z konsultantow klienta biznesowego Orange jest w stanie podniesc rekawice i postarac sie poprawic wizerunek swojej firmy poprzez skrojenie odpowiedniej oferty?


raczej nie bo nie od KKB to zależy...odpowiedź dlaczego powyżej ;)

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Kamil S.:
Dawid Wolanski:
To ja z innej manki; pytania beda bardziej skierowane do doradcow klienta biznesowego:
- dlaczego nowy klient (nowa aktywacja) jest lepsza od przedluzeniowej?

bo nowa jest nowa a utrzymaniowa zależy od budżetu który klient sobie wypracuje...zależy od tzw. przychodu dla sieci
- dlaczego oferta przedluzeniowa potrafi sie zmienic o kilkaset zł na niekorzysc klienta w przeciagu tygodnia (wt - nizsza cena telefonu + upust na abonament, nastepny pn - wyzsza cena, brak upustow)

j.w.
musiała zostać zaksięgowana kolejna FV i średnia się zmniejszyła

Ah, zabawne. Czyli jak zostawiam im co miesiac 150+ zl, to jestem mniej atrakcyjny niz nowy klient?
I oplacenie (w terminie!) faktury o 50 zl nizszej powoduje zabranie bonusow o wartosci kilkuset zl?

Bardzo zabawne :)

Jakies sugestie, co z tym fantem zrobic? :)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Dawid Wolanski:

Jakies sugestie, co z tym fantem zrobic? :)


przez nastepne 2-3 okresy rozliczeniowe wydaj więcej na rozmowy wewnątrz sieci...wtedy generujesz tzw. przychód ;)

paradoksalnie lepszą ofertę będzie miał ten który wydaje 50 zł na rozmowy wewnątrz sieci niż ten który wydaje 100 zł. na rozmowy poza sieć ;)

konto usunięte

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

To nie paradoks, tylko kwestia ponoszonych kosztów. Za każde połączenie na nr innego operatora (np. sieć A), sieć macierzysta (sieć B) musi zapłacić sieci A kasę.
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

może źle sie wyraziłem...doskonale rozumiem ten klucz ;)

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Ireneusz Domżalski:
To nie paradoks, tylko kwestia ponoszonych kosztów. Za każde połączenie na nr innego operatora (np. sieć A), sieć macierzysta (sieć B) musi zapłacić sieci A kasę.

Ale jesli klient ma taryfe obnizajaca koszty rozmow w sieci lub, nie daj boze, ma je darmowe, to pewna czesc ciala jest zbita :/
Zostaja uslugi premium (nie wiem czy w tym przypadku ":)" czy ":(" bedzie lepsze)

konto usunięte

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Jeżeli ta pewna część zbitego ciała należy do operatora, to bym się nie przejmował. Ma wszystko (lub prawie wszystko) przeliczone wcześniej i zapewne wyszło że i tak zarobi, jak nie na tym to na czym innym.
Pozdrawiam.

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Ireneusz Domżalski:
Jeżeli ta pewna część zbitego ciała należy do operatora, to bym się nie przejmował. Ma wszystko (lub prawie wszystko) przeliczone wcześniej i zapewne wyszło że i tak zarobi, jak nie na tym to na czym innym.
Pozdrawiam.
To raczej w moim przypadku. Bo ja trace na tym wiecej.

konto usunięte

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Hm, a na czym polega Pańska strata?

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Ireneusz Domżalski:
Hm, a na czym polega Pańska strata?
Przed oplaceniem rachunku dostaje oferte:
- oplata za telefon = X
- bonusy na abonament = Y

Po zafakturowaniu rachunku o 50 zl nizszego, niz zwykle (tydzien pozniej) dostaje oferte:
- oplata za telefon = X+200 zl
- bonusy = 0.

konto usunięte

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Wcześniej straty miały wynikać z obniżonych kosztów (lub zupełnie darmowych) rozmów wewnątrz sieci.

Może Pan jaśniej przedstawić sytuację?
Pozdrawiam.

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Z tego co ponizej wynika spojnie, o co chodzilo :)
Dawid Wolanski:
- dlaczego nowy klient (nowa aktywacja) jest lepsza od przedluzeniowej?
- dlaczego oferta przedluzeniowa potrafi sie zmienic o kilkaset zł na niekorzysc klienta w przeciagu tygodnia (wt - nizsza cena telefonu + upust na abonament, nastepny pn - wyzsza cena, brak upustow)

W razie pytan, zapraszam na priv.Dawid Wolanski edytował(a) ten post dnia 20.03.11 o godzinie 17:02

konto usunięte

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Bo trudniej (i drożej) jest przyciągnąć nowego klienta niż utrzymać starego, więc nakłady na pozyskanie są automatycznie większe.

Oferty, czy dotyczą nowych aktywacji czy przedłużenia, nie są stałe w czasie i się zmieniają. Więc zawsze jest ostatni dzień działania oferty starej, i pierwszy dzień działania oferty nowej. Czyli zmiana jest z dnia na dzień, a nie w ciągu tygodnia ;-).

Reszta to już kwestia co się komu opłaca.
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Dawidzie odezwalem sie na PRIV, moze cos wskuramy z ta oferta dla ciebie :)

Temat: Orange dla firmy kilka pytań

Tak, zauwazylem wiadomosc, ale dzieki za przypomnienie na forum ;)

Następna dyskusja:

z orange dla firmy na mix'a




Wyślij zaproszenie do