Majka W.

Majka W. Specjalista ds.
turystyki, El-Camino

Temat: NĘKANIE przez Orange

Piotr J О.:
A ja zawsze mówię "chwileczkę", blokuję mikrofon i odkładam telefon na stół. Najwytrwalsi rezygnują po trzecim razie

no, a jak jesteś za granicą? :)
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: NĘKANIE przez Orange

Jolanta I.:
I zaległa cisza, cud?! Orange dzisiaj do mnie (jeszcze) nie dzwoniło, buuuu:(

Przestali Cię lubić, teraz przedstawią Ci ofertę. Żadną tam super! :>

Temat: NĘKANIE przez Orange

nie, abonamenty w Orange dla Klientów Biznesowych dzielą się na dwa rodzaje. Pierwszy to abonament minutowy gdzie za daną kwotę abonamentu jest określona ilość minut darmowych do wykorzystania na połączenia, smsy mmsy krajowe, wszystkie inne operacje są doliczane dodatkowo. Drugie to abonamenty kwotowe, gdzie Klient ma do wykorzystania w ciągu miesiąca kwotę jaką wybrał - niejednokrotnie i dla osób które podróżują są to korzystniejsze propozycje bo połączenia roamingowe również "schodzą" z pakietu. Nic nie trzeba dokupować dodatkowo. A Twój abonament Opty 450 z int. to abonament minutowy :)

Piotr W.:
Klaudia Niespodziańska:
A jest taka oferta, są to pakiety kwotowe dla Klientów Biznesowych i połączenia roamingowe też schodzą :)

Które muszę dodatkowo dokupić zapewne?
Bo teoretycznie kwotowy pakiet już mam (Optymalny 450 z Internetem).

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Dzięki Klaudia, byłem przekonany, że to kwotowy, bo na Orange Online widzę pozostała kwotę do wykorzystania, a nie minuty.. Grrrr.
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: NĘKANIE przez Orange

I tu sie z Klaudia nie zgodze.

Optymalny 450 to plan zlotowkowy. Nazwa wziela sie od ilosci minut w abonamencie - uwaga - jelsi tylko bedziemy dzownic i to do wszystkich sieci za wyjatkiem P4 i CP.

Pakiet 99zł mozemy dowolnie wykorzystac na minuty, smsy, mmsy, internet itp.

optymalny z internetem ma kwote 99zl do wykorzystania i internet z transferem 2 GB (po wykorzystaniu limitu pojawia sie lejek)
Michał Preisner

Michał Preisner właściciel firmy -
Konsultant Klientów
Biznesowych, FHU
A...

Temat: NĘKANIE przez Orange

Michale, połączenia z Internetem w Optymalnych są dodatkowo doliczane do pakietu, po przeczytaniu Twojej wypowiedzi nawet sprawdzałem to na BizPortalu bo już się bałem, że czegoś nie doczytałem i przeczytałem:

"możliwość wykorzystania środków z abonamentu na połączenia głosowe do wszystkich sieci, SMS-y, MMS-y i Wideo Rozmowę "

Pozdrawiam
MP

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Czyli jednak dobrze myślałem.. Niemniej jednak wykonywane w roamingu połączenia oraz wysyłane sms są mi doliczane dodatkowo co uważam za kompletny bezsens i bardzo mnie to wkurza :)

Temat: NĘKANIE przez Orange

Michał Brągoszewski:
I tu sie z Klaudia nie zgodze.

Optymalny 450 to plan zlotowkowy. Nazwa wziela sie od ilosci minut w abonamencie - uwaga - jelsi tylko bedziemy dzownic i to do wszystkich sieci za wyjatkiem P4 i CP.

Pakiet 99zł mozemy dowolnie wykorzystac na minuty, smsy, mmsy, internet itp.

No właśnie tu już nie ma itp. chyba, że o czymś zapomniałam?, bo cała reszta jest doliczana dodatkowo. A no i na internet można ale tylko w ofertach optymalny z internetem, bez tej opcji transmisja danych też będzie doliczana.

optymalny z internetem ma kwote 99zl do wykorzystania i internet z transferem 2 GB (po wykorzystaniu limitu pojawia sie lejek)

Technicznie, oczywiście, że tak ale nie należy mieszać i sobie i Klientom w głowach. Każdy abonament u każdego operatora opiera się na kwocie abonamentu - to jest chyba logiczne ale różnicą jest charakterystyka tych planów. Plany Optymalne ( ze względu na wymienioną w nazwie ilość minut) jasno określają ile minut i za jaką stawkę i jak mamy do wykorzystania. Natomiast Pakiety to złotówki, bez względu na to gdzie i jak go wykorzystujemy - jest to realna kwota na wszelką komunikację.
Osobiście bardzo polecam Pakiety dla Firm w Orange, nie jest to oferta komercyjna i jest realizowana tylko przez Doradców Orange. Dzięki ofercie pakietowej można obniżyć stawkę za połączenia nawet do 10 gr. netto za minutę :)

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Jolanta I.:
Jestem ciekawa czy ktoś z Was zetknął się z nękaniem telefonami po kilkanaście razy dziennie z Orange? ...
...
Wyrażając zgodę na przetwarzanie moich danych NIE WYRAZIŁAM zgody na nękanie mnie telefonami!


Sebastian R.:
Od momentu gdy: wlaczylem blokade numerów zastrzezonych i wylaczylem zgode na przetwarzanie danych, kocham orange. Nie wiem ze istnieja :)

W erze/TM wyłacza się:
- zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych
- zgode na prezentowanie oferty handlowej (czy jak tam sie to nazywa).

Po takiej kombinacji, nawet nie dostałem sms'a, że wygrałem 1 000 000 PLN w ostatniej super loterii, za która dostali "nagrodę" od UKE ;)Sławomir S. edytował(a) ten post dnia 20.08.11 o godzinie 23:56

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Ha..i po urlopie.
Zgodnie z oczekiwaniami, moja towarzyszka była nękana na tel słuzbowy: 3 razy (raz odebrane), na telefon prywatny raz (i odebrane). I roaming leci...
Toz to jakaś szatańska siła!

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Nie, po prostu nie ma informacji że nr jest aktualnie w roamingu.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: NĘKANIE przez Orange

Sławomir S.:
Sebastian R.:
Od momentu gdy: wlaczylem blokade numerów zastrzezonych i wylaczylem zgode na przetwarzanie danych, kocham orange. Nie wiem ze istnieja :)

wyłacza się:
- zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych
- zgode na prezentowanie oferty handlowej (czy jak tam sie to nazywa).
To ja w temacie pokrewnym, choć wiem, że to nie Orange jest stroną nękającą, tylko jakieś dziwne firmy.

Czy istnieje możliwość systemowego uwolnienia się od natarczywych SMSów z cyklu cuda-niewidy? Nie mówcie mi, że "trzeba było nie brać udziału w dziwnych loteriach i głosowaniach", bo sam to wiem, ale komuś nie wytłumaczyłem i... stało się.

Do tego dołożę drugiego kwiatka, stanowiącego ewidentny knot ze strony Orange. Otóż jeśli chcę coś podobnego ustalić oficjalnie na *500, jestem kierowany przez całe drzewko IVR, po to, żeby się przekonać, że... nie ma gdzie tego ustalić, bo cały system odpowiedzi obliczony jest nastawiony na praktyczne uniemożliwienie połączenia z konsultantem. Czyli wyłącznie na sprawy dające się zestandaryzować. Po przesłuchaniu (płatnych!) wszystkich możliwych kombinacji i wielokrotnym "nie dokonałeś wyboru" na przemian z "dokonałeś błędnego wyboru" z rozwinięciem "spróbuj jeszcze raz" można mieć serdecznie dość. Czuję się potraktowany tak, jak Laskowik tłumaczył Smoleniowi : "a ty będziesz tym, no... tym, co się szwenda po sklepie... no, klientem". Kto tu jest dla kogo, BOK dla klientów czy klienci, żeby dodatkowo nabijać koszty połączeń na utrzymanie BOKu? Czy to normalne, żeby najpewniejszym sposobem uzyskania informacji było GL?
Tomasz Sosnówka

Tomasz Sosnówka Analityk Ds.
Raportowania i
Analiz Biznesowych,
TUiR WART...

Temat: NĘKANIE przez Orange

Krzysztof W.:
Sławomir S.:
Sebastian R.:
Od momentu gdy: wlaczylem blokade numerów zastrzezonych i wylaczylem zgode na przetwarzanie danych, kocham orange. Nie wiem ze istnieja :)

wyłacza się:
- zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych
- zgode na prezentowanie oferty handlowej (czy jak tam sie to nazywa).
To ja w temacie pokrewnym, choć wiem, że to nie Orange jest stroną nękającą, tylko jakieś dziwne firmy.

Czy istnieje możliwość systemowego uwolnienia się od natarczywych SMSów z cyklu cuda-niewidy? Nie mówcie mi, że "trzeba było nie brać udziału w dziwnych loteriach i głosowaniach", bo sam to wiem, ale komuś nie wytłumaczyłem i... stało się.

Do tego dołożę drugiego kwiatka, stanowiącego ewidentny knot ze strony Orange. Otóż jeśli chcę coś podobnego ustalić oficjalnie na *500, jestem kierowany przez całe drzewko IVR, po to, żeby się przekonać, że... nie ma gdzie tego ustalić, bo cały system odpowiedzi obliczony jest nastawiony na praktyczne uniemożliwienie połączenia z konsultantem. Czyli wyłącznie na sprawy dające się zestandaryzować. Po przesłuchaniu (płatnych!) wszystkich możliwych kombinacji i wielokrotnym "nie dokonałeś wyboru" na przemian z "dokonałeś błędnego wyboru" z rozwinięciem "spróbuj jeszcze raz" można mieć serdecznie dość. Czuję się potraktowany tak, jak Laskowik tłumaczył Smoleniowi : "a ty będziesz tym, no... tym, co się szwenda po sklepie... no, klientem". Kto tu jest dla kogo, BOK dla klientów czy klienci, żeby dodatkowo nabijać koszty połączeń na utrzymanie BOKu? Czy to normalne, żeby najpewniejszym sposobem uzyskania informacji było GL?


Tak, w przypadku SMS-ów reklamowych od innych firm możesz coś takiego zgłosić w BOK (telefonicznie lub np. mailowo bok@orange.pl). Orange przekazuje taką dyspozycję do firm które wysyłają tego typu treści. Najczęściej z tydzień i problem ustępuje.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: NĘKANIE przez Orange

Tomasz S.:

Tak, w przypadku SMS-ów reklamowych od innych firm możesz coś takiego zgłosić w BOK (telefonicznie lub np. mailowo bok@orange.pl). Orange przekazuje taką dyspozycję do firm które wysyłają tego typu treści. Najczęściej z tydzień i problem ustępuje.
Dzięki, zadziałało :) Teraz ciekawe, czy mogę również w ten sposób "wyłączyć" nękanie z tytułu przedstawiania mi coraz to nowych ofert przez samo Orange ? Kończą mi się umowy i to powoduje, że dostałem już - żałuję, że nie liczyłem - ale na pewno ponad 30 telefonów w tej sprawie. Dzieje się tak pomimo faktu, że w każdej rozmowie zaznaczałem, że dokonałem wyboru, umówiłem się na kolejną rozmowę z konkretnym konsultantem itp, a do salonu Orange mam z biura 100 metrów. Proszę o odnotowanie tego w systemach - nie działa. Z rozmowy na rozmowę staję się mniej uprzejmy, a wręcz zaznaczam, że jak tak dalej pójdzie, pójdę do pierwszego lepszego operatora, byle mniej pomarańczowego.
Tomasz Sosnówka

Tomasz Sosnówka Analityk Ds.
Raportowania i
Analiz Biznesowych,
TUiR WART...

Temat: NĘKANIE przez Orange

Krzysztof W.:
Tomasz S.:

Tak, w przypadku SMS-ów reklamowych od innych firm możesz coś takiego zgłosić w BOK (telefonicznie lub np. mailowo bok@orange.pl). Orange przekazuje taką dyspozycję do firm które wysyłają tego typu treści. Najczęściej z tydzień i problem ustępuje.
Dzięki, zadziałało :) Teraz ciekawe, czy mogę również w ten sposób "wyłączyć" nękanie z tytułu przedstawiania mi coraz to nowych ofert przez samo Orange ? Kończą mi się umowy i to powoduje, że dostałem już - żałuję, że nie liczyłem - ale na pewno ponad 30 telefonów w tej sprawie. Dzieje się tak pomimo faktu, że w każdej rozmowie zaznaczałem, że dokonałem wyboru, umówiłem się na kolejną rozmowę z konkretnym konsultantem itp, a do salonu Orange mam z biura 100 metrów. Proszę o odnotowanie tego w systemach - nie działa. Z rozmowy na rozmowę staję się mniej uprzejmy, a wręcz zaznaczam, że jak tak dalej pójdzie, pójdę do pierwszego lepszego operatora, byle mniej pomarańczowego.

Jest coś takiego jak zgody marketingowe. Jeśli nie chcesz tego typu kontaktów to najlepiej zadzwonić do BOK i coś takiego zgłosić - jest to do zrobienia.
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: NĘKANIE przez Orange

Tomasz S.:

Jest coś takiego jak zgody marketingowe. Jeśli nie chcesz tego typu kontaktów to najlepiej zadzwonić do BOK i coś takiego zgłosić - jest to do zrobienia.
OK, tylko powinno być tak, że jeśli dzwonią "z Orange", to powinni mieć możliwość wprowadzenia tego typu zastrzeżenia. A najwyraźniej nie mają, bo za każdym razem się o to upominam. Powinno to tak działać również w przypadku, jeśli Orange udostępnia bazę pomiotom współpracującym.

Praktyka typu "jak my do ciebie dzwonimy, to mamy prawo, bo kiedyś dałeś nam na to zgodę" w połączeniu z "aby to wyłączyć, ty sam musisz zadzwonić (i zapłacić za rozmowę)" przypomina analogiczne procedury z loterii SMSowych.
Tomasz Sosnówka

Tomasz Sosnówka Analityk Ds.
Raportowania i
Analiz Biznesowych,
TUiR WART...

Temat: NĘKANIE przez Orange

Jeśli nie chcesz dzwonić, płacić i czekać na linii na połączenie możesz też napisać do nich maila na adres bok@orange.pl

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Ledwo się uwolniłam od pomarańczy to na moje nieszczęście przejęli Tpsę i historia się powtarza, tym razem nękają mnie o przedłużenie neo.

To, że raz na jakiś zadzwoni konsultant z ofertą to rozumiem, naprawdę.

Ale jak wytłumaczyć to, że Orange dzwoni do mnie np. późnym popołudniem czy też wieczorem na co mówię, że proszę o telefon w pierwszej połowie dnia i co? Gucio, dzwonią z uporem maniaka ok g.18-20 albo w sobotę na przykład, przedwczoraj kilka razy mimo, że nie odbierałam albo rozłączałam połączenie. Ale najgorsze, że bezczelnie dzwonią z nr 504 a jak odbiorę połączenie to się rozłączają i za chwilę dzwonią z nr zastrzeżonego.

Nic to, że w styczniu 2012 na piśmie wycofałam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, widocznie w Orange obowiązuje inne prawo....Ta firma to jedno wielkie g.

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Tomasz S.:
Jest coś takiego jak zgody marketingowe. Jeśli nie chcesz tego typu kontaktów to najlepiej zadzwonić do BOK i coś takiego zgłosić - jest to do zrobienia.


chyba tylko w teorri, w praktyce nie działa a mój przypadek jest tego świetnym dowodem.

konto usunięte

Temat: NĘKANIE przez Orange

Od ubiegłego piątku cisza w eterze a dzisiaj dostałam maila tej treści:

"Szanowna Pani,

Rozumiemy, że opisana sytuacja jest dla Pani niezwykle istotna, dlatego też skierowaliśmy ją do kompetentnych Jednostek naszej Spółki, w celu weryfikacji.

Na podstawie przeprowadzonej analizy potwierdzamy, że ze względu na destabilizację systemów Pani numer włączony do bazy dedykowanej do działań typu telesales. Jednocześnie zapewniamy, że zostały poczynione kroki, mające na celu usunięcie numeru z baz danych, aby w przyszłości podobne zdarzenie nie miało miejsca.

Nadmieniam, że jest to proces wieloetapowy, i może zdarzyć się, że po wprowadzeniu ww. zmian, kontakty marketingowe odbędą się. Rozumiemy, że taka sytuacja może stanowić dla Pani utrudnienie, zatem proszę przyjąć nasze przeprosiny.

Liczę, że powyższe wyjaśnienia okażą się wystarczające.

Pozostaję z szacunkiem,

imię i nazwisko
Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego"


Litości ile zatem trwa ten "wieloetapowy proces" skoro ja zgodę wycofałam dwa razy:w styczniu 2012r. oraz w marcu 2013?

Następna dyskusja:

Oszukani przez Orange




Wyślij zaproszenie do