Adam Ł. Właściciel
Temat: Jak Orange zachęca do zmiany operatora, czyli jak zrobić...
Witajcie,Miałem ostatnio ciekwe doświadczenie z siecią Orange, w której mam telefon od jakiś 7 lat. Ponieważ skończył się już okres umowy, postanowiłem pozostać w sieci, jak już to kilkakrontie robiłem i wymienić swój stary, 30 miesieczny telefon, pozostając w tym samym planie taryfowym (Firma 200, czy jakość tak, więc nie najniższy).
Zadzwoniłem do BOK z pytaniem, czy mogą zaproponować mi konkretny model telefonu (z Symbianem, który mógłbym użyć do nawigacji) i czy możemy przedłużyć umowę na kolejne 24 mc. Oczywiście odpowiedzili, że nie ma problemu, za "jedyne 487 zł".
Doznałem szoku, bo gdybym chciał kupić ten sam telefon po raz pierwszy zostając klientem Orange, to zapłacił bym 303 zł, a ja już od 7 lat ich utrzymuję i dają mi ofertę gorszą, niż nowym abonentom!!!
Pomyślałem sobie tak, zerwę dotyczasową umowę i podpiszę nową płacąc jako nowy abonent 303 zł (chore, ale trudno jakiś debił z marketingu tak to sobie wymyślił). Ponieważ zależy mi na pozostawieniu starego numeru telefonu, zapytałem się jak to załatwić (po zerwaniu umowy i podpisaniu nowej u konkurencji zawsze jest taka możliwość).
Wiecie co usłyszałem???
BARDZO MI PRZYKRO, ALE NIE MOŻEMY PRZEPISAĆ TEGO SAMEGO NUMERU DO NOWEJ UMOWY PODPISANEJ W NASZEJ SIECI!!!!
Dobre, co??
Ciekawe, czy Pani Piotrowska-Oliwa wie, że jej dział marketingu promuje konkurencję ?