konto usunięte

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Witam forumowiczów, którzy jednoczą się w temacie Orange.

Od niedawna prowadzę działalność, która skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów lub przedłużaniu umów dla firmy Orange. Moim zadaniem jest oferowanie usług z tejże firmy (bezprzewodowy Orange Business Everywhere oraz telefonii komórkowej). Wszystkie oferty są tylko i wyłącznie dla firm.

Ja ze swojej strony mogę zapewnić pomoc w dobraniu odpowiedniego planu taryfowego i abonamentowego, a następnie wysłać przedstawiciela z firmy, który podłączy sprzęt, objaśni jego działanie czy też wyjaśni wszystkie niejasności i podpisze z Państwem umowę. Od dnia podpisania takiej umowy staję się jednocześnie opiekunem klienta i zobowiązuję się do tego aby klient był pod moją opieką do końca trwania umowy, a nawet i po jej przedłużeniu.

Przyjmuję tylko poważne propozycję firm z województwa mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego.

Myślę, że warto o tym wspomnieć ponieważ posiadam lepszą ofertę niż w salonie i każdy klient biznesowy jest traktowany indywidualnie.

Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny. Wysyłam również ofertę na maila lub objaśniam ją przez telefon.

Tel: 798-979-470
Mail: karkwasny@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie! ;-)Karol Kwaśny edytował(a) ten post dnia 21.08.11 o godzinie 12:39

konto usunięte

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Poza tym, że jet to niesamowite co napisałeś, to może BAN?

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Karol Kwaśny:
Witam forumowiczów, którzy jednoczą się w temacie Orange.

Od niedawna prowadzę działalność, która skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów lub przedłużaniu umów dla firmy Orange. Moim zadaniem jest oferowanie usług z tejże firmy (bezprzewodowy Orange Business Everywhere oraz telefonii komórkowej)

A TP nie?! DSL? nie potrzeba?

. Wszystkie oferty są tylko i wyłącznie dla firm.

Ja ze swojej strony mogę zapewnić pomoc w dobraniu odpowiedniego planu taryfowego i abonamentowego,

a jaka jest różnica między planem taryfowym, a abonamentowym?
skoro jest "i" to pewnie o różnica? nie mogę doczekać się odpowiedzi...

a następnie wysłać
przedstawiciela z firmy, który podłączy sprzęt, objaśni jego działanie czy też wyjaśni wszystkie niejasności i podpisze z Państwem umowę. Od dnia podpisania takiej umowy staję się jednocześnie opiekunem klienta i zobowiązuję się do tego aby klient był pod moją opieką do końca trwania umowy, a nawet i po jej przedłużeniu.

A nawet po jej przedłużeniu?! no niesamowite...
Ale jak to? wysyła Pan przedstawiciela do wszystkiego, a Pan staje się opiekunem? Jakim cudem skoro Klient nie widział Pana na oczy?
... zastanówmy się...

Przyjmuję tylko poważne propozycję firm z województwa mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego.

Myślę, że warto o tym wspomnieć ponieważ posiadam lepszą ofertę niż w salonie i każdy klient biznesowy jest traktowany indywidualnie.

A ja myślałam, że traktujemy Klientów biznesowych -biznesowo, a indywidualnych -indywidualnie ;) ... taki żarcik na rozluźnienie :)

Osoby zainteresowane takim rozwiązaniem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny. Wysyłam również ofertę na maila lub objaśniam ją przez telefon.

Tel: 798-979-470
Mail: karkwasny@gmail.com

mało poważny ten adres mailowy...
na orange.pl mógł Pan sobie tą skrzynkę założyć, chociaż to by dobrze wyglądało...

Pozdrawiam serdecznie! ;-)

oczywiście, że to BAN... ;/
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Klaudia zlosliwa jestes wiesz ;p

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Michał Brągoszewski:
Klaudia zlosliwa jestes wiesz ;p

oj tam, oj tam :)
wiem... ale tylko troszeczkę ;)

moja tutejsza złośliwość wynika tylko i wyłącznie z troski o dobrą i fachową Orangową reprezentację :) ...więc dopytuję, bo może Pan Kwaśny wie coś czego nie wiem ? ;)
Przyznaj, że sam byś się chętnie dowiedział jaka jest różnica między planem taryfowym, a abonamentowym? :) Pan Kwaśny, najwyraźniej, widzi różnicę, co więcej potrafi w tym zakresie doradzić :)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

ale się Kwaśnie zrobiło :)

p.s.
Klaudia nie jest złośliwa :)

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

o właśnie ! nie złośliwa tylko dociekliwa ;) a to subtelna różnica :D

Ale jestem zawiedziona, bo moja prowokacja nie wywołała reakcji ... :(

Pan Kwaśny się nie odezwał...
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Bo to byla taka jednorazowa wizyta... narobil pelno spamu w 99% grup i uciekl :)

teraz czeka na telefony :P
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

bo to jest człowiek sukcesu...niestety mlm tego uczy :) chciałbym poznać człowieka który go rekrutował na KKB :)

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Kamil S.:
bo to jest człowiek sukcesu...niestety mlm tego uczy :) chciałbym poznać człowieka który go rekrutował na KKB :)

to akurat nie trudno sprawdzić :)
ale czy chce mi się marnować mój cenny czas na taką dociekliwość?
eeeee... raczej nie ;)

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Michał Brągoszewski:
Bo to byla taka jednorazowa wizyta... narobil pelno spamu w 99% grup i uciekl :)

teraz czeka na telefony :)


heheh już to sobie wyobrażam :)
bosz... co za ludzie się nam czasem trafią...

konto usunięte

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Najprościej jest kogoś oczerniać na samym początku nie znając nawet jego. Chyba już taka natura Polaków, chociaż ja takich zabiegów nie stosuje.

Wiem, że to forum i każdy swoje opinie na nim wyraża, ale jako człowiek - istota posiadająca ROZUM, nie oczekuję by ktoś krytykował mój zamiar zdobywania klientów, czy też sposób prezentacji usługi tylko może samą inicjatywę, że jednak mi zależy na pracy i pozyskiwaniu szeregu zadowolonych użytkowników tychże usług.

Nie siedzę na stołku i nie czekam, aż mi pieniądze zaczną mi spadać z nieba. Podejmuję jakieś działania, aktywnie buduję wizerunek swój (przecież jeszcze się uczę). Chcę jakoś zarobić w tym kraju, nie wyjeżdżam, nie robię za murzyna. Staram się tutaj coś zdobyć i powoli mi się udaje.

A Wam na koniec chcę życzyć więcej życzliwości dla innych i by kiedyś ktoś Wam podziękował za szczere słowa.Karol Kwaśny edytował(a) ten post dnia 27.08.11 o godzinie 11:23
Michał Brągoszewski

Michał Brągoszewski Dyrektor Regionu
Sprzedaży

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

No to kilka rad szanowny panie:
1. Zmien zdjecie profilowe - bo to jest rodem z naszej klasy
2. nie spamuj bo to przynosi zupelnie odwrotny efekt.

Powodzenia :)
Kamil S.

Kamil S. "Ten, który walczy z
potworami, powinien
zadbać, by sam n...

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Michał Brągoszewski:
No to kilka rad szanowny panie:
1. Zmien zdjecie profilowe - bo to jest rodem z naszej klasy
2. nie spamuj bo to przynosi zupelnie odwrotny efekt.

Powodzenia :)


i jeszcze oczyść się z mlmu :)
s jak sukces :)
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Karol Kwaśny:

Nie siedzę na stołku i nie czekam, aż mi pieniądze zaczną mi spadać z nieba. Podejmuję jakieś działania, aktywnie buduję wizerunek swój (przecież jeszcze się uczę). Chcę jakoś zarobić w tym kraju, nie wyjeżdżam, nie robię za murzyna. Staram się tutaj coś zdobyć i powoli mi się udaje.
I szacun za to. Tylko hasło MLM jest nieco ryzykowne : równie dobrze może być "S jak Spam", a nawet "S jak Sp...j". Dodam do tego, że uczyć (sukcesu czy czegokolwiek) mogą tylko ci, którzy sami już tego się nauczyli, a sukcesem wypadałoby się najpierw wylegitymować. Po prostu, dałeś się zbajerować tanim chwytom psychomanipulacji, typowym dla takich struktur, a następnie przekazujesz to dalej. Żeby to było jasne : nie potępiam Cię za to, wiem, że MLM jest jedynym miejscem "pracy", gdzie przyjęcia trwają na okrągło. Doceniam również Twój zapał - postaraj się jednak spożytkować go bardziej profesjonalnie.

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Karol Kwaśny:
Najprościej jest kogoś oczerniać na samym początku nie znając nawet jego. Chyba już taka natura Polaków, chociaż ja takich zabiegów nie stosuje.

Wiem, że to forum i każdy swoje opinie na nim wyraża, ale jako człowiek - istota posiadająca ROZUM, nie oczekuję by ktoś krytykował mój zamiar zdobywania klientów, czy też sposób prezentacji usługi tylko może samą inicjatywę, że jednak mi zależy na pracy i pozyskiwaniu szeregu zadowolonych użytkowników tychże usług.

Nie siedzę na stołku i nie czekam, aż mi pieniądze zaczną mi spadać z nieba. Podejmuję jakieś działania, aktywnie buduję wizerunek swój (przecież jeszcze się uczę). Chcę jakoś zarobić w tym kraju, nie wyjeżdżam, nie robię za murzyna. Staram się tutaj coś zdobyć i powoli mi się udaje.

A Wam na koniec chcę życzyć więcej życzliwości dla innych i by kiedyś ktoś Wam podziękował za szczere słowa.

i.. nadal nie wiem jaka jest różnica między planem taryfowym, a abonamentowym ;)

konto usunięte

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Późno jest.
Nie chce mi się pisać.

Miłego!
Sebastian Wrobel

Sebastian Wrobel Rozwinę Twoją firmę
- poszukuję pracy
[EDIT]... ROZWIJAM
...

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Dawno mnie tu nie było a zatem "witojcie" :)

Hmm... DKF - taki jakiś nowy kanał sprzedaży widzę w Orange... KKB to nie jest... ale jak ktoś wyżej zauważył... ehh... nie będę go dołował :)

Ogólnie ogłoszenie masakra, i tyle ode mnie...
Sebastian Wrobel

Sebastian Wrobel Rozwinę Twoją firmę
- poszukuję pracy
[EDIT]... ROZWIJAM
...

Temat: Doradca klienta firmowego w [O]range

Dawno mnie tu nie było a zatem "witojcie" :)

Hmm... DKF - taki jakiś nowy kanał sprzedaży widzę w Orange... KKB to nie jest... ale jak ktoś wyżej zauważył... ehh... nie będę go dołował :)

Ogólnie ogłoszenie masakra, i tyle ode mnie...

Następna dyskusja:

Doradca klienta Wrocław




Wyślij zaproszenie do