Pawel R. www.roogmedia.pl
Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?
Jestem klientem Orange w Anglii od ponad 5 lat. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Poziom serwisu bardzo dobry, wszystko zalatwiane w terminie, zadnych pomylek.Moja dziewczyna szukala telefonu w Polsce i poradzilem jej zeby poszla do Orange. Mam z tego tytulu potworne wyrzuty sumienia. Choc obsluga na hotline bardzo mila to rozwiazywanie problemow graniczy z niemozliwym.
Najpierw na aktywacje czekalismy ponad tydzien, bo cos sie zrobilo z karta sim.
Nigdy nie dzialal serwis internetowy. Zgloszony problem do Orange mial zostac rozwiazany przez maksimum 4 dni. Mija miesiac a moja dziewczyna dostaje tylko kolejne smsy.
Pierwszy rachunek przyszedl z prosba o wyrazenie zgody o pobieranie przez Orange platnosci za pomoca jej karty kredytowej, ale jak sie okazalo nic nie musiala pisac bo Orange pieniadze pobral sobie sam. Teraz, gdy rachunek zostal oplacony dwa razy to jakis Grunwald zeby te pieniadze odzyskac.
Jak to jest mozliwe? Czy wy nie musicie zachowac jakichs standardow jesli juz uzywacie nazwy Orange?