Pawel R.

Pawel R. www.roogmedia.pl

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Jestem klientem Orange w Anglii od ponad 5 lat. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Poziom serwisu bardzo dobry, wszystko zalatwiane w terminie, zadnych pomylek.

Moja dziewczyna szukala telefonu w Polsce i poradzilem jej zeby poszla do Orange. Mam z tego tytulu potworne wyrzuty sumienia. Choc obsluga na hotline bardzo mila to rozwiazywanie problemow graniczy z niemozliwym.

Najpierw na aktywacje czekalismy ponad tydzien, bo cos sie zrobilo z karta sim.

Nigdy nie dzialal serwis internetowy. Zgloszony problem do Orange mial zostac rozwiazany przez maksimum 4 dni. Mija miesiac a moja dziewczyna dostaje tylko kolejne smsy.

Pierwszy rachunek przyszedl z prosba o wyrazenie zgody o pobieranie przez Orange platnosci za pomoca jej karty kredytowej, ale jak sie okazalo nic nie musiala pisac bo Orange pieniadze pobral sobie sam. Teraz, gdy rachunek zostal oplacony dwa razy to jakis Grunwald zeby te pieniadze odzyskac.

Jak to jest mozliwe? Czy wy nie musicie zachowac jakichs standardow jesli juz uzywacie nazwy Orange?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Pawel R.:
Jestem klientem Orange w Anglii od ponad 5 lat.

A jak ta sieć się nazywała dawniej, zanim ją przemianowano na oranżadę?

konto usunięte

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Firma, jaka by nie była, numeru karty kredytowej nie wzieła z sufitu. KK nie była czasem warunkiem dostepu do usług?

Pozdrawiam.
Jarosław P.

Jarosław P. Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Wystarczy napisać pismo z podaniem numeru konta i prośbą o zwrot, lub zostawić nadpłatę na poczet rozliczenia kolejnych faktur. Nic trudnego :)Jarosław Popiel edytował(a) ten post dnia 24.02.09 o godzinie 06:32
Pawel R.

Pawel R. www.roogmedia.pl

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Tak, karta kredytowa byla uzyta do podpisania umowy, ale nie bylo mowy o automatycznym poborze pieniedzy z karty. Dokument autoryzacyjny byl przeslany z pierwsza faktura z prosba jego podpisania.

Panowie, to tylko jeden problem z kilku :)
Jarosław P.

Jarosław P. Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Pawel R.:
Tak, karta kredytowa byla uzyta do podpisania umowy, ale nie bylo mowy o automatycznym poborze pieniedzy z karty. Dokument autoryzacyjny byl przeslany z pierwsza faktura z prosba jego podpisania.


1. Podpisując umowę i dając warunek dostępowyd karty, powoduje jej obciążenie. Po 3 opłaconych FA można zmienić formę płatności.

2. Z pierwszą FA przyszło najprawdopodobniej zgodna na obciążenie rachunki - Polecenie zapłaty, raczej wątpie żeby był to dokument autoryzacyjny :)
Pawel R.

Pawel R. www.roogmedia.pl

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

To moze moge poprosic o pomoc. Jaki wybrac numer zeby po prostu sprawdzic stan konta? albo polaczyc sie z obsluga techniczna? za cholere tego nie moge znalezc.
znalazlem *500, ale mowi mo po polaczeniu- ze numer nie jest aktywny.Pawel R. edytował(a) ten post dnia 24.02.09 o godzinie 12:36
Jarosław P.

Jarosław P. Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Pawel R.:
To moze moge poprosic o pomoc. Jaki wybrac numer zeby po prostu sprawdzic stan konta?[/edited]

*200, choć bywa, że w pierwszym cyklu rozliczeniowym nie działa. Ew. zgłoszenie techniczne wtedy.
Pawel R.

Pawel R. www.roogmedia.pl

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

na *200 tez mowi: numer nieaktywny.
Chyba ten nasz numer jest jakis felerny :(

zglosilem w dziale technicznym. Dzieki Jaroslawie za pomoc.

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Spróbuj
*124*#
Jarosław P.

Jarosław P. Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

Piotr Kłosek:
Spróbuj
*124*#

To działa w prapaidach i MIX i podaje tylko saldo z konta podstawowego.
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Czy cos w tej sieci dziala tak jak powinno?

bok notorycznie zajęty... co miesiąc składam tę sama reklamację. zero odpowiedzi. jeśli nie masz jeszcze telefonu nie kupuj w orange!!! porażka i metr mułu.

Następna dyskusja:

Pomoc techniczna - problem ...




Wyślij zaproszenie do