konto usunięte
- 1
- 2
Radek W. Myśliwy.
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Tym sposobem Orange jest bez konkurencyjny ;)konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Ta, żeby jeszcze w centrum Gdańska po EDGE nie jechał to byłoby pięknie ;)
Karol
Z.
Programista,
elektronik
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Heh, jak tylko sprawdzę to może trzeba będzie zaprosić doradcę biznesowego Orange? :)konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Karol Z.:
Heh, jak tylko sprawdzę to może trzeba będzie zaprosić doradcę biznesowego Orange? :)
Zawsze warto korzystać z pomocy doradców mobilnych, zwykle są najlepiej zorientowani, pomocni, bardziej przyjaźni i co najważniejsze wykazują większą troskę o klienta.
konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Mi sie umowa kończy we wrześniu, ciekawe jak o mnie zadbają ;)konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Czyli z tego co wyczytalem w internecie mozna bezplatnie przejsc ze starych limitow na nowe? A jak to dokladnie sei robi?konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Marcin Adamiuk:
Czyli z tego co wyczytalem w internecie mozna bezplatnie przejsc ze starych limitow na nowe? A jak to dokladnie sei robi?
*600 lub *100, od nowego billu będą zwiększone ;)
konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Jagoda K.:
Mi sie umowa kończy we wrześniu, ciekawe jak o mnie zadbają ;)
Przy przedłużeniu umowy prócz większych limitów będzie 2 GB więcej ;)
Ilona
Świstak
Dyrektor Oddziału w
Getin Noble Bank
S.A.
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Arkadiusz G.:
Marcin Adamiuk:
Czyli z tego co wyczytalem w internecie mozna bezplatnie przejsc ze starych limitow na nowe? A jak to dokladnie sei robi?
*600 lub *100, od nowego billu będą zwiększone ;)
trzeba zgłaszac?? automatycznie nowe limity "nie wskoczą"??
konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Trzeba :)
Sebastian
Wrobel
Rozwinę Twoją firmę
- poszukuję pracy
[EDIT]... ROZWIJAM
...
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Ernest G.:
Karol Z.:
Heh, jak tylko sprawdzę to może trzeba będzie zaprosić doradcę biznesowego Orange? :)
Zawsze warto korzystać z pomocy doradców mobilnych, zwykle są najlepiej zorientowani, pomocni, bardziej przyjaźni i co najważniejsze wykazują większą troskę o klienta.
Ale od kogo są lepsi i to tam dalej? Czyżby kolega odbierał kompetencje ludziom z salonów, którzy równie dobrze dbają o klienta a może nawet lepiej mając parcie z góry? Dziwne, gdyż moi klienci po spotkaniu z KKB zawsze wracali do mnie. Liczy się człowiek. Kolega mi żyłkę naprężył... Pozdrawiam.
Tomasz
J.
Orange Polska -
Ekspert ds.
Zarządzania
Partnerska Sprzed...
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Sebastian Wrobel:
Ernest G.:
Karol Z.:
Heh, jak tylko sprawdzę to może trzeba będzie zaprosić doradcę biznesowego Orange? :)
Zawsze warto korzystać z pomocy doradców mobilnych, zwykle są najlepiej zorientowani, pomocni, bardziej przyjaźni i co najważniejsze wykazują większą troskę o klienta.
Ale od kogo są lepsi i to tam dalej? Czyżby kolega odbierał kompetencje ludziom z salonów, którzy równie dobrze dbają o klienta a może nawet lepiej mając parcie z góry? Dziwne, gdyż moi klienci po spotkaniu z KKB zawsze wracali do mnie. Liczy się człowiek. Kolega mi żyłkę naprężył... Pozdrawiam.
wydaje mi sie ze wszytsko zalezy od człowiek
znam osoby z salonów, które są stworzone do tej pracy i znam które nie bardzo chyba wiedza co robia to samo KKB czy PH
P.S. Sebastian fajna koszula i krawat ze starej wizualizacji :P
Sebastian
Wrobel
Rozwinę Twoją firmę
- poszukuję pracy
[EDIT]... ROZWIJAM
...
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Tomasz J.:
wydaje mi sie ze wszytsko zalezy od człowiek
znam osoby z salonów, które są stworzone do tej pracy i znam które nie bardzo chyba wiedza co robia to samo KKB czy PH
P.S. Sebastian fajna koszula i krawat ze starej wizualizacji :P
Hehe... Dokładnie. Ale wiesz co mnie drażni - poplecznictwo. A koszula... trochę czasu minęło od zrobienia tego foto. Jednak to były jeszcze te gdzie było więcej bawełny... niż plastiku... :)
Tomasz
J.
Orange Polska -
Ekspert ds.
Zarządzania
Partnerska Sprzed...
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Sebastian Wrobel:
to były jeszcze te gdzie było więcej bawełny... niż plastiku... :)
;) teraz za to krwawaty sa fajniejsze :P
Krzysztof
W.
profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Ernest G.:Heh, dziwne. Był u mnie przedwczoraj ktoś z Orange i autorytatywnie stwierdził, że NIE trzeba zgłaszać - przynajmniej tak mu powiedziano w Telefonicznym Biurze Obsługi.
Trzeba :)
Proszę ogół o potwierdzenie lub zdementowanie konieczności zgłaszania chęci powiększenia limitu.
konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Krzysztof Wie-rszelis:
Ernest G.:Heh, dziwne. Był u mnie przedwczoraj ktoś z Orange i autorytatywnie stwierdził, że NIE trzeba zgłaszać - przynajmniej tak mu powiedziano w Telefonicznym Biurze Obsługi.
Trzeba :)
Proszę ogół o potwierdzenie lub zdementowanie konieczności zgłaszania chęci powiększenia limitu.
Panie Krzysztofie,
Pan zmieni autorytatywnego.
Trzeba.
AG
konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Sebastian Wrobel:
Ale od kogo są lepsi i to tam dalej? Czyżby kolega odbierał kompetencje ludziom z salonów, którzy równie dobrze dbają o klienta a może nawet lepiej mając parcie z góry? Dziwne, gdyż moi klienci po spotkaniu z KKB zawsze wracali do mnie. Liczy się człowiek. Kolega mi żyłkę naprężył... Pozdrawiam.
Sebastianie nikomu nie odbieram kompetencji. Jeżeli jesteś świetnie zorientowanym doradcą, zaangażowanym w swoją pracę, to na pewno obsługujesz klienta należycie. Chcę zwrócić uwagę na inną sprawę:
1. Masówka w salonach: klient potrzebuje indywidualnego traktowania i stałej opieki podczas korzystania z usług, a nie tylko podczas ich kupowania. W salonach jest rozproszenie odpowiedzialności. Kiedy klient ma swojego zaufanego opiekuna, zawsze łatwiej mu zwrócić się do takiej osoby. Ja np. wysyłam do swoich klientów informacje o zwiększonych limitach BE i sposobie ich aktywacji, obsługa z salonu prawie nigdy o tym nie informuje, chyba że salony są w małych miasteczkach, gdzie mamy do czynienia z innymi więziami społecznymi. Korzyść dla klienta z indywidualnej obsługi przez KKB jest ewidentna. Poza tym dla klienta biznesowego wyprawa do salonu w Warszawie to często kilka godzin. Konsultanta Mobilnego ma na konkretną godzinę u siebie w firmie, czy na lunchu w porze obiadowej i na spokojnie przy kawie może omówić wszystkie sprawy. Klienci biznesowi cenią sobie komfort i chcą być traktowani jak na biznesowych przystało.
2. Mam wielu klientów, którzy zostali w salonie wprowadzeni w błąd, szczególnie jeżeli chodzi o procedury i sposoby przenoszenia numerów z innych sieci do Orange. Słyszałem od klientów takie historie z przenoszeniem, że sam bym lepszych nie wymyślił - po prostu ludzie tworzą swoje procedury. W salonie prawie nikt nie obawia się wprowadzić klienta w błąd (zwykle nieświadomie, kiedy nie są czegoś pewni), bo takiemu klientowi często szkoda czasu na ponowną wizytę, a i prawdopodobieństwo zastania osoby, która źle go poinformowała też jest mniejsze.
Z KKB jest inaczej (oczywiście nie ze wszystkimi, bo czynnik ludzki odgrywa znaczną rolę). KKB rzadko coś zmyśli klientowi, bo wie, że klient prędzej czy później to wyegzekwuje. Jak ja zwykle nie jestem czegoś pewien, to po prostu mówię, że się upewnie, że sprawdzę i wyślę info mailem, zadzwonię lub napiszę sms-a. Nie wprowadzam klienta w błąd, nie mogę sobie na to pozwolić, bo całą odpowiedzialność za jakość obsługi biorę tylko na siebie...
Faktem jest, że zarówno w salonach jak i wśród KKB znajdą się jakieś czarne owce, tak jest w każdej branży i tego nikt nie uniknie. Czynnik ludzki ma ogromne znaczenie.Ernest G. edytował(a) ten post dnia 26.11.09 o godzinie 11:07
Sebastian
Wrobel
Rozwinę Twoją firmę
- poszukuję pracy
[EDIT]... ROZWIJAM
...
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
Myślę Erneście, że ewentualne dalsze nasze polemiki powinniśmy przenieść na PW albo lepiej zakończyć, aby osoby postronne nie odebrały opacznie naszej rozmowy. Do porozumienia nie dojdziemy gdyż na razie większość argumentów jestem w stanie obalić z perspektywy mojego raczej nie małego doświadczenia w tej samej branży. W każdym razie życzę powodzenia i jak najdłuższego utrzymania się w siodle :)konto usunięte
Temat: Business Everywhere - nowe, większe limity.
I teraz dajcie sobie po buziaczku na zgode ;P- 1
- 2
Podobne tematy
-
Orange » Business Everywhere - porażka -
-
Orange » business everywhere -
-
Orange » Problem z Business Everywhere -
-
Orange » Business Everywhere wykorzystam limit i co dalej -
-
Orange » Nowe Plany Biznesowe -
-
Orange » W kwietniu w Orange nowe taryfy dla indywidualnych -
-
Orange » Nowe Apple iPad bez Simlocka -
-
Orange » Poszukuje KKB do obsługi firmy - chciałbym kupić nowe... -
-
Orange » Odkupię telefony od firm - nowe/używane Iphone Samsung... -
Następna dyskusja: