konto usunięte

Temat: brak aktywacji - co robić ?

Witam,

mój nr klienta to 1.1977709

09.X.2008 podpisałem aneks do umowy, otrzymałem nowe karty. Minęło 7 dni, a
one nadal nie są aktywne i nie mogę wykonywać żadnych połączeń. Byłem w
placówce Orange, a tam otrzymałem informację, że dokumenty nie zostały
jeszcze wysłane. O co w tym chodzi ? Sprawa dotyczy 6 telefonów, czy mam
uznać, że umowa jest nieważna ponieważ nie dokonano aktywacji tak jak jest
to napisane w pkt. 10 ?

Proszę o pilną informację!

- Jarosław Rożyński

konto usunięte

Temat: brak aktywacji - co robić ?

całkowity brak zainteresowania ? wstyd ! pokazujecie tylko jak orange traktuje swoich klientów. po 9 dniach od podpisania umowy dostalem jedynie informacje, ze telefony moze beda dzialac w przyszlym tygodniu, mimo ze w umowie widnieje jak byk, ze uslugi beda swiadczone w ciagu 7 dni od podpisania umowy.

to nie jest powazne traktowanie ludzi !

wypowiedzialem umowe i kazdego bede informowal o tym jak orange traktuje swoich klientow.
Jarosław P.

Jarosław P. Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange

Temat: brak aktywacji - co robić ?

Podpisałeś aneks do umowy czy nową umowę? Bo z Twojego postu nie wynika to jednoznacznie. Jesli aneks i dostałeś nowe karty, to one są nieaktywne i trzeba zadzwonić na *400 lub *600 żeby dokonali ich wymiany w systemie. Do tego czasu korzystasz ze starych.

konto usunięte

Temat: brak aktywacji - co robić ?

stare zostały wyłączone w styczniu. dostałem nowe, które nie zostały włączone.

to był aneks, ponieważ pracownik orange wysłał rozwiązanie poprzedniej umowy 7 dni po tym jak dokument podpisałem i przefaksowałem w salonie.

to jest cyrk. musiałem przedłużyć umowe o 6mc bo ktoś z pracowników spóźnił się 7 dni.
Jarosław P.

Jarosław P. Manager ds.Sprzedaży
dla sieci Orange

Temat: brak aktywacji - co robić ?

Czyli podpisałeś aktywację po windyjacji? tak?
Ilona Świstak

Ilona Świstak Dyrektor Oddziału w
Getin Noble Bank
S.A.

Temat: brak aktywacji - co robić ?

z tego co zrozumiałam to jest aneks po windykacji już z nowymi numerami a więc powodów nieaktywaności kart może być kilka:
- nie zostały z salonu przesłane dokumenty do centrali
- dokumenty są błędnie wypełnione
- dokumenty są nieczytelne
- brak kompletu dokumentów

proponuję zadzwonić do boku i po prostu zapytać co się dzieje..

konto usunięte

Temat: brak aktywacji - co robić ?

Najlepszy przykład na to że ludzie potrafią tylko narzekać :) czekając tylko na "haczyk" za który mogą złapać.W momencie kiedy chce im się pomóc są utwierdzeni w przekonaniu że "teraz to już za późno,idę do konkurencji",myśląc że będziemy żałować swych czynów :)

konto usunięte

Temat: brak aktywacji - co robić ?

firma ponosi straty, bo podpisala z orange umowe i przez 20 dni nie dzialaja telefony, mimo ze w umowie stoi jak byk, ze beda dzialaly w ciagu 7 dni. proponuje bardzo uwaznie ogladac telewizje w najblizszych dniach i wyciagnac wnioski z tego jak jeden reportaz w tvn przysporzyl "popularnosci" firmie tele2.

Następna dyskusja:

brak aktywacji - pomocy !




Wyślij zaproszenie do