konto usunięte

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Witam szanownych grupowiczow! :-)

Mam nastepujace pytanie: jakie oprogramowanie do obslugi helpdesk jest najczesciej stosowane w Polskich firmach? Mam na mysli nei tylko IT helpdesk. Jakie macie doswiadczenie w tej sprawie?

Rozumiem, ze wstepnie takie oprogramowanie mozna podzielic na trzy duze kategorie:
1. Modul Helpdesk, ktory jest czescia wdrozonego systemu ERP (lub modulu CRM w obrebie ERP)
2. Modul Helpdesk, ktory jest czescia wiekszej aplikacji CRM
3. Dedykowana aplikacja klasy Helpdesk (czesto z rozszerzeniem funkcjonalnosci, ktora zahacza o CRM)

Jezeli sie nie mysle, to (2) i (3) moga byc aplikacjami platnymi lub opensource.

Pozdrawiam serdecznie, no i oczywisice czekam na komentarze.
Aleks
Rafał S.

Rafał S. Zarząd Rzetelna
Grupa sp. z o.o.

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Polecam stronę http://www.itlife.pl - jest tam lista software wraz ze specyfiką obszarów które pokrywają. Sa tam produkty zarówno z górnej jak i ze średniej półki....

Co do kwestii łączenia funkcjonalności systemu HD w ramach CRM lub ERP to zależy jaką chce się mieć funkcjonalność i co ten system ma tak naprawdę robić.

Z racji tego że mają one inne zastosowania biznesowe nie łączy się ich w ramach jednego rozwiązania - ale jak zawsze to wszystko zależy od potrzeb i wymagań - czasem prosty workflow w ramach ERP wystarczy żeby obsłużyć podstawowe procesy.

Z reguły wykonuje się integracje tych systemów w celu wymiany informacji np. z CRM dane o klientach a np. do ERP export/import danych finansowych lub inwentarzowych.

konto usunięte

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Rafał, dzięki wielkie - stronka faktycznie jest pożyteczna. Więcej tego mam nadzieję, że produkt mojej firmy też wcześniej czy później dołączy do listy wymienionych tam produktów certyfikowanych. :-)

Pozdrawiam,
Aleks
Konrad K.

Konrad K.
Chmura,chmura,chmura
. A może słońce?

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Witam,

W mojej firmie stosujemy akurat tylko system zgłoszeń http://otrs.org/ gdyż niestety problemy z jakimi działy wsparcia się stykają są różne, często okazuje się, że im prostsze oprogramowanie tym skuteczniejsze i łatwiejsze w implementacji. Kiedyś przyszła firma z aplikacją HD tak złożoną (sama stanowiła w sobie system klasy ERP - wielomodułowy niestety nie pamiętam nazwy tej aplikacji), że po dwóch godzinach prezentacji powiedzieliśmy panom handlowcom, że więcej zajęło by nam odpowiednie zakwalifikowanie zgłoszenia niż sama jego obsługa. A ta tak zwana prostota obsługi (intuicyjna) dla zwykłego pracownika biurowego była tak trudna, że zamiast skorzystać ze zgłoszenia w systemie to wolał dzwonić do działu HD.
Szymon Ozimek

Szymon Ozimek Content marketing
specialist, Sugester

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Hej,

Pracuje w firmie, która oferuje rozwiązanie, które podpada pod 3. punkt z pierwszego posta. Nasz program nazywa się Sugester (http://www.sugester.pl) i myślę, że idealnie sprawdzi się w średnich rozmiarów przedsiębiorstwie. Główne funkcje to zarządzanie mailami, przydzielanie zadań, śledzenie satysfakcji klientów itp., ale oferujemy też prosty moduł CRM i funkcjonalność prowadzenia forum produktowego/bazy wiedzy. Oczywiście nie jestem w tym 100% obiektywny, ale na pewno warto wypróbować nasze rozwiązanie - jeśli z helpdesku będzie korzystać do 3 użytkowników, to software jest darmowy.

konto usunięte

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Polecam oprogramowanie http://fsdesk.pl
Aplikacja jest dostępna w formie usługi SaaS, pozwala na definiowanie umów z różnymi typami zgłoszeń i czasami SLA. Łatwa obsługa i niski koszt. Polecam.
Anna Robecka

Anna Robecka Konsultant, Fiolet
S.A.

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

U mnie w firmie korzystają z tego oprogramowania Helpdesk. Duża funkcjonalność i prostota obsługi to wg mnie najważniejsze cechy.
Ola Poznańska

Ola Poznańska Kierownik Recepcji,
Hotel Diament Sp. z
o.o.

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Ja mam system rejestracji zgłoszeń od https://focustelecom.pl/focus-desk/ i sprawdza się świetnie ! :)

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Berberis robi sporą różnicę. Mnóstwo funkcji, fajne rozwiązania, raczej wszystko dopracowane. Musicie tylko odpowiednio do tego podejść, optymalizować, odpowiednio organizować. Wtedy na bank wszystko będzie dobrze.

Temat: Jakie oprogramowanie Helpdesk jest stosowane w Polsce

Pracujcie na Berberis. Prostymi krokami szybko zrobicie swoje. Nie ma cudów, krok po kroku dojdziecie do realizacji celów. Jeśli solidnie nad tym wszystkim popracujecie, to na pewno będzie dobrze. Natomiast bez zaangażowania cudów nie będzie.

Następna dyskusja:

Oprogramowanie Helpdesk - c...




Wyślij zaproszenie do