Temat: praca-dam
Miejski Zespół Profilaktyki i Terapii Uzależnień ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: GŁÓWNY KSIĘGOWY
ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ
Miejski Zespół Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
Al. Wojska Polskiego 8
10-225 Olsztyn
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy :
Główny Księgowy
1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 –letnia praktyka w księgowości,
bądź ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 –letnia praktyka w księgowości,
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d)obywatelstwo polskie,
e) znajomość rachunkowości budżetowej i obowiązujących w niej zasad,
f) doświadczenie w księgowości wynikające z Ustawy o finansach publicznych,
g) znajomość prawa w zakresie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
h) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
i) znajomość programów: CDN Optima, Płatnik.
2.Wymagania pożądane:
a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
b) sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
c) komunikatywność.
3.Zakres wykonywanych zadań:
a) prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,
b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
c) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
d) kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
e) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,
f) sporządzanie rocznych planów finansowych i sprawozdań budżetowych,
g) analiza wykorzystywanych środków pieniężnych z budżetu będących w dyspozycji jednostki,
h) prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków, należności i zobowiązań, przychodów i rozchodów, kosztów oraz środków trwałych,
i) prowadzenie windykacji należności budżetowych,
j) nadzór nad sporządzaniem, przyjmowaniem, obiegiem, archiwizowaniem i kontrolą dokumentów,
k) dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,
l) współdziałanie z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta i jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz instytucjami zewnętrznymi w sprawach związanych z gospodarką finansową jednostki.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys – curriculum vitae,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) referencje,
g) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (do pobrania na stronie
http://mzpitu.pl w zakładce "dokumenty"),
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101 poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r Nr 223 poz.1458). Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.
5.Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Miejskiego Zespołu Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego lub pocztą na adres: Miejski Zespół Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 8, 10-225 Olsztyn
w terminie do dnia 1.04.2014 (decyduje data wpływu do MZPiTU).
Na kopercie należy umieścić dopisek: „ Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego”.
Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 8.