Grażyna Matuszewska

Grażyna Matuszewska manager w firmie
DXN, trenerka
wellness, blogerka,
trener...

Temat: praca-dam

Poszukuję ambitnych i kontaktowych osób, na stanowisko konsultanta w firmie LR Healt&Beauty. Firma działa w systemie marketingu sieciowego i oferuje produkty dla zdrowia i urody. Praca polega na pozyskiwaniu klientów i rozbudowie sieci sprzedaży. Jedynym wymaganiem jest chęć do pracy, pozytywne nastawienie oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów! Praca nie na etat, wynagrodzenie uzależnione od obrotów.

Współpraca niesie wiele korzyści:
- nienormowany czas pracy
- atrakcyjne zarobki
- swoboda działania
- możliwość kupowania taniej produktów
- dodatkowe prezenty z akcji promocyjnych
- pomoc w rozpoczęciu i w trakcie współpracy

Jeśli jesteś zainteresowana/y ofertą napisz dlaczego zainteresowało cię to ogłoszenie.
Proszę o przesłanie e-maili na adres: gp6109@gmail.com
W tytule wiadomości proszę wpisać konsultant.
Kontakt telefoniczny: 505 371 183

Temat: praca-dam

Miejski Zespół Profilaktyki i Terapii Uzależnień ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: GŁÓWNY KSIĘGOWY

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z OFERTĄ

Miejski Zespół Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
Al. Wojska Polskiego 8
10-225 Olsztyn

ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy :
Główny Księgowy

1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: ukończone ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 –letnia praktyka w księgowości,
bądź ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 –letnia praktyka w księgowości,
b) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
c) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d)obywatelstwo polskie,
e) znajomość rachunkowości budżetowej i obowiązujących w niej zasad,
f) doświadczenie w księgowości wynikające z Ustawy o finansach publicznych,
g) znajomość prawa w zakresie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
h) znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
i) znajomość programów: CDN Optima, Płatnik.

2.Wymagania pożądane:
a) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
b) sumienność, dokładność, odpowiedzialność,
c) komunikatywność.

3.Zakres wykonywanych zadań:
a) prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,
b) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
c) kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
d) kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
e) opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych,
f) sporządzanie rocznych planów finansowych i sprawozdań budżetowych,
g) analiza wykorzystywanych środków pieniężnych z budżetu będących w dyspozycji jednostki,
h) prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków, należności i zobowiązań, przychodów i rozchodów, kosztów oraz środków trwałych,
i) prowadzenie windykacji należności budżetowych,
j) nadzór nad sporządzaniem, przyjmowaniem, obiegiem, archiwizowaniem i kontrolą dokumentów,
k) dekretowanie i sprawdzanie pod względem finansowym dokumentów księgowych,
l) współdziałanie z odpowiednimi wydziałami Urzędu Miasta i jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz instytucjami zewnętrznymi w sprawach związanych z gospodarką finansową jednostki.

4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys – curriculum vitae,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
f) referencje,
g) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (do pobrania na stronie http://mzpitu.pl w zakładce "dokumenty"),
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządowi terytorialnemu, przeciwko wiarygodności dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r Nr 101 poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r Nr 223 poz.1458). Ww. klauzula musi być podpisana przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie.

5.Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Miejskiego Zespołu Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego lub pocztą na adres: Miejski Zespół Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 8, 10-225 Olsztyn
w terminie do dnia 1.04.2014 (decyduje data wpływu do MZPiTU).

Na kopercie należy umieścić dopisek: „ Dotyczy naboru na stanowisko Głównego Księgowego”.

Aplikacje, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 8.
Monika K.

Monika K. Praca łączy ludzi

Temat: praca-dam

Chcesz zarobić w okresie wakacji lub popracować w weekendy, popołudniami?
Może chcesz zdobyć doświadczenie lub zakotwiczyć się na dłużej?

Handel-Usługi Arkadiusz Głowacki,
właściciel sieci 12 olsztyńskich sklepów spożywczych
LUBI i MAZUREK ogłasza nabór na stanowiska:

Sprzedawca-Kasjer
Zastępca Kierownika Zmiany lub Sklepu

Wymagania:

Ukończone 18 lat.
Książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych (sanepidowska) lub chęć jej szybkiego wyrobienia.
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i pracy z klientem lub chęci do pracy
Obowiązkowość, serdeczność i punktualność

Oferujemy:

Umowę o pracę lub zlecenie.
Premie dla rzetelnych pracowników.
Możliwość awansu w naszych strukturach.
Miłą atmosferę pracy w naszych sklepach.
Opiekę oraz stopniowe wdrażanie w obowiązki.

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt pod nr.tel. 535-077-271 lub o przesłanie C.V na adres kadrasklep@gmail.com
Izabela Kochanowska

Izabela Kochanowska Senior Recruitment
Business Partner |
Engineering&Manufac.
..

Temat: praca-dam

Dla naszego klienta bardzo znanej marki z siedzibą w Olsztynie poszukujemy osób z wykształceniem w obszarze mechaniki i budowy maszyn lub mechatroniki. Poszukujemy osób na dwa stanowiska: Dokumentalisty oraz Specjalisty ds. serwisu.
Dokumentalista będzie odpowiedzialny za prowadzenie dokumentacji technicznej w ramach międzynarodowej grupy projektowej oraz dbanie o właściwy przebieg danych w ramach realizowanych tematów.
Specjalista ds. serwisu ma zajmować się współpracą z klientami, realizacją zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji serwisowej, proponowaniem rozwiązań czy szkoleniami.

Wymogiem koniecznym jest dobra / bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Chętnie udzielimy wszystkich dodatkowych informacji i odpowiemy na wszelkie pytania!

Zapraszamy osoby zainteresowane do kontaktu:
Katarzyna Radgowska
Recruitment consultant HRK
kra@hrk.eu
Justyna Chodorowska

Justyna Chodorowska Specjalista ds.
Rekrutacji,
Pflegehelden

Temat: praca-dam

PFLEGEHELDEN jako jedna z największych niemieckich firm z branży opiekuńczej, we współpracy z polskimi Partnerami poszukujemy Opiekunek i Opiekunów gotowych do podjęcia pracy przy opiece na terenie Niemiec.

Opis stanowiska:
• pomoc przy wykonywaniu codziennych czynności (jedzenie, ubieranie, itp.),
• troskę o podopiecznego – uzależniona od rodzaju i stopnia zaawansowania schorzeń,
• pilnowanie terminów wizyt lekarskich oraz towarzyszenie podopiecznemu przy nich,
• pomoc w dopełnianiu zaleceń lekarskich,
• towarzyszenie w spacerach, podczas wyjazdów.
• W zależności od rodzaju umowy i wysokości zarobków do obowiązków Opiekunów może należeć także prowadzenie domu (pranie, sprzątanie, itp.), spędzanie czasu wolnego z podopiecznym, pomoc w kontynuowaniu pasji i zainteresowań.
Wymagania:
• Znajomości języka niemieckiego minimum w stopniu komunikatywnym
• Doświadczenie w opiece na osobami starszymi
• Mile widziane referencje i kursy z zakresu opieki nad osobami starszymi
Nasi Partnerzy gwarantują:

• Najwyższe stawki na rynku od 1100 do 1700 euro na rękę miesięcznie!
• Atrakcyjne premie, bonusy i upominki za wyjazdy w okresie świątecznym
• Premie za polecenie nowego pracownika
• Stałą współpracę
• Składki ZUS, możliwość ubezpieczenia członka rodziny
• Duży wybór sprawdzonych i bezpiecznych ofert pracy
• Elastyczne terminy wyjazdów i różne formy zatrudnienia, współpracujemy również z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą na terenie Polski oraz Niemiec
• Zwrot kosztów podróży
• Opiekę koordynatora 24 h na miejscu. Nasi koordynatorzy w Niemczech sprawdzają i znają rodziny do których delegowani są Pracownicy
• 24 godzinny kontakt z polskim biurem
• Oferty dopasowane do Twoich oczekiwań

Obecnie posiadamy ponad 200 zleceń na: Sierpień, Wrzesień i Październik.
Czekamy Na Ciebie!!
Osoby zainteresowane proszę o kontakt tel.: 0048 530 751 997
E-mail: justyna.chodorowska@pflegehelden.pl

Następna dyskusja:

Praca - dam




Wyślij zaproszenie do