Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Najpopularniejsze szkolenie w ostatnim czasie w Communication OneConsulting! Firmy, która od 1997 roku wspieraja największe
przedsiebiorstwa i instytucje w procesach sprzedaży i obsługi Klienta

Szkolenie otwarte SKUTECZNA WINDYKACJA TELEFONICZNA

Termin: 2 dni - 28-29.01.2009 (czw-pt) Warszawa
Cena: Zamiast 1800 specjalna cena 1000 zł/osoba.

Przełożenie na wynik już następnego dnia po szkoleniu-dane pochodzą od dotychczasowych uczestników szkoleń.

Szczegóły:
STRONA SPOTKANIA GOLDENLINE-KLIKNIJ!

konto usunięte

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

A co jest wyznacznikiem skutecznej windykacji? Jak się oblicza skuteczność windykacji?
Z ciekawości pytam.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Skuteczna windykacja w zależności od tego z jakiej perspektywy patrzymy i w jakim okresie to oceniamy.

Efekt:
-długoterminowo-brak dłużników i spłat wymagalnych o przeterminowanych np. powyżej 90 dni
-krótkoterminowo (widoczny efekt szkoleń)-zwiększenie ilości wpłat od zaległych dłużników spowodowana wiekszą pewnością siebie, znajomości charakteru swojej pracy przez osoby windykujące, jak również poznanie psychologii dłużnika, zapoznanie z jego wymówkami, radzenie sobie ze stresem, asertywność, ale jak również poznanie standardów i procedur z różnych firm.

W szkoleniach otwartych uczestnicy to przedstawiciele różnych firm i branż-buduje się swoiste forum wymiany doświadczeń. A to jest bezcenne.

konto usunięte

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Rzadko zdarzają się sytuacje, gdy firma nie ma dłużników. Każdy klient mający odroczony termin płatności i jest dłużnikiem. To czy jest dłużnikiem płacącym w terminie czy też nie, to inna sprawa.

1. Zmniejszenie ilości dłużników i spłat przeterminowanych, to raczej prewencja i monitoring należności.
2. Jeżeli komuś brakuje pewności siebie, asertywności i nie potrafi radzić sobie ze stresem to powinien trzymać się od windykacji jak najdalej.

Mam wątpliwości czy to szkolenie warte jest swojej ceny (1000 zł/os).
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Zapoznaj się dokładnie z programem i z osobą, doświadczeniem trenera.

Bardzo ważne jest kto i jak tę więdzę przekazuje. A dobry trener niestety kosztuje.

Wiemy ile jest szkoleń, wybor firm jest szeroki. Nikogo ni namawiam, nikomu na 100% nie zagwarantuję, ży wyjdzie i sprawi cuda. Natomiast jeżeli się zaangażuje, będzie aktywnie brał udział w warsztatach, ćwiczeniach to szanse na skuteczna windyakcję są dużo wyższe.

Jak wiele firm, szczególnie MSP zapomina o monitoringu należności, w ilu firmach brakuje opisu procedur, procesów windykacji, nie ma kto się tym zajmować.

Szkolenie otwarte jest dedykowane pojedynczym osobom i jest szansą by zobaczyć "jak to się robi w innych firmach," nie chodzi tylko o nabytą wiedzę, umiejętności, ukształtowane postawy, ale również o zobaczenie innych np. procesów, czyli to forum wymiany doświadczeń.

Przedstawiony program z lekką modyfikacją relaizowany był/jest w wielu firmach i instytucjach finansowo-ubezpieczeniowych. Nawet w takich, gdzie działy windykacji, działy obsługi klienta przechodziły już kilka szkoleń z tego zakresu.

I jeszcze raz podkreślę, temat tyczy się tylko aspektów ''miękkich" i windykacji telefonicznej, od aspektów prawnych windykacji są szkoleniowcy-prawnicy na rynku i takim ekspertem jest napewno firma GEKKO.

konto usunięte

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Na pewno na temat GEKKO są różne opinie, co wcale mnie nie dziwi, gdyż ta branża jest dość specyficzna, konkurencja nieprzyjemna a kompetencje, doświadczenie i wiedza niektórych firm pozostawia wiele do życzenia.

Rozumiem. Wynajęty trener to nie jest tania rzecz.

Drażni mnie jednak, starego windykatora, ciągłe mówienie o skuteczności. Skuteczna windykacja, to taka gdy przyjeżdżają rośli panowie ze sprzętem i tłumaczą mu, że jeżeli dziś nie załatwi kaski to będzie miał kłopociki. Im bardziej windykacja jest etyczna, tym mniejsza jest skuteczność i nie ma za tym najmniejszej dyskusji.
Z drugiej strony, to czym jest skuteczność? Jest to stosunek spłat dłużników do wierzytelności przyjętych do windykacji. Jeżeli więc przyjmę do windykacji jedno zlecenie o wartości 10000 zł a dłużnik zapłaci to moja skuteczność wynosi 100%. Jeżeli przyjmę dwa zlecenia do windykacji o wartości 10000 zł i jeden dłużnik zapłaci a drugi nie, to moja skuteczność wynosi 50%. Skuteczność w windykacji ma więc niewiele wspólnego z dobrym windykatorem.
Ja swego czasu stworzyłem i staram się przekonywać o tym swoich klientów, że skuteczny może być na dzień dzisiejszy proces windykacji. Na proces składają się: wezwania/monity, telefony, wizyty, pozew, wniosek do komornika. Ponadto: skip, skip tracing, wpis do BIG i inne. Jeżeli więc stworzymy z klientem odpowiedni proces windykacji, który będzie zawierał np. 3 wezwania do zapłaty, 10 telefonów, 2 wizyty bezpośrednie to gwarantuję swojemu klientowi, że proces będzie w 100% skuteczny. Ergo, wykorzystam wszystkie, przewidziane prawem środki do dochodzenia należności.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Dokładnie. Zgadzam sie Marcinie w 100% z Twoja wypowiedzią. Mnie też wiele rzeczy drażni, wiele rzeczy to marketing.

Mówiąc o skutecznej windykacji jako całości mówimy o pewnym procesie na który składają się wymienione przez Ciebie czynności, plus w zależnosci od specyfiki branży i instytucji dochodzą dodatkowe np. w banku.

Jesteś jak piszesz ''starym" windykatorem, ale zobacz proszę ile firm i jak aktywnie poszukuje windykatorów i osób do prowadzenia windykacji? Działka ta zaczęła dynamicznie rozwijać się w III kwartale 2009, gdzie wzrost należności wymagalnych przekroczył dotychczasowe maksima.

Firmy wprowadzają do swoich działań monitoring należności-aktywny kontakt z klientem, głównie telefoniczny jako początkowy etap całego procesu. Kto się tym zajmuje? Ci, którzy dotąd tym się nie zajmowali. Przedstawiciele Handlowi windykują swoich Klientów, ksiegowe z musu muszą weryfikować i pobierać należności-ci ludzie nie wiedzą nic o procesie windykacji. Czasami właściciele MSP też.

Stąd na rynku zrodziła się potrzeba szkoleń z zakresu miękkich kompetencji.

A czym dla mnie jest skuteczna windykacja-tym, że Klient wpłaca i dalej jest moim Klientem, a nawet poleca moje usługi dalej.

Pisalam o tym na grupie CLIENTING - właściwa windykacja jest jednym z najważniejszych procesów w budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z Klientami.

Cieszę się, ża dyskutujemy. Szkoda, że w wątku ogłoszenia, a nie bezpośrednio pod spotkaniem, bo może do naszych przemysleń dołączyłoby więcej osób. A może nawet z tego zrodziłaby się nowa koncepcja, wydarzenie na rynku.

konto usunięte

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Marzena Sawicka:
Dokładnie. Zgadzam sie Marcinie w 100% z Twoja wypowiedzią. Mnie też wiele rzeczy drażni, wiele rzeczy to marketing.

Oczywiście rozumiem, jednak należy oswajać klientów i tłumaczyć im tą skuteczność. Później spotykam się z klientem i na dzień dobry słyszę "a jaką macie skuteczność, bo Ci z X mają 70%" więc muszę tłumaczyć to od samego początku a czasami nie jest to łatwe.
Jesteś jak piszesz ''starym" windykatorem, ale zobacz proszę ile firm i jak aktywnie poszukuje windykatorów i osób do prowadzenia windykacji? Działka ta zaczęła dynamicznie rozwijać się w III kwartale 2009, gdzie wzrost należności wymagalnych przekroczył dotychczasowe maksima.
Przyznam, że nie odczuwam wzrostu, a wręcz przeciwnie, spadek zainteresowania windykacją. Firmy tworzą własne komórki windykacyjne (tak jak pisałaś, windykujące księgowe czy przedstawiciele handlowi) i zazwyczaj wychodzą z założenia, że komórka windykacyjna w zupełności wystarczy. Niestety nie wszystko jest takie proste.
Obecnie odczuwam, wzrost małych firm windykacyjnych. Dla większości z nich to zupełne novum, nie mają pojęcia o windykacji i robią totalną fuszerkę, beznadziejną robotę, którą muszę poprawiać, a poprawki po windykatorach nie są łatwe. Jest jeszcze kilka dużych firm windykacyjnych zajmujących się profesjonalną obsługa należności, ale te zazwyczaj mają w nosie MSP (wiem, bo sam pracowałem u największych). Trudno jest oddzielić ziarno od plewy. Pewne natomiast jest to, co mówił Piotr Krupa z KRUK S.A. , że małe firmy odpadną (w tym prawdopodobnie ja) z rynku i pozostaną tylko wielcy gracze. Mam nadzieję, ze słowa pana Piotrka się jednak nie sprawdzą i odpadną tylko te firmy, które robią fuszerkę.
Cieszę się, ża dyskutujemy. Szkoda, że w wątku ogłoszenia, a nie bezpośrednio pod spotkaniem,
Niestety przez najbliższe kilka miesięcy jestem unieruchomiony we Wrocławiu i chociaż, z miłą chęcią odwiedzam Warszawę, to jednak nie będę miał nawet możliwości.
bo może do naszych przemysleń dołączyłoby więcej osób. A może nawet z tego zrodziłaby się nowa koncepcja, wydarzenie na rynku.
Całkiem możliwe.
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: Skuteczna windykacja telefoniczna 28-29.01.2010 Warszawa

Temat zamkniety, dalszy wątek toczy się na priv. Zapraszam do dyskusji przez skrzynkę GL lub w opcji spotknie.



Wyślij zaproszenie do