Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów
Szanowni Państwo,
Uprzejmie proszę o rekomendację mojej osoby potencjalnym pracodawcom.
Jestem bardzo kreatywną i innowacyjną osobą, świetnie posługuję się komputerem, mam czynne prawo jazdy, jestem dyspozycyjna i mobilna.
IMIĘ i NAZWISKO : EWA BORKOWSKA
KONTAKT : kom. 784. 862. 744; e-mail: borkowskaewa@o2.pl
WYKSZTAŁCENIE :
2002 – 2005 STUDIA DOKTORANCKIE – EKONOMIA PRACY
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
przy Ministerstwie Pracy i Polityki Socjalnej
przed otwarciem przewodu doktorskiego
2009 - 2011 UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego
Makroekonomia: Samorząd Terytorialny i Polityka Lokalna
Studia magisterskie
1998 - 2001 WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Zarządzanie i marketing
Studia licencjackie
STUDIUM PEDAGOGICZNE - Nauczyciel
LICEUM EKONOMICZNE - Organizacja Przeds. Przem.
SZKOŁA MUZYCZNA - Wokalistyka/Śpiew solowy
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE :
2011 - 2011 AGENCJA REKLAMOWA Dyrektor Zarządzający
- zarządzanie agencją reklamową
- wytyczanie nowych ścieżek rozwoju Firmy – outcourcing marketingu i
reklamy/zarządzanie ekranem ledowym/usługi estradowe/wprowadzanie
na rynek czasopisma „Panorama południa”
- ekspansja na nowe rynki/segmenty
- bieżąca i długofalowa współpraca z klientem istniejącym w bazie CRM
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i indywidualnych
- zarządzanie bazą CRM/przygotowywanie ofert i cenników
- rekrutacja i szkolenia pracowników
- organizacja i udział w targach reklamy
- poszerzanie bazy produktowej Firmy
- współpraca z drukarniami, mediami, grafikami, prasą ogólnopolską
- przygotowywanie ofert przetargowych i udział w przetargach
2007 - 2011 SAMORZĄD TERYTORIALNY Szefowa Promocji
- kompleksowa promocja jednostki samorządu terytorialnego
- organizacja uroczystości państwowych, cywilnych i wojskowych
- tworzenie i nadzór nad Biurem Prasowym/PR samorządu
- organizacja szkoleń, konferencji, eventów, jubileuszy, śniadań prasowych,
koncertów, wernisaży
- marketing polityczny – prowadzenie kampanii wyborczych, jako szefowa
sztabu wyborczego
- udział w konkursach ogólnopolskich - przygotowywanie wniosków
konkursowych itp.
- znajomość wielu ustaw, KPA, Kodeksu Pracy/przepisów dyscypliny
finansów publicznych
- udział w licznych szkoleniach/certyfikaty
- sporządzanie zestawień, projektów budżetowych i sprawozdań
- współpraca z organizacjami pozarządowymi (NGO), lokalną społecznością,
adm. rządową i miastami partnerskimi w kraju i za granicą
- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, mediami, ag. artyst.
firmami outdoorowymi
- pozyskiwanie sponsorów na projekty
- nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej
- wydawanie publikacji, albumów, książek, biuletynów, folderów,
kalendarzy/zabezpieczanie w gadżety reklamowe/ produkcja spotów
reklamowych/prezentacja multimedialna powiatu
- nawiązywanie kontaktów z europosłami, instytucjami i Komisji Kultury,
i Edukacji UE
- stworzenie strategii promocji powiatu piaseczyńskiego
2006 - 2007 ALLIANZ POLSKA S.A. Unit Manager / Kierownik Zespołu
- rekrutacja i budowa 10 – osobowego zespołu sprzedażowego
- realizacja planów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
- szkolenie/motywowanie/ocena efektywności/coching
- posiadam licencję KNF branży ubezpieczeniowej
- wysokie zdolności sprzedażowe (branża kosmetyczna, finansowa i
ubezpieczeniowa)
2004-2006 NIEPUBLICZNA SZKOŁA ŚREDNIA Założyciel – Dyrektor Generalny
- kompleksowe tworzenie placówki edukacyjnej od podstaw
- tworzenie regulaminów, statutu, zarządzeń, dokumentacji szkoły
- rekrutacja personelu z tyt. Naukowym dr, ekspertów z dziedziny
dyplomacji (w tym ambasadorów i konsulów) i rynków kapitałowych
- prowadzenie komplementarnych akcji promocyjnych (radio, prasa,
billbordy, targi edukacyjne, prelekcje w gimnazjach itd.)
- współpraca z TVN, POLSAT udział uczniów szkoły w telewizyjnych
debatach politycznych m.in. z Kamilem Durczokiem i Tomaszem Lisem
- powołanie Rady Naukowej Szkoły na czele z p. prof. Elżbieta CHOJNA-DUCH
i b. ambasadorem w Hiszpanii Adamem KLACZYŃSKIM
- prowadzenie administracji i księgowości szkoły
- nawiązywanie współpracy ze szkołami zagranicznymi m.in. 1 PACTE
INTERNATIONALE we Francji
- udział młodzieży w szkoleniach m.in. „Szkole Giełdowej” przy SGH,
konferencjach w MSZ i PAP z udziałem ministra Adama ROTTFELDA
I-V 2003 CENTRUM KSZTAŁCENIA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ Dyrektor ds. rozwoju
- wytyczanie nowych kierunków rozwoju centrum
- organizacja seminariów o tematyce unijnej z udziałem ekonomisty
dr. Richarda MBEWE
- ścisła współpraca z UKIE
- organizacja eventu pod patronatem prezydenta J. Kaczyńskiego pn.
MEETING EUROPEJSKI z udziałem kilku tysięcy osób
- rozwój placówek podnoszących kwalifikacje kadry zarządzającej
- przygotowywanie materiałów reklamowych i wytyczanie kanałów
dystrybucji
- ekspansja Firmy na inne województwa, otwieranie nowych placówek
- analiza konkurencji i śledzenie trendów w gospodarce i polityce
2001-2003 UCZELNIA NIEPUBLICZNA I Wicekanclerz Uczelni /
Dyr. Biura Spraw Studenckich
- ścisła współpraca z Radą Główna Szkolnictwa Wyższego i Państwową
Komisja Akredytacyjną prze MENiS
- opracowywanie wraz z kadrą profesorską kierunków studiów
- współpraca przy opracowywaniu pełnej dokumentacji uczelni
- zabezpieczenie bardzo dużego wkładu sponsorskiego na kilka mln zł.
- udział w rekrutacji i selekcji pracowników
- rekrutacja studentów/przygotowanie pełnej dokumentacji
- nadzór nad administracją uczelni, działem spraw studenckich,
marketingiem, księgowością, nadzór i koordynacja prac dziekanatów
1999-2001 I NARODOWY FUNDUSZ INWESTYCYJNY Kierownik sekretariatu
- nadzór i koordynacja prac sekretariatu Zarządu – prezesa i wiceprezesa
- współpraca z asystentką rady nadzorczej funduszu
- organizacja wyjazdów służbowych kadry zarządzającej
- organizacja wyjazdów integracyjnych pracowników funduszu
- organizacja spotkań biznesowych
1997-1999 ADVANCE ALARM TECHNOLOGY LTD. Asystentka Prezesa Zarządu
- nadzór i koordynacja prac sekretariatu zarządu
- kompleksowa organizacja udziału firmy w targach specjalistycznych
SECUREX
- współpraca z dziennikarzami prasy specjalistycznej w zakresie
zabezpieczeń, ag. reklamowymi, firmami wystawienniczymi
- analiza sektora security/otwieranie nowych punktów sprzedaży
- organizacja szkoleń dla instalatorów systemów zabezpieczeń
- współpraca przy tworzeniu Stacji Monitorowania Alarmów (SMA)
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej
1976-1990 OPERETKA POZNAŃSKA Artystka Operetki Poznańskiej
UMIEJĘTNOŚCI / PREDYSPOZYCJE
Znajomość zagadnień sektora finansów publicznych w tym problematyki systemu finansowania jednostek samorządu terytorialnego (JST); świetna znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem JST;
Umiejętność poruszania się w środowisku biznesowym i zrzeszeń pracodawców także w obszarze instytucji administracji szczebla państwowego i samorządowego;
Biegła obsługa urządzeń biurowych, internet, e-mail, programów MS Office, Windows, Word;
budowanie silnej marki regionu, produktu; tworzenie strategii sprzedaży i promocji;
Duża mobilność i pełna dyspozycyjność;
Duże umiejętności perswazyjne i negocjacyjne, asertywność; precyzja, praca pod presją czasu;
Ponadprzeciętne zdolności sprzedażowe, interpersonalne, niekonwencjonalne pomysły.
KURSY/SZKOLENIA :
Budowanie wizerunku instytucji publicznej; PR i prawo prasowe w administracji;
Vademecum rzecznika prasowego w administracji; wystąpienia publiczne;
Kampanie negatywne, sytuacje kryzysowe, czyli jak oprzeć się atakom mediów;
Jak wypromować Gminę, Miasto, Region – warsztaty budowania strategii promocji;
Protokół dyplomatyczny i międzynarodowy savoir-vivre;
Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
Ekonomia Społeczna, a rozwój społeczności lokalnej;
Doskonalenie systemu zarządzania jakością w administracji samorządowej;
Piaseczyńskie Partnerstwo Lokalne - warsztaty;
Międzynarodowe Festiwale Promocji Miast i Regionów hotel Sheraton – org. Stroer
Sektor finansów publicznych w tym system finansowania JST prof. E. Kornberger-
Sokołowska ;
Kurs Księgowości I stopnia, Prawo Pracy I stopnia. Prawo jazdy kat. B (czynne)
Bieżąca praca w zakresie prawnych zagadnień Ustaw i rozporządzeń, m.in. :
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego;
2. Kodeks Pracy
3. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty;
4. Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela;
5. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych;
6. Ustawa z dnia 25 października 1991r. o org. i prowadzeniu działalności kulturalnej;
7. Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003r. o dział. pożytku publicznego i o wolontariacie;
8. Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
9. Ustawa z dnia 26 stycznia 1984r. prawo prasowe;
10. Ustawa z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie;
11. Ustawa z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych;
12. Ustawa z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach JST;
13. Ustawa z dnia 17 grudnia 2004r. o odpow. za naruszenie dyscypliny fin. publ.;
14. EKSL z dnia 15 października 1985r. Strasburg; Polska ratyfikowała w 1993r.
15. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
16. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
17. Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym;
18. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o administracji rządowej w województwie
19. Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;
ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW :
j. angielski - komunikatywny
j. rosyjski - komunikatywny
ZAINTERESOWANIA :
Yanni – grecki kompozytor, muzyk - New Age; muzyka klasyczna na orkiestrę, także w wykonaniu trzech światowej sławy tenorów, Marek Torzewski,; opera; operetka; musical; teatr; reklama,; protokół dyplomatyczny; marketing polityczny i terytorialny (marketing places); polityka; negocjacje; polska polityka zagraniczna; mechanizmy funkcjonowania aparatu państwowego w tym samorządowego, kreacja marki, regionu.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku.
/-/ Ewa BORKOWSKA