Aleksandra M.

Aleksandra M. Supply Chain
Manager, APICS

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

i ja dołączę do tego Szacownego Grona

szczebel: kierownik/dyrektor
obszar: zarządzanie łańcuchem dostaw/zakupy - preferowane zakłady produkcyjne, bo tam czuję się, jak ryba w wodzie
lokalizacja: Poznań i okolice

Jestem młodym kierownikiem, który miał okazję sprawdzić swoje umiejętności w organizacji bardzo dynamicznej, wymagającej, o bardzo sezonowym profilu produkcji. Nie straszne są mi wyzwania - chętnie podzielę się moim doświadczeniem i nauczę się czegoś nowego :)
Damian Zalewski

Damian Zalewski Doradca Klienta,
Komputronik S.A.

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam,

Nie będę Państwa zanudzał pochwalnymi peanami na swój temat, bo to nieeleganckie.
Myślę, że sprawdzę się w pracy Merchandisera bądź Product Managera IT/RTV/AGD, rola Kierownika również nie będzie ponad moje siły. Są to profesje, które mnie pasjonują ale zarazem są wyzwaniem, któremu z chęcią podołam. W handlu B2B czuję się doskonale. Największą satysfakcję w pracy daje mi zadowolenie mojego partnera biznesowego po transakcjach/negocjacjach ze mną.

Jestem młodym, ale odpowiedzialnym handlowcem, który każdego dnia uczy się skutecznych technik sprzedaży oraz uwarunkowań branży.

Jeśli ktoś poświęci mi choć trochę uwagi - będę wdzięczny. Dobrych partnerów nigdy dość ;)

Pozdrawiam wszystkich tutaj,
Damian Zalewski
Patryk W.

Patryk W. Przedstawiciel
handlowy

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Chętnie dokonam zmian zawodowych.

Specjalista ds. administracji głodny nowych doświadczeń podejmie pracę w działach HR, Marketingu i administracji.

Opis kandydata dostępny w profilu GL.

Pozdrawiam serdecznie
Patryk Wardak
Krystyna Sikora

Krystyna Sikora główny księgowy, tax
manager

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Jestem księgową z szeroką znajomością prawa podatkowego i doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, w branżach: bankowej, handlowej.

Chętnie wykorzystam swój potencjał kontynuując ścieżkę zawodową na samodzielnym stanowisku w obszarze finansów, podejmując się nowych wyzwań i obowiązków. Miejsce pracy Warszawa

Zapraszam do odwiedzenia mojego profilu.Krystyna Sikora edytował(a) ten post dnia 15.06.12 o godzinie 13:21

konto usunięte

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Ambitna absolwentka psychologii szuka pracy w obszarze HR. Szczegóły w profilu.
Sebastian Amerek

Sebastian Amerek Doradca klienta,
Getin Noble Bank
S.A.

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Chętnie dam się upolować :)
Małgorzata B.

Małgorzata B. Programme Manager

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Zatem i ja :)

Mł Menedżer w obszarze Komunikacji Marketingowej i Rozwoju Biznesu, doskonale znajdująca się w kontaktach z klientami, środowisku biznesu i administracji.
Niezastąpiona w inicjowaniu i organizacji wydarzeń oraz działań wszelakich.
Słowem pomysłodawczyni i organizatorka w jednym :)
Jacek Latanowicz

Jacek Latanowicz Kierownik Działu
Serwisu i Stacji
Kontroli Pojazdów

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

zapraszam do współpracy

konto usunięte

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Szanowni Państwo,

Uprzejmie proszę o rekomendację mojej osoby potencjalnym pracodawcom.
Jestem bardzo kreatywną i innowacyjną osobą, świetnie posługuję się komputerem, mam czynne prawo jazdy, jestem dyspozycyjna i mobilna.

IMIĘ i NAZWISKO : EWA BORKOWSKA
KONTAKT : kom. 784. 862. 744; e-mail: borkowskaewa@o2.pl

WYKSZTAŁCENIE :

2002 – 2005 STUDIA DOKTORANCKIE – EKONOMIA PRACY
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
przy Ministerstwie Pracy i Polityki Socjalnej
przed otwarciem przewodu doktorskiego

2009 - 2011 UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Centrum Studiów Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego
Makroekonomia: Samorząd Terytorialny i Polityka Lokalna
Studia magisterskie

1998 - 2001 WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Zarządzanie i marketing
Studia licencjackie

STUDIUM PEDAGOGICZNE - Nauczyciel
LICEUM EKONOMICZNE - Organizacja Przeds. Przem.
SZKOŁA MUZYCZNA - Wokalistyka/Śpiew solowy

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE :

2011 - 2011 AGENCJA REKLAMOWA Dyrektor Zarządzający

- zarządzanie agencją reklamową
- wytyczanie nowych ścieżek rozwoju Firmy – outcourcing marketingu i
reklamy/zarządzanie ekranem ledowym/usługi estradowe/wprowadzanie
na rynek czasopisma „Panorama południa”
- ekspansja na nowe rynki/segmenty
- bieżąca i długofalowa współpraca z klientem istniejącym w bazie CRM
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i indywidualnych
- zarządzanie bazą CRM/przygotowywanie ofert i cenników
- rekrutacja i szkolenia pracowników
- organizacja i udział w targach reklamy
- poszerzanie bazy produktowej Firmy
- współpraca z drukarniami, mediami, grafikami, prasą ogólnopolską
- przygotowywanie ofert przetargowych i udział w przetargach

2007 - 2011 SAMORZĄD TERYTORIALNY Szefowa Promocji
- kompleksowa promocja jednostki samorządu terytorialnego
- organizacja uroczystości państwowych, cywilnych i wojskowych
- tworzenie i nadzór nad Biurem Prasowym/PR samorządu
- organizacja szkoleń, konferencji, eventów, jubileuszy, śniadań prasowych,
koncertów, wernisaży
- marketing polityczny – prowadzenie kampanii wyborczych, jako szefowa
sztabu wyborczego
- udział w konkursach ogólnopolskich - przygotowywanie wniosków
konkursowych itp.
- znajomość wielu ustaw, KPA, Kodeksu Pracy/przepisów dyscypliny
finansów publicznych
- udział w licznych szkoleniach/certyfikaty
- sporządzanie zestawień, projektów budżetowych i sprawozdań
- współpraca z organizacjami pozarządowymi (NGO), lokalną społecznością,
adm. rządową i miastami partnerskimi w kraju i za granicą
- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, mediami, ag. artyst.
firmami outdoorowymi
- pozyskiwanie sponsorów na projekty
- nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej
- wydawanie publikacji, albumów, książek, biuletynów, folderów,
kalendarzy/zabezpieczanie w gadżety reklamowe/ produkcja spotów
reklamowych/prezentacja multimedialna powiatu
- nawiązywanie kontaktów z europosłami, instytucjami i Komisji Kultury,
i Edukacji UE
- stworzenie strategii promocji powiatu piaseczyńskiego

2006 - 2007 ALLIANZ POLSKA S.A. Unit Manager / Kierownik Zespołu

- rekrutacja i budowa 10 – osobowego zespołu sprzedażowego
- realizacja planów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
- szkolenie/motywowanie/ocena efektywności/coching
- posiadam licencję KNF branży ubezpieczeniowej
- wysokie zdolności sprzedażowe (branża kosmetyczna, finansowa i
ubezpieczeniowa)

2004-2006 NIEPUBLICZNA SZKOŁA ŚREDNIA Założyciel – Dyrektor Generalny
- kompleksowe tworzenie placówki edukacyjnej od podstaw
- tworzenie regulaminów, statutu, zarządzeń, dokumentacji szkoły
- rekrutacja personelu z tyt. Naukowym dr, ekspertów z dziedziny
dyplomacji (w tym ambasadorów i konsulów) i rynków kapitałowych
- prowadzenie komplementarnych akcji promocyjnych (radio, prasa,
billbordy, targi edukacyjne, prelekcje w gimnazjach itd.)
- współpraca z TVN, POLSAT udział uczniów szkoły w telewizyjnych
debatach politycznych m.in. z Kamilem Durczokiem i Tomaszem Lisem
- powołanie Rady Naukowej Szkoły na czele z p. prof. Elżbieta CHOJNA-DUCH
i b. ambasadorem w Hiszpanii Adamem KLACZYŃSKIM
- prowadzenie administracji i księgowości szkoły
- nawiązywanie współpracy ze szkołami zagranicznymi m.in. 1 PACTE
INTERNATIONALE we Francji
- udział młodzieży w szkoleniach m.in. „Szkole Giełdowej” przy SGH,
konferencjach w MSZ i PAP z udziałem ministra Adama ROTTFELDA

I-V 2003 CENTRUM KSZTAŁCENIA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ Dyrektor ds. rozwoju

- wytyczanie nowych kierunków rozwoju centrum
- organizacja seminariów o tematyce unijnej z udziałem ekonomisty
dr. Richarda MBEWE
- ścisła współpraca z UKIE
- organizacja eventu pod patronatem prezydenta J. Kaczyńskiego pn.
MEETING EUROPEJSKI z udziałem kilku tysięcy osób
- rozwój placówek podnoszących kwalifikacje kadry zarządzającej
- przygotowywanie materiałów reklamowych i wytyczanie kanałów
dystrybucji
- ekspansja Firmy na inne województwa, otwieranie nowych placówek
- analiza konkurencji i śledzenie trendów w gospodarce i polityce

2001-2003 UCZELNIA NIEPUBLICZNA I Wicekanclerz Uczelni /
Dyr. Biura Spraw Studenckich
- ścisła współpraca z Radą Główna Szkolnictwa Wyższego i Państwową
Komisja Akredytacyjną prze MENiS
- opracowywanie wraz z kadrą profesorską kierunków studiów
- współpraca przy opracowywaniu pełnej dokumentacji uczelni
- zabezpieczenie bardzo dużego wkładu sponsorskiego na kilka mln zł.
- udział w rekrutacji i selekcji pracowników
- rekrutacja studentów/przygotowanie pełnej dokumentacji
- nadzór nad administracją uczelni, działem spraw studenckich,
marketingiem, księgowością, nadzór i koordynacja prac dziekanatów

1999-2001 I NARODOWY FUNDUSZ INWESTYCYJNY Kierownik sekretariatu

- nadzór i koordynacja prac sekretariatu Zarządu – prezesa i wiceprezesa
- współpraca z asystentką rady nadzorczej funduszu
- organizacja wyjazdów służbowych kadry zarządzającej
- organizacja wyjazdów integracyjnych pracowników funduszu
- organizacja spotkań biznesowych

1997-1999 ADVANCE ALARM TECHNOLOGY LTD. Asystentka Prezesa Zarządu

- nadzór i koordynacja prac sekretariatu zarządu
- kompleksowa organizacja udziału firmy w targach specjalistycznych
SECUREX
- współpraca z dziennikarzami prasy specjalistycznej w zakresie
zabezpieczeń, ag. reklamowymi, firmami wystawienniczymi
- analiza sektora security/otwieranie nowych punktów sprzedaży
- organizacja szkoleń dla instalatorów systemów zabezpieczeń
- współpraca przy tworzeniu Stacji Monitorowania Alarmów (SMA)
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej

1976-1990 OPERETKA POZNAŃSKA Artystka Operetki Poznańskiej

UMIEJĘTNOŚCI / PREDYSPOZYCJE
 Znajomość zagadnień sektora finansów publicznych w tym problematyki systemu finansowania jednostek samorządu terytorialnego (JST); świetna znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem JST;
 Umiejętność poruszania się w środowisku biznesowym i zrzeszeń pracodawców także w obszarze instytucji administracji szczebla państwowego i samorządowego;
 Biegła obsługa urządzeń biurowych, internet, e-mail, programów MS Office, Windows, Word;
 budowanie silnej marki regionu, produktu; tworzenie strategii sprzedaży i promocji;
 Duża mobilność i pełna dyspozycyjność;
 Duże umiejętności perswazyjne i negocjacyjne, asertywność; precyzja, praca pod presją czasu;
 Ponadprzeciętne zdolności sprzedażowe, interpersonalne, niekonwencjonalne pomysły.

KURSY/SZKOLENIA :
 Budowanie wizerunku instytucji publicznej; PR i prawo prasowe w administracji;
 Vademecum rzecznika prasowego w administracji; wystąpienia publiczne;
 Kampanie negatywne, sytuacje kryzysowe, czyli jak oprzeć się atakom mediów;
 Jak wypromować Gminę, Miasto, Region – warsztaty budowania strategii promocji;
 Protokół dyplomatyczny i międzynarodowy savoir-vivre;
 Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
 Ekonomia Społeczna, a rozwój społeczności lokalnej;
 Doskonalenie systemu zarządzania jakością w administracji samorządowej;
 Piaseczyńskie Partnerstwo Lokalne - warsztaty;
 Międzynarodowe Festiwale Promocji Miast i Regionów hotel Sheraton – org. Stroer
 Sektor finansów publicznych w tym system finansowania JST prof. E. Kornberger-
Sokołowska ;
 Kurs Księgowości I stopnia, Prawo Pracy I stopnia. Prawo jazdy kat. B (czynne)

Bieżąca praca w zakresie prawnych zagadnień Ustaw i rozporządzeń, m.in. :

1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego;
2. Kodeks Pracy
3. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty;
4. Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela;
5. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych;
6. Ustawa z dnia 25 października 1991r. o org. i prowadzeniu działalności kulturalnej;
7. Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003r. o dział. pożytku publicznego i o wolontariacie;
8. Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
9. Ustawa z dnia 26 stycznia 1984r. prawo prasowe;
10. Ustawa z dnia 25 czerwca 2010r. o sporcie;
11. Ustawa z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych;
12. Ustawa z dnia 13 listopada 2003r. o dochodach JST;
13. Ustawa z dnia 17 grudnia 2004r. o odpow. za naruszenie dyscypliny fin. publ.;
14. EKSL z dnia 15 października 1985r. Strasburg; Polska ratyfikowała w 1993r.
15. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
16. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym;
17. Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym;
18. Ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o administracji rządowej w województwie
19. Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej;

ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW :
j. angielski - komunikatywny
j. rosyjski - komunikatywny

ZAINTERESOWANIA :
Yanni – grecki kompozytor, muzyk - New Age; muzyka klasyczna na orkiestrę, także w wykonaniu trzech światowej sławy tenorów, Marek Torzewski,; opera; operetka; musical; teatr; reklama,; protokół dyplomatyczny; marketing polityczny i terytorialny (marketing places); polityka; negocjacje; polska polityka zagraniczna; mechanizmy funkcjonowania aparatu państwowego w tym samorządowego, kreacja marki, regionu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku.

/-/ Ewa BORKOWSKA

konto usunięte

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Do dyspozycji OD ZARAZ.
Więcej na moim profilu lub poniżej.

Pozdrawiam. Ewa

784 862 744

konto usunięte

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam,
poszukuje pracy jako projektant odzieży lub lider działu projektowego w Warszawie.
W nowej pracy chętnie wykorzystam ogromne doświadczenie z zakresu projektowania,
konstrukcji oraz nadzoru produkcji, zdobyte dotychczas.

Chętnie udzielę szczegółowych informacji oraz prześlę CV.
Proszę o kontakt

Pozdrawiam
Agnieszka Rasztawicka
Mariusz Marianowski

Mariusz Marianowski Internal Logistics
Director at Cargotec
Corporation , Kal...

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

To więc i ja się odezwę :)

Witam wszystkich serdecznie ,

otwarty na ciekawe propozycje współpracy z sektora TSL w ramach różnych branż ( 8 letnie doświadczenie w procesach magazynowo-dystrybucyjnych w branży Pharmaceutical u lidera na rynku ). Rejon : bez ograniczeń , z pierwszeństwem "Pyrlandii" :)

Podsumowanie zawodowe:

• Doświadczony i operatywny kierownik z udokumentowanym doświadczeniem w zarządzaniu hurtownią farmaceutyczną realizującą procesy dystrybucyjne w zakresie branży farmaceutycznej.

• Profesjonalny menedżer zarządzający sukcesywnie ponad 500-set osobową załogą, ukierunkowany na ciągłą optymalizację kosztów procesu.

• Inicjowanie zmian , rozwój i codzienna praca z systemami wspierającymi procesy magazynowe : SAP ( ERP) , KiSoft WCS ( KNAPP - Automatyka ) , SKM ( WMS - Logifact-Systems )

• Certification in the European Logistics Association - European Junior Logistician
[ w trakcie składania egzaminów na poziom Senior.... 3 jeszcze zostały :) ]

• "Raczkujący" w zakresie zarządzania projektami kierownik projektów w obszarze TSL.
PRINCE2® Practitioner - P2R/771145

więcej informacji w profilu lub/i przy kontakcie przez profil lub/i maila prywatnego :

mariuszmarianowski@plusnet.pl

pozdrawiam

Mariusz
Robert Liss

Robert Liss National Account
Manager

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam.
Jestem otwarty na propozycje-sales representative,key account manager/specialist,district manager.Poniżej mój profil w skrócie.Miejsce zamieszkania - Wrocław.

Skuteczny i doświadczony pracownik branży farmaceutycznej. Kompetencje zawodowe obejmują między innymi:
• Zarządzanie łańcuchem sprzedaży: szpital-przychodnia-apteka-sieci apteczne-grupy zakupowe-hurtownia.
• Realizacja celów dzięki efektywnemu planowaniu działań i konsekwencji w działaniu.
• Budowanie długofalowych relacji i współpraca z kluczowymi klientami (KOL,sieci apteczne,grupy zakupowe,hurtownie).
• Doskonała znajomość rynku aptecznego (sieci,grupy zakupowe).
• Opracowywanie strategii marketingowych dla kluczowych produktów firmy.
• Tworzenie analiz sprzedażowych dla potrzeb zespołu sprzedażowego.
• Organizowanie konferencji i warsztatów medycznych.
• Znajomość procedur przetargowych.
• Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych(branża jubilerska).

Osiągnięcia zawodowe:

> Przejście z 98 (przy zatrudnieniu) na 1 pozycję w rankingu sprzedażowym w ciągu 0,5 roku (na 100 miejsc rankingowych).
> Laureat konkursu Sales Champion of Sanofi-Aventis (2009).
> Uzyskanie 1 miejsca w konkursie ”Plavix - największe wzrosty sprzedaży”(2008).
> Bycie członkiem zespołu odpowiedzialnego za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych oraz sprzedażowych (Sanofi-Aventis, Schering A.G.).
Skuteczne zarządzanie zespołem sprzedażowym-realizacja planów sprzedaży na poziomie min.110%(branża jubilerska)
> Status(Sanofi-Aventis)-przygotowany do awansu.

Pozdrawiam.
Robert
tel.607370416
e-mail:roberto.l@o2.plRobert Liss edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 22:46
Karolina J.

Karolina J. zainteresowana
nowymi propozycjami
zawodowymi...

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

:)
Małgorzata P.

Małgorzata P. PR & Marketing
Manager

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam serdecznie,

Korzystając z dotychczasowego doświadczenia, poszukuję pracy, nowego wyzwania .
Sumienna i lojalna, obdarzona dużą motywacją. Pragnąca kontynuować swą karierę w środowisku, w którym moja wiedza i umiejętności z dziedziny promocji, sprzedaży oraz umiejętności menedżerskie, organizatorskie i interpersonalne, mogłyby pozytywnie wpłynąć na sukces firmy. Doskonale odnajduję się w eventach i szkoleniach.

Pozdrawiam

Małgorzata Ciesielska

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam,

Posiadam duże doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w różnych branżach. Podejmę pracę jako kierownik/specjalista ds sprzedaży,kierownik/specjalista ds obsługi klienta.

Chętnie prześlę CV

Pozdrawiam
Agnieszka Łochowska

konto usunięte

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam,

myślę i mam nadzieję, że osoby zainteresowane zajrzą na mój profil....
Największy sukces?- w ciągu 9 lat od Przedstawiciela Medycznego poprzez Key Account Managera, District Managera, Dyrektora Handlowego po Dyrektora Zarządzającego...Powiedziałbym, dobrze wytyczona ścieżka kariery przed laty :-)
Jedno jest pewne, iż połączenie medycyny z ekonomią gwarantuje bardzo dobre efekty:-) w wielu obszarach...
Jeśli Ktoś chciałby wykorzystać moje umiejętności, wiedzę , zaangażowanie i doświadczenie, jak również otwartość i pozytywne nastawienie do świata żywych i nie tylko...:-), czekam na info

pozdrawiam
Piotr

pedrol@wp.pl
Piotr M.

Piotr M. menedżer,
specjalista w
sektorze instytucji
publicznych

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam wszystkich,

mając doświadczenie w sprzedaży (usługi oraz produkty dla mass,soho, instytucje) z chęcią podejmę wyzwanie w działach wspierających sprzedawców/doradców - procesy, rozwój usług/produktów/ofert, planowanie, marketing klienta, retencje klienta

piotr.marianowski@gmail.com
602111105

do usłyszenia/napisania/porozmawiania
Magdalena W.

Magdalena W. Dyrektor Biura
Bezpośredniej
Sprzedaży Pożyczki
Gotówkowe...

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam wszystkich serdecznie,

wszystkie szczegóły dotyczące mojego doświadczenia zawodowego załączyłam na swoim profilu.

Kilka słów o sobie? Otwarta na nowe wyzwania, nastawiona na sukces, skuteczna w działaniu kreatywna i bardzo dobrze zorganizowana, z pozytywnym nastawieniem do świata i ludzi.

Moje motto to chcieć znaczy móc.

konto usunięte

Temat: Otwarci na headhuntig - daj o sobie znać Łowcom Talentów

Witam
Szukam pracy jako spawacz MAG, ślusarz lub pracownik produkcji... Obecnie posiadam aktualne podstawowe certyfikaty na metody MAG EN 287-1 135 P FW 1.2 S t10 PF ml (pierwsze uzyskałem w 2007 r.) oraz TIG (stal nierdzewna) EN 287-1 141 P FW 8 S t6 PF ml (uzyskane w 2009 r.), oraz pewne doświadczenie związane z pracą jako ślusarz.

Znam podstawowo język angielski (poziom umożliwiający proste ale komunikatywne porozumiewanie). Nie znam niemieckiego i nie mam prawa jazdy.

Jeśli posiadane certyfikaty są niewystarczające (nie mam kursów VT, VCA i SOFI) lub doświadczenie zawodowe zbyt niskie, to z chęcią mogę pracować jako pracownik produkcji (tu akurat mam b. duże doświadczenie związane z obsługą maszyn i nie tylko).

Dostępny jestem od połowy lipca.

Zapraszam wszystkich do zapoznania się z moim profilem na GL a także odwiedzeniu moich kont na: LinkedIn, Profeo, ImageShack, oraz do ewentualnego kontaktu.

Pozdrawiam
Adam Grochowski



Wyślij zaproszenie do