konto usunięte
Temat: Konkursy w Travel Channel | Polska - oszustwo
11.02.2010 o godzinie 10.58 z telefonu +48 22 6369049 dostałem informację o wygranym konkursie ze strony Travel Channel Polska.Poinformowano mnie, że szczegóły dostanę tego samego dnia mailem.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej informacji.
Osoby te nie odpowiadają na maile
Agnieszka Wójcik
kom: +48 506 154 100
email: agnieszka@shievents.pl
Dorota Ceprynska
kom: +48 515 174 616
email: dorota@shievents.pl
Informację o nagrodzie dostałem z telefonu:
Shi events
ul. Smolna 34 m 26
00-375 Warszawa
tel./fax.: +48 22 636 90 49
kom.: +48 515 174 616
http://shievents.pl
Więc jest to totalna lipa i oszustwo.
Travel Channel Polska powinno się wstydzić.
Po przeczytaniu ww. informacji, natychmiast skontaktowała się ze mną Pani Agnieszka Wójcik z zastrzeżeniami, że to jest nieprawda, bo oni się próbowali kontaktować ze mną i wysyłali maile w tej sprawie do mnie i że, to moim obowiązkiem jest kontaktowanie się i dzwonienie do Travel Channel Polska. Bo inni podobno tak robią i dzwonią. W tym momencie poinformowano mnie, że:
- konkurs - to nie ściema,
- nagroda czeka,
- mam natychmiast podać termin, kiedy chcę skorzystać z wyjazdu do hotelu.
Uprzejmie informuję, ŻE:
- NIKT DO MNIE NIE DZWONIŁ I NIE PRÓBOWAŁ SIĘ SKONTAKTOWAĆ ZE MNĄ TELEFONICZNIE OD DNIA 11.02.2010;
- NIE DOSTAŁEM ŻADNEGO MAILA W TEJ SPRAWIE,MIMO WYSŁANIA ZAPYTAŃ W DNIU 16.02.2010.
Nie jestem w żaden sposób zainteresowany dalszym kontaktem z Travel Channel Polska. Nie chcę nagrody. Bo nie o to chodzi. Chodzi o uczciwość i to, że każdy powinien robić to, co do niego należy.
Travel Channel Polska nie był w porządku wobec mnie. Nawet nie potrafił powiedzieć zwykłe - przepraszam za nieporozumienie.
I żądanie ode mnie pisemnej rezygnacji z nagrody jest żenujące i niestosowne.W Regulaminie Konkursu nie ma o tym nic. Poziom Pani rozmowy jest żenujący, Pani Agnieszko. Musi się Pani wiele nauczyć o standardzie obsługi klienta.Adam C. edytował(a) ten post dnia 18.02.10 o godzinie 14:23