Szymon Mironowicz

Szymon Mironowicz Dotacje UE,
doradztwo
gospodarcze, OZE i
NGO

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Proszę o wstawianie tutaj ogłoszeń, informacji, ofert itd.

Tu proszę zamieszczać wszelkiego rodzaju ogłoszenia poza rekrutacyjnymi. Zanim zamieścisz ogłoszenie przeczytaj regulamin Golden Line czy czasem Twoje ogłoszenie jest może ZAKAZANYM.

Z poważaniem
Szymon Mironowicz
http://mir-consulting.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapisy tylko do 23.11.2011r.


Obrazek

PROFESJONALNY MENEDŻER W NGO – III edycja

Zapraszamy liderów i działaczy organizacji pozarządowych zajmujących się obszarami kultury i problematyki socjalnej z całej Polski do udziału w trzeciej edycji kursu szkoleniowego Profesjonalny menedżer w NGO.

Głównym celem projektu jest podniesienie kompetencji i profesjonalizacja liderów obywatelskich w zakresie zarządzania organizacją pozarządową, realizacji zadań publicznych i społecznych, zarządzania projektem, zarządzania personelem i współpracy z wolontariuszami, sposobów finansowania działalności pozarządowej, komunikacji i współpracy w grupie, współpracy z mediami.

W ramach projektu przeprowadzimy cykl szkoleniowo-coachingowy - oparty na programie studiów podyplomowych prowadzonych przez prof. dr hab. Ewę Leś w Collegium Civitas w Warszawie.

Projekt realizujemy wspólnie z Collegium Civitas.

Program składa się z trzech komponentów:
1. praktyczno-umiejętnościowego: cyklu warsztatów animacyjnych
2. doradczego - uczestnicy będą mogli korzystać ze wsparcia ekspertów i praktyków,
3. coaching – podniesienie efektywności zarządzania/ współpracy z zespołem/ wolontariuszami

Program szkoleniowy składać się będzie m.in. z następujących zajęć:
• Rola organizacji not for profit w politykach publicznych
• Zarządzanie finansami, budżetowanie, sprawozdawczość, monitoring finansowy
• Zarządzanie projektem
• Zarządzanie realizacją zadania publicznego
• Planowanie strategiczne, monitoring i ewaluacja
• Funkcjonowanie administracji publicznej dla przedstawicieli organizacji pozarządowych; networking
• Pozyskiwanie funduszy europejskich na realizację zadań ngo i fundrising
• Podstawy prawno-finansowe działalności organizacji pozarządowych w Polsce.
• Współpraca z wolontariuszami, skuteczne motywowanie
• Komunikacja z mediami, budowanie wizerunku
• Trening autoprezentacji i skutecznej prezentacji
• Narzędzia do zarządzania projektem (MSProject)
• Zawieranie umów i prawne aspekty działania NGO
• Zajęcia dedykowane działaczom organizacji pozarządowych z obszaru kultury i problematyki socjalnej[/i]

Harmonogram realizacji projektu:
Coaching odbędzie się podczas dwudniowych zjazdów 8-9.12 i 10-11.12.grudnia 2011. Kolejne zajęcia odbywać się będą w weekendy w terminie od 14 stycznia 2012 do końca 30 czerwca 2012 r.

Opłaty:
Koszt udziału w kursie to 500 zł (opłata wpisowego).

Zgłoszenia na szkolenia:
Rekrutacja uczestników trwa do 23 listopada 2011 r.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres menedzerngo@inicjatywy.org.

Więcej informacji na stronie: http://www.inicjatywy.org/szkolenia/profesjonalny-mene...

Zapraszamy
http://inicjatywy.org
Agata Błaszczyk

Agata Błaszczyk Doradca podatkowy -
nr wpisu na listę
10930

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE

ZAMKNIĘCIE KSIĄG RACHUNKOWYCH ORAZ SPORZĄDZENIE SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA ROK 2011; PRZEGLĄD PODATKÓW 2011/2012.

CEL WARSZTATÓW:
Szkolenie ma na celu praktyczne przygotowanie uczestników warsztatów – organizacji pozarządowych - do sporządzenia prawidłowego sprawozdania finansowego i rozliczeń podatkowych za 2011 rok. Omówione zostaną prawidłowe rozwiązania bieżących problemów występujących w praktyce oraz właściwe interpretacje przepisów w zakresie rachunkowości.

PROWADZĄCY:
Agata Błaszczyk
Doświadczony wykładowca i trener z zakres prawa podatkowego i pomocy publicznej; doradca podatkowy; doktor nauk prawnych na Wydziale Prawa UŚ w Katedrze Prawa Finansowego; praktyk w dziedzinie stosowania prawa i kształtowania strategii podatkowej oraz reprezentowania stron przed organami administracji podatkowej i sądami administracyjnymi; wieloletni pracownik Izby Skarbowej oraz Kancelarii Prawniczej; autorka wielu publikacji w fachowych czasopismach, wykładowca wyższej uczelni; Prezes Zarządu Kancelarii Prawa Podatkowego.

Justyna Bartosiewicz
Główna księgową Kancelarii Prawa Podatkowego, nadzorująca właściwe funkcjonowanie działu rachunkowości; doświadczony wykładowca i trener z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego i pomocy publicznej; wieloletni pracownik Urzędu Miasta Katowice oraz Izby Skarbowej w Katowicach; członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego; specjalistka w dziedzinie podatków i rachunkowości; audytor ISO; doktorantka na Wydziale Prawa i Administracji UŚ; autorka licznych publikacji w fachowych czasopismach (gł. artykułów poświęconych tematyce podatkowej oraz organizacji pozarządowych i pomocy publicznej).

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawy prawne sporządzania sprawozdań finansowych przez organizacje pozarządowe, z uwzględnieniem regulacji szczególnych dotyczących prowadzenia wyłącznie działalności statutowej.
2. Najważniejsze problemy dotyczące rachunkowego ujęcia realizacji celów statutowych w ramach działalności pożytku publicznego:
a) źródła finansowania poszczególnych typów działalności organizacji – nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej;
b) kalkulacja przychodów i kosztów w ramach działalności odpłatnej;
c) moment przekształcenia się działalności statutowej w działalność gospodarczą;
d) sprzedaż przedmiotów darowizny a zmiana ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
3. Praktyczne omówienie przychodów i kosztów oraz ustalanie wyniku finansowego w organizacjach pozarządowych.
4. Wyodrębnienie wyniku finansowego działalności nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej.
5. Szczegółowe omówienie pozycji bilansu i rachunku wyników z uwzględnieniem funduszy tworzonych przez organizacje pozarządowe.
6. Obowiązki sprawozdawcze organizacji pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą, z uwzględnieniem nowego rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej 23 marca 2011r. w sprawie rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności organizacji pożytku publicznego (Dz.U. Nr . 80 poz. 434).
7. Ustalanie rachunku zysków i strat w wariancie porównawczym oraz w wariancie kalkulacyjnym a działalność statutowa i gospodarcza organizacji.
8. Rozliczanie wyniku finansowego z lat ubiegłych.
9. Przeznaczenie zysku oraz sposób pokrycia straty.

TERMIN SZKOLENIA:
23 styczeń 2012 (8h) godz. 9:00 – 15:00 lub 20 luty 2012 (8h) godz. 9:00 – 15:00 (do wyboru)

MIEJSCE SZKOLENIA:
Siedziba Kancelarii Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o. o. z siedzibą w Katowicach, przy ul. Szewskiej 12.

CENA SZKOLENIA: 189zł brutto / os.

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ: max. 8 osób

Informacje o szkoleniu:
Ewa Zdaniewicz ; tel./fax: (032) 209 54 97; e.zdaniewicz@kancelariabb.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Polskie Stowarzyszenie Public Relations Oddział Śląsk we współpracy ze Stowarzyszeniem Wzajemnej Pomocy Bona Fides zaprasza na szkolenie z public relations członków i pracowników organizacji pozarządowych województwa śląskiego
Spotkanie 12 stycznia 2012 (czwartek), w godz. 14.00-19.00, do hotelu ANGELO w Katowicach, ul. Sokolska 24.
W programie: strategie i plany PR, internet PR oraz relacje z mediami a wszystko to w aspekcie organizacji pozarządowych. Poprowadzący: Agnieszka Bednarczyk, Marcin Janowski, Maciej Zremba, członkowie PSPR Oddział Śląsk. Uczestnictwo w szkoleniu zostanie potwierdzone zaświadczeniem.
Szczegóły dotyczące spotkania i zapisów http://www.polskipr.pl/aktualnosci/aktualnosci/art,106...
Anna Tychmańska

Anna Tychmańska autorka projektów
społecznych,
edukacyjnych,
doradczo-szk...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferujemy salę szkoleniową o powierzchni 28 m2 w Śródmieściu (blisko metra, przystanków tramwajowych i autobusowych), na 4 piętrze z windą, okna wychodzą na ciche podwórze.
Wyposażenie do uzgodnienia (stoły, krzesła, tablica).
Cena: 200 zł netto za cały dzień lub 30 zł netto za godzinę (min. 3 godziny jednorazowo)
Godziny otwarcia biura dostosujemy do Państwa potrzeb szkoleniowych, chętnie udostępniamy salę również w weekendy.
Przy stałej współpracy atrakcyjne zniżki!
Zapraszamy do kontaktu: 695 392 701, tychmanska@softena.pl

Rabaty dla przedstawicieli organizacji pozarządowych!

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Anna Tychmańska:
[...] w Śródmieściu (blisko metra, przystanków tramwajowych i autobusowych)

Ja wiem, że dla Warszawiaków nie istnieje żadne inne miasto jak Warszawa, dlatego zapewniam Panią, w Polsce jest mnóstwo miast które mają swoje "śródmieścia".

Dlatego prośba - piszcie miasta, nie dla wszystkich jest to oczywiste.Radosław A. edytował(a) ten post dnia 25.01.12 o godzinie 14:45
Kaja Bydelska

Kaja Bydelska kierownik biura
obsługi klienta, MIR
Consulting

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Dotacje unijne dla fundacji i stowarzyszeń - RPO, PO KL, PROW

Firma doradcza MIR Consulting oferuje pomoc przedsiębiorstwom, stowarzyszeniom oraz fundacjom w zdobywaniu środków finansowych z Unii Europejskiej. Doradzamy jak pozyskać dotacje dla firm na terenach wiejskich, przygotowujemy projekty szkoleniowe i inwestycyjne, w tym biznesplany oraz wnioski o dotacje. Mamy duże doświadczenie w koordynowaniu i rozliczaniu projektów. Zapraszamy do współpracy oraz pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych.

Telefon: 796-161-303 E-mail: biuro@mir-consulting.pl

Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej http://www.mir-consulting.pl
Izabela Surmacz

Izabela Surmacz terapeuta Metody
Tomatisa, doradca
rozwoju zawodowego,
ko...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Chcesz sie nauczyć jak pisać projekty i pozyskiwać finanse na działanie kulturalne? Na tym szkoleniu otrzymasz wiedze i umiejętności!

::Bezpłatna oferta kierowana jest do studentów oraz absolwentów do 6 mies. po terminie obrony SWPS Warszawa::

Zapraszamy na 28-godzinne szkolenie: Funkcjonowanie organizacji pozarządowych zajmujących się kulturą w Polsce po 1989.

Szczegóły
Ewa K.

Ewa K. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Fundacja Aktywności Lokalnej zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych z Wielkopolski do udziału w badaniu na temat współpracy z lokalnym samorządem.

http://www.ebadania.pl/2ba2658e40e2c9e3

Ankieta jest częścią projektu "MAM DZIECKO-PRACUJĘ(...)", który ma na celu wzmocnienie adaptacyjności matek i ojców na rynku pracy w wyniku wypracowania i wdrożenia w latach 2011-2014 modelu współpracy międzysektorowej wspierającego godzenie życia zawodowego i prywatnego opartego o ideę flexicurity.

Ankieta jest anonimowa. Jej wypełnianie zajmuje ok. 5- 10 min.
Bardzo dziękujemy za pomoc w badaniu!

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

"Poradnik organizacji non profit" - to doskonałe czasopismo, wydawane przez Infor Ekspert. Kierowane głównie do osób, odpowiedzialnych za zarządzanie NGO'sami, prowadzących ich księgowość, rozliczanie finansowe itd. Zachęcam do prenumeraty (roczna lub kwartalna), bo jest to naprawdę wartościowe wydawnictwo.
Agata Błaszczyk

Agata Błaszczyk Doradca podatkowy -
nr wpisu na listę
10930

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kraków 1.03.2012r. , Katowice 2.03.2012r. Bilans 2011 dla organizacji pozarządowych

PROGRAM SZKOLENIA:

Podstawy prawne sporządzania sprawozdań finansowych przez organizacje pozarządowe, z uwzględnieniem regulacji szczególnych dotyczących prowadzenia wyłącznie działalności statutowej.
Najważniejsze problemy dotyczące rachunkowego ujęcia realizacji celów statutowych w ramach działalności pożytku publicznego:
a) źródła finansowania poszczególnych typów działalności organizacji – nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej;
b) kalkulacja przychodów i kosztów w ramach działalności odpłatnej;
c) moment przekształcenia się działalności statutowej w działalność gospodarczą;
d) sprzedaż przedmiotów darowizny a zmiana ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
Praktyczne omówienie przychodów i kosztów oraz ustalanie wyniku finansowego w organizacjach pozarządowych.
Wyodrębnienie wyniku finansowego działalności nieodpłatnej, odpłatnej i gospodarczej.
Szczegółowe omówienie pozycji bilansu i rachunku wyników z uwzględnieniem funduszy tworzonych przez organizacje pozarządowe.
Obowiązki sprawozdawcze organizacji pozarządowych prowadzących działalność gospodarczą, z uwzględnieniem nowego rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki socjalnej 23 marca 2011 r. w sprawie rocznego sprawozdania merytorycznego z działalności organizacji pożytku publicznego (Dz.U. Nr 80 poz. 434).
Ustalanie rachunku zysków i strat w wariancie porównawczym oraz w wariancie kalkulacyjnym a działalność statutowa i gospodarcza organizacji.
Rozliczanie wyniku finansowego z lat ubiegłych.
Przeznaczenie zysku oraz sposób pokrycia straty.

TERMIN SZKOLENIA:

1 marca 2012 (8h) godz. 9:00 - 15:00 - Kraków
2 marca 2012 (8h) godz. 9:00 – 15:00 - Katowice

CENA SZKOLENIA: 249 zł brutto/ os.

WIELKOŚĆ GRUPY SZKOLENIOWEJ: max. 8 osób

Informacje o szkoleniu:

Ewa Zdaniewicz: tel./fax: (32) 209 54 97; e.zdaniewicz@kancelariabb.pl

Kancelaria Prawa Podatkowego A. Błaszczyk, J. Bartosiewicz Sp. z o.o.

Katowice 40-649, ul. Szewska 12 (wejście od ul. Jaworowej)
Krzysztof G.

Krzysztof G. Instytut Badań
Literackich PAN

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Instytut Badań Literackich PAN zaprasza na kurs zatytułowany "Technologie informatyczne w edukacji i w organizacjach pozarządowych". Kurs obejmuje wykłady z socjologii, ekonomii i prawa w Internecie oraz warsztaty wprowadzające w arkana takich aplikacji internetowych, jak Joomla, Wordpress, MediaWiki oraz Moodle. Warsztaty prowadzone są przez najwybitniejszych specjalistów, takich jak Jarosław Lipszyc (Nowoczesna Polska), Stefan Wajda (Centrum Joomla) oraz Tomasz Ganicz (Fundacja Wikimedia).

Dzięki dotacji z Ministerstwa Kultury mogliśmy obniżyć cenę 180h kursu z 4800 do 1500 zł.

Są jeszcze wolne miejsca.

http://technologieinformatyczne.edu.plKrzysztof G. edytował(a) ten post dnia 06.03.12 o godzinie 18:06
Aleksandra W.

Aleksandra W. Cokolwiek myślisz,
pomyśl odwrotnie

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Non-profi - Non-problem!
Krótki i prosty kurs księgowości stowarzyszeń, fundacji i OSP

(10 godzin lekcyjnych)
Szkolenie trwa od godziny 10:00 do 18:00 (przerwa na lunch ok. 14:00)

Terminy:

26 kwietnia 2012, POZNAŃ
Hotel MCM, ul. Skośna 1

27 kwietnia 2012, WROCŁAW
Hotel Śląsk, ul. Oporowska 60

30 kwietnia 2012, WARSZAWA
Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, ul. Noakowskiego 24

Prowadzący zajęcia:
Praktyk, prowadzący szkolenia z dziedziny rachunkowości, podstaw funkcjonowania stowarzyszeń, prowadzenia własnej działalności od 2009 roku (ponad 250 godzin przeprowadzonych szkoleń). Ukończone studia podyplomowe z rachunkowości - WSSB w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe - od 2002 roku. Praca m.in. jako główny księgowy spółki z o.o. i fundacji, pracownik kancelarii doradztwa podatkowego, obecnie właściciel biura rachunkowego. Certyfikat Ministerstwa Finansów.

Program szkolenia:
1. Jakie akty prawne pomogą przy księgowości ngo?
2. Jak skorzystać na różnicach pomiędzy księgowością i podatkami II i III sektora?
3. Jak nie zapomnieć o polityce rachunkowości? - ćwiczenia praktyczne
4. Jak założyć plan kont ngo, by potem nie żałować? - ćwiczenia praktyczne
5. Jak okiełznać problemy z projektami unijnymi i lokalnymi? – ćwiczenia praktyczne
6. Jak poradzić sobie z kosztami organizacji pozarządowych? – ćwiczenia praktyczne
7. Jak nie przysparzać sobie kłopotów, księgując przychody? – ćwiczenia praktyczne
8. Jak przyjemnie i profesjonalnie sporządzić wymagane deklaracje i sprawozdanie finansowe ngo? - ćwiczenia praktyczne
9. Jak z dumą wspominać audyt?
10. O czym jeszcze warto podyskutować?

Koszt udziału w zajęciach: 360 złotych/ brutto
Promocja zgłoszeń do 20 kwietnia: 320 złotych / brutto

Cena obejmuje:
- udział w zajęciach
- autorskie materiały szkoleniowe
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- serwis kawowy
- konsultacje z trenerem
- materiały szkoleniowe (notatnik, długopis)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie faksem wypełnionego formularza zgłoszenia faxem: 44 737 04 38 lub e-mailem: biuro@csadvance.pl

Informacje:
Telefon: 44 737 04 46, 44 737 04 91,44 737 04 51
E-mail: biuro@csadvance.pl
http://www.csadvance.pl

Ilość miejsc ograniczona!
Grupa max. 15 osób

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Jeżeli potrzebujesz legalnego oprogramowania komputerowego lub sprzętu dla swojej organizacji, a wiesz jak dużo ono kosztuje! - przystąp do Programu Technologie non-profit Fundacji TechSoupi otrzymaj dotacje na oprogramowanie.
Program Technologie non-profit jest skierowany do organizacji pozarządowych i wybranych placówek non-profit sektora państwowego. Biorąc udział w Programie organizacje mogą otrzymać dotacje na oprogramowanie komputerowe firmy Microsoft i sprzęt sieciowy Cisco, a także po oprogramowanie księgowe Lefthand czy regenerowany sprzęt komputerowy od EVK. Zasady kwalifikacji i więcej o Programie na stronie http://technologie.org.pl.
Aby dostać dotacje na oprogramowanie Microsoft, sprzęt sieciowy Cisco czy Lefthand wystarczy zarejestrować się na stronie http://technologie.org.pl i przesłać do nas dokumenty rejestracyjne: KRS i statut organizacji na adres technologie@technologie.org.pl

konto usunięte

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszamy do mikrobloga programu Technologie non-profit na Goldenline: http://www.goldenline.pl/mikroblog/technologie-non-profit
Tomasz B.

Tomasz B. Copywriter,
dziennikarz, trener,
wykładowca

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Kancelaria prawno- audytorska Agnieszki Dębowczyk oferuje szeroki zakres usług szkoleniowych dla trzeciego sektora Przez lata funkcjonowania wyspecjalizowaliśmy się w obsłudze NGO. W naszej ofercie znajdują się m.in.:

Szkolenia dla NGO
* Agroturystyka- tworzenie i funkcjonowanie gospodarstw agroturystycznych
* Audyt turystyczny- diagnoza potencjału turystycznego regionu, gminy, powiatu * Budowanie efektywnego zespołu w NGO
* Komunikacja interpersonalna w NGO
* Kreowanie wizerunku i zarządzanie marką regionu, gminy, powiatu
* Marketing NGO
* Marketing usług turystycznych
* Obsługa klientów NGO
* Współpraca zespołowa w NGO
* Źródła finansowania działalności turystycznej*
* oraz inne szkolenia z zakresu turystyki

Doradztwo dla NGO w zakresie
* pozyskiwania środków i pisania projektów na działalność turystyczną i szkoleniową; * opracowywania wydawnictw;
* zarządzania personelem, doboru personelu;
* systemów obsługi klientów ngo;
* systemów efektywnej współpracy zespołowej;
* marketingu ngo;
* opracowywania i wdrażania strategii rozwoju turystyki;
* budowy i wdrażania systemów promocji turystycznej regionu;
* rozwoju agroturystyki w regionie działania ngo
* tworzenia i sprzedaży produktów turystycznych (w tym sieciowych produktów turystycznych);
* oceny atrakcyjności obiektów i obszarów turystycznych;
* kompleksowej informacji turystycznej w regionie;
* tworzenia sieci szlaków turystycznych w regionie;
* kształtowania marki w turystyce;
* standardów świadczenia usług turystycznych;
* standardów obsługi klienta w turystyce;
* określenia potencjału rynkowego (badanie preferencji na rynku);
* prowadzenia działań marketingowych (formatowanie produktów, przygotowanie ofert, opracowanie kampanii promocyjnych itp.);
* wsparcia w wejściu na rynek turystyczny (założenie i prowadzenie branżowej działalności gospodarczej);
* zarządzania przedsiębiorstwem;
* innym, wg indywidualnego zapotrzebowania.

Prowadzimy również obsługę prawną podmiotów trzeciego sektora.

Szczegółowe zapytania proszę kierować na maila: t.bogowski@debowczyk.pl
http://debowczyk-kancelaria.plTomasz Bogowski edytował(a) ten post dnia 11.06.12 o godzinie 11:22
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Zapraszam!
ETNOmania, Festiwal Tradycyjnego Rzemiosła i Wielkie Warsztaty Regionalne, 21-22 lipca 2012
http://facebook.com/events/391890610847980
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Konsultacje indywidualne - nowy nabór wniosków o „Vouchery badawcze"

Uprzejmie informujemy, że Kujawsko-Pomorski Związek Pracodawców i Przedsiębiorców w czasie trzeciego naboru wniosków w Projekcie „Program pilotażowy w województwie kujawsko-pomorskim Voucher badawczy” zapewnia Wnioskodawcom – Przedsiębiorcom możliwość uzyskania informacji związanych ze składaniem wniosków w Projekcie oraz skonsultowania wypełnionych wniosków przed złożeniem, w celu zapewnienia ich poprawności od strony formalnej.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na indywidualne konsultacje, które będą się odbywać w ostatnim tygodniu naboru wniosków, tj. w dniach od 25 do 29 czerwca br., w Biurze Projektu przy ul. Gdańskiej 141 lok. 3 w Bydgoszczy.

Z uwagi na duże zainteresowanie prosimy o zgłaszanie telefoniczne chęci przybycia na konsultacje i uzgadnianie ich terminu – nr tel. (52) 524 09 20, od 8:00 do 16:00.

Dokumenty dotyczące konkursu dostępne są na stronie internetowej projektu http://vb.kpzpip.pl. Projekt finansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
Piotr Boulangé

Piotr Boulangé #Management #Quality
#Coworking #Startup
#Coaching #Mento...

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Witam,
jesteśmy biurem coworkingowym w Warszawie na Mokotowie przy metrze Wilanowska (i Wierzbno).
Wynajmujemy naszą przestrzeń (sale, pomieszczenia, ogród) do pracy freelancerom oraz osobom rozpoczynającym własną działalność, ludziom wolnych zawodów, kreatywnym, grafikom, IT, e-commerce.., ale też można z niej skorzystać w celu nagrywania zdjęć próbnych, do robienia castingów / przesłuchań, prób kamerowych, albo na szkolenia czy spotkania jak i po prostu do "siedzenia i myślenia" ;-)
Jeżeli takie miejsce może być dla WAS przydatne, to zapraszam do odwiedzenia nas jak i rozpowszechnienia tej informacji wśród znajomych, bo idea coworkingu, nie jest jeszcze u nas w kraju zbyt popularna.

Działania non-profit na preferencyjnych warunkach.

pozdrawiam,
Piotrek B
t. 602.650.123

Polub nas na FB: https://www.facebook.com/ClockWork.CoWork
Odwiedź: http://clock-work.pl
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ

Oferujemy salę o powierzchni 28 m2 w Śródmieściu (blisko metra, przystanków tramwajowych i autobusowych), na 4 piętrze z windą, okna wychodzą na ciche podwórze.
Wyposażenie do uzgodnienia (stoły, krzesła, tablica).

Przeznaczenie sali: szkolenia, konsultacje, coaching.

Cena: 200 zł netto za cały dzień lub 30 zł netto za godzinę (min. 3 godziny jednorazowo)

Godziny otwarcia biura dostosujemy do Państwa potrzeb szkoleniowych, chętnie udostępniamy salę również w weekendy.

Przy stałej współpracy atrakcyjne zniżki!

Tel. 605 242 192

Zapraszam!



Wyślij zaproszenie do