Arkadiusz Jerzy Stawicki

Arkadiusz Jerzy Stawicki RCASS-Świętokrzyskie
Regionalne Centrum
Analiz i Studiów ...

Temat: Ogłoszenia

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach to największa uczelnia w regionie świętokrzyskim, a z ponad 22 tysiącami studentów także jedna z największych w kraju.
Jako pierwszy Uniwersytet w Polsce tworzy obecnie specjalny program współpracy dla podmiotów zewnętrznych. Dla przedsiębiorców, urzędów i organizacji pozarządowych.
Dla każdego z naszych 30 kierunków i ponad 100 specjalności poszukujemy firm i instytucji, które chciałyby z nami współpracować w zakresie praktyk, staży, wspólnych projektów (w tym unijnych), badań i analiz, współpracy reklamowej, wynajmu sal konferencyjnych i szkoleniowych, opinii eksperckich naszych pracowników naukowych, pozyskiwania funduszy unijnych, także każdej innej zasugerowanej nam przez naszych partnerów.
Jeśli mają Państwo jakikolwiek, nawet najbardziej niezwykły pomysł, proszę się do nas zgłaszać. Bardzo chętnie spotkamy się z Państwem, porozmawiamy o szczegółach, dostosujemy się do Państwa potrzeb.

Kontakt:
Arkadiusz J.Stawicki
(41) 349 7335
664 73 59 55
arkadiusz.stawicki@ujk.kielce.pl
GG 13194810

Warto z nami współpracować ponieważ:
- jesteśmy największą uczelnią w regionie, jedną z największych w kraju
- studiuje u nas ponad 22 tysiące studentów, Państwa potencjalnych pracowników
- mamy 30 kierunków i ponad 100 specjalności
- jesteśmy największym pracodawcą regionu świętokrzyskiego
- nasz obrót za rok 2008 to ponad 125 milionów złotych
- do końca 2013 roku wydamy niemal 300 milionów złotych na inwestycje
- budujemy i wyposażamy obecnie jeden z największych i najnowocześniejszych kampusów akademickich w Polsce
- prowadzimy ponad 400 projektów naukowo-badawczych Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:45 z tematu "UJK - Uczelnia otwarta na biznes"
Arkadiusz Jerzy Stawicki

Arkadiusz Jerzy Stawicki RCASS-Świętokrzyskie
Regionalne Centrum
Analiz i Studiów ...

Temat: Ogłoszenia

29 grudnia 2009 podpisały Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego oraz Miejski Urząd Pracy podpisały porozumienie dotyczące świadczenia przez doradców zawodowych MUP usługi poradnictwa zawodowego dla studentów studiów stacjonarnych UJK. W jego zakres wchodzą porady indywidualne i grupowe. Jest to pierwsze tego typu porozumienie w Polsce.
Ze strony UJK umowę podpisała rektor Regina Renz, ze strony MUP – dyrektor Halina Czerniak.
Nie jest to pierwsze porozumienie obu instytucji. Współpracują one nad pionierskim na naszym terenie projekt badawczy „Kielecki Rynek pracy pod lupą” dofinansowanym ze środków EFS; pod patronatem honorowym Rektor UJK realizowały Ogólnopolski Tydzień Kariery w Kielcach, wreszcie MUP był jedynym przedstawicielem publicznych służb zatrudnienia, który wziął czynny udział w Kieleckich Dniach Przedsiębiorczości Akademickiej.

Relacje z podpisania umowy:
ITV
http://itv.kielce.eu/pl/artykuly/pokaz/1362
Urząd Miasta Kielce http://um.kielce.pl/pl/biuro_prasowe/aktualnosci/a...
MUP
http://mup.kielce.pl/aktualnosci/aktual33.html
TVP 3
ww6.tvp.pl/6745,20091229951369.strona Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:45 z tematu "UJK - Uczelnia otwarta na biznes"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa!

Wystartowaliśmy w weekend portal Ecoosystem.com. Ma pomagać w odnajdywaniu partnerów do ciekawych projektów, zgodnie z koncepcją "Open Innovation".

To niezależna, oddolna inicjatywa studencka.

http://ecoosystem.com - Zapraszamy! Naszym wielkim marzeniem jest, aby naukowcy-pasjonaci stanowili fundament tego projektu, więc z niecierpliwością czekamy na pierwsze opinie, za które będziemy bardzo wdzięczni :)

Pozdrawiam,
Bartek Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:46 z tematu "Ecoosystem.com - platforma otwartej innowacji"
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Obecnie wprowadzamy nowy portal - POLSKIETECHNOLOGIE.PL http://polskietechnologie.pl Jest to serwis mający na celu ułatwienie komunikacji pomiędzy środowiskiem naukowym, a organizatorami przedsięwzięć biznesowych opartych na zaawansowanych technologiach i wymagających wsparcia w postaci profesjonalnego zaplecza naukowo-badawczego. Obecnie dostęp do zasobów portalu jest bezpłatny, od użytkowników wymagane jest jedynie przeprowadzenia prostej procedury rejestracyjnej.

Docelowo:

1. Serwis będzie składał się z bazy danych zawierających szczegółowe oferty i zapytania technologiczne oraz mechanizmów umożliwiających kojarzenie partnerów biznesowych. Do ich obsługi i wyszukiwania odpowiednich zasobów służyć będą specjalnie zaprojektowane wyszukiwarki, które dzięki wielu kryteriom umożliwią znalezienie zasobów informacyjnych odpowiadających nawet bardzo skomplikowanym zapytaniom.
2. Drugi moduł portalu - (połączony funkcjonalnie z bazą) serwis informacyjny dotyczący bieżących wydarzeń ze sfery nauki i biznesu (konferencje, szkolenia, regulacje prawne), działający według schematu profesjonalnych serwisów prasowych. Moduł będzie systematycznie rozbudowywany i będzie zawierał także działy tematyczne dotyczące wybranych zagadnień, ważnych z punktu widzenia transferu technologii (prawo autorskie i patentowe, pozyskiwanie finansowania ze środków publicznych i unijnych).
3. W ramach serwisu powstanie także „Giełda technologiczna” – moduł umożliwiający zamieszczanie krótkich informacji branżowych (konferencje, szkolenia, terminy składania wniosków, zapotrzebowanie na sprzęt specjalistyczny, oferty zakupu / sprzedaży urządzeń) oraz moduł ekspercki umożliwiający konsultacje on-line ze specjalistami z wybranych dziedzin.

Ponieważ portal jest obecnie w fazie tworzenia i rozbudowy – chętnie poznamy wszelkie Państwa uwagi, za które z góry dziękuję :-) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:48 z tematu "POLSKIETECHNOLOGIE.PL - Baza Danych "Technologie, przedsiębiorstwa i produkty innowacyjne""
Andrzej Góralczyk

Andrzej Góralczyk Poprawiam
przedsiębiorstwa.
Właściciel portalu
Dyrekcja.pl

Temat: Ogłoszenia

KATASTROFA!

Katastrofalna ilość błędów technicznych uniemożliwia wypróbowanie serwisu.
Należy natychmiast zdjąć tę aplikację albo wyłączyć serwer, bo możecie go zajeździć - na końcu generowany jest bez końca błędny kod, który czyni każdą stronę nieskończenie długą, w dodatku kod zaśmiecony.

Przegląd źródła wskazuje na to, że następnym Państwa ruchem powinno być odebranie tej roboty obecnemu dyletantowi i powierzenie jej komuś znającemu chociaż podstawy HTML oraz umiejącemu pisać przynajmniej bez bałaganu, mieszania czcionki w arkuszu stylów itp. I aby pamiętał o regułach zamykania znaczników. Krótko mówiąc - elementarz.

Przegląd treści, na ile to możliwe, wskazuje na powszechną wadę tego rodzaju dzieł w naszym kraju: pełno bębnienia o programach, inicjatywach i oficjalnych wydarzeniach, zero o innowacjach. Political correctness aż się ziewać chce. No i jeśli wydaje się Państwu, że ludzie będą korzystali z bazy danych tak, jak Pani o tym pisze, to kolejny wniosek - należałoby zaangażować kogoś, kto zna się na elementarnych zasadach tworzenia serwisów tego rodzaju. Albo przynajmniej zajrzeć na któryś z serwisów amerykańskich, oni to umieją robić (przyznaję, chociaż nie jestem fanem naszego sojusznika :)).

Przykro mi to pisać, naprawdę. To klęska polskiej technologii. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:48 z tematu "POLSKIETECHNOLOGIE.PL - Baza Danych "Technologie, przedsiębiorstwa i produkty innowacyjne""
Agnieszka K.

Agnieszka K. Trener biznesu,
konsultant

Temat: Ogłoszenia

Panie Andrzeju, dziękuję za informację - w ślad za nią przesyłam odpowiedź redakcji serwisu:

"Drodzy Państwo,
Chcielibyśmy uspokoić, że awaria, która wystąpiła na stronie PolskieTechnologie.pl na początku marca br została wywołana jedynie błędem w skrypcie generującym kalendarz wydarzeń (chodziło o niekompatybilność skryptu z ustawieniami serwera).

Jeżeli chodzi o niepoprawność kodu to zapewniamy, że jest on tak zoptymalizowany aby strona wyswietlała się poprawnie we wszystkich dostępnych przeglądarkach internetowych (dziś wiele stron ma z tym spore problemy).

Wadliwy skrypt, który generował kolejne miesiące wydarzeń został już poprawiony i przetestowany również na rok 2009.

Jeżeli w trakcie użytkowania serwisu wystąpią jakiekolwiek inne błędy lub usterki, będziemy na nie natychmiast reagowali, prosimy jedynie o powiadomienie.
Drobne błędy występują zawsze przy uruchamianiu nowych serwisów internetowych, podobnie jak przy wdrażaniu nowych technologii.

z poważaniem
Redakcja Serwisu" Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:48 z tematu "POLSKIETECHNOLOGIE.PL - Baza Danych "Technologie, przedsiębiorstwa i produkty innowacyjne""
Andrzej Góralczyk

Andrzej Góralczyk Poprawiam
przedsiębiorstwa.
Właściciel portalu
Dyrekcja.pl

Temat: Ogłoszenia

Fajnie, Rzeczywiście, teraz pracuje bez zacięć.

Jeszcze tylko
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F...

439 błędów na dowolnie wybranej stronie. Oczywiście trudno o zupełny brak błędów, ale stron przyzwoitego serwisu nie powinna zawierać ich więcej, niż kilka.

Pozdrawiam Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:48 z tematu "POLSKIETECHNOLOGIE.PL - Baza Danych "Technologie, przedsiębiorstwa i produkty innowacyjne""
Jędrzej Myłek

Jędrzej Myłek Lekarz medycyny,
pediatria

Temat: Ogłoszenia

Na http://tvnmed.pl dostępne są już dwie procedury medyczne:

"Wkłucie centralne do żyły podobojczykowej"
http://tvnmed.pl/www/audycje.php?id=315

"Cewnikowanie pęcherza moczowego u mężczyzn"
http://tvnmed.pl/www/audycje.php?id=317

W przyszłym tygodniu:
"Nakłucie lędźwiowe"

Zapraszam do oglądania

Jędrzej Myłek Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 04.01.2013 o godzinie 20:48 z tematu "PROCEDURY MEDYCZNE NA WWW.TVN MED.PL"
Agnieszka  Kostrzewa-Sarnow icz

Agnieszka
Kostrzewa-Sarnow
icz
Koordynator
projektów unijnych

Temat: Ogłoszenia

Szanowny Pracowniku naukowy!
Zostań Ekspertem ds. projektów
badawczo – rozwojowych !


Zapraszamy wszystkich pracowników naukowych z Łodzi
(ze szkół wyższych, instytutów badawczych, instytutów naukowych PAN, konsorcjów naukowych – z wyłączeniem przedsiębiorstw) na

BEZPŁATNE SZKOLENIE

(126 h, 18 spotkań w soboty i niedziele 9.00-15.30)
Luty 2013 – maj 2013
w ramach organizowanego przez Spółkę InBIT projektu: „Kreatorzy innowacji” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

PROGRAM:

1. Ochrona własności intelektualnej – 21 godz.
2. Pozyskiwanie funduszy na działalność badawczą – 21 godz.
3. Komercjalizacja wyników badań (zajęcia w języku angielskim) – 35 godz.
4. Metodyki zarządzania projektami – 14 godz.
5. Zarządzanie ryzykiem w projekcie badawczym – 14 godz.
6. Marketing i promocja wiedzy – 21 godz.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Zapewniamy materiały szkoleniowe – komplet materiałów piśmienniczych, pendrive, zestaw literatury fachowej, wyżywienie, podczas warsztatów w centrach wiedzy nocleg, zwrot kosztów dojazdu w czasie warsztatów praktycznych oraz posiłek.
Zgłoszenia wyłącznie na formularzu zgłoszeniowym dostępnym na stronie projektu: http://kreatorzy.inbit.pl należy nadsyłać do 31 stycznia 2013 roku na: akos@inbit.pl bądź dostarczyć osobiście do Biura regionalnego: ul. Nawrot 114, 90-029 Łódź, pokój nr 15.
Osoby zakwalifikowane na szkolenie zostaną powiadomione telefonicznie bądź e-mailowo.

Liczba miejsc- OGRANICZONA
Szczegółowe informacje na stronie: http://kreatorzy.inbit.pl http://www.inbit.pl/kreatorzy/kreatorzy_lodz.html
lub pod numerem telefonu: 42 235 13 27 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.01.2013 o godzinie 18:06 z tematu "Szkolenie: Ekspert ds. projektów badawczo - rozwojowych Łódź "
Maria K.

Maria K. Specjalista ds.
doradztwa i funduszy
europejskich

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na bezpłatne doradztwo dla pracowników naukowych

Punkt Konsultacyjny działa przy Biurze Współpracy z Gospodarką UŚ i udziela specjalistycznego doradztwa dla pracowników naukowych z całej Polski.

Punkt udziela porad w zakresie:
- ochrony własności intelektualnej, w tym szczególnie ochrony własności przemysłowej:
- form komercjalizacji wiedzy, modeli biznesowych spin off, zakładania działalności gospodarczej i pozyskiwania środków finansowych ze źródeł zewnętrznych, nawiązywania kontaktów biznesowych i prawnych aspektów współpracy z gospodarką.

Do korzystania z usług Punktu Konsultacyjnego zapraszamy pracowników naukowych szkół wyższych, instytutów badawczych, instytutów naukowych Polskiej Akademii Nauk, jednostek tworzących konsorcja naukowe (wyłączając przedsiębiorców).

KONTAKT - PUNKT KONSULTACYJNY
ul. Bankowa 12, (II piętro, pokój 96), 40-007 Katowice
Tel. (32) 359 20 81, e-mail: konsultacje.ndg@us.edu.pl
http://ndg.us.edu.pl http://transfer.us.edu.pl

Punkt działa w ramach projektu "Nauka dla Gospodarki - efektywne zarządzanie badaniami naukowymi i komercjalizacja wyników prac badawczych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Piotr Zwoliński

Piotr Zwoliński chemik,
popularyzator nauki,
dydaktyk, trener i
społecznik

Temat: Ogłoszenia

http://vimeo.com/59063821
Niezależna Grupa Popularyzatorów Nauki EKSPERYMENTATORZY specjalizuje się w niekonwencjonalnych działaniach promujących dziedziny przyrodnicze. Zespół pasjonatów przekazuje wiedzę z zakresu chemii, fizyki i biologii, bawiąc, inspirując oraz zadziwiając. Wśród licznych usług znajdują się m.in. widowiskowe pokazy doświadczeń, warsztaty laboratoryjne, zajęcia terenowe, kursy przygotowujące do matury, szkolenia dla rodziców i edukatorów. Oferta skierowana jest do klientów instytucjonalnych, tj. szkół, domów kultury, organizatorów imprez i kolonii, jak również odbiorców indywidualnych, pragnących poszerzyć swoje horyzonty lub uatrakcyjnić prywatną uroczystość.
Wiele z naszych działań może stać się barwnym elementem rozmaitych wydarzeń i przedsięwzięć. W związku z tym jesteśmy otwarci na współpracę z:
• placówkami oświaty i kultury,
• organizatorami kinderbali, kolonii, półkolonii oraz obozów dla dzieci i młodzieży,
• realizatorami imprez i wyjazdów integracyjnych,
• fundacjami i stowarzyszeniami działającymi na polu animacji społeczno - kulturalnej,
• ogrodami botanicznymi i zoologicznymi,
• wykonawcami projektów grantowych i unijnych,
• instytucjami przygotowującymi festyny oraz festiwale,
• firmami eventowymi,
• wytwórniami filmów,
• agencjami reklamy itp.

ul. Bankowa 14, p. 417a
40-007 Katowice
tel. +48 664 566 485
e-mail: piotr.zwolinski@eksperymentatorzy.org
http://eksperymentatorzy.org
http://facebook.com/Eksperymentatorzy
http://youtube.com/eksperymentatorzy
Jakub Godlewski

Jakub Godlewski Konkurs Na Pomysł -
Koordynator Konkursu

Temat: Ogłoszenia

Chciałbym zaprosić wszystkich studentów, młode osoby i nie tylko - do udziału w IV edycji Konkursu na Pomysł organizowanego przez Kancelarię Prawno-Patentową Jarzynka i Wspólnicy.

Działamy Pro Bono, w związku z czym nie czerpiemy z tego żadnych korzyści. Jedynym celem jest dotarcie do jak największej liczby młodych osób, aby umożliwić im rozwój talentu oraz uzyskanie praw w zakresie własności intelektualnej. Wszystko dlatego, iż w Polsce patentowanie własnych pomysłów (wynalazków) oraz dążenie do ochrony prawnej w zakresie własności intelektualnej jest bardzo mało popularne i wciąż raczkuje.
Chcemy zmienić taką sytuację poprzez organizację Konkursu na Pomysł, informacje poniżej:


Obrazek

„Konkurs na pomysł” kierujemy do wybitnie uzdolnionych studentów. Chcemy Was zainspirować do twórczego działania, a także doprowadzić do prawnego sfinalizowania pomysłów, które powstały lub powstają w Waszych głowach.

Dla zwycięzców oferujemy:
- profesjonalną obsługę prawną w zakresie własności intelektualnej, obejmującą dokonanie wszelkich czynności i opłat związanych z procedurą zgłoszeniową wynalazku (wzoru użytkowego) przed Urzędem Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej zwycięskich prac;
- szkolenie dotyczące sposobów pozyskania inwestorów do komercyjnego zastosowania projektu;
- nagrody rzeczowe.

Formularze zgłoszeniowe można wypełniać do 30 kwietnia 2013 roku!

Więcej informacji na stronach:
http://www.konkursnapomysl.pl
FACEBOOK

KONKURS@KONKURSNAPOMYSL.PL
Natalia Unolt (Drabek)

Natalia Unolt (Drabek) Project Consultant
freelearning.pl

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam do przyłączenia się do nowego projektu edukacyjnego http://freelearning.pl!

To platforma szkoleniowa, której główną ideą jest propagowanie i rozpowszechnianie idei Otwartych Zasobów Edukacyjnych na licencji Creative Commons. Została stworzona z myślą o możliwości bezpłatnej, wygodnej wymiany doświadczeń i wiedzy. Dedykowana jest wszystkim miłośnikom wiedzy i rozwoju osobistego.

Zachęcam do zapoznania się z portalem http://freelearning.pl i dołączenia do grona jego twórców!

Wszelkie szczegóły na priv bądź mailowo.

Pozdrawiam,
Natalia Drabek
natalia.drabek@freelearning.pl
tel. 603 183 060
Monika Woźniak

Monika Woźniak badania, ewaluacja,
projekty

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

zachęcam do udziału w rekrutacji na stanowisko Głównego Specjalisty w Sekcji Studiów, Analiz i Ewaluacji.
http://www.ncbir.pl/bip/praca-w-ncbr/oferty-pracy/ofer...

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju jest agencją wykonawczą powołaną w celu zarządzania badaniami naukowymi w strategicznych dla Polski dziedzinach. Projekty realizowane przez Centrum wykorzystywane są w gospodarce, kulturze, ochronie zdrowia i administracji publicznej. Centrum realizuje również programy wsparcia komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych oraz wsparcia rozwoju naukowców. Centrum pełni również funkcję Instytucji Pośredniczącej dla trzech programów operacyjnych: Kapitał Ludzki, Innowacyjna Gospodarka oraz Infrastruktura i Środowisko.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Głównego Specjalisty w Sekcji Studiów, Analiz i Ewaluacji

w Dziale Koordynacji, Studiów i Analiz

Miejsce pracy: Warszawa

Numer referencyjny: SAE_S1

Termin nadsyłania aplikacji: 10.06.2013 r.

Główne zadania:

· przygotowywanie raportów i analiz sektora badawczo-rozwojowego,

· przygotowywanie diagnoz dla różnych obszarów nauki i gospodarki objętych działaniami Centrum,

· analiza trendów w rozwoju poszczególnych dziedzin nauki w Polsce i na świecie,

· analiza raportów, statystyk i innych opracowań z zakresu badań naukowych, prac rozwojowych i innowacyjności.

Wymagania konieczne:

· wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie),

· co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty, odpowiedzialnego za opracowywanie diagnoz i analiz (np. w jednostce administracji publicznej),

· znajomość problematyki prowadzenia badań naukowych i prac rozwojowych,

· znajomość zagadnień związanych z finansowaniem prac badawczo-rozwojowych,

· samodzielność, odpowiedzialność,

· dobra organizacja pracy,

· komunikatywność,

· wysoka etyka zawodowa.

Wymagania pożądane:

doświadczenie w pracy w jednostce naukowej lub na wyższej uczelni,
publikacje naukowe w zakresie innowacyjności, komercjalizacji, b+r, branży wysokich technologii,
znajomość rynku badań w Polsce - praca w firmach realizujących badania społeczne/i lub ewaluacyjne/ współpraca z takimi firmami np. w roli eksperta,

· znajomość programów statystycznych (Statistica, SPSS),

· dobra znajomość języka angielskiego,

Oferujemy:

możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
motywujące warunki pracy i stabilność zatrudnienia.
forma zatrudnienia: umowa o pracę - etat
ciekawą, ambitną pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole,

Zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesłać na adres e-mail: rekrutacja@ncbir.pl do dnia 10.06.2013 r.

W tytule wiadomości koniecznie prosimy wpisać "SAE-S1".

Do udziału w naborze zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).
Jacek Załuski

Jacek Załuski psycholog,
konsultant, trener,
nauczyciel
akademicki

Temat: Ogłoszenia

Witaj!
Serdecznie zapraszam Cię do udziału w pilotażowym badaniu na temat sensu życia.

http://moje-ankiety.pl/respond-42148/sec-FI5YxTVK.html

Badanie jest przeznaczone jest dla osób reprezentujących jeden przedział wiekowy: 30 - 35 lat. Trwa 7 dni i składa się z trzech sesji oddzielonych 3-dniowymi odstępami. Polega na wypełnianiu kwestionariuszy online dotyczących sensu bieżących zdarzeń. Po jego ukończeniu otrzymasz wskazówkę, która może Ci pomóc w poprawie jakości życia.

Optymalną porą rozpoczęcia badania jest wieczór.

Z góry dziękuję Ci za pomoc i poświęcony czas! Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 03.07.2013 o godzinie 12:06 z tematu "BADANIE SENSU ŻYCIA – wiek 30-35 lat"
Martyna Franczuk

Martyna Franczuk mgr biotechnologii,
doktorant,
popularyzator nauki

Temat: Ogłoszenia

Cześć,

zapraszam Wszystkich na mój blog kulinarno-naukowy http://technologiasmaku.wordpress.com - o biotechnologii, technologii żywności i gastronomii molekularnej.
Chętnie też poczytam Wasze blogi o technologii żywności! Pochwalcie się! (Z polskiej blogosfery na razie znam tylko Figulachę z makulachem Wojtka Potockiego, również polecam)

Pozdrawiam,
Martyna Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 02.09.2013 o godzinie 18:31 z tematu "naukowa blogosfera w Polsce"
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia

Nasz serwis jest niezależną i samofinansującą jednostką naukową powołaną dla zapełniania
luki między badaniami empirycznymi a praktyką z nich wynikającą.

Naszym klientom oferujemy doradztwo i wsparcie logistyczne w uzyskaniu doktoratu lub
habilitacji, nasz serwis jest niezależną i samofinansującą jednostką naukową powołaną dla
zapełniania luki między podstawowymi badaniami a praktyką z nich wynikającymi.

Wykonujemy usługi infobrokerskie i doradzamy w zakresie badań naukowych, w tym prac
eksperymentalnych do doktoratów i habilitacji.

Osobom zainteresowanym uzyskaniem stopnia naukowego doktora nauk medycznych
oferujemy pomoc w zakresie:
 weryfikacja, czy kandydat może ubiegać się o stopień doktora, dr hab.
 ustalenie listy warunków, które musi spełnić kandydat przed wszczęciem przewodu
doktorskiego
 zaplanowanie kolejnych etapów dochodzenia do wymaganych kryteriów
 opieka naukowa i doradztwo przy pisaniu publikacji "dorobkowych" wymaganych
przed otwarciem przewodu
 pomoc w wyborze tematu pracy doktorskiej, habilitacyjnej
 opieka merytoryczna w trakcie badań do pracy naukowej
 wsparcie techniczne w wykonaniu badań
 wsparcie w pisaniu pracy
 pomoc w znalezieniu wydziału, na którym kandydat mógłby przeprowadzić doktorat
 pomoc w znalezieniu promotora i recenzentów pracy
 przygotowanie kandydata do obrony

Uwaga: Oferujemy kompleksowe doradztwo, coaching i wsparcie w zakresie uzyskania
stopnia doktora lub habilitacji, w tym pomoc przy redakcji, adiustacji i korekcie pracy
doktorskiej. Jednak rozprawa doktorska jest samodzielną pracą kandydata, a nasze usługi nie
mają charakteru pisania pracy na zamówienie ("ghost writing") w imieniu zlecającego.
Skorzystanie z naszej pomocy znacząco zwiększa szansę, jednak nie gwarantuje sukcesu w
staraniach o stopień doktora. Podejmujemy się opieki nad pracami tylko w obszarze naszych
kompetencji.

kancelaria_prawna@post.pl
Joanna Alkoraf

Joanna Alkoraf specjalista ds.
komunikacji

Temat: Ogłoszenia

15 października 2013 - 16 października 2013
Warszawa, al. Krakowska 218

Przemyślane inwestycje są jednym z najważniejszych czynników, który ma wpływ na rozwój i zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa. W co warto inwestować? Opłacalnym obszarem są z pewnością innowacje. Tych jednak w polskim biznesie ciągle mało.

Dlatego głównym celem wydarzenia jest utworzenie platformy współpracy pomiędzy innowacyjnymi przedsiębiorcami, pracownikami naukowymi oraz przedstawicielami administracji z województwa mazowieckiego.

Przedsięwzięcie ma posłużyć podjęciu szerszej kooperacji podmiotów z kluczowych dziedzin rozwoju Mazowsza biznesu oraz nauki, w stworzeniu warunków i rozwiązań dla pobudzenia innowacyjności tego regionu.

Wydarzenie poprowadzą znani polscy i zagranicznych naukowcy, którzy przedstawią swoje prace badawcze oraz innowacyjne osiągnięcia. Ponadto w ramach prelekcji zostanie zorganizowana debata ze specjalistami, podczas której będą omawiane aspekty transferu wiedzy, a także możliwości jej wykorzystania w praktyce.

Rejestracji na bezpłatną konferencję należy dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy, znajdujący się na stronie internetowej: http://msodi.mazovia.pl/pwn. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.10.2013 o godzinie 13:48 z tematu "Międzynarodowa konferencja – spotkania ze znanymi naukowcami - „Praktyczny wymiar nauki”"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej rozwiązaniom informatycznym dla szkolnictwa wyższego. Prezentację najnowszych technologii oraz największych osiągnięć zapewnią liderzy branży nowych technologii. Spotkanie stanowić będzie również doskonałą okazję do wymiany poglądów i doświadczeń.

26.11.2013 - Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego : http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/rozwiazania-...

Wykłady podczas konferencji wygłoszą m.in.:

* Pan Maciej Kubat, Axence - "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa i usprawnienie zarządzania infrastrukturą IT uczelni dzięki wdrożeniu Axence nVision"

* Przedstawiciel firmy Versim, Enterasys

* Przedstawiciel firmy OPTeam

Proponowana tematyka:

-zarządzanie dziekanatem
-systemy zabezpieczeń na uczelni
-systemy antyplagiatowe
-systemy kontroli dostępu
-elektroniczna Legitymacja Studencka
-elektroniczny obieg dokumentów i informacji
-zastosowanie podpisu elektronicznego
-bezpieczeństwo infrastruktury IT
-ochrona danych osobowych
-zarządzanie kapitałem ludzkim uczelni

Na konferencję zapraszamy:

Przedstawicieli władz publicznych i niepublicznych szkół wyższych:

Rektorów
Kanclerzy
Dziekanów
Dyrektorów/Kierowników działów:
- technicznych
- administracyjnych
- bezpieczeństwa
- kadrowych
- obsługi studentów/dziekanatów
- centrum informatyki

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, możliwość skorzystania z poczęstunku, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za udział w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT*

REJESTRACJA : http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/rozwiazania-...

* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 01.11.2013 o godzinie 19:00 z tematu "26.11.2013 - Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego - zaproszenie"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

26.11.2013 - Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/rozwiazania-...

Środowisko elektroniczne szkolnictwa wyższego jest w obecnym czasie wyzwaniem dla każdej uczelni. Władze uczelni dążą do doskonalenia istniejących funkcjonalności wybierając nowe, innowacyjne technologie. W takim środowisku powstaje szansa na rozwój uczelni oraz wspomaganie samodzielnej nauki. Zastosowanie narzędzi teleinformatycznych pozwoli także na zwiększenie efektywności pracy dydaktyków jak również studentów.

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej rozwiązaniom informatycznym dla szkolnictwa wyższego. Prezentację najnowszych technologii oraz największych osiągnięć zapewnią liderzy branży nowych technologii. Spotkanie stanowić będzie również doskonałą okazję do wymiany poglądów i doświadczeń.

Wykłady podczas konferencji wygłoszą m.in.:

-Pani dr Katarzyna Mikołajczyk, Metodyk Nauczania Online w Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnej, Szkoła Główna Handlowa
„E-learning w uczelni wyższej z wykorzystaniem autorskich aplikacji e-sgh”
-Pan Dawid Królica, Enterasys Networks
"Technologia OneFabric & Mobile IAM w szkolnictwie wyższym"
-Pan Michał Żak, Kierownik Projektu, Kalasoft
"jHMS/goni - gospodarka nieruchomościami - oprogramowanie do zarządzania gruntami i budynkami będącymi własnością uczelni"
-Pan Maciej Kubat, Axence
"Bezpieczeństwo i kontrola infrastruktury IT w nowoczesnej uczelni. Możliwości współpracy dydaktycznej z Axence"
-Pani Ewa Zakrzewska-Pyrek - Manager w Zespole Sprzedaży; Pan Kamil Walczuk - Kierownik Zespołu Sprzedaży; NASK
"Dedykowane usługi od NASK dla Klientów akademickich"
-Pan Marcin Chochoń, OPTiSRM Product Manager, OPTeam SA
„OPTiSRM - narzędzie usprawniające procesy zapotrzebowania, budżetowania, obsługi zapytań i przetargów w uczelniach”
-Pani Barbara Mikulska, Dyrektor ds. studenckich i organizacji kształcenia, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
"Wykorzystanie systemu USOS w organizacji i zarządzaniu procesem kształcenia - case study"
-Pan Marek Zimnak, Prezes, Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich
"Potrzeby i realizacje komunikacyjne uczelni w relacjach ze światem zewnętrznym i wewnętrznym"
-Pan Kamil Olszewski, Uniwersytet Warszawski
"Narzędzia wspierające układanie planu zajęć i gospodarowanie salami dydaktycznymi w uczelni wyższej"

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące tematy:

zarządzanie dziekanatem
systemy zabezpieczeń na uczelni
systemy antyplagiatowe
e-learning
elektroniczna Legitymacja Studencka
elektroniczny obieg dokumentów i informacji
zastosowanie podpisu elektronicznego
bezpieczeństwo infrastruktury IT
ochrona danych osobowych
zarządzanie kapitałem ludzkim uczelni

Na konferencję zapraszamy:

Przedstawicieli władz publicznych i niepublicznych szkół wyższych:

Rektorów
Kanclerzy
Dziekanów
Dyrektorów/Kierowników działów:
- technicznych
- administracyjnych
- bezpieczeństwa
- kadrowych
- obsługi studentów/dziekanatów
- centrum informatyki

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, możliwość skorzystania z poczęstunku, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

UDZIAŁ JEST BEZPŁATNY DLA PRZEDSTAWICIELI UCZELNI

Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za udział w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/rozwiazania-... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.12.2013 o godzinie 12:03 z tematu "już jutro ! - 26.11.2013 - Rozwiązania IT dla jednostek szkolnictwa wyższego"

Następna dyskusja:

Ogłoszenia - Dam Pracę!




Wyślij zaproszenie do