Barbara N. CISSARZ, Inc.
Temat: REALNY SPRAWDZONY BIZNES ZA MNIEJ NIŻ 50.000 ZŁ
Żyjemy w trudnych czasach.Duża konkurencja, nasycenie rynku rozmaitymi produktami, kapitałochłonność wielu nowych projektów powoduje, że start w biznesie jest stosunkowo trudny i ryzykowny.
Czy istnieją przedsięwzięcia, które dadzą Ci bezpieczeństwo, satysfakcjonujące przychody i dużo wolnego czasu?
Proponujemy inwestycje w wielkopowierzchniowe nośniki reklamowe (billboardy).
Dlaczego?
Branża reklamy zewnętrznej rozwija się z roku na rok, zagospodarowując coraz większe budżety reklamowe firm.
Czy recesja stanowi zagrożenie dla rynku reklamy? NIE! Recesja powoduje zintensyfikowanie działań reklamowych i zwiększanie budżetów by sprzedać produkty i usługi.
Czy będziesz się wyróżniał wśród innych firm?
Spójrz - na rynku istnieje wiele standardów tablic reklamowych - niektóre z nich osiągają znaczne rozmiary - np. megaboardy mają 48m2 powierzchni reklamowej.
Zadaliśmy sobie pytanie - dlaczego coś tak małego nazwano "megaboardem"? I przygotowaliśmy odpowiedź...
Proponujemy niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej - billboard TURKUS 1P 220 o powierzchni reklamowej ponad 219m2!!!
Dlaczego warto zainwestować w firmę reklamy zewnętrznej?
Całkowity koszt inwestycji w jeden nośnik to ok. 40.000 zł.
Koszt dzierżawy terenu przy głównych drogach dojazdowych do miast nie powinien przekroczyć 8-10 tys. rocznie.
Minimalna kwota przychodu z wynajmu nośnika na 12 miesięcy to 60.000 zł.
Oznacza to, że (nie licząc kwoty wydatkowanej na inwestycję)
osiągasz zysk w kwocie 50.000 zł każdego roku.
Odliczając koszty pozyskania klientów i organizacji kampanii reklamowej (np. 5.000 zł) a nawet decydując się na zafundowanie klientowi darmowego banera (5.000 zł) dalej pozostaje Ci 40.000 zł.
I jeszcze jedno - reklama pracuje dla Ciebie kiedy śpisz i jesteś na wakacjach...
Jak długo musisz pracować by mieć 40.000 zł rocznie?
Policzmy:
10 dni na wyszukanie lokalizacji, uzgodnienie warunków dzierżawy (jedyne co potrzebujesz to zgoda właściciela gruntu - oferowane nośniki są konstrukcjami przestawnymi i nie podlegają prawu budowlanemu).
10 dni na znalezienie klienta i wynegocjowanie umowy dzierżawy,
10 dni w ciągu roku na obsługę/kontrolę nośnika i dokumentację przebiegu kampanii.
To zaledwie miesiąc pracy.
Pozostaje Ci 11 miesięcy urlopu...
Szacunkowy termin przygotowania kampanii: 6 tygodni
Zapewniamy wsparcie merytoryczne.
Na życzenie oferujemy atrakcyjne lokalizacje.
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na maila:
biuro@alfapolaris.pl