Beata
Kalinowska
Wszystko jest
możliwe, a
ograniczenia są
tylko w naszej g...
Temat: INTERWIZJA DLA COACHÓW I TRENERÓW
Interwizja grupowa dla coachów,trenerów-praktykówCo to jest Interwizja?
To świadome przyglądanie się temu co dzieje w naszej pracy z klientami, co robimy, co działa i gdy utknąłem i nie wiem co dalej. W naszej pracy skupiamy się nad tym co sprawia nad trudność, chcemy coś zmienić lub poprawić.
Podczas spotkania grupa również daje informacje o tym co wykorzystujesz w swojej pracy i jak to działa na klienta, jakie wykorzystujesz zasoby.
Interwizja to sposób gdzie grupa pracuje razem z tobą. Daje możliwość przyjrzeniem się temu co się dzieje , co jest ważne .
Interwizja nie jest grupa terapeutyczną i nie służy do rozwiązywania problemów osobistych. Podczas spotkań nie formułuję się ocen zawodowych, moralnych, związanych z kompetencjami ani używanymi technikami pracy.
Nie stawia się diagnoz i nie udziela ,,dobrych rad’’, nie ocenia.
Interwizja może być początkiem pracy nad obszarem który klient rozpozna podczas spotkania interwizyjnego i obszarem do rozwoju.
Dla kogo przeznaczona jest Interwizja i organizacja?
Spotkania odbywają się w grupach do 18 osób, które odbywają się cyklicznie według ustaleń grupy.
Interwizja przeznaczona jest dla osób które:
pracują z drugim człowiekiem, a którym zależy na doskonaleniu swojego warsztatu pracy z klientem,
chcieliby odkryć coś nowego w swojej pracy
chcą być bardziej świadomi tego co wykorzystują podczas swojej pracy i jak to służy klientowi i coachowi
szukają możliwości własnego rozwoju
Cele spotkań interwizyjnych:
Podnoszenie jakości pracy i pomagania
Rozwój własny
Udoskonalanie i widzenia pracy z klientem oczami innych uczestników
Uświadamianie sobie i umiejętność rozpoznawania własnych potrzeb i uczuć w relacji z klientem
Rozpoznawanie ograniczeń w budowaniu zdrowej relacji z klientem
Zasady pracy grupowej podczas interwizji:
Grupa koncentruje się na osobie która przedstawia swój przypadek -by móc wspomóc go w jego pracy
Nie wchodzimy w dyskusję na temat stosowania technik pracy, kompetencji czy umiejętności
Nie wydajemy sądów, czy ocen pracy z klientem , nie opiniujemy i nie diagnozujemy
Podczas spotkań wymagane jest zaangażowanie wszystkich członków grupy
Na spotkaniach ustalamy zasady, które obowiązują uczestników
Podczas spotkania klient w każdym momencie może powiedzieć ,,stop’’
Przebieg spotkań
I. Zapoznanie się . Przedstawienie przebiegu spotkania.
II. Ustalenie kontraktu na spotkanie.
III. Zebranie oczekiwań i potrzeb.
IV. Praca nad konkretnymi przypadkami i sytuacjami.
V. Zamknięcie spotkania.
Korzyści z udziału w interwizji:
Pogłębisz wiedzę o sobie, o swoich umiejętnościach i potrzebach
Zainspirujesz się do dalszego działania oraz dokonywania zmian w pracy
Pogłębisz refleksję nad własnym sposobem pracy
Wzrośnie poziom ich profesjonalizmu i efektywności
Polepszenie relacji coach-klient
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
Rozszerzenie kompetencji w budowaniu relacji
Pogłębienie umiejętności komunikacyjnych
Wpłynięcie na jakość i komfort pracy z klientem
Spotkanie jedno trwa od 6 do 8 godzin. Koszt wzięcia udziału w spotkaniu to 450 zł.
Terminy spotkań: 26.05.09 o godz. 8-16.00
21.05.09 w godz. 14.00-20.00
04.06.2009. w godz.8-16.00
15.06.2009 w godz. 14.00-20.00
23.06.2009 w godz.8-16.00
Zainteresowanych proszę o wypełnienie formularza zgłoszeń, wysłanie go meilem na adres: kontakt@coaching-ccr.pl oraz o dokonanie opłaty na podane konto w formularzu .
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu:
691 387 477