Edyta
Floras
Trener on-line /
Konsultant ds.
marketingu
Temat: co możemy zrobić w czasie 'k...' ?
W czasie, kiedy z jednym z najpopularniejszych wyrazów wśród przedsiębiorców jest wyraz na 'k' w większości sytuacji firmy skłaniają się ku większym oszczędnością i cięciu kosztów.Moim zdaniem cięcie niektórych wydatków może przynieść pozorne korzyści.
Mówię tu m.in o oszczędności na pracownikach (np. zatrudnijmy studenta bo taniej) czy reklamie. Zamiast ciąć koszty, warto zastanowić się nad strategią firmy dobrać odpowiednich ludzi i przesunąć pieniądze tam, gdzie faktycznie będą one inwestycją.
Chciałabym rozpocząć wątek o tym, jakie są wasze pomysły na sytuację, w której się znajdujemy. Czy faktycznie jest tak, jak mówią w mediach? Wydaje mi się, że każdy z Was ma swoje doświadczenia i wyrobione zdanie w tym temacie.
Zapraszam o dyskusji o tym
- jaka faktycznie jest sytuacja
- jakie macie pomysły na to, aby nie 'popłynąć z falą'
- jakie działania powinny zostać podjęte przez przedstawicieli firm
- co powinni wiedzieć 'początkujący' w swiecie biznesu