konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Witam jak w temacie... niezależnie czy będzie pozytywna czy nie.

przechodząc do tematu bo przecież chodzi o opinię na temat :)

początkiem tego miesiąca uruchomiliśmy nowy program o nazwie Trusted Trader Polska, generalnie jak ktoś słyszy program dla przedsiębiorców, weryfikacja i sprawdzanie firm to z reguły nóż w kieszeni mu się otwiera i od razu jest na NIE ale chciałbym abyś przeczytał ten post do końca i dopiero wtedy wyraził swoją opinię.

w tym programie nie chodzi o to czy macie długi czy nie, nie chodzi o to czy zalegacie z płatnościami za złodziejski ZUS czy inne opłaty bo tak naprawdę te kwestie nie interesują waszych potencjalnych klientów (polecam lekturę http://www.egospodarka.pl/103931,Gwiazdy-Internetu-cze... ) w tym programie prawo głosu dostają konsumenci to oni decydują jaka firma jest dobra czy nie - wyświechtane? pewnie bo jak do tej pory wszystkie portale zabierały się do tego bardzo ale to bardzo po omacku.
Trzy kwestie:
1.Autentyczność opinii?
2.Skąd mamy pewność że to prawdziwi klienci?
3. Co z negatywnymi opiniami?

A więc po pierwsze wielu klientów ale też i firm bo przecież my przedsiębiorcy też jesteśmy klientami, zarzuca portalom z opiniami że je moderują że można je usuwać itd. i mają rację czasem patrze na jeden z największych tego typu portali i co widzę połowa firma ma same maksymalne oceny w wszystkich pozycjach wiarygodność takich ocen 1/10!
Jak jest u nas? TTP zbiera opinię waszych klientów telefonicznie! do każdego klienta dzwonimy przeprowadzamy z nim wywiad na temat twojej firmy na podstawie formularza satysfakcji klienta potem prosimy o krótką opinię która następnie jest wycinana i publikowana w serwisie. tak tak referencje audio słuchamy nie czytamy :) takich opinii nie da się moderować gdy dzwonimy a ktoś akurat prowadzi samochód to będziecie to słyszeć jak ktoś odbiera dziecko z przedszkola to w tle będzie słychać dzieci. Autentyczne?

Kto pisze takie opinie? a różnie nieuczciwe firmy kupują sobie opinie które są umieszczane na opineo firmynet itd. negatywy często wystawiają ludzie którzy nigdy nie byli naszymi klientami więc jest to niewątpliwy kłopot. TTP rozwiązało to w prosty sposób do każdej transakcji jaka dochodzi pomiędzy C2B lub B2B powinien zostać wystawiony dowód sprzedaży (faktura/rachunek) i to jest niezbędny dokument by klient mógł dodać firmie opinie w serwisie TTP. bardzo sztywne ale w pełni zabezpiecza firmę przed konkurencją a konsumenta przed laurkami.

Negatywne opinie... jeśli już będą zostaną opublikowane ale z doświadczenia wiem że kiedy odrzucimy hejterów konkurencje i ludzi którzy myślą że nas znają a tak naprawdę nigdy nie korzystali z naszych usług, opinii wyglądają inaczej i z reguły są pozytywne, jeżeli klienta firmy wystawi jej negatywną opinię TTP wstrzyma publikację na 21 dni dając firmie czas na podjęcie tematu i załatwienie sprawy polubownie: rabat na następną usługę/produkt, poprawka etc. Jeżeli po 21 dniach klient dalej będzie na NIE możecie skorzystać z Centrum Rozwiązywania Sporów przy TTP.
Jeżeli któraś ze stron nie zaakceptuje wniosku CRS i klient będzie chciał opublikować opinię zostanie ona opublikowana. Raz opublikowanej opinii nie da się zmienić usunąć firma ma możliwość dodania swojego komentarza pod tą opinią i tyle.

A więc tworzymy pierwszą w Polsce książkę z prawdziwymi, autentycznymi nie moderowanymi opiniami klientów w formacie audio! To ma pomóc konsumentom w znalezieniu NAJLEPSZYCH FIRM W POLSCE!

Dla wszystkich firm które przystąpią do TTP przygotowaliśmy pakiet pomocowy o którym możecie przeczytać tutaj: https://trustedtrader.pl/dlaczego-warto-przystapic

Zapraszam do obejrzenia wizytówki jednego z uczestników TTP i posłuchania opinii https://trustedtrader.pl/firma/agencja-public-relations...

Pozdrawiam i czekam na pytania i komentarze

P.S
Jeśli ktoś jest zainteresowany i chciały się bardziej zagłębić to zapraszam tutaj:
https://trustedtrader.pl/LandingPage
https://trustedtrader.pl/dla-firm
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Panie Dawidzie,

Wszystko to wygląda ładnie i pięknie, ale zastanawia mnie pewna kwestia. Jak chcecie przekonać klientów do których dzwonicie do wygłaszania opinii? Zazwyczaj zebranie takich informacji wymaga czasu. W godzinach od 8 do 16 większość ludzi jest w pracy i nie ma możliwości debatowania przez telefon na temat jakości usług jakiejś firmy. Z kolei po godzinie 16 ludzie chcą się - mówiąc kolokwialnie - wyluzować i nie mają ochoty na telefoniczne udzielanie odpowiedzi do formularza satysfakcji. W dodatku konsumenci na rynku polskim o wiele chętniej wygłaszają opinie pisemnie w internecie i o wiele częściej taka aktywność jest spowodowana negatywnym wrażeniem po kontakcie z firmą, aniżeli chęcią pochwalenia firmy i zarekomendowania jej innym konsumentom. Jak TTP chcę pokonać tę barierę?
No i druga kwestia...skąd weźmiecie numery telefonów do klientów danej firmy?

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Witam

rozmowa z naszym konsultantem trwa dokładnie 3 minuty więc wszystko odbywa się szybko i sprawnie.
jak do tej pory nie było problemów choć faktem jest że do niektórych ludzi trzeba dzwonić kilkukrotnie ale ludzie są raczej życzliwi i chcą udzielić opinii więc proszą np że by zadzwonić popołudniu czy następnego dnia.

Co do wygłaszania opinii to się zgadza, cały czas powtarzam że problem opinii w internecie polega na tym że ludzie bardziej są skłonni do narzekania niż do chwalenia... tak już jest. Staramy się edukować firmy i pomagać im w tym że same muszą zadbać o to aby zadowoleni klienci też wyrażali swoją opinię dlatego to TTP inicjuje kontakt, kiedy dzwonimy do zadowolonego klienta poświęci te 3 min bo jest to forma podziękowania.

Kwestia GIODO,
klientów przekazuje nam firma albo sami się do nas zgłaszają.
Schemat działania jest zgodny z Polskim prawem i potwierdzony przez GIODO.
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. W prawdzie nadal nie jestem do końca przekonana, jednak życzę sukcesów, bo całość idei jest ciekawa. :)

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Rozumiem zawsze gdy na rynek wchodzi coś nowego ludzie podchodzą do tego z dużą dozą nieufności... niestety.

A co Panią nie przekonuje??
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Te kwestie, o których pisałam, a mianowicie chęć udzielania opinii przez Klientów. Wciąż podchodzę do tego sceptycznie. Tak jak Pan słusznie zauważył, klienci o wiele chętniej narzekają niż chwalą. Widzę także po otoczeniu, że ludzie często ignorują telefony z rozmaitych firm, które dzwonią z jakimś zapytaniem tudzież ofertą. Dlatego trzymam kciuki, ale nie wiem czy w dłuższym okresie czasu ta formuła zbierania informacji się sprawdzi.

Jeszcze mam pytanie: po jakim czasie od zakupu Państwo dzwonią do Klienta?
Robert Adam Okulski

Robert Adam Okulski Doradca Podatkowy
lic. 1030

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Dawid U.:
... jeżeli klienta firmy wystawi jej negatywną opinię TTP wstrzyma publikację na 21 dni dając firmie czas na podjęcie tematu i załatwienie sprawy polubownie: rabat na następną usługę/produkt, poprawka etc.
nie ma to jak rzetelne, obiektywne i bezstronne badanie opinii publicznej ;))

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Witam

Ja mam pytanie co do weryfikacji procesu opinii. Następuje ona poprzez dodanie dowodu czyli paragonu zakupu, faktury danej firmy, a jak jest w przypadku dzwonienia przez Państwa czy wtedy, chcecie Państwo aby takowy dowód został dostarczony również, czy ocena powstaje na podstawie rozmowy telefonicznej.
Rozumiem też iż cechą wyróżniającą ten portal od innych tego rodzaju jak firmy.net czy chociażby Ceneo jest szczerość zadowolonych lub niezadowolonych klientów potwierdzona jakimś dowodem? czy dobrze rozumuję?

Czy takowe przedstawienie dowodu zakupu/usług jest wystarczające aby ocenić przez Państwa czy opinia, którą zasyła klient o danej firmie jest prawdą czy też nie? Może kłamać i mieć dowód zakupu też?

Właśnie punkt 1wszy, który Pan wymienił w swojej wypowiedzi czyli "autentyczność" opinii nie do końca mnie przekonuje. Odwiedziłem stronę, bardzo ładna konstrukcja i grafika, powinna być czytelna dla przeciętnego użytkownika.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.03.14 o godzinie 10:55

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Dawid U.:
Kto pisze takie opinie? a różnie nieuczciwe firmy kupują sobie opinie które są umieszczane na opineo firmynet itd. negatywy często wystawiają ludzie którzy nigdy nie byli naszymi klientami więc jest to niewątpliwy kłopot. TTP rozwiązało to w prosty sposób do każdej transakcji jaka dochodzi pomiędzy C2B lub B2B powinien zostać wystawiony dowód sprzedaży (faktura/rachunek) i to jest niezbędny dokument by klient mógł dodać firmie opinie w serwisie TTP. bardzo sztywne ale w pełni zabezpiecza firmę przed konkurencją a konsumenta przed laurkami.

Już widzę te tabuny zadowolonych użytkowników wysyłających wam skany dowodów zakupu.
Z przyjemnością wyślą wam swoje dane teleadresowe, a Wy zgodnie z zaleceniami GIODO i polskim prawem będziecie tymi danymi dysponować. Chciałbym w to wierzyć.

Ps. A ile u was będzie kosztował pakiet pozytywnych opinii? Różne firmy różnie się cenią.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Panie Dawidzie nie wspomniał Pan o dosyć ważnej kwestii. W końcu pisze Pan w grupie Młodzi Przedsiębiorcy, a każdy młody przedsiębiorca gospodaruje dosyć rozważnie swoimi pieniędzmi.

Wkleję tu jeden z paragrafów regulaminu usługi Pana firmy.

Opłaty
§ 8.

1. Jednorazowa opłata za przystąpienie podmiotu gospodarczego do Programu (opłata aktywacyjna) wynosi 199 zł netto, powiększone o podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
2. Tytułem opłat abonamentowych za uczestnictwo w Programie Uczestnik Programu zobowiązany jest uiszczać, co miesiąc – kwotę 70 zł netto, powiększoną o należny podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
3. Opłaty abonamentowe Uczestnik Programu uiszcza z góry za dany miesiąc, w terminie do 15. (piętnastego) dnia każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca, w którym została zawarta Umowa.
4. Uczestnik Programu wyraża zgodę na wystawianie dla niego przez TTP faktur VAT tytułem opłat za uczestnictwo w Programie w formie elektronicznej (e-faktury) oraz na przesyłanie tych faktur przez TTP na adres e-mail podany w Formularzu zgłoszeniowym.
5. Po zawarciu Umowy, wraz z pierwszą fakturą VAT Uczestnik Programu otrzymuje e-mail zawierający informację o sposobie dokonywania płatności w ramach Umowy, w tym informację o numerze rachunku bankowego właściwego do dokonywania przelewów oraz link do formularza online w serwisie http://TrustedTrader.pl umożliwiający realizację płatności.
6. Uczestnik Programu ma możliwość wniesienia opłaty abonamentowej jednorazowo – za cały rok, w kwocie 700 zł netto, powiększonej o należny podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
7. Podmiotowi gospodarczemu, który wniósł opłatę aktywacyjną oraz pierwszą opłatę abonamentową, ale nie spełnił pozostałych warunków uczestnictwa w Programie, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.1-1.9 Regulaminu, wskutek czego nie stał się Uczestnikiem Programu, nie przysługuje zwrot tych opłat.


Tutaj link do całego regulaminu dla zainteresowanych.

https://trustedtrader.pl/regulamin-dla-firm

Zacytuje jeszcze jeden paragraf.

Reklamacje
§ 9.

1. Wszelkie reklamacje związane z uczestnictwem w Programie lub funkcjonowaniem Programu powinny być zgłaszane do TTP przez Uczestników Programu w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@trustedtrader.pl
2. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane przez TTP w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty otrzymania reklamacji, jednak TTP zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeżeli wynika ona z nieznajomości Regulaminu lub z niezastosowania się przez Uczestnika Programu do postanowień Regulaminu.


Tak naprawdę dzięki temu paragrafowi żadna reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Wystarczy takiej osobie wmówić, że nie zna regulaminu.

Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.03.14 o godzinie 10:43
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Pan Bartłomiej przybliżył tu dwie ważne kwestie: koszty i regulamin. Mali przedsiębiorcy raczej będą woleli przeznaczyć taką kwotę pieniędzy na działania, które przyniosą im lepsze efekty, np. na promocję. Z kolei jeśli zastrzegają sobie Państwo prawo do nie udzielenia odpowiedzi na reklamację...nie wróżę Wam jednak świetlanej przyszłości. Dzisiejszy Klient chce mieć feed back jak najszybciej i nawet jeśli odpowiedzi na pewne pytania Państwa zdaniem są umieszczone w intuicyjnym miejscu, by nie powiedzieć, że np. "jak wół na stronie głównej widać" to i tak każdy przedsiębiorca, któremu zależy na własnym biznesie, odpowiedzi udzieli. Proszę pamiętać o tym, że ludzie nie lubią być ignorowani.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Jeszcze jedna kwestia.

Co otrzymam w ramach miesięcznego abonamentu? Może jakieś konkrety? 10 opinii miesięcznie, 5, a może 2? Bo wy za to,że opłacę abonament, z mojej strony otrzymacie pełne dane osobowe moich kontrahentów wraz z nr. telefonu i adresem mail.

Dla mnie jesteście kolejną firmą zagraniczną, tym razem Brytyjską, która postanowiła zrobić sobie bazę osobową i przy okazji wyciągnąć parę groszy od uczciwych ludzi.

O popularności Waszej usługi świadczy ilość firm zarejestrowanych na waszym portalu,a dokładnie jest ich ZERO.Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.03.14 o godzinie 11:22
Robert Adam Okulski

Robert Adam Okulski Doradca Podatkowy
lic. 1030

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Dagmara P.:
Pan Bartłomiej przybliżył tu dwie ważne kwestie: koszty i regulamin. Mali przedsiębiorcy raczej będą woleli przeznaczyć taką kwotę pieniędzy na działania, które przyniosą im lepsze efekty, np. na promocję...
a czymże innym jest powyższa propozycja jak nie promocją ?

Przedsiębiorca płaci 7 stówek rocznie a "dostawca" zobowiązuje się w zamian na dostarczenie mu pakietu pozytywnych opinii od użytkowników, udając, że badanie jest niezależne. Przedsiębiorca chwali się "niezależnymi" opiniami zadowolonych konkurentów co daje mu przewagę rynkową. Prosty i przejrzysty biznes promocyjny, jakich mnóstwo na rynku (oczywiście myślę o mechanizmie nie o wykonaniu - ten jest rzeczywiście w pewnym sensie innowacyjny), dodatkowo za w sumie niewielką kasę.

Sam bym się skusił, gdyby nie to że moi klienci przekazują znajomym pozytywne opinie o mnie zupełnie gratis ;-)
Dagmara Pakulska

Dagmara Pakulska Specjalista ds.
marketingu.

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Panie Robercie,

Miałam na myśli nieco inne formy promocji. Oczywiście marketing rekomendacji to świetna sprawa, jednak myślę, że najlepiej się sprawdza w dwóch formach:
1. Zakładka na stronie firmowej
2. Komentarze w mediach społecznościowych oraz (jeśli strona firmowa ma taką opcję) komentarze pod usługami.

Myślę, że małe podmioty gospodarcze na taką formę promocji, jaką oferuje Trusted Trader Polska raczej nie pójdą, bo zainwestują np. w marketing internetowy, dopieszczoną stronę www itd. Poza tym jeśli biznes jest mały to zawsze można po prostu poprosić Klientów o opinię pisemną lub nawet zrobić to w takiej formie, jaką proponuje TTP.

Duże podmioty być może z tego skorzystają, bo dla nich koszt nie będzie stanowił bariery. Jednak takie firmy (np. korporacje) zazwyczaj posiadają od tego swoich ludzi.

To jest oczywiście moja subiektywna opinia.

Robert Adam O.:
Dagmara P.:
Pan Bartłomiej przybliżył tu dwie ważne kwestie: koszty i regulamin. Mali przedsiębiorcy raczej będą woleli przeznaczyć taką kwotę pieniędzy na działania, które przyniosą im lepsze efekty, np. na promocję...
a czymże innym jest powyższa propozycja jak nie promocją ?

Przedsiębiorca płaci 7 stówek rocznie a "dostawca" zobowiązuje się w zamian na dostarczenie mu pakietu pozytywnych opinii od użytkowników, udając, że badanie jest niezależne. Przedsiębiorca chwali się "niezależnymi" opiniami zadowolonych konkurentów co daje mu przewagę rynkową. Prosty i przejrzysty biznes promocyjny, jakich mnóstwo na rynku (oczywiście myślę o mechanizmie nie o wykonaniu - ten jest rzeczywiście w pewnym sensie innowacyjny), dodatkowo za w sumie niewielką kasę.

Sam bym się skusił, gdyby nie to że moi klienci przekazują znajomym pozytywne opinie o mnie zupełnie gratis ;-)

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Bardzo się cieszę że dyskusja się rozwinęła, dziękuję za wszystkie uwagi i oczywiście zaraz biorę się do odpowiadania na każdy komentarz.

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Dagmara P.:
Te kwestie, o których pisałam, a mianowicie chęć udzielania opinii przez Klientów. Wciąż podchodzę do tego sceptycznie. Tak jak Pan słusznie zauważył, klienci o wiele chętniej narzekają niż chwalą. Widzę także po otoczeniu, że ludzie często ignorują telefony z rozmaitych firm, które dzwonią z jakimś zapytaniem tudzież ofertą. Dlatego trzymam kciuki, ale nie wiem czy w dłuższym okresie czasu ta formuła zbierania informacji się sprawdzi.

Jeszcze mam pytanie: po jakim czasie od zakupu Państwo dzwonią do Klienta?


widzi Pani co innego jest gdy ktoś do nas dzwoni aby nam coś sprzedać, wtedy od razu jesteśmy negatywnie nastawieni tutaj sytuacja wygląda nieco inaczej z dwóch powodów jeżeli konsument chce dodać opinie o uczestniku Trusted Trader a więc wypełni formularz zgłoszeniowy na naszej stronie to doskonale wie że będziemy dzwonić i spodziewa się telefonu, w drugim przypadku aby wszytko odbyło się w zgodzie z dobrym wychowaniem i dobrymi praktykami biznesowymi uczestnik programu zanim przekaże dane kontaktowe do Trusted Trader powinien zapytać swojego klienta o zgodę na przekazanie danych i czy udzieli mu referencji. Ustawa o ochronie danych osobowych.
Dlatego ludzie z nami rozmawiają bo się telefonu po prostu spodziewają.

Co do terminu nie ma jakiś reguł, jeżeli ktoś się do nas sam zgłosi dzwonimy jak tylko potwierdzimy fakt "transakcji"

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Robert Adam O.:
Dawid U.:
... jeżeli klienta firmy wystawi jej negatywną opinię TTP wstrzyma publikację na 21 dni dając firmie czas na podjęcie tematu i załatwienie sprawy polubownie: rabat na następną usługę/produkt, poprawka etc.
nie ma to jak rzetelne, obiektywne i bezstronne badanie opinii publicznej ;))

Witam Panie Robercie

w całym projekcie kładziemy duży nacisk na konsumentów pozwolę sobie zacytować fragment z naszej strony www "...Ma na celu zwiększenie zaufania konsumentów i promowanie dobrych praktyk w ramach lokalnego biznesu oraz ochrony klientów przed nieuczciwymi firmami i pośrednikami. Program ma pomagać konsumentom w podejmowaniu bardziej świadomego wyboru podczas poszukiwania firm"

jest to model przyjęty i praktykowany w Trusted Trader od 2008 roku i bardzo dobrze się sprawdza, dlaczego?

Co ma klient z wystawienia negatywnej opinii? tak naprawdę nic czasem może mieć sprawę w sądzie gdy przesadzi, w TTP postawiliśmy na to aby firma mogła naprawić swój błąd i tym samym zadbać o swoją dobrą opinię a i klient na tym zyskuje bo przecież o to chodzi on się skarży że firma źle zrobiła a firma problem naprawia i obie strony są zadowolone a przecież o to chodzi. jeżeli klient nie zmieni swojej opinii my publikujemy pierwszą wersję i nie ma tu od tego odstępstw.

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Rafał G.:
Witam

Ja mam pytanie co do weryfikacji procesu opinii. Następuje ona poprzez dodanie dowodu czyli paragonu zakupu, faktury danej firmy, a jak jest w przypadku dzwonienia przez Państwa czy wtedy, chcecie Państwo aby takowy dowód został dostarczony również, czy ocena powstaje na podstawie rozmowy telefonicznej.
Rozumiem też iż cechą wyróżniającą ten portal od innych tego rodzaju jak firmy.net czy chociażby Ceneo jest szczerość zadowolonych lub niezadowolonych klientów potwierdzona jakimś dowodem? czy dobrze rozumuję?

Czy takowe przedstawienie dowodu zakupu/usług jest wystarczające aby ocenić przez Państwa czy opinia, którą zasyła klient o danej firmie jest prawdą czy też nie? Może kłamać i mieć dowód zakupu też?

Właśnie punkt 1wszy, który Pan wymienił w swojej wypowiedzi czyli "autentyczność" opinii nie do końca mnie przekonuje. Odwiedziłem stronę, bardzo ładna konstrukcja i grafika, powinna być czytelna dla przeciętnego użytkownika.

Witam Panie Rafale

Co do pierwszej kwestii to wygląda to w ten sposób że gdy klient firmy zgłasza chęć dodania opinii poprzez nasz serwis (wypełnienie formularza zgłoszeniowego) może załączyć zeskanowany rachunek fakturę, jeżeli klient nie posiada takiego dokument wtedy my kontaktujemy się z firmą i prosimy o potwierdzenie zaistnienia współpracy z tą osobą (klientem) jeżeli takie potwierdzenie ze strony firmy otrzymamy sprawa załatwiona dzwonimy jeżeli nie informujemy osobę która opinię chciała dodać że firma nie potwierdza tego iż ta osoba była lub jest jej klientem i musi nam dostarczyć dokument potwierdzający ten fakt. Natomiast gdy to firma przekaże nam dane klientów oczywiście żadne potwierdzenie nie jest wymagane bo przecież to firma potwierdza iż te osoby były jej klientami.

Cechą wyróżniającą jest to iż mamy pewność iż wszystkie opinie pochodzą od klientów firm + to że opinię są wyjątkowo autentyczne co słychać w nagraniach :) dodatkowo konsument ma bardzo szerokie informacje o firmie.
Czy takowe przedstawienie dowodu zakupu/usług jest wystarczające aby ocenić przez Państwa czy opinia, którą zasyła klient o danej firmie jest prawdą czy też nie? Może kłamać i mieć dowód zakupu też?

tzn kiedy zgłosi się do nas osoba która posiada fakturę wystawioną przez uczestnika programu my podczas rozmowy telefonicznej (zbieraniu opinii) nie mamy prawa podważać tego co klient mówi.
Właśnie punkt 1wszy, który Pan wymienił w swojej wypowiedzi czyli "autentyczność" opinii nie do końca mnie przekonuje.

Jakie ma Pan wątpliwości?
Odwiedziłem stronę, bardzo ładna konstrukcja i grafika, powinna być czytelna dla przeciętnego użytkownika.

Odbieram to jako komplement :)

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Bartłomiej Z.:
Dawid U.:
Kto pisze takie opinie? a różnie nieuczciwe firmy kupują sobie opinie które są umieszczane na opineo firmynet itd. negatywy często wystawiają ludzie którzy nigdy nie byli naszymi klientami więc jest to niewątpliwy kłopot. TTP rozwiązało to w prosty sposób do każdej transakcji jaka dochodzi pomiędzy C2B lub B2B powinien zostać wystawiony dowód sprzedaży (faktura/rachunek) i to jest niezbędny dokument by klient mógł dodać firmie opinie w serwisie TTP. bardzo sztywne ale w pełni zabezpiecza firmę przed konkurencją a konsumenta przed laurkami.

Już widzę te tabuny zadowolonych użytkowników wysyłających wam skany dowodów zakupu.
Z przyjemnością wyślą wam swoje dane teleadresowe, a Wy zgodnie z zaleceniami GIODO i polskim prawem będziecie tymi danymi dysponować. Chciałbym w to wierzyć.

Ps. A ile u was będzie kosztował pakiet pozytywnych opinii? Różne firmy różnie się cenią.

Witam Panie Bartłomieju

oczywiście odwiecznym problemem firm i opinii w Internecie na co zwróciła już też uwagę Pani Dagmara jest fakt iż niezadowolony klient zawsze będzie chciał gdzieś upuścić swoją frustrację a zadowolony będzie siedział cicho dlatego pomagamy firmą motywować swoich klientów do uczestniczenia w tworzeniu marki i pozytywnego wizerunku firmy z której usług korzystają. Druga sprawa że firma też ma możliwość przesyłania nam danych kontaktowych swoich klientów.
zgodnie z zaleceniami GIODO i polskim prawem będziecie tymi danymi dysponować. Chciałbym w to wierzyć.

Dla nas prawo to prawo wszystkie procedury są dostosowane do Polskich wymogów i zgodne z dyrektywami GIODO aczkolwiek my podlegamy Brytyjskiemu ICO. i ten urząd nas kontroluje.
Ps. A ile u was będzie kosztował pakiet pozytywnych opinii? Różne firmy różnie się cenią.

Dobrze wiedzieć że inne programy oferują swoim uczestnikom jak Pan to nazwał pakiety...
Trusted Trader nie sprzedaje opinii my je zbieramy.

konto usunięte

Temat: Chciałbym poznać waszą opinię

Bartłomiej Z.:
Panie Dawidzie nie wspomniał Pan o dosyć ważnej kwestii. W końcu pisze Pan w grupie Młodzi Przedsiębiorcy, a każdy młody przedsiębiorca gospodaruje dosyć rozważnie swoimi pieniędzmi.

Wkleję tu jeden z paragrafów regulaminu usługi Pana firmy.

Opłaty
§ 8.

1. Jednorazowa opłata za przystąpienie podmiotu gospodarczego do Programu (opłata aktywacyjna) wynosi 199 zł netto, powiększone o podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
2. Tytułem opłat abonamentowych za uczestnictwo w Programie Uczestnik Programu zobowiązany jest uiszczać, co miesiąc – kwotę 70 zł netto, powiększoną o należny podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
3. Opłaty abonamentowe Uczestnik Programu uiszcza z góry za dany miesiąc, w terminie do 15. (piętnastego) dnia każdego miesiąca kalendarzowego, począwszy od miesiąca, w którym została zawarta Umowa.
4. Uczestnik Programu wyraża zgodę na wystawianie dla niego przez TTP faktur VAT tytułem opłat za uczestnictwo w Programie w formie elektronicznej (e-faktury) oraz na przesyłanie tych faktur przez TTP na adres e-mail podany w Formularzu zgłoszeniowym.
5. Po zawarciu Umowy, wraz z pierwszą fakturą VAT Uczestnik Programu otrzymuje e-mail zawierający informację o sposobie dokonywania płatności w ramach Umowy, w tym informację o numerze rachunku bankowego właściwego do dokonywania przelewów oraz link do formularza online w serwisie http://TrustedTrader.pl umożliwiający realizację płatności.
6. Uczestnik Programu ma możliwość wniesienia opłaty abonamentowej jednorazowo – za cały rok, w kwocie 700 zł netto, powiększonej o należny podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
7. Podmiotowi gospodarczemu, który wniósł opłatę aktywacyjną oraz pierwszą opłatę abonamentową, ale nie spełnił pozostałych warunków uczestnictwa w Programie, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1.1-1.9 Regulaminu, wskutek czego nie stał się Uczestnikiem Programu, nie przysługuje zwrot tych opłat.


Tutaj link do całego regulaminu dla zainteresowanych.

https://trustedtrader.pl/regulamin-dla-firm

Zacytuje jeszcze jeden paragraf.

Reklamacje
§ 9.

1. Wszelkie reklamacje związane z uczestnictwem w Programie lub funkcjonowaniem Programu powinny być zgłaszane do TTP przez Uczestników Programu w formie elektronicznej na adres e-mail: reklamacje@trustedtrader.pl
2. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane przez TTP w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty otrzymania reklamacji, jednak TTP zastrzega sobie prawo pozostawienia reklamacji bez odpowiedzi, jeżeli wynika ona z nieznajomości Regulaminu lub z niezastosowania się przez Uczestnika Programu do postanowień Regulaminu.


Tak naprawdę dzięki temu paragrafowi żadna reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Wystarczy takiej osobie wmówić, że nie zna regulaminu.

Ma Pan rację nic nie napisałem o opłatach...

Zapis o reklamacjach został tak sformułowany abyśmy nie musieli odpowiadać na prośby firm o usunięcie lub zmianę jakiejś opinii ponieważ regulamin jasno stanowi iż firma wyraża zgodę na publikacje pozytywnych jak i negatywnych opinii.

Następna dyskusja:

Prośba o opinię - WAŻNE!!




Wyślij zaproszenie do