Tomasz Janczak

Tomasz Janczak Lubie e-commerce

Temat: Gwarantowany zwrot z inwestycji w kampanie on-line? Tak,...

Dzień dobry
38- tyle dni pozostało do rozpoczęcia Hotelowej Konferencji E-Commerce i Revenue Management #dotcomhotel w Warszawie. Co prawda tylko do wczoraj obowiązywała specjalna cena na wejściówki na Konferencję, ale gdyby ktoś z Was był zainteresowany, to jest jeszcze kilka kart wstępu w preferencyjnej cenie dla członków grupy na GoldenLine- poproszę tylko chętnych o kontakt.

A teraz do rzeczy.
Wyzwaniem dla każdego e-marketingowca ( nie tylko w branży hotelowej) jest osiągnięcie satysfakcjonującego zwrotu z inwestycji w jakiekolwiek działania promocyjne on-line.
Z pomocą przychodzą strategie Performance Marketingu, gdzie ponosimy koszty tylko w zależności od uzyskanych wyników. Oczywiście wynikiem, za który hotelarze płacą najchętniej, jest rezerwacja.
Tego typu rozwiązania zostały opracowane także z myślą o branży hotelarskiej. Piszę o nich w nowym poście na konferencyjnym blogu. Przygotowałam go wspólnie z Ana Carmona, która bedzie w Warszawie reprezentowała firmę Affilired.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij TUTAJ

Do zobaczenia na Hotelowej Konferencji E-Commerce i Revenue Management #dotcomhotel w Warszawie, 26-27 listopada 2013,

Dobrego popołudnia