Temat: hotele i obsługa

Witam serdecznie.

Kilka słow dla torystów i chętnych do podróży.
Polecam omijajać większość hoteli 2 i 3*.
Często poziom obsługi spowoduje wrażenie niesmaku i straty pieniędzy.

Moi drodzy jeśli chcecie mieć w miarę pewny wypczynek
zapraszam do składania ofert w moim biurze podróży. Zanim zaproponuje hotel filtruje go 3 różnymi narzędziami z opiniami polskich i międzynarodowych turystów. Poza tym w miare możliwości przeysłam linki do zdjęć z pobliża hotelu. W razie problemów na miejscu natomiast oferuje pomoc w języku hiszpańskim. Wystarczy zadzwonić do biura w razie problemu. Zasługujecie na taką obsługę
wydając takie pieniądze.

Serdecznie zapraszam do podróży :)

Wojtek
SIESTA TravelWojciech Kowalewski edytował(a) ten post dnia 20.02.09 o godzinie 14:06
Agata P.

Agata P. redaktor

Temat: hotele i obsługa

Hm... nie jest to regułą. Przynajmniej nie na Jukatanie...

Temat: hotele i obsługa

Dlatego napisałem większość :)

Pozdrawiam.
Michał B.

Michał B. Administrator SAP
CO, PGNiG SA

Temat: hotele i obsługa

Ja trafiłem do hotelu który miał część 4 i 5 gwiazdkową. W pokoju 4* nie byłem i nie wiem czy była różnica ale na pewno dla części 4* były tylko jeden bar i jedna restauracja. Były one non stop zatłoczone. Podczas gdy w pięciogwiazdkowej mogłem korzystać z kilku restauracji w tym tematycznych i kilku barów.
Myslę że warto wiedzieć że można spotkać się z taką sytuacją wybierając hotel 4*
Joanna D.

Joanna D. ENERGA OPERATOR SA

Temat: hotele i obsługa

Nie wiem do końca jak jest z tą klasą hoteli w Meksyku, ale w mojej ocenie standard 5* hotelu w Meksyku nie jest równy standardowi 5* hotelu w Polsce (na korzyść Polski).
Spałam w kilku w Meksyku, w różnych jego częściach.. hmm. może to za mało by wydawać opinię - no to takie spostrzeżenie :-).

Następna dyskusja:

Hotele w Tunezji, Egipcie, ...




Wyślij zaproszenie do