Piotr Nurczyński

Piotr Nurczyński fotoedytor /
fotograf, Bauer /
SportsMEDIA

Temat: reklama i jej miejsce

coraz czestszymi praktykami jest umieszczanie reklamy w srodku tekstu artykułu

i tu pojawia sie pytanie czy ktos sie zastanawia czy jego reklama bedzie pasowala do tresci tekstu ?

przykład z dzisiejszego "metra" - reklama czasoumilaczy plusa w tekscie o dwoch poleglych i jednym rannym polskim zolnierzu w afganistanie
Karolina Wachowicz

Karolina Wachowicz Tłumaczka DE <> PL i
EN <> PL

Temat: reklama i jej miejsce

Wszyscy się zastanawiają, ale mało kto ma wpływ na plejsmęt ;)
Witold F.

Witold F. Magazyn
"Kontrateksty",publi
systa,dziennikarz,cz
asem urzę...

Temat: reklama i jej miejsce

W grup[ie Grzechy mediów też jest o reklamie, Fiata 500, co to jest naszą historią, choć z zestawień zdarzeń wynika, że Historią Naszą:P

Temat: reklama i jej miejsce

Piotr Nurczyński:
coraz czestszymi praktykami jest umieszczanie reklamy w srodku tekstu artykułu

i tu pojawia sie pytanie czy ktos sie zastanawia czy jego reklama bedzie pasowala do tresci tekstu ?

przykład z dzisiejszego "metra" - reklama czasoumilaczy plusa w tekscie o dwoch poleglych i jednym rannym polskim zolnierzu w afganistanie

czasem ktoś sie zastanawia, polecam przejrzec harvard business review, świetnie to robią, jest artykuł o diecie - reklama restauracji, wody; case study o klubie fitness - reklama klubu fitness
Maja P.

Maja P. koordynator ds.
wydarzeń

Temat: reklama i jej miejsce

..ja też wierzę, że większość się zastanawia.. ale wpadki czasem są dramatyczne. Przykład:

Po ostatniej tragedii w Mirosławcu (katastrofa CASA C-295), cały dzień w telewizji poświęcony analizom, smutkom, łzom... Po bardzo długim wystąpieniu pana Prezydenta który ogłosił żałobę narodową … Blok reklamowy a w nim jako pierwsza reklama - AVANS z Wiśniewskim „Moje drogie ceny… spadacie!”

..to było naprawdę mocne „przeżycie”.
Krystian D.

Krystian D. Dyrektor Sprzedaży &
Marketingu Harvard
Business Review P...

Temat: reklama i jej miejsce

Umieszcanie reklamy w środku tekstu to tzw. kontekstowość. Moim zdaniem lepiej, że jest tam niż miałaby znaleźć sie w miejscu "od czapy" . Inna sprawa, że czasami tym się handluje zbyt mocno co pokazują niektóre magazyny choć dzienniki równiez. Miękka krypciocha to patronat (wydania lub artykułu). Można sie zastanawiać nad niezależnością i rzetelnością dziennikarską. Jest cienka czerwona linia pomiedzy pisaniem i ogłoszeniami kontekstowymy oraz pomiędzy pisaniem pod... kogoś

konto usunięte

Temat: reklama i jej miejsce

gdyz mamy takie czasy w których znaczenie słowa nie wypada umarło



Wyślij zaproszenie do