Mariusz
Czykier
dziennikarz
sportowy, redaktor,
bloger, specjalista
ds. t...
Temat: reklama w magazynach firmowych - pytanie o Wasze opinie
Witajcie,mam pytanie do plannerow i marketerow o Wasze opinie w takim temacie:
oferujac reklame w magazynach typu custom publishing zderzamy sie czasem z krancowo roznym podejsciem do tego medium.
- z jednej strony Partnerom przeszkadza totalny brak badan ilosciowych (co nie dziwi, bo trudno badac czytelnictwo tytulu, ktory sie ukazuje w 1000 egz ;), ale z drugiej: robi wrazenie precyzyjna dystrybucja (np. direct do okreslonej grupy odbiorcow - najczesciej klientow firmy, ktora wydaje magazyn).
- budzi watpliwosci reklamodawcy fakt pojawiania sie w tytule de facto nalezacym do innego brandu, ale... zacheca swiadomosc, ze magazyn trafia w rece osob, ktore spelnily jakies konkretne kryteria (np. rzeczywiscie korzystaja z danego typu uslug, a nie tylko deklaruja korzystanie)
- budzi niepewnosc pojawienie sie w materiale z definicji pomyslanym w calosci jako narzedzie marketingowe (per analogiam do gazetek reklamowych, choc to baaaardzo daleko idace porownanie ;) ale tez przekonuje poczucie synergii miedzy celem wydawniczym magazynu, a celem, jaki chce osiagnac reklamodawca
i tak dalej. takich przeciwienstw jest cala masa. ciekawy jestem ktora strona jest istotniejsza dla Was i dlaczego?