Temat: skuteczność mailingu
Artur Redek:
Witam
Przymierzam się do kupna legalnego mailingu do 10000 adresatów.
Możecie ocenić z waszego doświadczenia skuteczność tej formy.
Mailing miałby być do w miarę sprecyzowanej grupy docelowej, chociaż nie idealnie.
Interesuje mnie % wejść na www vs konwersja na zakup.
Wiem że w każdej branży będzie inaczej, ale +/-
Polecam dobrze sprawdzić od kogo kupujemy daną bazę. Proszę pamiętać, że tysiące rekordów za 200 zł to fikcja i mogą wyniknąć z tego problemy natury prawnej. Zdecydowanie odradzam.
Wracając do mailingu. Schemat: kupujemy bazę, tworzmy content, kreacja i wysyłamy cudów nie zdziała. Jeśli osiągniemy 10% OR będzie na prawdę dobrze ale podana wartość jest strzałem właśnie w 10.
Bardzo dużo czynników się na to składa: dzień i godzina wysyłki, zakres tematyczny, nadawca, temat (personalizacja czy nie),kreacja,grupa docelowa,w jaki sposob zbierana baza, funkcjonalności systemu np.: testy A/B i wiele innych...
Korzystanie z profesjonalnego narzędzia daje nam o wiele więcej możliwości w podniesieniu efektywności. Na podstawie raportów możemy analizować skuteczność wysłanej kampanii i reagować odpowiednio w następnych wysyłkach, co też przekłada się na wzrost OR i CTR. Oczywiście moduł raportowania w profesjonalnych narzędziach w modelu ASP, też jest lepiej rozbudowany niż przy korzystaniu z innych programów, skryptów etc...
Podsumowując zapraszam na priv jeśli masz jakiekolwiek pytania.