konto usunięte

Temat: Poszukuję do zespołu...

Dyrektor nowo tworzonego Oddziału Allianz zaprosi do współpracy Menadżerów.

Miejsce pracy:Wrocław

Opis stanowiska:

• Zarządzanie zespołem sprzedażowym (rekrutowanie, planowanie, organizowanie, pracy zespołu, motywowanie zespołu)
• Realizacja założonych planów
• Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientem

Wymagania:

• Min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku Kierownika Zespołu
• Wiedza oraz wysokie umiejętności w zakresie sprzedaży oraz nawiązywania relacji z klientem, poparte sukcesami
• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
• Dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Umiejętności menadżerskie

Oferujemy:

• Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
• Możliwość niegraniczonego rozwoju
• Podnoszenie kwalifikacji zawodowych
• Pracę w stabilnej firmie w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją
• Wynagrodzenie stałe + premie

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym na adres: rekrutacja.oddzialwroclaw1@gmail.com

więcej informacji na priv, zapraszam! Marta Sobolewska