Marius Wysocky

Marius Wysocky Restaurant Manager /
Real Estate -
Nieruchomości / DJ /

Temat: MARKETING 3.0 Stwórz markę, która zwycięży na rynku

18 listopada pod hasłem: „MARKETING 3.0 Stwórz markę, która zwycięży na rynku!” odbędzie się w Warszawie kolejne seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzą cenieni na całym świecie eksperci w obszarze marketingu Philip Kotler oraz Scott Bedbury. Więcej informacji http://autorytety.com.pl

ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK...

zaangażować klientów w współtworzenie przyszłości firmy,
zwiększenia obecności w mediach społecznościowych,
stworzyć podwaliny silnej, globalnej marki,
skutecznie odróżnić się od konkurencji,
przekształcić markę w taką, która przyciąga nie tylko konsumentów, ale również najbardziej utalentowanych pracowników,
stworzyć wyjątkową opowieść o marce w każdym medium.

W czasie porannych sesji Philip Kotler omówi zasady Marketingu 3.0. Doradzi co zrobić, aby firma stała się bardziej proaktywna i podziwiana przez klientów, jak przewidywać zmiany oraz rozpoznawać możliwości i wykorzystywać je zanim zrobi to konkurencja. Opowie też jak kształtować rynek wpływając na wzrost swojej firmy. Odniesie się również do tego, jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe i odpowie na pytanie dlaczego społeczna odpowiedzialność biznesu jest tak istotna w strategii marketingowej.

W drugiej części dnia, Scott Bedbury omówi skuteczne narzędzia i metody kształtowania marki, które sprawdzają się w przypadku większości firm. Niezależnie od tego, czy jest to wchodzące na rynek małe przedsiębiorstwo, czy też międzynarodowa korporacja dysponująca wielkim budżetem. Bedbury odniesie się do przykładów najlepszych kampanii brandingowych. Przeanalizuje również najbardziej rażące błędy, z których każdy może wyciągnąć wnioski dla siebie.

Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark

Organizacje wspierające: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polska Rada Centów Handlowych
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa

Parter: Puls Biznesu

Patron Branżowy: Brief

Patroni Medialni: Bloomberg Businessweek Polska, Marketing przy Kawie, Business Magazine Manager, SARE, THINKTANK, ESSENCE, POPAI, Gazeta Bankowa, Personel i Zarządzanie, eGospodarka, Fischer Trading Group, GoldenLine, Nowoczesna Firma.