Mariusz Kaleta

Mariusz Kaleta SANTI | Producent
palet - specjalista
ds. sprzedaży i
log...

Temat: Proces zakupu palet drewnianych i opakowań transportowych.

Witam,

Pracuję w firmie, która zajmuje się produkcją palet i opakowań drewnianych SANTI | PRODUCENT PALET - do niedawna byliśmy wyłącznie małą firmą rodzinną jednak duży nakład włożonej pracy i poczynionych inwestycji sprawił, że pretendujemy do miana jednego z najnowocześniejszych tego typu zakładów w Polsce.

Często jednak napotykamy się z sytuacją, gdzie dużo mniejsze jednostki utrzymując małą produkcję pośrednicząc jedynie w kanale dystrybucji ma znacznie bogatszy portfel klientów.

Posiadamy witrynę internetową, budujemy nasz content na portalach społecznościowych jednak zdajemy sobie sprawę, że palety to nie jest popularny hit zakupowy ... nie wiemy jak można go atrakcyjne zareklamować, skoro konstrukcja jest prosta i wykonywana pod jedno przeznaczenie - transport.

Wykonując tzw. cold calling ciężko nam się przebić przez barierę sekretarki - słychać odpowiedź, że już mamy dostawcę, a nawet, ze nie mają teraz czasu zajmować się takimi "śmieciami" jak palety.

W jaki sposób przebiega proces zakupu palet - często nasza oferta wysłana e-mailem nie dociera nawet do osoby decyzyjnej. Czy logistycy i pracownicy działów zakupów śledzą portale aukcyjne i giełdy zakupowe ?

Co myślą Państwo o wysłaniu katalogu produktów pocztą ? Istnieje wtedy większa szansa, że korespondencja dotrze wtedy do właściwego działu.

Pozdrawiamy,
SANTI | PRODUCENT PALET