Kinga Seklecka

Kinga Seklecka Student, Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w
Toruniu

Temat: Praca magisterska

Temat: Dystrybucja i obsługa klienta w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie przedsiębiorstwa X.
CEL: Dystrybucja i poziom obsługi klienta czynnikiem kształtowania przewagi konkurencyjnej.
Hipoteza:
I tu mam problem bo moja Pani promotor każe mi się zastanowić czy aby mój cel to nie powinna być hipoteza więc jeśli tak to jaki cel.
Ma ktoś jakieś pomysły na cel i hipotezę takie aby były jednoznaczne ?. Proszę o pomoc.
Piotr Ratajczak

Piotr Ratajczak "Nie ma nic bardziej
żałosnego od
niespełnionych
marzeń"

Temat: Praca magisterska

To tak na szybko co wydaje mi się w miarę spójne:

Temat: Dystrybucja i obsługa klienta w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na przykładzie przedsiębiorstwa X.

CEL: Przedstawienie dystrybucji i poziomu obsługi klienta jako czynników zwiększających przewagę konkurencyjną firmy X.

Hipoteza: Dystrybucja i poziom obsługi klienta jako czynniki kształtowania przewagi konkurencyjnej.
Kinga Seklecka

Kinga Seklecka Student, Uniwersytet
Mikołaja Kopernika w
Toruniu

Temat: Praca magisterska

Dzięki za pomoc zobaczymy co na to promotorka. Oczywiście dam znać :) Cel pracy jestem jak najbardziej za i coś mi świta, że rozważałam ten cel na seminarium a dzięki Tobie mam to sprecyzowane. Jeszcze raz dziękuję.

Następna dyskusja:

Praca magisterska - VMI




Wyślij zaproszenie do