Temat: Opinie o firmach kurierskich
Sebastian N.:
Maciej K.:
http://kito.pl - firma z podejściem. Mówisz co masz i dostajesz poradę a sprzedaż zaczyna się po tym jak uzgodnicie co jest Tobie potrzebne. Firma lokalna, zasięg ogólnoświatowy. Paczki, palety, full'e, kontenery. Na pierwszy rzut oka - brak portalu do nadań - na drugi, fachowa obsługa i narzędzia zupełnie nie gorsze od błyszczących portalików i zachęt niską ceną. Co ważne. Firma z licencją na wykonywanie zawodu jakiej brak niejednemu z największych.
Pytanie o działalność firmy Kito, czy mają i jak mają rozwiniętą sieć kurierów, Jeżeli jest taka idealna dlaczego nie słychać o niej i dlaczego agresywnie nie wchodzi na rynek próbując konkurować z większymi? Na ich stronie raczej słabo o konkretne informacje . Czy to nie jest podwykonawca jakiegoś większego operatora?
Nie jest to podwykonawca tylko broker bo o tym było w temacie Panie kolego :) Firma decydująca się na konkurencję z największym z automatu musi poddać się masowemu przemiałowi usług i poświęcić znaczną część jakości (mimo ,że jakość może pozostać przyzwoita). Kito to mały broker, firma w jakiej zawsze dowiesz się czegoś ciekawego jeżeli czegoś szukasz związanego z logistyką. O tym pisałem. Warto czytać powoli, wtedy nie unikają szczegóły. To różnica pomiędzy KITO a masówką.
Sebastian
Nadolski
Kierownik działu
Logistyki
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Maciej K.:
Sebastian N.:
Maciej K.:
http://kito.pl - firma z podejściem. Mówisz co masz i dostajesz poradę a sprzedaż zaczyna się po tym jak uzgodnicie co jest Tobie potrzebne. Firma lokalna, zasięg ogólnoświatowy. Paczki, palety, full'e, kontenery. Na pierwszy rzut oka - brak portalu do nadań - na drugi, fachowa obsługa i narzędzia zupełnie nie gorsze od błyszczących portalików i zachęt niską ceną. Co ważne. Firma z licencją na wykonywanie zawodu jakiej brak niejednemu z największych.
Pytanie o działalność firmy Kito, czy mają i jak mają rozwiniętą sieć kurierów, Jeżeli jest taka idealna dlaczego nie słychać o niej i dlaczego agresywnie nie wchodzi na rynek próbując konkurować z większymi? Na ich stronie raczej słabo o konkretne informacje . Czy to nie jest podwykonawca jakiegoś większego operatora?
Nie jest to podwykonawca tylko broker bo o tym było w temacie Panie kolego :) Firma decydująca się na konkurencję z największym z automatu musi poddać się masowemu przemiałowi usług i poświęcić znaczną część jakości (mimo ,że jakość może pozostać przyzwoita). Kito to mały broker, firma w jakiej zawsze dowiesz się czegoś ciekawego jeżeli czegoś szukasz związanego z logistyką. O tym pisałem. Warto czytać powoli, wtedy nie unikają szczegóły. To różnica pomiędzy KITO a masówką.
Panie kolego a co Pan na to :W najbardziej generalnym ujęciu brokerem jest podmiot (osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej) świadczący określone usługi (z reguły pośrednictwa) działający na cudzy rachunek.... Czyli jeżeli firma działa na zasadach jak wyżej to musi korzystać z innej firmy żeby świadczyć usługi, czyż nie? i pytanie przy jakim wolumenie taka firma ma racje bytu w sensie outsourcingu bo tak to można nazwać i jak to jest z tym pięknym przepływem informacji wtedy? I kolejne pytanie : Jak wtedy ta firma sobie poradzi, bo ja sprawdziłem wiele firm na rynku i powiem szczerze każda się wykłada przy dużej ilości lub sezonowości. Więc ja osobiście nie zdecydowałbym się na firme KITO kosztem mojego klienta, bo w ten sposób wydłużam łańcuch dostaw o kolejnego pośrednika...Zresztą ja i moja firma działamy w innym obszarze, czyli logistyki kontraktowej , a taki outsourcing jak z firmą KITO mamy na importach kontenerów i czasem też są problemy z przepływem informacji, wiec wszystko dobre gdzie nas nie ma...
Sebastian
Nadolski
Kierownik działu
Logistyki
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Maciej K.:Chyba panie kolego myli Pan pojęcia :Małe paczki są zwane pieszczotliwie przez transportowców „drobnicą”
Pytanie było zaczepne. Drobnica to wyłącznie transporty paletowe od pojedynczej palety do niepełnego załadunku Panie kolego. :)
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Sebastian N.:
Maciej K.:Chyba panie kolego myli Pan pojęcia :Małe paczki są zwane pieszczotliwie przez transportowców „drobnicą”
Pytanie było zaczepne. Drobnica to wyłącznie transporty paletowe od pojedynczej palety do niepełnego załadunku Panie kolego. :)
Pieszczotliwie mogą być nazywane także nabudohonozorami :) nie wiem o jakich transportowcach Pan mówi ale ja osobiście przykładam dość dużą wagę do mówienia poprawnie a właśnie "pieszczotliwa" drobnica to stwierdzenie nie poprawne na paczki gdyż nie oznacza paczek a palety. To tak jak by nazwać wodospad ejakulacją :) Także zupełnie bez urazy sam Pan napisał kto pojęcia myli i nie jestem tym kimś ja :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 30.05.14 o godzinie 20:34
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Panie kolego a co Pan na to :W najbardziej generalnym ujęciu brokerem jest podmiot (osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej) świadczący określone usługi (z reguły pośrednictwa) działający na cudzy rachunek.... Czyli jeżeli firma działa na zasadach jak wyżej to musi korzystać z innej firmy żeby świadczyć usługi, czyż nie? i pytanie przy jakim wolumenie taka firma ma racje bytu w sensie outsourcingu bo tak to można nazwać i jak to jest z tym pięknym przepływem informacji wtedy? I kolejne pytanie : Jak wtedy ta firma sobie poradzi, bo ja sprawdziłem wiele firm na rynku i powiem szczerze każda się wykłada przy dużej ilości lub sezonowości. Więc ja osobiście nie zdecydowałbym się na firme KITO kosztem mojego klienta, bo w ten sposób wydłużam łańcuch dostaw o kolejnego pośrednika...Zresztą ja i moja firma działamy w innym obszarze, czyli logistyki kontraktowej , a taki outsourcing jak z firmą KITO mamy na importach kontenerów i czasem też są problemy z przepływem informacji, wiec wszystko dobre gdzie nas nie ma...
Zupełnie nie mogę się z Panem zgodzić. Aby być brokerem usług transportowych należy posiadać licencję (działając zgodnie z prawem, co osobiście uważam za obowiązkowe). Zakłada Pan zbyt wiele a za mało koncentruje na literze prawa (polecam, jest to bezpieczniejsze warto zapoznać się z prawnymi obowiązkami brokera transportowego). Co do już samego korzystania z pośrednika/brokera zapewne trafił Pan na firmy przeciętnie zorganizowane jakie nie mają pojęcia o byciu brokerem transportowym. Myli Pan także (bez urazy) obsługę przesyłki z organizacją transportu. Zadaniem firmy organizującej transport nie jest monitorowanie przesyłki (chodź może być jeżeli wynika to z umowy pomiędzy brokerem a klientem) a kompleksowa informacja dotycząca szeregu aspektów związanych z tym transportem czyli np. (totalnie generalizując aby nie uśpić zainteresowanych) informacją jaki rodzaj transportu może zostać wykorzystany do danego nośnika towaru i danego towaru jako takiego (np karton, paleta, kontener)oraz jakie są warunki przyjęcia towaru na dany transport, jakie są warunki regulaminowe sugerowanego przez brokera przewoźnika w tym np. minima dotyczące opakowania, odpowiedzialności etc. oraz inne uwarunkowania np konieczność odprawy etc. Fakt jest taki ,że mało jaki broker (czytaj pseudobroker) transportowy zawraca sobie tym głowę, po prostu dając cenę i niech se klient radzi. Oczywiście cenowy aspekt też jest szalenie ważny jak nie ważniejszy niż poprzednie kwestie jednak mimo wszystko świadomość logistyków (osób zajmujących się zapotrzebowaniem na transport po stronie klienta) rośnie i zapotrzebowanie na prawdziwych brokerów także. Broker bez licencji to jak kierowca bez prawa jazdy. Niby da się jechać ale w przypadku kraksy mamy pod górkę.
Dobry broker potrafi pokierować klienta przez struktury wykonawcy usługi w taki sposób ,że wszelkie procedury załatwia się szybciej i łatwiej. Dodatkowo szersza specjalizacja brokera daje klientowi cały szereg benefitów na różnych płaszczyznach w tym także cenowych.
Naprawdę uważam ,że trafił Pan na marne firmy pośredniczące/brokerów i naprawdę średnio fajne wnioski Pan wyciąga na temat firmy jakiej kompletnie Pan nie zna (KITO) a oceny dokonuje na podstawie własnych domysłów i strony internetowej jaka nie jest żadnym źródłem wiedzy, chyba że szuka Pan portalu gdzie kupuje Pan kota w worku ew. sprawdzoną firmę w niższej cenie.
Sebastian
Nadolski
Kierownik działu
Logistyki
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Maciej K.:
Sebastian N.:
Maciej K.:Chyba panie kolego myli Pan pojęcia :Małe paczki są zwane pieszczotliwie przez transportowców „drobnicą”
Pytanie było zaczepne. Drobnica to wyłącznie transporty paletowe od pojedynczej palety do niepełnego załadunku Panie kolego. :)
Pieszczotliwie mogą być nazywane także nabudohonozorami :) nie wiem o jakich transportowcach Pan mówi ale ja osobiście przykładam dość dużą wagę do mówienia poprawnie a właśnie "pieszczotliwa" drobnica to stwierdzenie nie poprawne na paczki gdyż nie oznacza paczek a palety. To tak jak by nazwać wodospad ejakulacją :) Także zupełnie bez urazy sam Pan napisał kto pojęcia myli i nie jestem tym kimś ja :)
Kolego dosyłam : http://www.logistyka.net.pl/slownik-logistyczny/szczeg...
Sebastian
Nadolski
Kierownik działu
Logistyki
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Maciej K.:
Panie kolego a co Pan na to :W najbardziej generalnym ujęciu brokerem jest podmiot (osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej) świadczący określone usługi (z reguły pośrednictwa) działający na cudzy rachunek.... Czyli jeżeli firma działa na zasadach jak wyżej to musi korzystać z innej firmy żeby świadczyć usługi, czyż nie? i pytanie przy jakim wolumenie taka firma ma racje bytu w sensie outsourcingu bo tak to można nazwać i jak to jest z tym pięknym przepływem informacji wtedy? I kolejne pytanie : Jak wtedy ta firma sobie poradzi, bo ja sprawdziłem wiele firm na rynku i powiem szczerze każda się wykłada przy dużej ilości lub sezonowości. Więc ja osobiście nie zdecydowałbym się na firme KITO kosztem mojego klienta, bo w ten sposób wydłużam łańcuch dostaw o kolejnego pośrednika...Zresztą ja i moja firma działamy w innym obszarze, czyli logistyki kontraktowej , a taki outsourcing jak z firmą KITO mamy na importach kontenerów i czasem też są problemy z przepływem informacji, wiec wszystko dobre gdzie nas nie ma...
Zupełnie nie mogę się z Panem zgodzić. Aby być brokerem usług transportowych należy posiadać licencję (działając zgodnie z prawem, co osobiście uważam za obowiązkowe). Zakłada Pan zbyt wiele a za mało koncentruje na literze prawa (polecam, jest to bezpieczniejsze warto zapoznać się z prawnymi obowiązkami brokera transportowego). Co do już samego korzystania z pośrednika/brokera zapewne trafił Pan na firmy przeciętnie zorganizowane jakie nie mają pojęcia o byciu brokerem transportowym. Myli Pan także (bez urazy) obsługę przesyłki z organizacją transportu. Zadaniem firmy organizującej transport nie jest monitorowanie przesyłki (chodź może być jeżeli wynika to z umowy pomiędzy brokerem a klientem) a kompleksowa informacja dotycząca szeregu aspektów związanych z tym transportem czyli np. (totalnie generalizując aby nie uśpić zainteresowanych) informacją jaki rodzaj transportu może zostać wykorzystany do danego nośnika towaru i danego towaru jako takiego (np karton, paleta, kontener)oraz jakie są warunki przyjęcia towaru na dany transport, jakie są warunki regulaminowe sugerowanego przez brokera przewoźnika w tym np. minima dotyczące opakowania, odpowiedzialności etc. oraz inne uwarunkowania np konieczność odprawy etc. Fakt jest taki ,że mało jaki broker (czytaj pseudobroker) transportowy zawraca sobie tym głowę, po prostu dając cenę i niech se klient radzi. Oczywiście cenowy aspekt też jest szalenie ważny jak nie ważniejszy niż poprzednie kwestie jednak mimo wszystko świadomość logistyków (osób zajmujących się zapotrzebowaniem na transport po stronie klienta) rośnie i zapotrzebowanie na prawdziwych brokerów także. Broker bez licencji to jak kierowca bez prawa jazdy. Niby da się jechać ale w przypadku kraksy mamy pod górkę.
Dobry broker potrafi pokierować klienta przez struktury wykonawcy usługi w taki sposób ,że wszelkie procedury załatwia się szybciej i łatwiej. Dodatkowo szersza specjalizacja brokera daje klientowi cały szereg benefitów na różnych płaszczyznach w tym także cenowych.
Naprawdę uważam ,że trafił Pan na marne firmy pośredniczące/brokerów i naprawdę średnio fajne wnioski Pan wyciąga na temat firmy jakiej kompletnie Pan nie zna (KITO) a oceny dokonuje na podstawie własnych domysłów i strony internetowej jaka nie jest żadnym źródłem wiedzy, chyba że szuka Pan portalu gdzie kupuje Pan kota w worku ew. sprawdzoną firmę w niższej cenie.
Panie kolego jeżeli jest Pan z Warszawy to pewnie Pan zna :MBE MAIL BOXES ETC. Firma podobna do firmy o której rozmawiamy, tez jest pośrednikiem współpracują z UPS, ale tak jak pisałem jeżeli chodzi o warunki zlecania odbioru przygotowanych zleceń nie gwarantują mi takiego komfortu jak w logistyce kontraktowej, gdzie np.: do określone godziny musze podać ile mam palet, podać adresy itd..
W obecnej formie mam bezpośredni podgląd do przebiegu trasy przesyłki, kontakt do kierowcy i oczywiście niższy koszt, wynikający z umowy obsługi kompleksowej, pewność realizacji zlecenia zleconego ok godz. 15,00, zasięg krajowy i zagraniczny.
Więc dla mnie firma Kito nie przebije operatorów typu Raben, UPS, DPD, itp., bo jest pośrednikiem, który korzysta z któregoś z większych operatorów, logistycznych. Ja współpracuje z ww., firmami i jestem na tyle zadowolony żeby nie myśleć o wejście w pośrednika. Nawet sobie tego nie wyobrażam mając funkcję magazynu na zasadach outsourcingu u jednego z operatorów.
konto usunięte
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Maciej K.:
Pytanie było zaczepne. Drobnica to wyłącznie transporty paletowe od pojedynczej palety do niepełnego załadunku Panie kolego. :)
trochę jednak nie do końca...
Temat: Opinie o firmach kurierskich
ja polecam fajną usługę simplemonit:Usługa ta pomaga w posprzedażowej obsłudze klienta, skierowana jest głównie do właścicieli sklepów internetowych.
Usługa umożliwia:
- dodawanie przesyłek dla firm kurierskich (wymagane jest wcześniej założenie konta w serwise firmy kurierskiej); możliwe jest porównanie ofert dostępnych w firmach kurierskich według kilku kryteriów
- monitorowanie złożonych przesyłek - statusy, obecna lokalizacja, informacje o opóźnieniu
- definiowanie reguł wywołujących automatyczne powiadomienia dla pracowników firmy i klientów
- tworzenie oraz badanie wyników ankiet skierowanych do klientów
- generowanie kwot należnych firmom kurierskim za realizację przesyłek
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Sebastian N.:
1. wygląda na to ,że ma Pan rację odnośnie drobnicy. za dużo slangu spedytorów przyjąłem i zacząłem używać złych pojęć. Ok przyznaję się więc, nie miałem racji.
2. mailboxes to twór UPS'u, ich spółka i podobno na świecie jedyny legalny reseller. patrząc na polski rynek szybko można się zorientować ,że jednak nie jedyny :)
3. usługi pośredników skierowane są do klientów mających małe i średnie potrzeby transportowe. wiadomo ,że jak ktoś ma duży potencjał (generuje istotne z punktu widzenia firmy transportowej obroty) to sam, wynegocjuje sobie przyzwoitą stawkę. są jednak firmy z mniejszym potencjałem lub firmy z potencjałem zróżnicowanym w zakresie zapotrzebowania na usługi i automatycznie pośrednik będzie miał wszystko w jednym miejscu podczas gdy bezpośrednia współpraca nie zapewni pełnego zaspokojenia potrzeb usługowych.
Akurat przykład z magazynem moim zdaniem zupełnie banalny do realizacji, kilka takich projektów zostało zrealizowanych bez kłopotu nawet przy ogromnej ilości indexów czy potrzebie bieżącej kontroli stanów magazynowych (co przecież jest oczywiste kiedy w ogóle posiada się potrzeby magazynowe).
Pośrednicy są przydatni co pokazuje ich ilość w PL. Na podstawie opinii moich klientów mogę pozwolić sobie na stwierdzenie ,że ufają oni bardziej pośrednikom niż bezpośrednim relacjom z przewoźnikami. znowu głównie dotyczy to podmiotów małych i średnich, nie zatrudniających fachowych pracowników odpowiedzialnych wyłącznie za logistykę. to oczywiście moje zdanie. na pewno spore znaczenie ma fakt ,że firmy transportowe w umowach zawierają często minimalne ilości obrotów jakie należy wygenerować.
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Hej, ja krótko i na temat: Polecam firmę z Wawy, Riders: http://www.riders.com.pl/. Nie polecam szerszej publiczności znanej firmy DHL. Polecam Ridersów, bo zawsze na czas i pod wskazany adres. Nie polecam DHL, bo kurierzy za nic mają doręczenia priorytetowe (płatne oczywiście odpowiednio drożej, tłumacząc się, że mają na tym tylko złotówkę, więc nie mają w tym interesu). Ogólnie koszmar jakiś.konto usunięte
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Pytanie padło kilka lat temu, ale temat "ponadczasowy", więc i swoją opinią się podzielę. Miałam okazje współpracować na podstawie umowy z DPD, GLS oraz UPS. Wolumen mamy dosyć duży, bo około 2000 przesyłek miesięcznie. Ponadto "dorywczo" miałam okazję poznać DHL, 7, K-EX, FEDEX (OPEK o ile dobrze kojarzę), POCZTEX i TNT czy Rabena (tu akurat w zakresie przesyłek paletowych niestandardowych). Przedsiębiorca przy wyborze przewoźnika zwraca uwagę na cenę, elastyczność oraz proponowane przez usługodawcę rozwiązania. Jeżeli chodzi o to ostatnie to z roku na rok jest coraz więcej możliwości - automatyzacja, aktualizowanie statusów przesyłek online, szereg usług umożliwiających dostosowywanie się do odbiorcy jak umożliwienie kontaktu z kurierem, powiadomienia e-mail, sms, punkty odbioru osobistego, albo możliwość przekierowania przesyłki przez odbiorcę. Prawda jest taka, że wizytówką firmy kurierskiej nie jest przedstawiciel handlowy, odział z którym się współpracuje czy wachlarz proponowanych rozwiązań a sam kurier - pierwsze i ostatnie ogniwo z jakim się spotykamy korzystając z usług firm kurierskich. Kurier to też człowiek, a ludzie są różni - jeden pomimo cieżkiego dnia i kapryszącego klienta wykona obowiązki z uśmiechem, a inny atakiem odpowie na atak. Smutne jest to, że w większości firm kurierskich nie dba się o pracowników, nie szkoli z obsługi klienta, nie motywuje, a rotacja jest duża. Są firmy, które nie zatrudniają pracowników, a podwykonawców - tam częściej spotyka się niesubordynacje, bo w przypadku skargi firma kurierska ma mniejsze pole popisu w zdyscyplinowaniu podwykonawcy niż pracownika zatrudnionego w oparciu umowy o pracę. Wysyłamy paczki i palety w całą Polske (i nie tylko), zarówno do klientów biznesowych jak i indywidualnych, do sieci, centrum handlowych oraz maluteńkich "osiedlowych" sklepików. Na jednym terenie chwalą firmę A, na innym na nią narzekają. Większość opini dotyczących jakości usług firm kurierskich to tak de facto opinia o samym kurierze - to dostrzega klient. Wiadomo wszędzie zdarzą się jakieś wpadki typu uszkodzenie, opóźnienie czy zagubienie przesyłki i o takich sytuacjach słychać najwięcej, rzadko który odbiorca/nadawca fatyguje się by podzielić się pozytywną opinią, stąd w sieci więcej "słyszy" się właśnie o wpadkach. Tacy już niestety jesteśmy, że wolimy narzekać...
Dominika
Orzeszek
(Magnowska)
Wykształcenie
kierunkowe:
licencjat Nauczania
Początkoweg...
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Chciałabym odradzić korzystanie z usług EuroPaki. Mało, że kurier nie zjawił się w dniu w którym powinien, pomimo przyjęcia reklamacji - nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, to jeszcze została podczas transportu zniszczona walizka.Paczka została wysłana w maju, w lipcu została przyjęta reklamacja - do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani zwrotu za przesyłkę, ani zwrotu za walizkę.
Szczerze ODRADZAM!
Mogę polecić szybkapaka.pl - korzystałam parokrotnie - wysyłki do Francji i Hiszpanii - zawsze wywiązywali się z umowy.
Korzystałam z usług zarówno GLS, jak i DHL i DPD - najbardziej przekonała mnie paczka od DHL - zawsze była na czas, tak jak było obiecywane. GLS - spóźnienie 2 tygodniowe - ale za to nie robili żadnych problemów ze zwrotem pieniędzy. W przeciwieństwie do EuroPaki, która ma za nic swoich klientów.
Poniżej opisuję całą sytuację, wraz z zamieszczeniem maili od EuroPaki.
Potrzebowałam wysłać paczkę z Hiszpanii do Polski w maju 2013 r. Postanowiłam więc skorzystać z usług euro-paka.pl . Na samym początku byłam zadowolona z obsługi, na maile otrzymywałam odpowiedź nawet po godzinach pracy.
Bardzo zależało mi na tym, żeby paczka została odebrana w poniedziałek, aby do piątku została dostarczona do Polski.
W dniu 2014-06-08 10:49, info@euro-paka.pl napisał(a):
"Paczka zostanie odebrana w dniu 09.06.14, tj poniedziałek w godzinach od
9 do 17."
Kurier oczywiście się nie zjawił, mialowo próbowałam wyjaśnić sytuacje - Pan Daniel nie znał numeru listu przewozowego, nie wiedział co się dzieje i dlaczego.
W dniu 2014-06-09 17:36, info@euro-paka.pl napisał(a):
"to nie jest on nas zalezne, i na ta chwile nie wiem jaka jest przyczyna tego ze nie ma kuriera, bede wysyłal na dzien 10.06.14
Jutro z rana skontaktuje sie z oddzialem w hiszpanii i bede mial numer listu"
Już zdając sobie sprawę, że wina leży po ich stronie, kolejny mail był już bez osobistego podpisu:
W dniu 2014-06-10 12:34, info@euro-paka.pl napisał(a):
"Witam,
Prosze oczekiwac na kuriera , gdyz kurier ma zlecenie na odbior paczki
od Panstwa na dzisiaj.
prosze o informacje jak bedzie kurier, gdyz poruszeni jestesmy cała
sytuacja.
Pozdrawiamy
euro-paka.pl"
W dniu 2014-06-10 15:06, dominika_magnowska napisał(a):
"Państwa poruszenie na nie wiele mi się przyda. Macie bałagan w papierach, chaos w organizacji i brak rzetelnej informacji. Kurier do tej pory nie przyjechał, po zadzwonieniu na podany numer w ogóle nie mogli odnaleźć mojej paczki. W efekcie powiedzieli, że na mojej ulicy paczki są odbierane ok 18. "
W dniu 2014-06-10 17:13, info@euro-paka.pl napisał(a):
"witam,
Bałagan to maja u Państwa w Hiszpanii w DPD, takiej organizacji odbioru paczki ciezko spotkać. Z uk do pl idzie kilkanascie paczek na dzień , i jakos nie ma problemów.
Jesli paczka nie bedzie odebrana dzis , zwracamy pieniazki i moga Panstwo sie starac o odszkodowanie w DPD jesli Panstwa beda sobie tego życzyc. My w Panstwa imieniu mozemy taka reklamacje złozyc.
Pozdrawiamy i przepraszamy w imieniu DPD.
euro-paka.pl"
W dniu 2014-06-10 15:56, dominika_magnowska napisał(a):
"Po pierwsze ja podejmuje współpracę z Państwem, a nie z Hiszpanią. Jakbym byłam Hiszpanką, to bym podjęła współpracę z hiszpańską firmą, a nie z polską. Uważam, że maile, które od Państwa otrzymuję są w bardzo nieprofesjonalnym i nieprzyjemnym tonie.
Jeżeli zależy Wam na dobrej opinii, to Waszym obowiązkiem jest sprawdzić firmę z którą wy współpracujecie. jakbym napisałam do firmy DPD w Hiszpanii, to faktycznie swoich roszczeń mogłabym dochodzić od nich,a nie od Państwa.
Z Państwem umowa była taka, że paczka będzie odebrana w poniedziałek i do piątku powinna być w Polsce. Oczekuję wywiązania się z umowy, zawartej z Państwem.
A jeżeli macie Państwo problem z Hiszpańską firmą, proszę nie podejmować z nią współpracy, bo to Państwo tracicie klientów, a nie oni."
W dniu 2014-06-10 18:04, info@euro-paka.pl
"Rozumiem Pani rozczarowanie i jest nam bardzo przykro z tego powodu. Oraz jeszcze raz przepraszamy w imieniu DPD za takie opoznienia jakie nastapiły i ze Pani musiała stracic przez to swoj czas.
Staramy sie aby wszystkie zlecenia przechodziły bez problemu , ale jednak nie wszystko da sie tak zrobic.
Jesli paczka nie bedzie odebrana - co powinno byc to zrobione w dniu wczorajszym przez kuriera DPD- zwracamy pieniazki za niewykonana usługę.
Pozdrawiamy
euro-paka.pl"
"Euro-Paka.pl" <info@euro-paka.pl> dnia: 8 lipca 2014 8:26 otrzymałam potwierdzenie otrzymania reklamacji:
Witam,
Przyjelismy reklamacje zajmujemy sie sprawa.
--
Pozdrawiamy
----------
ZESPÓŁ EURO-PAKA.PL
PHONE : (+44) 07442013352
E-MAIL : info@euro-paka.pl
Do tej pory czekam na odpowiedź od nich.
konto usunięte
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Witam WszystkichOsobiście uważam iż
DB SCHENKER W KRAJU DLA PALET ORAZ PACZEK TO DOBRY WYBÓR WSZYSTKO KWESTIA WIELKOŚCI OBROTU.
Dascher polska - niemcy w 24 h można taki temat realizować w cenie przesyłki krajowej
UPS - PRZESYŁKI DO 30 KG.
FEDEX MIĘDZYNARODOWY
DHL - CHINY
UWAŻAM IŻ NIE MA JEDNEJ FIRMY KURIERSKIEJ KTÓRA POTRAFI WSZYSTKO I KAŻDY KIERUNEK
KWESTIA SPECJALIZACJI KIERUNKU LUB TEŻ ROZWINIĘTYCH ODDZIAŁÓW
JEŻELI WSPOMAGAJĄ SIĘ PODWYKONAWCAMI TO I 4 TYGODNIE BĘDZIE PRZESYŁKA LATAĆ PŁYWAĆ ITD.
Michalina Meller daję z siebie 1000%
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Pracuję obecnie w dużej firmie e-commerce i borykam się z pewnym problemem.Mianowicie nasi dostawcy często wysyłają do nas towar jako drobnice za pomocą różnych firm kurierskich (UPS, GLS, itp.)
Dana dostawa np. powinna być w ilości 8 kartonów, a kurier przywozi jednego dnia tylko połowe, następnego dnia drugą połowe przesyłki. Niestety niekompletnej przesyłki nie możemy "przerobić" i jest ona odstawiana na przeznaczone do tego miejsce i czeka, aż reszta przesyłki dotrze do magazynu. (przy czym nie wiadomo tak naprawde czy.. i kiedy druga część dostawy do nas dotrze). I tu nasuwają się moje pytania:
- czy firmy kurierskie mają prawo tak dostarczać towar?
- czy można zmusić ich centra do pełnego kompletowania dla nas przesylek?
- Jeżeli tak to z kim i jak się skontaktowac z dana firmą, że przesyłki dla 'mojej' powinny być kompletne?
Wiem, że sytuacja wygląda inaczej jeżeli np. nasi dostawcy nadają te paczki dzień po dniu przekazując je w odtspie czasu kurierom (wtedy wyjaśniam tą sprawę z dostawcami - żeby takie sytuacje się nie powtarzały)
Chcę zlikwidowac na magazynie miejsce dla niekompletnych przesyłek poprzez wyeleiminowanie przysyłania niekompletnych dostaw, czy to wogóle jest możliwe i czy ktoś z Państwa miał podobny problem?
Dziękuje z góry za opinie.
konto usunięte
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Pani Michalino,niestety takie sytuacje często się zdarzają. Zwłaszcza, jeżeli nie jest to przesyłka zbiorcza (matka i córki), tylko pojedyncze przesyłki nadane w tym samym dniu na ten sam adres. Niektóre ugrzęzną na jednej z sortowni, czasami oddział doręczający ze względu na duży wolumen przesyłek wydaje kurierowi tylko kilka z nich uważając, że we wszystkich paczkach jest to samo, bo od tego samego nadawcy, więc na razie jedna czy dwie wystarczą. My mieliśmy taki problem z DPD, po rozmowach z oddziałem i kurierem udało się wymusić kompletne dostawy.
Proponuję sprawdzić gdzie paczki zostają przetrzymane (tracking na stronie przewoźnika), Jeżeli w oddziale doręczającym najlepiej porozmawiać bezpośrednio z tym oddziałem i zapytać jaki jest powód, ewentualnie zapytać o to kuriera.
konto usunięte
Temat: Opinie o firmach kurierskich
WitamPani Michalino
1. Podstawowe pytanie kto jest zlecającym dostawę jeżeli dostawca Proponuję wystawić danemu dostawcy kilka reklamacji z powodu nie terminowej dostawy to wywoła reakcję łąńcuchową dostawca wystawi reklamacje przewoźnikowi dodatkowo zlecający może nie zapłacić za taką usługę, gwarantuję przewoźnik zmniejszy do minimum takie błedy
2. z jakim przewoźnikiem mamy do czynienia na rynku jest bardzo dużo kurierów (firm kurierskich ) ale tylko 4-5 firm jest żetelnych i faktycznie realizuje umowę
mOGĘ POLECIĆ db schenker , UPS, DHL, RABEN .
wSZYSTKIE INNE FIRMY NIE MAJĄ TAK DOBREJ INFRASTRUKTURY JAK I ORGANIZACJI JAK W/W.
POZDRAWIAM i ŻYCZĘ WYTRWAŁOŚCI W WALCE Z PRZEWOŹNIKAMI
Władysław
Kuć
IT Project Manager
YOSI.PL
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Witam,jeśli wysyłacie dużo paczek do różnych kurierów polecam naszą aplikację Y.Shipping.
Jest to rozwiązanie dla oprogramowania Comarch (OPTIMA, XL, Altum), pracujemy nad Enova oraz Subiekt. Obsługujemy obecnie 14 kurierów. Jeśli ktoś z Was, szanowni forumowicze byłby zainteresowany to proszę o kontakt. Generujemy listy dla Inpost, Inpost Kurier, Inpost Polecony, GLS, UPS, Fedex, K-Ex, Schenker, JAS-FGB, TBA Express, DHL, DPD pobierając dane z ERP i zapisując zwrotnie nr. listu
Temat: Opinie o firmach kurierskich
Chcę napisać parę zdań na temat firmy DHL, nie będą to opinie przychylne. Po pierwsze; firma wprowadza swoich klientów w błąd, podają ściśle określone godziny odbioru przesyłki, które nijak się mają do rzeczywistości. Aby klientowi było weselej, są to godziny przedpołudniowe (11.30-13.30 ), więc trzeba się zwolnić z pracy wcześniej. A kuriera nie ma. Firma wymyśliła sobie te godziny według jakiejś historii dostarczania paczek w mojej okolicy.. HA HA. Są to historie z Mchu i Paproci, chyba. Po drugie, żeby kurier zadzwonił w sprawie przesyłki, trzeba firmie DHL zapłacić aż 5 złotych, paranoja. Kurierzy z innych firm, z którymi się wcześniej zetknęłam ,dzwonią i uzgadniają odbiór przesyłki, bez " wykupienia opcji ". To już złodziejstwo, 5 złotych za połączenie kosztujące najczęściej kilkadziesiąt groszy. Po trzecie informacje o statusie przesyłki drogą elektroniczną, a jak ktoś nie ma internetu ? To co ? Wielka tajemnica. Ogólnie rzecz ujmując, gorąco nie polecam tej firmy. Z daleka od DHL.Podobne tematy
Następna dyskusja: