Patryk Kaźmierski

Patryk Kaźmierski Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Oskara Langego we
Wrocł...

Temat: Logistyczna obsługa klienta - pomoc przy zebraniu...

Witam,
Piszę prace licencjacka na temat logistycznej obsługi klienta, pierwszy rozdział mam już skończony, opierałem się między innymi na pozycjach D. Kempny oraz wielu inny teoretycznych pozycjach.

Niestety pojawił się problem drugiego i trzeciego rozdziału. Mam w nim ująć praktyczne informacje, czyli muszę przedstawić daną firmę, opisać ją i przejść do jej tego w jaki sposób ta obsługa klienta przebiega, jak optymalizacja obsługi klienta zmieniła jej konkurencyjność oraz jak podniosła się jakość świadczonych przez nią usług. Proszę o pomoc, ponieważ próbuję znaleść jakieś materiały na temat firm które mogłbym przedstawić, niestety nie udaje mi się tego osiągnąć. Zostało mi niestety już nie wiele czasu, dlatego byłbym wdzięczny za okazaną mi pomoc.

pozdrawiam,
P. Kaźmierski

konto usunięte

Temat: Logistyczna obsługa klienta - pomoc przy zebraniu...

proszę spróbować skontaktować się z firmą kurierską np. DHL - mają swój dział obsługi klienta, może pomogą.
Patryk Kaźmierski

Patryk Kaźmierski Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Oskara Langego we
Wrocł...

Temat: Logistyczna obsługa klienta - pomoc przy zebraniu...

Probowałem kontaktować sie z różnymi firmami, ale niestety zadnego odzewu. Moze jednak kojarza Pańtwo jakies publikacje lub firmy które udostępniaja informacje na temat swojej obsługi klienta, działań które wplynely na poprawe ich konkurencyjnosci, sprzedazy itp...

z gory dziekuje za udzielona pomoc..

Temat: Logistyczna obsługa klienta - pomoc przy zebraniu...

Gdy pisałem swoją pracę dyplomową, gdzie w 3 rozdziale opisywałem i porównywałem 2 przedsiębiorstwa transportowe, też nie miałem układów, układzików, znajomych i znajomości w firmach transportowych. Tu taka rada starszego kolegi. Za to wysłałem setki maili i telefonów, poszedłem na kilka spotkań i udało się jakieś informacje wyciągnąć.
Gdy już uda Ci się iść na jakieś spotkanie, to dobrze jest coś zaproponować danej firmie w zamian (za info które Ci udzielą).

Gdy wyczujesz że powoli jesteś zbywany możesz zaproponować np. że jak już napiszesz pracę na dany temat o tej właśnie firmie, to im ją wyślesz pocztą. To był mój np. główny argument. Podpieraj się tym że piszesz o skutecznej obsłudze klienta i dzięki Twojej pracy będą mogli porównać swoje metody z metodami które ty opisałeś. We Wrocławiu jest masa firm produkcyjnych, transportowych, handlowych, usługowych które mają problem ze skuteczną obsługą klienta i o których warto pisać.

Pamiętaj aby niekoniecznie trzymać się tylko dużych korporacyjnych przedsiębiorstw.

Trzym się i niech Ci tylko prądu nie zabraknie przy pisaniu ;)Paweł K. edytował(a) ten post dnia 13.09.11 o godzinie 21:18

Następna dyskusja:

[7-8.04.2011r.] Logistyczna...




Wyślij zaproszenie do