Piotr T.

Piotr T. Business Development
+ Sales + Kompozytor

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

rzucam hasło: 'firmy z branzy logistycznej za malo uzywaja Pr oraz reklame zeby rozglosic wizerunek firmy'.

zgadzacie sie?

mysle ze w tej branzy wiekszosc firm opiera sie na starych klientow i nie szukaja aktywnie nowych. Ale konkurencja jest coraz wieksza i w pewnym momencie bedzie trzeba sie wyrozniac wlasnie tez przez komunikacje, pr, reklame. A ci ktorzy jako pierwsi sie tym zajmowali beda mieli wielki plus.

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

Piotrek,
Firmy tego typu działają poprzez handlowców.Ja do tej pory pracuję w firmach które nie świadczą usług dla „ludności” więc nie widzę konieczności np. reklamy w TV. W tej branży liczy się „handlowiec” choć nie ukrywam że bardzo istotnym elementem jest ładny czysty samochód z logo z którego wychodzi czysty, miły i myślący kierowca. Ale przy dzisiejszej konkurencji poza istotnym aspektem, jakim jest cena coraz więcej firm (na szczęście) zwraca uwagę na JAKOŚĆ i inne wartości dodane jakie oferuje dany operator. Gdyby tak nie było dalej po ulicach jeździły by „węglarki”
Piotr T.

Piotr T. Business Development
+ Sales + Kompozytor

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

Jacek Nowakowski:
Piotrek,
Firmy tego typu działają poprzez handlowców.Ja do tej pory pracuję w firmach które nie świadczą usług dla „ludności” więc nie widzę konieczności np. reklamy w TV. W tej branży liczy się „handlowiec” choć nie ukrywam że bardzo istotnym elementem jest ładny czysty samochód z logo z którego wychodzi czysty, miły i myślący kierowca. Ale przy dzisiejszej konkurencji poza istotnym aspektem, jakim jest cena coraz więcej firm (na szczęście) zwraca uwagę na JAKOŚĆ i inne wartości dodane jakie oferuje dany operator. Gdyby tak nie było dalej po ulicach jeździły by „węglarki”

Jacek, zgoda. Fakt ze liczy sie jakosc i ze aspekt wyroznajacy jest cena i stosunek cena/jakosc, ale uwazam ze tez w tym zakresie ceny niweluja sie (np ceny przewodnikow transportu morskiego coraz bardziej sie zblizaja, nie ma juz tak zwanych A / B carriers) i coraz trudniej bedzie sie tym wyroznic. Nie mowie zreszta tylko o reklamie w tv, bo zgadzam sie ze to nie jest potrzebne, ale np billboardy, PR, logo, sponsorowanie eventow itd. Mysle, ze tym trzeba bedzie sie wyrozniac. Owszem cena i jakosc bedzie sie liczyla, ale rozglos jest bardzo wazny i stwierdzam ze firmy z tej branzy jeszcze tego nie zrozumieli, w kilkoma wyjatkami.

konto usunięte

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

Ale i tak jest lepiej.
Damian Hajduk

Damian Hajduk TSL, SCM, PM, MICE :
projekty,
organizacja,
koordynacja, ...

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

MIROSŁAWA PONCZEK:
Ale i tak jest lepiej.

niż... ?
Paulina Koszewska

Paulina Koszewska koordynator
projektów

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

już nie mówcie, że firmy logistyczne się nie reklamują... może do szerokiego grona ludności nie, ale ogólnie kampanie reklamowe są.
mogę wymienić kilka przykładów.

konto usunięte

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

Nie zgodzę się szczególnie ze stwierdzeniem iż firmy TSL nie szukają aktywnie nowych klientów.

Reklama również jest, jak najbardziej i powinna dotrzeć do jasno określonej grupy docelowej.

Co do działań stricte PR to rzeczywiście nie jest w tym obszarze zbyt aktywnie.. ale nie jest tak iż firmy nie poświęcają temu zagadnieniu coraz więcej i więcej uwagi (szczególnie liderzy)

Piotr T.:
rzucam hasło: 'firmy z branzy logistycznej za malo uzywaja Pr oraz reklame zeby rozglosic wizerunek firmy'.

zgadzacie sie?

mysle ze w tej branzy wiekszosc firm opiera sie na starych klientow i nie szukaja aktywnie nowych. Ale konkurencja jest coraz wieksza i w pewnym momencie bedzie trzeba sie wyrozniac wlasnie tez przez komunikacje, pr, reklame. A ci ktorzy jako pierwsi sie tym zajmowali beda mieli wielki plus.
Ola M.

Ola M. import / logistyka /
transport

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

Wiadomo, że reklama w branży B2B wygląda nieco inaczej niż zachwalanie produktów czy usług w sektorach B2C czy C2C.
Przeglądając wydawnictwa branżowe skłaniam się ku stwierdzeniu, że reklama w logistyce jest, a nawet zajmuje znaczącą pozycję.

Temat: brak Pr/reklamy w branzy logistycznej

Jacek N.:
Piotrek,
Firmy tego typu działają poprzez handlowców.Ja do tej pory pracuję w firmach które nie świadczą usług dla „ludności” więc nie widzę konieczności np. reklamy w TV. W tej branży liczy się „handlowiec” choć nie ukrywam że bardzo istotnym elementem jest ładny czysty samochód z logo z którego wychodzi czysty, miły i myślący kierowca. Ale przy dzisiejszej konkurencji poza istotnym aspektem, jakim jest cena coraz więcej firm (na szczęście) zwraca uwagę na JAKOŚĆ i inne wartości dodane jakie oferuje dany operator. Gdyby tak nie było dalej po ulicach jeździły by „węglarki”

Zgadzam się z przedmówcą w 100 %.



Wyślij zaproszenie do