Temat: Bezpłatne webinarium: 4 drogi do zwiększenia efektywności...


Obrazek


Pracujesz w Dziale Sprzedaży lub Obsługi Klienta firmy usługowej?

Na pewno wiesz, że kluczem do skutecznej sprzedaży jest relacja z klientem. Troska o nabywców towarów i usług - w firmach o profilu usługowym - sprzyja zwiększeniu wskaźnika relacji LTV (life time value).

Aby poprawić jakość obsługi, zacznij od podstaw. Krok pierwszy to uporządkowanie wiedzy o kliencie przy użyciu systemu klasy CRM. Świadomie zarządzaj procesem jego obsługi od zarejestrowania w bazie, poprzez sprzedaż, aż do obsługi serwisowej. Skup się na wybranej grupie klientów, tych, którzy generują najwyższą marżę lub rokują rozwojem sprzedaży w najbliższej perspektywie.

Pokażemy Ci, jak to zrobić!

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium '4 drogi do zwiększenia efektywności sprzedaży', które odbędzie się 17 czerwca o godzinie 10:00.

Zarezerwuj czas już dziś!