Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

WIZUALNE ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W BIURACH
7 - 9.08.2014, SOPOT


PROGRAM:

Rola wizualnego zarządzania wynikami
•Czym jest zarządzanie uczestniczące
•Komu potrzebne jest wizualne zarzadzanie wynikami w biurach
•Zasady doboru i projektowania wskaźników
•Warsztat: gra puzzle Piramida celów
•Kalkulacja wskaźników i częstotliwośd raportowania
•Poziomy zarządzania zmianą
•Wizualizacja wskaźników – główne zasady
•Główne składowe tablicy wizualnej
•Projektowanie Tablicy wizualnej
Powiązanie tablic wizualnych z procesem rozwiązywania problemów
•Monitoring i doskonalenie działao
•Angażowanie pracowników – spotkania przy tablicach
•Zasady prezentowania wyników przed zespołem
•Sposoby udzielania informacji zwrotnej
•Delegowanie zadao i wyznaczanie celów
•Planowanie działao doskonalących w oparciu o wyniki
•Zasady eskalacji problemów – jak i kiedy
•Budowa agendy spotkania i prowadzenie symulacji spotkania przed
tablicą
•Trudności wdrożeniowe, najczęstsze problemy i sposoby ich
pokonywania

Godziny szkolenia:
czwartek 10.00 – 17.30
Piątek 9.00 – 16.30
Sobota 8.00 – 13.00

Miejsce szkolenia:
Klub Sportowy NAVIGO
ul. Bitwy pod Płowcami 67A
81-731 Sopot, Poland
tel. 503114384
katamaran@sopot.pl
http://www.katamaran.sopot.pl

W CENĘ SZKOLENIA WLICZONE SĄ:
1. Materiały szkoleniowe
materiały opracowane przez nasz zespół trenerski zawierające
całośd prezentacji wykorzystywanej podczas szkolenia oraz
zdjęcia/filmy i instrukcje gry zaprojektowane podczas szkolenia
2. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Imienny certyfikat zaświadczający udział w szkoleniu wraz z
opisem jego zakresu i nabytymi kompetencjami.
3. Serwis kawowy oraz obiady
Dostępny podczas całego szkolenia catering pozwalający na
regenerację podczas intensywnych dwiczeo.
4. Voucher na kurs pływania katamaranem

KONTAKT
Agnieszka Hromiak
ahromiak@lean.info.pl
+ 48 508 714 377;
+ 48 58 346 06 77 w. 14
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

LEAN OFFICE, czyli skutecznie "odchudzanie" w biurach

Data rozpoczęcia 22 października 2014
Data zakończenia: 23 października 2014
Miejsce: Gdańsk, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości ul. Leborska 3b
Cena: od 650 do 800 zł*

Koncepcja Lean, która do tej pory kojarzona była głównie z usprawnieniami i doskonaleniem bezpośrednio na produkcji - daje się zastosować również w działach usługowych, administracyjnych, biurowych, księgowych i sprzedaży.

Dziedzina zwana "Lean Office" pozwala firmom eliminować marnotrawstwo, skracać czasy realizacji zadań (procesów) zleconych zarówno przez klientów jak i przełożonych, doskonalić stanowiska pracy oraz elastycznie przydzielać zasoby do pracy.

PROGRAM SZKOLENIA:

ŚRODA:
Przedstawienie podejścia Lean Office
Specyfika środowiska biurowo-usługowego
8 typów strat w procesach usługowych
Obszary strat w środowisku usługowym:
- Procesy
- Zasoby
- Zarządzanie
- Rozwiązania techniczne, IT
VOC - voice of customer
SLA - senicel level agreement
5S Office
Standaryzacja pracy
Mapowanie procesów biurowych (VSM, czyli Value-Stream-Mapping)

CZWARTEK:
Zarządzanie wizualne:
TWI
Zarządzanie dokumentami
Diagnoza stanu obecnego w wybranym obszarze firmy
Prezentacja narzędzia oceny efektywności procesów – Matryca KCG
Wykorzystanie narzędzia do właściwego planowania projektów Kaizen w środowisku usługowym
Na podstawie Matrycy uczestnicy zdefiniują plan działań dla własnej firmy w ramach wdrażania Lean Office
Prezentacja technik w zakresie rozwiązywania problemów:
- 5Why,
- Drzewo przyczyn,
- Ishikawa 6P,
- Diagram Pareto i inne,
Projektowanie raportów A3 w zakresie zarządzania i monitorowania projektów Kaizen

Szkolenie jest prowadzone na bazie gry symulacyjnej.

ADRESACI SZKOLENIA:
osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami usługowymi, administracyjnymi i biurowymi,
pracownicy firm produkcyjnych,
pracownicy biur firm usługowych i logistycznych,
każdy, kto chce zrozumieć, na czym polega istota koncepcji Lean Management w odniesieniu do procesów nieprodukcyjnych.

Szkolenie jest 2 - dniowe,

Godziny szkolenia:
środa: 10.00 - 17.30
czwartek: 8.00 - 15.30

*Cena netto za szkolenie przy zgłoszeniu:
1 osoby - 800 zł/dzień (1 600 zł)
2 osób - 750 zł/dzień (1 500 zł za jedną osobę przy zgłoszeniu dwóch osób)
3 osób - 700zł/dzień (1 400 zł za jedną osobę prz zgłoszeniu trzech osób)
pow. 3 osób - 650 zł/dzień (1 300 zł za jedną osobę przy zgłoszeniu więcej niż trzech osób)

Napisz
emailahromiak@lean.info.pl
lub zadzwoń +48 58 346 06 77 by dowiedzieć się więcej
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

LEAN W USŁUGACH, CZYLI JAK DOSKONALIĆ PROCESY BIUROWE W FIRMIE

Data rozpoczęcia: 23 lipca 2015
Data zakończenia: 24 lipca 2015
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Kontakt: ahromiak@lean.info.pl
Telefon: 508 714 377
Szczegóły na: http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte

Opis i cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przedstawienie, że koncepcja Lean ma nie tylko zastosowanie w produkcji, ale również w środowisku biurowym jak i szeroko pojmowanych usługach. Usprawnienia Lean Office skoncentrowane są na eliminacji zbędnej biurokracji, redukcji obiegu dokumentów, ilości dokumentów, poprawie elastyczności zasobów – a to wszystko zwiększa wymaganą efektywność.

Korzyści ze szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi Lean Office
• Dowiedzenie się jak korzystać z narzędzi Lean Office do usprawniania procesów usługowych
• Praktyczne zastosowanie narzędzi Lean Office na podstawie gry symulacyjnej
• Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania narzędzi Lean w środowisku usługowym
• Poznanie możliwości i efektów jakie można uzyskać poprzez wdrożenie Lean Office

Grupa docelowa:
• Szefowie działów i managerowie
• Pracownicy, specjaliści różnych działów
• Pracownicy działu zasobów ludzkich
• Managerowie Lean
• Liderzy i koordynatorzy Lean
• Pracownicy jakości i zarządzania procesami

Program szkolenia:
• Wprowadzenie do koncepcji Lean w usługach
• Pojęcie strat na efektywności, czyli jak identyfikować i eliminować marnotrawstwo (muda, mura, muri, 8 typów marnotrawstwa)
• VOC – Voice of the customer, słuchanie głosu klienta wewnętrznego i zewnętrznego w celu określenia wymagań jakościowych dla procesów
• Zarządzanie przepływem, linie FIFO, balansowanie obciążeń z wykorzystaniem Yamazumii Board
• 5S jako narzędzie efektywnej organizacji miejsca pracy
• Standaryzacja pracy jako narzędzie poprawy efektywności i jakości pracy
• Poka-yoke narzędzie eliminacji błędów
• Zarządzanie kompetencjami pracowników – czyli jak elastycznie zarządzać zasobami ludzkimi
• TWI (Training within Industry) jak szybko szkolić nowych pracowników i wdrażać na nowe stanowiska
• Mapowanie procesów jako narzędzie prostej analizy i projektowania rozwiązań
• Zarządzanie wizualne wynikami (PVM)
• Podstawowy wskaźnik SLA (Service Level Agreement) – ustalenia między działami dotyczące LT, jakości i efektywności
• Podsumowanie transformacji firmy w ramach wdrażania Lean Office.
• Przywództwo w szczupłej organizacji usługowej – czyli jak efektywnie kierować procesem ciągłego doskonalenia.
• Programy angażowania pracowników w zmiany.
• Trudności i bariery wdrożeniowe.

Forma szkolenia:
• Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Informacje organizacyjne:
Godziny:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

NARZĘDZIA ANALIZY I PODNOSZENIE EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW W USŁUGACH

Data rozpoczęcia: 27 sierpnia 2015
Data zakończenia: 28 sierpnia 2015
Miejsce: Sopot, Klub Żeglarski Navigo
Kontakt: ahromiak@lean.info.pl
Telefon: 508 714 377
Szczegóły na: http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte

Opis i cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie metod i narzędzi doskonalenia procesów w usługach i pracy biurowej. Narzędzia te mają na celu podnoszenie efektywności i jakości realizowanych procesów. Szkolenie przedstawia jak poprzez wykorzystanie mapowania strumienia wartości oraz zarządzania wizualnego można zarządzać procesami i osiągać założone cele. W drugim etapie szkolenie koncentruje się na narzędziach wspomagających w dodatkowej ocenie realizowanych procesów i zarządzania projektem Lean w całej firmie.

Korzyści ze szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat narzędzi analizy i poprawy efektywności procesów
• Poznanie technik poprawy jakości realizowanych procesów
• Nabycie umiejętności zastosowania w/w narzędzi na realnych procesach usługowych
• Dowiedzenie się w jaki sposób należy opomiarowywać procesy i oceniać ich efektywność
• Rozwinięcie umiejętności zarządzania projektem Lean w usługach z wykorzystaniem Hoshin-kanri
• Poznanie sposobów oceny realizowanych procesów z wykorzystaniem narzędzia audytowego KCG
• Praktyczne zastosowanie mapy drogowej w zakresie planowania projektu Lean


Grupa docelowa:
• Szefowie działów i managerowie
• Pracownicy, specjaliści różnych działów
• Pracownicy działu zasobów ludzkich
• Managerowie Lean
• Liderzy i koordynatorzy Lean
• Pracownicy jakości i zarządzania procesami

Program szkolenia:
• Mapowanie strumienia wartości (Value stream mapping)
• Pojęcie strumienia wartości – czyli jak definiować strumienie (procesy) w usługach
• Zasady mapowania – indeks pojęć i stosowane oznaczenia
• Zasady analizy Stanu Obecnego (Current State of the proces)
• Mierzenie czasu realizacji zadań w procesach usługowych (C/T i L/T)
• Sposób oceniania efektywność procesów w usługach
• Pojęcie strat i ich źródeł w procesach usługowych
• PVM – Zarządzanie wizualne wynikami procesów w usługach
• Projektowanie stanu przyszłego w procesach (Future State of the proces)
• SIPOC – wsparcie przy trudnych procesach w celu weryfikacji jakościowej etapów procesów
• Matryca KCG – narzędzie oceny efektywności działów i procesów
• Narzędzia planowania i zarządzania projektami Lean w firmach usługowych
• Road mapa – budowa mapy drogowej dla projektów Lean
• Wyznaczanie celów dla projektów Lean
• Określanie osi doskonalenia w projektach Lean
• Definiowanie celów i miar dla osi doskonalenia
• Wyznaczanie Liderów osi doskonalenia
• Definiowanie poszczególnych akcji doskonalących dla wybranych osi doskonalenia
• Hosin – kanri – inne narzędzie do planowania i zarządzania projektem Lean
• Szanse i zagrożenia w zakresie prowadzenia projektów Lean w firmach usługowych

Forma szkolenia:
• Szkolenie w całości oparte na realnych przykładach procesów usługowych z różnych branż, dodatkowo wiele różnych zadań, ćwiczeń i prac w zespołach zadaniowych

Informacje organizacyjne:
Godziny:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

PROGRAM POMYSŁÓW PRACOWNICZYCH, CZYLI JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ PRACOWNIKÓW W FIRMIE

Data rozpoczęcia: 27 października 2015
Data zakończenia: 27 października 2015
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 900 zł netto
Godziny sesji:
wtorek: 8.30 - 16.00

Opis i cel szkolenia:
Firmy coraz częściej oczekują od pracowników nie tylko realizacji codziennych obowiązków, ale również zaangażowania w ciągłe doskonalenie. Skutecznym i często stosowanym rozwiązaniem jest wdrożenie Programu Pomysłów Pracowniczych (PPP), który definiuje zasady i cały proces od zgłoszenia pomysłu poprzez jego realizację. Celem szkolenia jest nie tylko przedstawienie zasad tworzenia programów sugestii pracowniczych, ale też wskazanie na bariery i błędy, które mogą sprawić, że firmowy program nie spełni oczekiwań jego twórców.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy na temat różnych programów angażowania pracowników
Poznanie głównych składowych programów sugestii pracowniczych
Nabycie umiejętności skutecznego wdrażania PPP w firmie
Poznanie zasad doboru sposobów nagradzania za wdrożone pomysły
Opracowanie praktycznych narzędzi, dokumentów, kryteriów ocen dla PPP
Zapoznanie się z największymi ograniczeniami i barierami we wdrażaniu PPP
Rozwinięcie umiejętności kalkulacji kosztów PPP
Zrozumienie roli kadry managerskiej w programach angażowania pracowników

Grupa docelowa:
Szefowie Działów i Managerowie
Szefowie HR
Pracownicy Działu Zasobów Ludzkich
Managerowie i Liderzy Lean
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Członkowie zespołów Lean/Kaizen

Program szkolenia:
Cele, oczekiwania i korzyści wynikające z PPP
Główne składowe programów angażowania pracowników
Grupa docelowa dla PPP
Przygotowanie do wdrożenia programu sugestii pracowniczych
Rola kadry managerskiej w PPP
Przykłady różnych programów angażowania pracowników
Zasady wynagradzania za pomysły
Stosowane dokumenty i narzędzia (tablice wizualne, skrzynki, itd. ..)
Zespoły oceniające oraz kryteria oceny pomysłów
Powiązanie PPP z innymi narzędziami angażowania pracowników w ciągłe doskonalenie
Główne bariery wdrożeniowe Programu Pomysłów Pracowniczych

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Draft przykładowego Regulaminu PPP
Przykładowy wniosek zgłaszania pomysłów
Kalkulacja budżetu dla PPP
Przykładowy system nagradzania za pomysły
Domek motywacji w PPP

Szczegóły na http://lean.info.pl/szkolenia_k/szkolenia-otwarte/
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

LEAN W USŁUGACH, CZYLI JAK DOSKONALIĆ PROCESY BIUROWE W FIRMIE

Data rozpoczęcia: 16 czerwca 2016
Data zakończenia: 17 czerwca 2016
Miejsce: Sopot Adres: Klub Żeglarski NAVIGO
Godziny sesji:
czwartek: 9.00-17.00
piątek: 8.00-16.00

Opis i cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia jest przedstawienie na bazie gry symulacyjnej – Architeka , że koncepcja Lean ma nie tylko zastosowanie w produkcji, ale również w środowisku biurowym jak i szeroko pojmowanych usługach. Usprawnienia Lean Office/Service skoncentrowane są na eliminacji zbędnej biurokracji, redukcji obiegu dokumentów, ilości dokumentów, poprawie elastyczności zasobów – a to wszystko zwiększa wymaganą efektywność.

Korzyści ze szkolenia:
Zdobycie wiedzy na temat głównych narzędzi Lean Office/Service
Dowiedzenie się jak korzystać z narzędzi Lean Office/Service do usprawniania procesów usługowych
Praktyczne zastosowanie narzędzi Lean Office/Service na podstawie gry symulacyjnej
Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wdrażania narzędzi Lean w środowisku usługowym
Poznanie możliwości i efektów, jakie można uzyskać poprzez wdrożenie Lean Office/Service

Grupa docelowa:
Szefowie działów i managerowie
Pracownicy, specjaliści różnych działów
Pracownicy działu zasobów ludzkich
Managerowie Lean
Liderzy i koordynatorzy Lean
Pracownicy jakości i zarządzania procesami

Program szkolenia:
Wprowadzenie do koncepcji Lean w usługach
Pojęcie strat na efektywności, czyli jak identyfikować i eliminować marnotrawstwo (Muda, mura, muri, 8 typów marnotrawstwa)
VOC – Voice of the customer, słuchanie głosu klienta wewnętrznego i zewnętrznego w celu określenia wymagań jakościowych dla procesów
Zarządzanie przepływem, linie FIFO, balansowanie obciążeń z wykorzystaniem Yamazumi Board
5S jako narzędzie efektywnej organizacji miejsca pracy
Standaryzacja pracy jako narzędzie poprawy efektywności i jakości pracy
Poka-yoke narzędzie eliminacji błędów
Zarządzanie kompetencjami pracowników – czyli jak elastycznie zarządzać zasobami ludzkimi
TWI (Training within Industry) jak szybko szkolić nowych pracowników i wdrażać na nowe stanowiska
Mapowanie procesów jako narzędzie prostej analizy i projektowania rozwiązań
Zarządzanie wizualne wynikami (PVM)
Podstawowy wskaźnik SLA (Service Level Agreement) – ustalenia między działami dotyczące LT, jakości i efektywności
Podsumowanie transformacji firmy w ramach wdrażania Lean Office/Service.
Przywództwo w szczupłej organizacji usługowej – czyli jak efektywnie kierować procesem ciągłego doskonalenia.
Programy angażowania pracowników w zmiany.
Trudności i bariery wdrożeniowe.

Forma szkolenia:
Gra symulacyjna – Architeka, Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia:
Audyt matryca KCG
Wizualny wynik wdrożenia Lean Office dla wybranego obszaru własnej firmy w ramach analizy KCG
Formatka do mapowania procesów
Formatka do zarządzania projektem – Mapa drogowa
Formatka do zarządzania projektem – Hoshin-kanrii

Więcej na:
http://lean.info.pl/szkolenie/lean-w-uslugach-czyli-ja...
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: szkolenia Lean Office

TRENING TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

Data rozpoczęcia: 11 lipca 2016
Data zakończenia: 13 lipca 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 2 250 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
poniedziałek: 9.00 - 17.00
wtorek: 8.00 - 16.00
środa 8.00 - 16.00

Opis i cel szkolenia:
Organizacje nieustannie doskonalące swoje działania potrzebują trenerów wewnętrznych, którzy potrafią skutecznie szkolić pracowników firmy dzięki znajomości ich środowiska pracy oraz zasad funkcjonujących w firmie. Jednak jest to też ograniczenie powodujące, że trenerzy wewnętrzni nie zawsze potrafią zdystansować się wobec postaw kolegów, z którymi na co dzień współpracują oraz przełożonych, którzy mają inne priorytety. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obecnych i przyszłych trenerów wewnętrznych, którzy dzięki poznanym metodom i technikom będą potrafili osiągać wyznaczone im wcześniej cele szkolenia.

Korzyści ze szkolenia:
Poznanie zasad przygotowania i skutecznego prowadzenia szkoleń i warsztatów
Nabycie wiedzy o technikach pracy z grupą podczas sesji szkoleniowej
Poznanie metod doboru atrakcyjnych form przekazu wiedzy
Rozwój umiejętności skutecznej komunikacji z zespołem
Rozwijanie umiejętności angażowania i motywowania uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu
Nabycie wiedzy o werbalnych i niewerbalnych metodach stosowanych podczas warsztatów
Doskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
Nabycie umiejętności unikania błędów podczas prowadzenia szkoleń
Wymiana doświadczeń z innymi trenerami

Program szkolenia:
Przygotowanie szkolenia
Zasady przygotowania programu i prowadzenia szkoleń
Pisanie scenariuszy szkolenia
Zawieranie „kontraktu psychologicznego” z uczestnikami szkolenia
Pomoce audiowizualne w szkoleniach
Przygotowanie prezentacji
Efektywne zarządzanie czasem szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Techniki pracy z grupą szkoleniową
Etapy szkoleń i warsztatów
Autoprezentacja w pracy trenera
Metody prezentacji materiałów
Dobór metod szkoleniowych i ćwiczeń
Metody aktywizujące uczestników
Lodołamacze i energizery
Reagowanie podczas szkolenia
Zasady skutecznej komunikacji
Sposoby radzenia sobie z „trudnym” uczestnikiem
Korzyści i pułapki pracy zespołowej
Podstawowe błędy trenerskie
Trudne sytuacje
Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą
Dyskusje, spory i pytania, na które nie znamy odpowiedzi

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli trenerzy wewnętrzni
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Managerowie i Liderzy Lean
Project Managerowie

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia:
Prezentacja ze szkolenia (wydruk)
Wzór scenariusza szkolenia (plik excel)
Wzór harmonogramu czasowego szkolenia (plik excel i word)
Przykłady lodołamaczy i przerw energetyzujących (wydruk)
Test stylu kierowania zespołem (wydruk arkusza)
Test ról w zespole (wydruk arkusza)
Test osobowości (wydruk arkusza)
Lista technik prezentacji wiedzy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)
Lista metod aktywizowania grupy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)

Więcej o szkoleniu na:
http://lean.info.pl/szkolenie/trening-trenerow-wewnetr...

W razie pytań proszę o kontakt:
[email]ahromiak@lean.info.pl[email]
508 714 377

Następna dyskusja:

Audyt Lean Office




Wyślij zaproszenie do