Temat: Lean Government, czyli Lean podbija sektor publiczny
SEMINARIUM USŁUGOWE
DOSKONALENIE EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW BIUROWYCH
czyli jak wpłynąć na poprawę wyników finansowych firmy.
1 grudnia 2011
Szanowni Państwo!
W dobie kryzysu i tak dużej konkurencji, firmy wciąż poszukują nowych metod, sposobów na doskonalenie efektywności swoich działań. Począwszy od bardzo drogich i skomplikowanych rozwiązań IT po proste zmiany organizacyjne. Czasami zdarza się, iż inwestując w drogie rozwiązania nie osiąga się przewidywanych rezultatów. W wielu przypadkach ryzyko takiej inwestycji jest bardzo trudne do przewidzenia. Koncepcja Lean Office, która jest tematem ninejszego seminarium jest oparta na prostych działaniach. Koncentruję się na eliminacji marnotrawstwa z procesów administracyjnych, usługowych
i biurowych, umożliwiających poprawę jakości obsługi, uproszczenie procedur, skrócenie czasu potrzebnego na ich realizację, jak również redukcję kosztów ponoszonych w procesie obsługi klienta.
Organizując seminarium „Doskonalenie efektywności procesów biurowych …” postawiliśmy przed sobą zadanie podzielenia się z Państwem doświadczeniem wynikającym z naszych projektów, również międzynarodowych, realizowanych wraz z zespołem doradców partnerskiej sieci Sustainable Performance Improvement Network. Doświadczeniem wynikającym z kilkuletniej pracy z firmami usługowymi z mi.in. takich branż jak: bankowość i finanse, IT, telekomunikacja, transport publiczny, handel i sprzedaż oraz administracja publiczna.
Nasze seminarium nie będzie zwykłą konferencją. Organizujemy je w formie warsztatów, symulacji i dyskusji, by mogli Państwo nie tylko poznać metody doskonalenia efektywności procesów biurowych, ale również „dotknąć ” i „posmakować” kreując rozwiązania, które mogą znaleźć odzwierciedlenie w Państwa własnej organizacji.
Zapraszam i do zobaczenia!
Marzena Leszczyk - Kabacińska
Agenda seminarium:
08.30 - 09.00 Rejestracja uczestników
09.00 – 09.20 Powitanie i prezentacja LeanQ Team
09.20 – 10.20 Warsztat: Ocena efektywności procesów za pomocą narzędzia audytowego.
10.20 – 10.50 Przerwa kawowa
10.50 – 12.30 Case-study: analiza w zakresie identyfikacji problemów i strat
w przykładowym procesie administracyjnym.
12:30 - 12:50 Przerwa kawowa
12:50 – 13:00 Zakończenie seminarium
Miejsce spotkania
Sopot, Hotel Haffner
Kontakt
Agnieszka Hromiak – Kowalewska,
e-mail: ahromiak@lean.info.pl;
tel. 58 346 06 77; 501 782 829
Wiecej informacji na:
http://www.lean.info.pl