Marta
Broda
(Dziadkiewicz)
KAIZEN, lean
management,
optymalizacja
procesów biznesowych
Temat: KAIZEN w biurze - szkolenie
Zapraszam na szkolenia Total Service Management – KAIZEN w biurze, które odbędzie się 09-11 lipca 2012 we Wrocławiu w firmie PROFES (od 6 lat z sukcesem wdrażającej KAIZEN w swojej organizacji).Total Service Management to 3 –dniowe szkolenie w firmie, które ma na celu wyczulić uczestników na obecne w większości biur marnotrawstwo oraz zdobycie umiejętności badania i optymalizowania strumienia wartości w procesach administracyjnych. Działania te pozwolą zmniejszyć koszty oraz zwiększyć zadowolenie Klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
Zakres tematyczny szkolenia obejmuje:
Świadomość marnotrawstwa w sektorze usług i administracji
6 poziomów efektywności w sektorze usług i administracji
Poprawa organizacji miejsca pracy (Akcja „5 S”)
Ulepszanie pracy zespołowej m.in. poprzez standaryzację i wizualizację
Optymalizacja procesów (Metoda mapowania procesów)
Zorientowane na cele doskonalenie w zespołach
Odpowiedzialność przez wizualizację Budowanie matrycy celów (KAIZEN® Scorecard)
Rola koordynatorów KAIZEN we wdrożeniu, utrzymaniu oraz rozwijaniu działań usprawniających (podstawy)
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
1.Uczestnicy mają możliwość pracy na konkretnych przykładach, casach dotyczących danej firmy.
2.Szkolenie prowadzone jest na narzędziach i procesach funkcjonujących w firmie, gdzie prowadzone jest szkolenie.
3.Możliwość sprawdzenia teorii w praktyce na przykładzie firmy, w której odbywa się szkolenie.
4.Wsparcie osób z danej firmy, gdzie odbywa się szkolenie w realizacji szkolenia: odpowiedzi
na pytania, przedstawienie narzędzi i procesów bezpośrednio przez ludzi z Gemba.
5.Możliwość porównania, "w którym miejscu jesteśmy".
Zgłoszenia przyjmujemy online:
http://www.kaizenform.pl/index.php/kaizen-lean-college...
W przypadku zainteresowania proszę o kontakt:
Marta Dziadkiewicz
tel. 601 922 299
mail. dziadkiewicz@profes.com.plMarta Dziadkiewicz edytował(a) ten post dnia 25.05.12 o godzinie 08:12