Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Oferta Szkoleniowa

BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA DOLNOŚLĄSKICH WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH

Zapraszamy pracodawców i pracowników warsztatów samochodowych do wzięcia udziału
w bezpłatnych szkoleniach „Naprawa pojazdów lub usług zachowawczych (np. przeglądy) dla województwa dolnośląskiego”.

Tematyk szkoleń będzie obejmować m.in. tematy takie jak: układy hamulcowe, układy klimatyzacji, automatyczna skrzynia biegów.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: pracodawcy i pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw, mających siedzibę oddział lub filię na terenie województwa dolnośląskiego, dostarczających produkty/usługi
w zakresie naprawy pojazdów lub usług zachowawczych

Termin: do ustalenia (pierwsze spotkanie planowane jest na kwiecień 2013r.)

Liczba miejsce ograniczona!

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Więcej informacji na temat szkoleń:
Marcin Warzyński

tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość”
Oddział Terenowy w Gdańsku
ul. Piekarnicza 12A, 80-126 Gdańsk
tel.(58) 751 40 02
fax (58) 751 40 21
http://swp.gda.pl/

Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja - Cloud Computing - innowacyjne rozwiązania w chmurze, 18.04.2013

Już tylko miesiąc dzieli nas od konferencji poświęconej technologii Cloud Computingu.
Zapraszamy Państwa do rejestracji na to wydarzenie!

Konferencja, odbędzie się 18 kwietnia 2013 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Millenium Plaza Golden Floor.

Będzie to idealne miejsce, aby zaobserwować najnowsze tendencje w zakresie innowacyjnych rozwiązań w tzw. chmurze, a także wysłuchać opinii Niezależnych Ekspertów.

Wśród uczestników wydarzenia zostaną także rozlosowane cenne nagrody.
AGENDA KONFERENCJI


Obrazek


Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji :
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Oferta Szkoleniowa

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA I ZESPOŁOWA Z PROGRAMEM OUTLOOK

Mamy jeszcze wolne miejsca!

Dzień 1. Praca z coachem
Dzień 2. Warsztat ze specjalistą Outlook

Termin:10-11.04.2013
Koszt inwestycji: 990 zł brutto

WIĘCEJ INFORMACJI

Zarezerwuj miejsce już dziś!

Justyna Misiewicz
+48 502 190 263
Justyna.Misiewicz@akn.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja "ERP - skuteczne zarządzanie zasobami firmy” Warszawa, 16.05.2012 r.

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 16 maja 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• Systemy ERP oraz ERPII;
• Systemy MRPII;
• Standardy ERP;
• Outsourcing ERP;
• Mobilny ERP;
• ERP w MŚP;
• Cloud ERP;
• Zarządzanie procesami biznesowymi;
• Obieg dokumentów;
• Zaawansowany controlling;
• Modele wdrażania i zarządzania projektami ERP;
• Integracja oraz migracja systemów ERP;
• Case study – integracje, wdrożenia – wnioski, rady, doświadczenia.
Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz integrację systemów informatycznych.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Oferta Szkoleniowa

OFERTA LAST MINUTE na kwietniową edycję Kursu Mikrofonowego - 30% zniżki.

Zapraszamy na szkolenie wszystkie osoby:
1. Występujące publicznie
2. Przygotowujące się do pracy w mediach
3. Zainteresowane rozwijaniem umiejętności komunikacyjnych

Termin: 13-14,20-21.04.2013. Miejsce: Warszawa Powiśle ul. Smulikowskiego 4 oraz Warszawa Ochota ul. Włodarzewska 59F.

Zostały jeszcze dwa wolne miejsca.

Zgłoszenia mailowe: kontakt@moovdobrze.pl lub telefoniczne: 790 570 770.

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja “Business Intelligence Trends”
Już tylko miesiąc dzielą nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 czerwca 2013 roku w Warszawie.
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• Nowości i trendy w Business Intelligence,
• Przyszłość BI,
• Big Data oraz ich projektowanie, analiza i modelowanie,
• Integracja danych,
• Zarządzanie danymi oraz ich jakością,
• Hurtownie danych - wdrażanie,
• Performance Management - zarządzanie wydajnością,
• Mobile BI,
• Skuteczny controlling procesów,
• Zarządzanie kosztami działań,
• Pulpity menedżerskie,
• Bezpieczeństwo danych oraz informacji,
• Zarządzanie danymi w chmurze,
• Metadane oraz serwery baz danych NoSQL,
• Social Media Analytics.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za: dobór technologii oraz systemów informatycznych, podejmowanie strategicznych działań wewnątrz organizacji, rozwój IT w danej firmie, rozwój i organizację przedsiębiorstwa oraz zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Business Intelligence TrendsMagda Dawidziuk edytował(a) ten post dnia 07.05.13 o godzinie 09:05
Beata Jędruszak

Beata Jędruszak starszy specjalista,
Unlimited Group
Polska

Temat: Oferta Szkoleniowa

Unlimited Centrum Szkoleń w Lublinie zaprasza serdecznie na wartościowe, praktyczne, niezwykle przydatne w dzisiejszych czasach szkolenie, podczas gdy musimy być atrakcyjni na rynku pracy zarówno pod względem pomysłowości, umiejętności, jak i zdolności przekazu swych projektów.
Trzeba porzucić stres, tremę i nauczyć się opanowywać swe emocje podczas wystąpień publicznych, gdyż często właśnie te reakcje fizjologiczne są przyczyną naszych niepowodzeń, a nie nasza niewiedza i brak przygotowania. Zatem do dzieła!

Szkolenie z autoprezentacji podczas wystąpień publicznych

------>>>> w Lublinie <---------


Dla kogo jest przeznaczone szkolenie?
- dla studentów broniących swych prac magisterskich/licencjackich/doktoranckich
- dla zdających egzaminy ustne
- dla przedstawiających swe projekty, pomysły na forum pracowniczym
- dla prowadzących różnego rodzaju wykłady, zajęcia, szkolenia
- dla osób, których praca wiąże się z kontaktem z mediami, czy też częstymi zebraniami, prezentacjami, wystąpieniami publicznymi
- dla każdego, kto chce by wystąpienia publiczne, czy też wizja poprowadzenia jakiegoś spotkania stała się dla niego przyjemnością!

Czego się nauczysz?

- podszkolisz swój warsztat oratorski
- dowiesz się jak zapanować nad emocjami i tremą podczas wystąpień publicznych
- nauczysz się konstruować profesjonalną prezentację
- pod okiem specjalisty dowiesz się o słabych i mocnych stronach swych wypowiedzi podczas wystąpień
- poznasz techniki redukujące stres podczas wystąpień
- nauczysz się jak się wypowiadać, by z zainteresowaniem Cię wysłuchiwano
- dowiesz się jakie szczegóły determinują udaną prezentację
- zwiększysz swoją pewność siebie tak potrzebną w czasie wystąpienia publicznego
- wizja poprowadzenia zebrania, spotkania stanie się dla Ciebie przyjemnością

Osoba prowadząca:
**KAROLINA CALA – doktorantka Zakładu Psychologii Społecznej UMCS,
specjalizująca się w psychologii sprzedaży, rekrutacji, coachingu.
właściciel CreActive Team, organizator projektu "Gra o Lublin"

Więcej o szkoleniu, zgłoszenia:
tel.: 533-993-337
mail: biuro@unlimitedgroup.pl
http://cs.unlimitedgroup.pl/szkolenie,content,4,szkole...

Zapraszamy Unlimited Centrum Szkoleń

Obrazek


Liczba miejsc jest ograniczona –
Nie pozwól, by to inni mówili, a Ty tylko słuchał!Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.10.15 o godzinie 15:46
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferta Szkoleniowa

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu zaprasza do udziału w jednodniowym szkoleniu z [b]Zarządzania Zespołem

Nasza oferta skierowana jest do firm jak i osób indywidualnych.

Szkolimy aktywnie i praktycznie!!

Szkolenie obejmuje zagadnienia związane zarówno z dobieraniem ludzi do zespołu, jak i organizacją pracy zespołowej oraz rozwiązywaniem problemów towarzyszących takiej pracy.

Co zyskasz?
Zwiększenie sprawności działania, większa motywacja członków zespołu, lepsze nakierowanie zespołu na priorytetowe cele, mniejsza ilość konfliktów i problemów w zespole.

Szczegółowy program szkolenia na stronie http://odksimp.pl, w razie pytań proszę o kontakt mailowy: magda.szopinska@odksimp.pl lub telefoniczny: 61 853 80 37

Nie zwlekaj zapisz się.
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: Oferta Szkoleniowa

NOWE SZKOLENIE: Budowanie pierwszego wrażenia i przekonywanie do siebie innych

Pierwszy raz w Poznaniu szkolenie zbierające najskuteczniejsze metody nawiązywania relacji!
Video zapowiedź: http://youtu.be/D-KdOpksAjU

Trening praktyczny skupiony na ćwiczeniach z najbardziej bazowej umiejętności czyli nawiązywania relacji. Będziesz eksplorował 3 typy relacji: biznesową, związkową i przyjacielską: jej różnice, podobieństwa, mechanizmy działania, oraz strukturę powstawania. Co pozwoli nawiązywać relacje szybciej, skuteczniej a przede wszystkim w oparciu o naturalność i spójność własnych wartości.

Te trzy typy relacji zostaną omówione w zestawach umiejętności potrzebnych do tytułowego Zdrowia w relacjach z ludźmi. Oto One:

1. Przeszłość:
Przeszłość jest kluczem do nauczenia się nowego sposobu budowania relacji. Gdy zdajesz sobie sprawę w jaki sposób budowałeś do tej pory, masz możliwość wyciągnięcia wniosków i większą świadomość tego jak chcesz je nawiązywać:
a) poznasz dlaczego wybrałeś akurat tych znajomych z którymi teraz utrzymujesz relacje. Świadomość tego doprowadzi Cię do miejsca gdzie precyzyjniej wybierasz osoby z którymi chcesz budować kontakt
b) poznasz potrzeby jakie realizowałeś z poszczególnymi osobami w Twoim życiu. Z imienia i nazwiska będziesz wiedział dlaczego z tą akurat osoba dobrze Ci się rozmawiało, a z inną miałeś krótką relacje
c) będziesz w stanie wybaczyć swoim wrogom, konkurentom, rywalom z przeszłości i rozpocząć nowy rozdział w budowaniu zdrowych związków

A gdy już o budowaniu nowych związków mowa to czas przejść do...

2. Budowanie nowych znajomości:

Zapisał tę datę w kalendarzu, bo bardzo chciał tam być. Wiedział, że ten dzień jest dla niego ważny, bo decyduje o jego przyszłości. To Spotkanie o prace miało być spełnieniem jego długich oczekiwań. Przeglądał godzinami strony aby pokazać się w jak najlepszym świetle. Przyszedł na umówione spotkanie pól godziny wcześniej i czekał na swoja kolej. Ze spotkania wrócił zadowolony bo poszlo po jego myśli. Teraz tylko czeka na telefon... Później się dowiedział co przesadziło, dlaczego nie zadzwonili. Kiedy Psycholog rozwojowy Elizabeth Morgan przepytała 300 studentów z Boise State University w USA, okazało się ze 33% z nich przynajmniej raz upubliczniała swoje zdjęcie pijącego alkohol, a 40% ankietowanych udostępniało publicznie zdjęcia swojego przyjaciela w takiej sytuacji. Z jednej strony można zapytać, co w tym złego, że ktoś wstawia zdjęcie z życia prywatnego? Sam alkohol nie jest problemem, zdjęcie również, w momencie gdy bierze się wszystkie skutki tych decyzji. Lecz czy ludzie zawsze są świadomi konsekwencji tego co robią, na przykład gdy zdjęcia zobaczy potencjalny pracodawca? Podobnie jak podczas uroczystego obiadu, czy spotkania w gronie przyjaciół obowiązują inne zasady, często na pierwszy rzut oka wzajemnie zaprzeczające. Jeśli chcesz Nauczysz się tak zapoznawać ludzi i nawiązywać relacje aby bez niedomówień, szczerze i spójnie pokazać kim jesteś, to w tym przypadku zasady są proste: przyjdź na szkolenie. Dowiesz się o fundamentach nawiązywania znajomości. Tych prywatnych i zawodowych.

Dowiesz się:
- jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę
- dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacj
- jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę sie tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem i co daje namacalną sprzedaż
- Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. Dostaniesz sposoby na ich opowiadanie ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy
-Dowiesz się dlaczego i jak znajomi definiują Twoja wartość. Nnauczysz się korzystać ze zniekształcenia: docenianie relacji = docenianie rozmówcy
-W jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną
-Będziesz sie uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć
b) odczytywanie rozmówcy:
- odsiewanie: po czym poznawać czy dana osoba jest odpowiednia na partnera w związku, biznesowego, czego można się po niej spodziewać i jak to sprawdzać
- jak odczytywać wartości rozmówcy w jego opowieściach, o tym co mówi o sobie, dlaczego jest tak, że po tym jak mówi się o swoim poprzednim związku można rozpoznać nastawienie do kolejnego

4. Konflikty w relacjach:
a) powstawanie: dowiesz się jakie są najczęstsze powody powstawania nieporozumień między ludźmi i jak im zapobiegać.
b) rozwiązywanie
- Rozwiązuj konflikty na bierząco. Każdy nie rozwiązany konflikt narasta. Zacznie wchodzić Ci to w nawyk
- Jak przy pomocy zasobności relacji (wspólnej przeszłości i wspólnych przeżyć) wychodzić z konfliktów. Bo przecież nie warto się kłócić o byle co skoro związek jest tak istotny!
- Nauczysz się rozmawiać w taki sposób aby rozmówca nie czuł się atakowany a doceniany
- Nauczysz się jak metafory działają na podświadomość i jak z tego korzystać przy rozwiązywaniu konfliktów

5. Wzmacnianie: na tej części nauczysz się wzmacniać i pielegnować relacje którą nawiązałeś

- Na podstawie historii ze swojego życia, nauczysz się przekazywać ludziom wartości którymi żyjesz
-Poznasz moc Efektu Zegarnik- kiedy i jak ucinać opowiadane przykład i historię, aby wprowadzić słuchacza w jeszcze większe zaciekawienie, a co za tym idzie urozmaicać relację
- Dowiesz się jak za pomocą metafor opowiadać o sobie, jak budować obrazy rozmówcom aby rozmowa mogła ciągnąć się długimi godzinami
- Zobaczysz strategie osob których związki przetrwały kilkadziesiąt lat. Jak się uczyć to od specjalistów!

Kiedy i Gdzie: 12 czerwca, Poznań, w godzinach 10.00-18.00, w tym godzinna przerwa na obiad. Dokładną datę uczestnik dostaje w mailu zwrotnym

Kto poprowadzi: Sebastian Szajner, coach, w ciągu ostatnich 3 lat odbył ponad 200 dni szkoleniowych ucząc się od specjalistów w swoich dziedzinach takich jak: dr Elżbieta Zdenkiewicz-Ścigała (Polska; ekspert psychologii kryzysu i psychotraumatologii), John Grinder (USA; tworca nlp), Mateusz Grzesiak (Polska; trenerstwo i coaching), Ross Raynolds (Holandia; medytacja), Maestro Manuel Rufino (Dominikana; szamanizm). Ukończył trzykrotnie mastera i praktyka nlp, jest zaanwasowanym masterem nlp i starszym uczniem medytacji vipassana. Jego specjalizacją jest wykorzystywanie kryzysu do osobistego wzrostu. Prywatnie zakochany w medytacji, miłośnik kina akcji i sztuki współczesnej pod każdą postacią.

ZA ILE: Jest to pierwsza edycja szkolenia w Poznaniu, dlatego zamiast 169zł zapłacisz 65zł
W tej cenę wliczone są materiały po szkoleniowe

Zgłoszenia: info@sebastianszajner.pl w tytule: "Imię Nazwisko: Fundamenty Budowania Zdrowych Relacji"
Alicja Malinowska

Alicja Malinowska ekspert w dziedzinie
sztuki mówienia,
logopeda medialny,
...

Temat: Oferta Szkoleniowa

WITAMY SERDECZNIE I ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z OFERTY LAST MINUTE
na czerwcową edycję Kursu Mikrofonowego - 30% zniżki.

Zapraszamy na szkolenie wszystkie osoby:

1. Zainteresowane zwiększeniem skuteczności Wystąpień publicznych
2. Przygotowujące się do pracy w mediach
3. Zainteresowane rozwijaniem umiejętności komunikacyjnych

Termin: 15-16,22-23.06.2013. Miejsce: Warszawa Powiśle ul. Smulikowskiego 4 oraz Warszawa Ochota ul. Włodarzewska 59F.

Zostały jeszcze dwa wolne miejsca.

Zgłoszenia mailowe: kontakt@moovdobrze.pl, telefoniczne: 790 570 770, 509 761 182.

ZAPRASZAMY!!!
Małgorzata K.

Małgorzata K. content writting,
reklama, organizaja
eventów

Temat: Oferta Szkoleniowa

Serdecznie zapraszam na szkolenie Opodatkowanie akcyzą gazu ziemnego od 1 listopada 2013r :

Program:

1. Wprowadzenie do podatku akcyzowego

-źródła prawa (ustawa, dyrektywy, rozporządzenia),

-pojęcie wyrobów gazowych (klasyfikacja wyrobów gazowych według kodu CN)

-zasada jednokrotności opodatkowania akcyzą,

2. Zasady opodatkowania wyrobów gazowych

-podatnik/rejestracja,

-czynności podlegające opodatkowaniu akcyzą w przypadku gazu ziemnego,

-obowiązek i zobowiązanie podatkowe,

-podstawa opodatkowania i stawka podatku,

-reguły rozliczania akcyzy od wyrobów gazowych (moment zapłaty podatku, termin składania deklaracji podatkowych),

-właściwość organów podatkowych,

-pojęcie finalnego nabywcy gazowego,

-instytucja pośredniczącego podmiotu gazowego,

-instytucja podmiotu reprezentującego

-katalog zwolnień i warunki ich stosowania.

3. Organizacja obrotu wyrobami gazowymi

-dokumenty stosowane w obrocie wyrobami gazowymi i obowiązki z nimi związane,

-obowiązki ewidencyjne i dokumentacyjne związane ze stosowaniem zwolnienia od akcyzy dla wyrobów gazowych.

4. Import i eksport wyrobów gazowych

5. Nabycie i dostawa wewnątrzwspólnotowa wyrobów gazowych

Miejsce:
Katowice-5 lipiec 2013
--------------------------------------------------------------------------------
KONTAKT i ZAPISY

Małgorzata Kaczor
m.kaczor@profesja.edu.pl
tel. 731 625 100
Bartłomiej M.

Bartłomiej M. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Oferta Szkoleniowa

Lex Factory to firma zajmująca się przeprowadzaniem szkoleń kładących nacisk na aspekty prawne. Oferujemy najszerszy w Polsce zakres szkoleń prawnych. Jako firma jest stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów, zapewniamy usługi, trenerów najlepiej wyszkolonych w swojej dziedzinie.
Sukcesywne kierowanie przedsiębiorstwem wiąże się w dużym stopniu z efektywnym zarządzaniem czasem pracy pracowników oraz posiadaniem aktualnej wiedzy na temat rozliczeń związanych z wynagrodzeniami pracowników. Ponadto z nami dowiesz się wszystkiego na temat prawa pracy. Nasza firma stworzy szkolenie dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, tak by pomóc Ci się rozwijać.
Przykładowe tematy szkoleń z zakresu czasu i prawa pracy, wynagrodzeń pracowniczych, które posiadamy w ofercie to:
- Czas pracy - ewidencja i rozliczanie
- Czas pracy kierowców
-Czas pracy w służbie zdrowia
-Prawo Pracy dla menadżerów
-ABC Prawa Pracy
-Dokumentacja kadrowo – płacowa
-Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
-Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Kontakt z nami:
Tel. 607 127 947
E-mail: kontakt@lexfactory.pl
http://lexfactory.pl

Zapraszamy do współpracy.
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: Oferta Szkoleniowa

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI III: skuteczna autoprezentacja


Obrazek

Czym jest cykl warsztatów Kompetencje Przyszłości?

Ucząc od lat u większości najlepszych trenerów jakich miałem okazje poznać, zauważyłem, że w Stolicy nie ma warsztatów gdzie ludzie mogą regularnie rozwijać i ćwiczyć bazowych umiejętności atrakcyjnych nie tylko na rynku pracy ale również w życiu codziennym. Umiejętności które są podstawą sukcesu niezależnie do tego w jakiej dziedzinie osoba działa. A cykliczność i indywidualne podejście to podstawa harmonijnego rozwoju.
Cykliczność daje trwałą zmianę. Staje się on stylem życia, a każda umiejętność tak samo jak mięsień na siłowni wymaga regularności w treningu, każda redukcja wagi wymaga nie jednorazowego wysiłku lecz stylu życia opartego o zdrowie. Wtedy zmiana wchodzi w krew. Indywidualne podejście daje gwarancje, że narzędzia i praca wykonana na warsztacie jest szyta na miarę potrzeb uczestnika, przez co rozwój nabiera zaskakującego tępa. Kompetencje rzyszłości mają za cel wyprzedzić standardową formę rozwoju o 10 lat

Warsztat III: skuteczna autoprezentacja ( tzw. elevator pitch)

Wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami i udoskonaloną prezencją własnej osoby której użyjesz za każdym razem gdy poznawać będziesz ludzi. Warsztat jest tak zaprojktowany, że musisz wyjść z umiejetnością, bo non-stop będziesz ćwiczyć
umiejętności, z feedbackiem na bieżąco od trenera i od grupy.

czego sie nauczysz?
- jak prezentować swoją osobe mając 3minuty na rozmowe
- jak umieć sprzedać swoje umiejętnosci
- jak kierować pierwszym wrażeniem i realizować swoje cele (ciekawość, fascynacja, atrakcyjność i wiele więcej)
- zdobędziesz punkt referencyjny tego kiedy mówisz w stanie podwyższonej uważności i stanie przepływu w którym masz
kiedy: 18 lipca, 17.00-20.00

limit miejsc : 20
za ile: obowiązuje zniżka, zamiast 59zł płacisz 49zł, decyduje kolejność zgłoszeń, jeśli przyprowadzisz 2 osoby wchodzicie każda po 30zł

Aby zapisać się na warsztat wyślij wiadomość na: info@sebastianszajner.pl w tytule " elevator pitch" . W odpowiedzi dostaniesz kolejne instukcję

Do zobaczenia,
Sebastian
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferta Szkoleniowa

Darmowe Szkolenie Online Klubów FUTURO: 10 Skutecznych zasad sprzedaży


Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=i5A8S5Ndj8A&feature=you...

W czasach w których mamy tysiące róznych zawodów, sprzedawca jest jednym z niewielu którego nie uczą w szkołach. Mimo że jest jednym z najpopularniejszych zawodów, często nie mamy dostepu do wiedzy którą jako sprzedawca warto posiadać.

Z drugiej strony każdy z nas jako klient trafił w swoim zyciu na "dobrego sprzedawcę", ale czy zadajemy sobie wtedy pytanie co go charakteryzowało, czym ten sprzedawca wyróżniał się od inncyh, dlaczego to właśnie od niego zdecydowalismy się kupić towar, na te pytania i na wiele innych spróbujemy odpowiedzieć na najbliższym webinarze.

Tematy które poruszymy to m.in:

- jak traktować obiekcje klienta
- czym jest obsługa posprzedażowa
- raport w sprzedaży na bazie systemów reprezentacyjnych
- metaprogramy od i do w sprzedaży
- kryterium wejścia do produktu
- pułapka "złotych gór" w biznesach mlm

Jeśli jesteś sprzedawcą, a przeciez każdy z nas cos sprzedaje, warto abys uczestniczył w tym webinarze, poznasz porady praktyka które zbierał regularnie przez ostatnich kilka lat jako sprzedawca wielu, wielu róznych produktów,

Spotkajmy sie tam razem i wymieńmy sie doswiadczeniami, do zobaczenia.

TERMIN:
16 Lipca godz. 20:00

SZKOLENIE PROWADZI:
Paweł Szymków

ZAPISY:
http://www.klubyfuturo.pl/10zasad.html
Małgorzata K.

Małgorzata K. content writting,
reklama, organizaja
eventów

Temat: Oferta Szkoleniowa


Obrazek


Szkoła Języków Obcych PRO SCHOOL , inaugurująca swoją działalność w Roku Akademickim 2013/2014 zaprasza serdecznie na promocyjne intensywne kursy wakacyjne z języka angielskiego w biznesie.

INTENSYWNY KURS WAKACYJNY
Termin: 1- 31 sierpień 2013
Tematyka kursu: dostępne 2 moduły tematyczne
Miejsce: Katowice Centrum
Cena kursu: 490 zł netto za moduł (24 x 60 min.)
Cena kursu obejmuje: 12 spotkań z lektorem po 120 min, materiały szkoleniowe

Dostępne moduły:

Moduł I: Business Talk z PRO SCHOOL (pon/śr/pt)
Poziom zaawansowania: średniozaawansowany – wyższy średniozaawansowany (B1/B2)
Poziom zaawansowania: zaawansowany (C1)

Business Talk to intensywny kurs językowy z zakresu języka angielskiego w biznesie prowadzony w formie warsztatowej w oparciu o autorski program nauczania. Business Talk to kurs konwersacyjny, opierający się na różnorodnych tematach biznesowych, począwszy od tematów tzw. „small talk” (lekkie i przyjemne rozmowy dotyczące życia codziennego), poprzez „current business affairs” (bieżące wydarzenia polityczno-gospodarcze) aż do „hot business issues” (gorące i kontrowersyjne tematy biznesowe). Konwersacje prowadzone są przy wykorzystaniu różnorodnych metod aktywizujących, by w sposób jak najbardziej atrakcyjny pozwolić kursantom na pełne zanurzenie w języku (audio/video, case study, burza mózgów, prace w grupach, labirynty decyzyjne itp.) Business Talk to kurs dostępny na dwóch poziomach zaawansowania językowego.

Moduł II: Business Insights z PRO SCHOOL (pon/śr/pt)
Poziom zaawansowania: średniozaawansowany (B1)
Poziom zaawansowania: zaawansowany (C1)
Business Insights to intensywny kurs językowy z zakresu języka angielskiego w biznesie. Business Insights jest kursem opartym na autorskim programie nauczania, poruszającym najbardziej popularne tematy biznesowe z równym naciskiem na wszystkie sprawności językowe, tj.: mówienie, pisanie, słuchanie, czytanie. Wśród omawianych tematów znajdą się kwestie takie jak: schemat organizacyjny firmy, finanse przedsiębiorstw, zagadnienia logistyczne i transportowe, marketing itp.
Poruszane tematy omawiane są w oparciu o materiały z wiodących wydawnictw językowych, uzupełnione o materiały źródłowe tj. publikacje branżowe, materiały audio-video. Business Insights to kurs dostępny na dwóch poziomach zaawansowania językowego.
---
Celem określenia Państwa poziomu zaawansowania językowego metodyk Szkoły Języków Obcych Pro School uprzejmie informuje, iż po dokonaniu zgłoszenia należy wypełnić test kwalifikacyjny oraz odbyć krótką rozmowę telefoniczną z lektorem – tzw. rozmowę poziomującą.
Zapisy do wtorku 30 lipca 2013r.

--------------------------------------------------------------------------------
KONTAKT i ZAPISY

Małgorzata Kaczor
m.kaczor@profesja.edu.pl
tel. 731 625 100

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maciej Rybski

Maciej Rybski Student, Warszawska
Szkoła Reklamy

Temat: Oferta Szkoleniowa

W dniu 5 września br. odbędą się pierwsze warsztaty z cyklu „Uczelnia dobrych praktyk” organizowane w ramach ogólnopolskiego programu „Inteligentna Uczelnia – Partner Biznesu”. Adresatami warsztatów są uczniowie szkół średnich, studenci i absolwenci. Gospodarzem warsztatów została Uczelnia Łazarskiego w Warszawie.

Główne cele warsztatów to miedzy innymi:
- podkreślenie zawodowych korzyści, wynikających z uczestnictwa studentów
- stażach i praktykach
- przygotowanie studentów do trafnego wyboru zawodu i drogi dalszego kształcenia
- wsparcie w opracowaniu indywidualnego planu kariery edukacyjnej i zawodowej
- poinformowanie studentów o wymogach współczesnego rynku pracy oraz trendach rozwojowych w obszarze zawodów i zatrudnienia

Warsztaty zrealizowane zostaną w formie praktycznych interaktywnych sesji prezentacyjnych. Eksperci reprezentujący Partnerów przeprowadzą indywidualne konsultacje dla zainteresowanych uczestników warsztatów. Przynieś swoje CV i skorzystaj z konsultacji ze specjalistą!

Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną oferty pracy, praktyk i staży z bazy firm współpracujących z Adcecco – globalnego lider w dziedzinie rozwiązań zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwa personalnego.
Fundacja Rozwoju Wolontariatu zaprezentuje oferty wolontariatu z bazy projektów programu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”.
Przedstawiciele NBP oraz PZU opowiedzą o korzyściach wynikających z uczestnictwa w programach staży i praktyk, dzięki czemu wzbogacisz swoją wiedzę, a przy tym zbudujesz swoją przewagę na rynku pracy.

Prelegenci:
1. Grażyna Drażba-Derdej (Wiceprezydent Uczelni Łazarskiego)
2. Agata Zarzycka (Dyrektor Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
3. Aneta Jendrzejczak-Fabisiak (Koordynator ds. rozwoju kompetencji i kariery w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
4.Anna Kosińska (Koordynator ds. rozwoju zawodowego i współpracy z biznesem w Dziale Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego)
5. Magdalena Furs (National Recruitment Manager – Adecco)
6. Marcin Ostrowski (Dyrektor Regionu Centralnego – Adecco)
7. Zuzanna Rapkiewicz-Stępień (Starszy Specjalista ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
8. Łukasz Trzeszczkowski (Doradca ds. Marki Pracodawcy – Grupa PZU)
9. Jacek Majcherek (NBP)

Zapraszamy w czwartek 5 września 2013 od godz. 11.00 – 15.00
Uczelnia Łazarskiego 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 43

WSTĘP JEST BEZPŁATNY!!!

Więcej informacji o warsztatach oraz prelegentach znajdziecie na portalu:
http://spotkania.lazarski.pl/uczelnia-dobrych-praktyk/ oraz na fanpage
https://www.facebook.com/UczelniaDobrychPraktyk
https://www.facebook.com/events/700069563341928/

Partnerami warsztatów są: Narodowy Bank Polski, Adecco, PZU, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, Fundacja Rozwoju Wolontariatu – realizator projektu „PROJEKTOR – wolontariat studencki”, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

Patronat medialny objęli: Metro oraz portale GazetaPraca.pl, dlaMaturzysty.pl, studentnews.pl, students.pl, Radio Kampus.
Małgorzata K.

Małgorzata K. content writting,
reklama, organizaja
eventów

Temat: Oferta Szkoleniowa


Obrazek


Welcome to Pro School!
Are you looking for a Polish language course to understand what people around you are talking about?
If yes, our school is the place to be. Pro School offers Polish courses for foreigners.

We guarantee enjoyable classes and a friendly atmosphere as well as effective teaching methods. We fully understand that your success in learning Polish becomes our success and ensures mutual satisfaction.
If you are interested in more details, please contact us by email or call us.

KONTAKT i ZAPISY

Małgorzata Kaczor
m.kaczor@profesja.edu.pl
tel. 731 625 100

……………………………………………………………………………………………………………
Witaj w Szkole Języków Obcych PRO School !

Szukasz kursu języka polskiego, ponieważ chcesz dobrze rozumieć o czym mówi się w Polsce ?
Trafiłeś/trafiłaś pod właściwy adres. W PRO School prowadzimy kursy właśnie dla obcokrajowców.

Zaufaj naszemu doświadczeniu i przekonaj się, jak skutecznie uczymy. Gwarantujemy Ci, że nasze kursy przynoszą szybkie efekty i są przy tym przyjemne i zabawne. Doskonale rozumiemy, że Twój sukces w nauce języka polskiego jest również naszym sukcesem i wspólną satysfakcją.

KONTAKT i ZAPISY

Małgorzata Kaczor
m.kaczor@profesja.edu.pl
tel. 731 625 100
Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.09.13 o godzinie 23:31

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Justyna Misiewicz

Justyna Misiewicz Koordynator ds.
szkoleń

Temat: Oferta Szkoleniowa


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
akredytowane szkolenia, Warszawa

JESIENNA PROMOCJA
Promocyjne ceny obowiązują wszystkie terminy szkoleń do końca roku. Interesuje Cię późniejszy termin? Skopntaktuj się z nami i poproś o harmonogram szkoleń.

PRINCE2(R) Foundation – 09-11.10.2013
PRINCE2(R) Foundation – 21-23.10.2013
PRINCE2(R) Foundation – 06-08.11.2013

Cena standardowa: 2450 zł brutto
Cena promocyjna : 2050 zł brutto!
Oszczędzasz: 400 zł brutto!

PRINCE2(R) Practitioner – 24-25.10.2013
PRINCE2(R) Practitioner – 21-22.11.2013

Cena standardowa: 2300 zł brutto
Cena promocyjna : 1990 zł brutto!
Oszczędzasz: 310 zł brutto!

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Justyna Misiewicz
+48 739-001-191
justyna.misiewicz@promiteus.pl
http://promiteus.pl
-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® is a Registered Trade Mark of The Cabinet Office

Następna dyskusja:

Oferta Szkoleniowa




Wyślij zaproszenie do