Joanna Szczesiak

Joanna Szczesiak HR Specialist

Temat: Oferta Szkoleniowa

ACDC – Assessment i Development Center – jak przygotować, przeprowadzić i podsumować ACDC

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu wszystkich zainteresowanych tematyką Assesment/Development Center - zarówno tych praktykujących oraz początkujących, pragnących poznać techniki przeprowadzania powyższych sesji.

Korzyści:

- nabycie umiejętności efektywnego przygotowania i przeprowadzenia metody Assessment Center/Development Center w organizacji;
- poszerzenie wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania narzędzi do oceny danych kompetencji w firmie;
- nauka prawidłowego udzielania kandydatom informacji zwrotnych;
- zdobycie informacji dotyczących profesjonalnego pełnienia roli asesora;
- poznanie zasad analizy i oceny sesji Assessment Center/Development Center;
- zwiększenie umiejętności prawidłowego raportowania sesji Assessment Center/Development Center.

Program szkolenia:

1. Czym jest Assessment i Development Center?

- Specyfika metody AC/DC.

- Możliwości zastosowania metod w kierowaniu kapitałem ludzkim.

- Cele stosowania AC/DC w organizacji – pozyskiwanie, kształcenie i motywowanie pracowników.

2. Przygotowanie sesji AC/DC

- Konstruowanie harmonogramu projektu.

- Analiza stanowiska pracy.

- Określenie kompetencji niezbędnych na stanowisku.

- Operacjonalizacja kompetencji w oparciu o jednostki zachowań.

- Przygotowanie profilu idealnego kandydata.

- Przygotowanie odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia sesji AC/DC.

3. Przeprowadzenie sesji AC/DC

- Wybór kandydatów.

- Przeszkolenie asesorów.

- Określenie lokalizacji i czasu trwania ośrodka.

- Harmonogram i organizacja techniczna sesji.

- Rzetelność i obiektywizm badania.

- Zakończenie ośrodka oceny i rozwoju.

4. Ocena sesji AC/DC oraz raporty końcowe

- Przygotowanie profili kompetencyjnych kandydatów.

- Zasady udzielania konstruktywnego feedbacku.

- Prowadzenie feedbacku indywidualnego i grupowego.

5. Charakterystyka dobrego Asesora

- Umiejętności i cechy dobrego asesora

- Techniki oceny Assessment Center.

- Pułapki w jakie „wpadają” asesorzy.

Trenerzy prowadzący: Anna Kucińska / Iwona Firmanty

Szczegóły:

Termin: 10.12.2012 r. 09:00 – 16:00 (prosimy o punktualność);

Miejsce spotkania: ul. Marszałkowska 84/92 lok.117, 6 piętro, w centrum Warszawy;

Cena: 550 zł netto (+23%VAT) (cena od 1 osoby);

Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe;
- lunch;
- słodki poczęstunek, napoje;
- konsultacje poszkoleniowe;
- dyplom poszkoleniowy.

Zapraszamy Państwa również na szkolenia uzupełniające powyższy warsztat:

- Skuteczne metody rekrutacji i selekcji;
- Ocena 360;
- Opis i wartościowanie stanowisk;
- System oceny pracowników;
- Talent Managment w praktyce – zarządzanie karierami i talentami w firmie.

Zgłoszenia:

W celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nr tel. 22 49 80 328; 22 22 42 195, 196, 197.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Szczesiak

Joanna Szczesiak HR Specialist

Temat: Oferta Szkoleniowa

LAST MINUTE!!

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką HR na szkolenia warte 690 zł netto, w dużo niższej cenie - 449 zł netto! (od osoby):

Opis i wartościowanie stanowisk
Termin: 10.12.2012 r., godz. 9:00-16:00

ACDC – Assessment i Development Center – jak przygotować, przeprowadzić i podsumować ACDC
Termin: 12.12.2012 r., godz. 9:00-16:00

System oceny pracowników
Termin: 14.12.2012 r., godz. 9:00-16:00

Więcej informacji dostępnych na naszej stronie internetowej: http://humanskills.pl

Zgłoszenia proszę kierować drogą mailową na adres: joannaszczesiak@humanskills.pl, bądź telefonicznie: (22) 49 80 328, (22) 22 42 195
Michał Maciejczak

Michał Maciejczak Print buyer, Artbeat

Temat: Oferta Szkoleniowa

Zapraszam na szkolenia BHP - Zadbaj o bezpieczeństwo swoich pracowników!

Firma Event BHP oferuje organizacje i prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
Profesjonalne szkolenia BHP przeprowadzane są dla wszystkich grup zawodowych i uzupełniane w konieczną dokumentację.

OFERTA:
- szkolenia firm w pełnym zakresie BHP i P-Poż
- tworzenie wymaganej dokumentacji
- ocena ryzyka zawodowego
- ocena wydatku energetycznego na stanowiskach pracy
- audytowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
- prowadzenie postępowań powypadkowych
- dokumentowanie ocen ergonomicznych stanowisk pracy
- pełna obsługa w zakresie BHP (zapewniamy profesjonalny dobór środków ochrony osobistej dla każdego stanowiska pracy)

Ponadto szkolenia operatorów:
- wózków jezdniowych wszystkich typów
- podestów ruchomych i suwnic obsługiwanych z poziomu I i IIS
- żurawi i żurawików warsztatowych
- dźwigów towarowych i towarowo-osobowych
- żurawi przeładunkowych HDS
- operatorów spalinowych pił mechanicznych

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w branży. Nasze usługi prowadzone są przez wykwalifikowanych specjalistów, których doświadczenie sprosta każdemu wyzwaniu. Cechuje nas wysoka sprawność i efektywność działania. Wierzymy, że największą skuteczność osiąga się przez stały rozwój i pracę zespołową.

Więcej informacji na stronie: http://www.eventbhp.pl

Kontakt:

Waldemar Kwiatkowski
tel: 601 368 990
email: logis@op.pl

Michał Maciejczak
tel: 58 732 17 50
email: michal.maciejczak@artbeat.com.pl

CENTRALA GDAŃSK
ul. Falista 3
80-286 Gdańsk

ODZIAŁ SOLEC KUJAWSKI
ul. Wiśniowa 22
86-050 Solec Kujawski

http://www.eventbhp.pl/
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferta Szkoleniowa

[NOWE SZKOLENIE GRMG]: Historie rodzinne

Obrazek

Ludzie od wieków zastanawiają się dlaczego nie mogą rozwiązać swoich problemów. Bez efektów szukają także skutecznych sposobów na zmianę swoich nawyków, przekonań i sposobu życia. Zastanawiają się dlaczego są tacy jacy są. Dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów. Dlaczego mają takie, a nie inne problemy. Dlaczego takie, a nie inne relacje. Dlaczego na nich akurat "to" trafiło...?

Odpowiedź jest bardzo prosta i jest baaardzo blisko - jest na wyciągnięcie ręki! Więcej niż mogłoby Ci się wydawać zależy od klanu rodzinnego w którym każdy z nas się wychował. To nie znaczy, że to rodzina jest odpowiedzialna. Ale znaczy to, że za poprzez klan rodzinny wiedzie droga do lepszego samopoznania i rozwiązanie wielu problemów życiowych. Czy nam się to podoba, czy nie - jesteśmy kolejnym pokoleniem - czyli ewolucyjnym rozwiązaniem na perypetie i doświadczenia życiowe naszych przodków.

Okazuje się, że jest pewien zestaw zależności, w oparciu o które przejmujemy i kontynuujemy historie klanu rodzinnego. Poznając je możesz lepiej zrozumieć, jakiego rodzaju rozwiązaniem jesteś i poznać zasady, za pomocą których kontynuujesz określone historie genealogiczne, powtarzając doświadczenia, odczuwając podobne emocje, powtarzając wierzenia i zachowania przodków. Poznanie tego zestawu zależności bardzo sprzyja zarówno wewnętrznemu uwolnieniu, zrozumieniu i uzdrowieniu, jak i poprawia jakość relacji. Serdecznie polecamy każdemu!

Kiedy i gdzie?
3 stycznia 2013r, w Warszawie, w godzinach 10:00 - 18:00.
Szkolenie w całości prowadzi Rafał Daniluk.

Szczegóły i pełny opis szkolenia:
http://www.grmg.pl/historie-rodzinne

Wydarzenie na facebook:
http://www.facebook.com/events/434356319963542/

Serdecznie zapraszamy!


Obrazek

Kontakt:
Daniel Pieńkowski
Doradca ds. szkoleń - pytania dotyczące produktów i usług, zapytania ofertowe.
e-mail: d.pienkowski@grmg.pl
mobile: +48 606 437 300
Anna Wronka

Anna Wronka Wsparcie dla biznesu

Temat: Oferta Szkoleniowa

Szkolenie z zakresu zamówień publicznych – poziom podstawowy.

Najbliższe szkolenie: 2.02.2013, 9:00-17:00
Liczba miejsc ograniczona! (max 15 osób)
Dla osób, które zdecydują się na udział w kursie do dnia 25.01 mamy specjalną promocję! Kurs będzie ich kosztował 250zł+VAT - po tym czasie koszt uczestnictwa w kursie to 450zł+VAT.

Osoby biorące udział w Biznes Mikserze na hasło podane podczas spotkania otrzymują 50zł zniżki.

Szkolenia odbywają się:

W tygodniu: wtorki i piątki 17:00-21:00
W soboty: 9:00-17:00

Szkolenie zakończone jest egzaminem, na podtsawie którego uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające udział w kursie.

Szkolenie opis:

Szkolenie kierowane jest do pracowników firm wykonawczych, które składają oferty w przetargach, a w szczególności pracowników zajmujących się przygotowaniem ofert, pracowników działu marketingu, przedsiębiorców, handlowców, dostawców, jak również dla klientów indywidualnych, które chcą zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe i poszerzyć swoją wiedzę.

Program szkolenia:

1. Zamówienia publiczne w Polsce - ogólne uwarunkowania:
- ustawa Prawo zamówień publicznych
- zakres przedmiotowy stosowania ustawy
- zakres podmiotowy stosowania ustawy

2. Źródła informacji o zamówieniach publicznych:
- miejsca publikacji ogłoszeń przez zamawiających
- Biuletyn Zamówień Publicznych
- w jaki sposób szukać informacji o zamówieniach

3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

4. Zasady przygotowywania ofert:
- oferta, jej zakres i typy
- na co zwrócić uwagę przy przygotowywaniu oferty
- na co zwrócić uwagę przy składaniu oferty

5. Przebieg procesu otwarcia i oceny ofert:
- otwarcie ofert
- odrzucenie, wezwanie do uzupełnienia, wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania
- komunikowanie się z zamawiającym

6. Umowy w sprawie zamówienia publicznego:
- informacje ogólne
- zabezpieczenia umowy
- zmiany i odstąpienia od umowy

7. Środki ochrony prawnej:
-odwołanie
-skarga

Cena szkolenia: 450zł + VAT (W okresie do 25.01 250zł+VAT)

Cena obejmuje koszty szkolenia, poczęstunku, materiałów szkoleniowych.

Miejsce szkolenia: ul. Gdańska 25c/2, 01-614 Warszawa

Zapisy:
Anna Wróbel - anna@c4.pl lub 228773132
Joanna Szczesiak

Joanna Szczesiak HR Specialist

Temat: Oferta Szkoleniowa

Serdecznie zapraszamy na szkolenie sprzedażowe: NEGOCJACJE W BIZNESIE

Korzyści:

Dzięki udziałowi w tym szkoleniu nauczysz się jak:

- Negocjować bez stresu i zmęczenia.
- Cieszyć się prowadzeniem gry negocjacyjnej.
- Dobrze przygotować się do negocjacji.
- Panować nad przebiegiem procesu negocjacji.
- Podejmować optymalne decyzje wpływające na przebieg i wynik negocjacji.
- Rozpoznawać i rozwiązywać dylematy negocjacyjne
- „Wychować” partnera negocjacyjnego.

Program szkolenia:

1. NEGOCJACJE

Psychologia negocjacji – postawa i nastawienie (gra „Dylemat więźnia” opracowana wg teorii równowagi Nasha- laureata Nagrody Nobla).

Taktyka wymuszonej współpracy – zasada fioletowej warunkowości.

Prezentacja i podział stylów negocjacyjnych (zorientowany na ludzi, zorientowany na rezultat) - konsekwencje.

Obszary negocjacji wg Mastenbrucka (siła, klimat, elastyczność, interes).

2. OBSZARY NEGOCJACJI WG WILLEMA MASTENBROEK’A

Dbanie o interesy – dążenie do osiągania ambitnych celów.

Budowanie siły –przeżywanie swojej siły a strategia negocjacji.

Budowanie odpowiedniego klimatu do negocjacji.

Radzenie sobie z impasami – elastyczność w negocjacjach.

3. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

Pytania (rodzaje pytań i „lejek pytań”).

Debata „koń Karola”.

4 . NEGOCJACJE W PRAKTYCE – film pokazujący praktyczne techniki i taktyki

Pytanie o interes „DLACZEGO”.

Przygotowanie do negocjacji.

TECHNIKI i TAKTYKI

-mierz wysoko

-nie zgadzaj się na pierwszą propozycję

-ustępuj powoli

-ustępstwo za ustępstwo

-ustępstwa malejące

-rozpraszanie negocjatora

-zabójcze pytanie

-dobry zły facet i inne

5. NEGOCJACJE WIELOWĄTKOWE

Taktyki przy negocjacjach wielowątkowych

6. POSUMOWANIE SZKOLENIA

Praktyka – co zastosuję (autorefleksja.

Szkolenia dla zaawansowanych – rozwój umiejętności w innych szkoleniach.

7. EWALUACJA I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

Ankieta

Osoba prowadząca: Iwona Firmanty
Szczegóły:

termin szkolenia: 18.02.2013 r.
czas trwania – 09:00 – 16:00 (prosimy o punktualność);
miejsce spotkania – ul. Marszałkowska 84/92 lok.117, 6 piętro, w centrum Warszawy;
cena: 550 zł netto
cena zawiera: materiały szkoleniowe, lunch, słodki poczęstunek, napoje, konsultacje poszkoleniowe, dyplom poszkoleniowy.

Szkolenia uzupełniające:

Wystąpienia publiczne – osobisty PR dla biznesu i administracji publicznej

Efektywna komunikacja w biznesie z elementami wywierania wpływu i perswazji

Obsługa klienta i budowanie trwałych relacji

Efektywne techniki sprzedaży

Negocjacje zakupowe

Zgłoszenia:

w celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nr tel. (22) 2242195, 2242196, 2242197 oraz biuro@humanskills.pl.Joanna S. edytował(a) ten post dnia 25.01.13 o godzinie 14:56

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja "Document Workflow - inteligentny obieg dokumentów oraz informacji w organizacji"
Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• aspekty prawne elektronicznego obiegu dokumentów oraz e-dokumentów,
• platformy automatyzujące pracę biura,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy i portale korporacyjne,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja - Document Workflow, 28.02.2013

Już tylko tydzień dzieli nas od konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.
Już dziś zapraszamy Państwa do rejestracji na to wydarzenie!

Konferencja, odbędzie się 28 lutego 2013 roku w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Millenium Plaza Golden Floor.

Będzie to idealne miejsce, aby zaobserwować najnowsze tendencje w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, a także wysłuchać opinii Niezależnych Ekspertów.

Wśród uczestników wydarzenia zostaną także rozlosowane cenne nagrody.
AGENDA KONFERENCJI


Obrazek


Szczegółowe informacje: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji :
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja "Backup & Storage Systems - niezawodna ochrona danych”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 marca 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• zastosowanie i zalety systemów storage,
• zarządzanie architekturą storage,
• wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
• mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
• Green Storage,
• backup i archiwizacja danych,
• deduplikacja danych,
• systemy centralnej kopi zapasowej,
• backup systemów operacyjnych,
• pamięci masowe - macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
• sieci SAN (FC, iSCSI),
• systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
• konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Backup & Storage System

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja "Backup & Storage Systems - niezawodna ochrona danych”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 marca 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• zastosowanie i zalety systemów storage,
• zarządzanie architekturą storage,
• wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
• mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
• Green Storage,
• backup i archiwizacja danych,
• deduplikacja danych,
• systemy centralnej kopi zapasowej,
• backup systemów operacyjnych,
• pamięci masowe - macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
• sieci SAN (FC, iSCSI),
• systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
• konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Backup & Storage System

konto usunięte

Temat: Oferta Szkoleniowa

Konferencja "Backup & Storage Systems - niezawodna ochrona danych”

Już tylko miesiąc dzieli nas od tego wyjątkowego wydarzenia!

Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 20 marca 2013 roku w Warszawie,
w Millenium Plaza Golden Floor, przy Al. Jerozolimskich 123A
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• zastosowanie i zalety systemów storage,
• zarządzanie architekturą storage,
• wydajność, bezpieczeństwo oraz wytrzymałość na katastrofy systemów storage,
• mobilne rozwiązania storage oraz back-up online,
• Green Storage,
• backup i archiwizacja danych,
• deduplikacja danych,
• systemy centralnej kopi zapasowej,
• backup systemów operacyjnych,
• pamięci masowe - macierze dyskowe, biblioteki taśmowe, streamery, systemy NAS,
• sieci SAN (FC, iSCSI),
• systemy wysokiej dostępności i procedur Disaster Recovery,
• konsolidacja zasobów serwerowych dyskowych i migracje danych.

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za wdrażanie nowych technologii i rozwój IT w firmie oraz procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami w organizacji.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Backup & Storage System
Adam Ostapiński

Adam Ostapiński Marketing: szukam
ciekawych zleceń

Temat: Oferta Szkoleniowa

Szkolenia IT dofinansowane z EFS: Szczecin, Kraków, Katowice i Wrocław.

Zapraszamy na autoryzowane szkolenia IT dofinansowane w 100% z EFS.

-- Szczecin - więcej tutaj: http://efsszczecin.pl
## CIW - Certified Internet Webmaster
Szkolenia dla webmasterów, projektantów stron internetowych oraz osób odpowiadających za realizację działań promocyjnych w Internecie.

## Zend PHP & Framework
Autoryzowane szkolenia z tematyki programowania w PHP. Od podstaw po zaawansowane funkcje Zend Framework.

-- Kraków - więcej tutaj: http://efskrakow.pl
## CIW - Certified Internet Webmaster
Szkolenia dla webmasterów, projektantów stron internetowych oraz osób odpowiadających za realizację działań promocyjnych w Internecie.

## Zend PHP & Framework
Autoryzowane szkolenia z tematyki programowania w PHP. Od podstaw po zaawansowane funkcje Zend Framework.

-- Katowice - więcej tutaj: http://efskatowice.pl
## systemy Microsoft
Windows Server & Client, SQL Server, Sharepoint

## systemy open source
Red Hat - poziomy Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) oraz Red Hat Certified Engineer (RHCE)
SUSE - poziomy Certified Linux Administrator (CLA) oraz Certified Linux Professional (CLP)

## technologie sieciowe
CWNP - autoryzowane szkolenia Certified Wireless Networking Professional
Telekomunikacja - GSM, UMTS, protokoły, projektowanie sieci

-- Wrocław - więcej tutaj: http://efswroclaw.pl
## systemy Microsoft
Windows Server, Windows Client, SQL Server, Sharepoint

## systemy open source
Red Hat - poziomy Red Hat Certified System Administrator (RHCSA) oraz Red Hat Certified Engineer (RHCE)
SUSE - poziomy Certified Linux Administrator (CLA) oraz Certified Linux Professional (CLP)

## technologie sieciowe
CWNP - autoryzowane szkolenia Certified Wireless Networking Professional
Telekomunikacja - GSM, UMTS, protokoły, projektowanie sieci
Bezpieczeństwo - atakowanie webaplikacji, bezpieczeństwo sieci LAN
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Oferta Szkoleniowa

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Oferta Szkoleniowa

10 NAJLEPSZYCH STRATEGII SPRZEDAWCÓW


Obrazek


Każdy człowiek zajmuje się sprzedażą, niezależnie od tego, czym się zajmuje na co-dzień. Całe
Twoje życie to ciągły proces komunikowania się z innymi, przekonywania ich i wywierania na nich wpływu (robiony w większości bez Twojego świadomego udziału).

Coraz częściej mówi się, że 10 procent czołowych handlowców w każdej branży przejmuje 90 procent zysku. Zastanawiasz się pewnie co robi te 10%!?
To szkolenie będzie w dużej mierze odpowiedzią na to pytanie.
Wybraliśmy 10 najlepszych i sprawdzonych w praktyce strategii sprzedawców które będziesz miał okazję uczyć się na klubie.

Oto one:
1. Umiejętność wchodzenia w zasobny stan umysłu/stan kreatywności - naucz się wchodzić w up-time, by mieć większy dostęp do zasobów (od tego zaczniemy szkolenie tak byś jeszcze więcej wyciągną z kolejnych części)

2. Umiejętność korzystania ze swoich słabych i mocnych stron w procesie sprzedażowym. Nauczymy Cię jak znajdować atuty w słabych stronach i korzystać z nich w sprzedaży.

3. Świadomość sukcesu często pomijana przez sprzedawców. Czyli sprawdzenie czy tak na prawdę wierzą w produkt i chcą go sprzedawać.

4. Rozpoznawanie wewnętrznych ograniczeń/sabotaży oraz umiejętność wychodzenia ponad nie. Pokażemy Ci dwa podejścia
a) praca z ograniczeniami za pomocą małych kroków
b) zmiana przekonań za pomocą zmiany pozycji ciała

5. Adaptacja do zmieniających się warunków środowiska, sytuacji, produktu i drugiego człowieka. Sprzedawcy muszą cały czas przystosowywać się do warunków, w jakich aktualnie się znajdują. Po się każemy Ci jak to robić.

6. Identyfikowanie potrzeb - Nauczysz się za pomocą pytań identyfikować ukryte interesy klienta.Pozwoli Ci to precyzyjniej przedstawić klientowi produkt, uwzględniając jego system wartości.

7. Umiejętne radzenie z obiekcjami klienta - omówimy najczęstsze obiekcje klientów i nauczysz się skutecznie z nimi radzić.

8. Sprzedaż pytaniami - prowadzi do tworzenia warunków między Tobą a potencjalnym klientem dzięki czemu lepiej poznasz strategie decyzyjne klienta, wartości oraz kilka innych rzeczy które pomogą Ci w finalizacji sprzedaży

Ujawniliśmy 8 kluczowych strategii, z racji tego, że nasze szkolenia są tworzone dla potrzeb grupy i każde może być trochę inne kolejne strategie sprzedażowe poznacie na szkoleniu

Twoja inwestycja:
39 zł (w dniu szkolenia 55zł)

Logistykę i zapisy znajdziesz na:

http://www.eddu.pl/index.php/szkolenia/10-najlepszych-...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferta Szkoleniowa

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu zaprasza pracowników obsługi klienta i działu sprzedaży do udziału w jednodniowym szkoleniu z „Języka perswazji w obsłudze klienta”
Szkolimy aktywnie i praktycznie!!
Jeśli chcesz poznać :
• reguły wywierania wpływu społecznego
• perswazyjnych konstrukcji językowych
• mocy oddziaływania poszczególnych słów
• wzorców językowych dla poszczególnych typów klienta
to szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Informacje ogólne:
• Szkolenie odbywa się w Centrum Poznania
• Czas trwania: jeden dzień

Szczegółowy program szkolenia na stronie http://odksimp.pl, w razie pytań proszę o kontakt mailowy: magda.szopinska@odksimp.pl lub telefoniczny: 61 853 80 37

Nie zwlekaj zapisz się.
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: Oferta Szkoleniowa

Witam serdecznie,

Reprezentacyjne sale szkoleniowe Training Spot zlokalizowane są w ścisłym centrum Katowic, przy ulicy 3 Maja 6/8 - w pięknej, zabytkowej kamienicy z początku XX wieku: secesyjnej z elementami neogotyku oraz modernizmu.

I dlatego wszystkich pasjonatów oraz zainteresowanych zapraszamy do wynajmu właśnie naszych sal:

* Sala Innowacyjność
* Sala Zaangażowanie
* Sala Charyzma

Sale szkoleniowe wyposażone są m.in. w sprzęt multimedialny, bezprzewodowy internet, klimatyzację. Zapewniony jest także catering.

Klientom przygotowujemy indywidualną wycenę oraz proponujemy atrakcyjne rabaty, dlatego zachęcamy do stałej współpracy. A do obejrzenia naszych sal zapraszamy osobiście, bardzo chętnie ugościmy Państwa pyszną kawą.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.Magdalena Pilch edytował(a) ten post dnia 21.03.13 o godzinie 09:36
Magdalena Bujak

Magdalena Bujak Centrum Edukacyjne
Euro

Temat: Oferta Szkoleniowa

BEZPŁATNE SZKOLENIA
NA SPECJALISTĘ DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO


Zapraszamy pracodawców i pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego do wzięcia udziału w bezpłatnych szkoleniach mających na celu wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do pełnienia roli specjalisty ds. ochrony środowiska w swojej organizacji.

Korzyści:
- obniżenie wydatków związanych z opłatami środowiskowymi
- niższe składki ubezpieczeniowe ze względu na wzrost bezpieczeństwa ekologicznego
- redukcja kosztów usuwania odpadów i kosztów energii
- mniejsze opłaty za korzystanie ze środowiska
- obniżenia kosztów napraw, zakłóceń pracy itp.

Miejsce: Wrocław

Uczestnicy: mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność na terenie woj. dolnośląskiego (posiadające tu jednostkę organizacyjną) i ich pracownicy/pracownice

Termin: do ustalenia (planowany termin rozpoczęcia szkoleń – marzec / kwiecień 2013r)

Zapisy na szkolenie: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Liczba miejsce ograniczona!

Przykładowe zagadnienia:
- proekologiczne rozwiązania w zakresie przetwarzania odpadami, w tym zapoznanie się z wymaganiami prawnymi w zakresie ochrony środowiska obowiązującymi w Polsce i UE, systemu zarządzania środowiskowego w organizacji.

Gwarantujemy:
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Catering podczas szkoleń
5. Małe grupy szkoleniowe
6. Certyfikat po ukończeniu szkoleń wydawany przez uznaną na rynku jednostkę certyfikującą

Zapisy: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Organizator:
Centrum Edukacyjne „Euro”
ul. Bydgoska 11, 86-300 Grudziądz
tel/fax.: (56) 462-15-05
(56) 64-11-235
http://www.euro-szkolenia.edu.pl/

Osoba kontaktowa:
Marcin Warzyński
tel. 510 910 260
e-mail: m.warzynski@euro-szkolenia.edu.pl

Następna dyskusja:

Oferta Szkoleniowa




Wyślij zaproszenie do