konto usunięte

Temat: zaksięgowanie faktury

Witam co zrobić w sytuacji gdy kontrahent wystawił fakturę z formą płatności gotówka + przelew. Sytuacja wygląda następująco że pracownik zapłacił częśc faktury gotówką a reszta poszła na przelew jak zaksięgować fakturę? Część zapłacona przez pracownika z jego pieniędzy musi mu zostać zwrócona a nie mogę zaksięgować faktury częściowo na pracownika i na kontrahenta. Moim zdaniem powinny być wystawione dwie faktury pierwsza zaliczkowa na kwotę którą wpłacił pracownik i kolejna rozliczeniowa. Proszę o informacje jak to rozwiązać?
Paweł K.

Paweł K. księgowy!

Temat: zaksięgowanie faktury

W księgach handlowych wprowadza się dokument zakupu w formie odpowiedniej dla dokumentu, w rozrachunkach kasowych (raport kasowy?) wprowadza się dokument zapłaty gotówkowej (KP) a pod wyciągiem bankowym znajdzie się zapłata. To dosyć prosta operacja. W innych formach ksiąg podatkowych w ogóle nie ma problemu ujęcia gotówki.

Następna dyskusja:

Paragony i faktury drukowan...




Wyślij zaproszenie do