konto usunięte
Temat: Kontrola Zarządcza w Administracji Publicznej -...
Kontrola Zarządcza w Administracji Publicznej studia podyplomoweorganizowane we współpracy
Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i PIKW w Warszawie
Cel i charakterystyka studiów
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do świadomego wspomagania organizacji w osiąganiu jej celów, zgodnie z oczekiwaniami stawianymi przed nowoczesną administracją w zakresie kontroli zarządczej.
Studia pozwalają poznać i zrozumieć komponenty związane z zarządzaniem organizacją oraz wymaganiami stawianymi przez ustawę o finansach publicznych w zakresie ustanowienia systemu kontroli zarządczej.
Adresaci studiów
Studia podyplomowe kierowane są do pracowników administracji publicznej, osób odpowiedzialnych za skuteczne wdrożenie i monitorowanie stanu kontroli zarządczej, w tym za zarządzanie ryzykiem, audytorów wewnętrznych.
Czas trwania studiów
Studia trwają dwa semestry (od października do czerwca). Program obejmuje łącznie 200 godzin zajęć dydaktycznych (60 punktów ECTS).
Szczegółowe informacje na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
KLIKNIJ TUTAJ