Justyna M. Trener warsztatowy
Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama
ZDOBĄDŹ KLIENTA PRZEZ TELEFON - POZOSTAŁY 3 WOLNE MIEJSCA!Telemarketing jest jedną z najtrudniejszych metod pozyskiwania klientów. A to dlatego, że masz do dyspozycji dwa narzędzia: głos i słowa. Zapewne dobrze znasz sytuację, kiedy dziennie wykonujesz sto biznesowych telefonów celem zdobycia kolejnych opłacalnych kontaktów. Na sto osób osiemdziesiąt już na wstępie nie jest zainteresowanych współpracą. Pozostaje dwadzieścia kontaktów, z których najczęściej finalizujesz dwa lub trzy a czasem żadnego.
Na warsztacie poznasz metody skutecznej komunikacji telefonicznej, a co za tym idzie zwiększy się prawdopodobieństwo pozyskania przez Ciebie większego grona klientów. Przełoży się to również na długoterminową współpracę.
Zajęcia zaprojektowane są w oparciu o gry i zabawy szkoleniowe.
KORZYŚCI
Podczas warsztatu nauczysz się, jak wzbudzić zaufanie podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Dowiesz się, jak właściwie formułować zdania, starannie dobierać słowa, dokonywać selekcji najważniejszych informacji, które chciałbyś przekazać w krótkim czasie. Szkolenie pomoże Ci nabrać większej pewności siebie w kontaktach biznesowych.
W PROGRAMIE
Specyfika kontaktów przez telefon
Narzędzia skutecznej komunikacji i zdobywania informacji
Niezbędne umiejętności do skutecznej obsługi klienta
Radzenie sobie z krytyką
Typy komunikacyjne klientów
A przy okazji
Wymienisz się doświadczenaimi i wiedzą z pozostałymi członkami grupy
Zdobędziesz wiedzę, którą możesz wykorzystać natychmiast
Otrzymasz dyplom ukończenia szkolenia
GDZIE, KIEDY, ILE?
Łódź, 12 czerwca 2010, godz. 9-15
Inwestycja 150 zł
ZGŁOSZENIA NA http://eternal.com.pl