Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama


Obrazek


Dowiedz się jak postrzegają Cię inni, doświadcz i zrozum jak Twoje zachowania wpływają na innych.

Weź udział we wzbogacającym doświadczeniu, którego owoce będziesz zbierać jeszcze długo po treningu.

Interesujące? Chcesz wiedzieć więcej? Chętnie z Tobą porozmawiamy. Napisz do nas już teraz: akademia@grupatrop.pl
Sabrina Kowalczyk

Sabrina Kowalczyk Coach |
Szkoleniowiec

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Skuteczne techniki sprzedaży produktów luksusowych, oraz marek premium. Ilość miejsc ograniczona!

Nie pozwól by Twoja konkurencja skorzystała z takiej okazji przed Tobą.

To zajęcia które pozwolą Ci sprzedawać więcej produktów wyższej jakości, oraz marek premium. Uskuteczni dotarcie do klienta biznesowego, luksusowego.

Uwaga ilość miejsc ograniczona! Liczy się kolejność zgłoszeń.

Terminy:
I Moduł 25 Maj 2013r 10:00 - 16:00
II Moduł 8 Czerwca 2013r 10:00 - 16:00

Miasto: Sosnowiec, ul. Modrzejowska 20, klatka 1a, p3
Rezerwacja miejsc: 508 96 40 99

Inwestycja w siebie, dzień szkolenia: 100zł

Wartość rynkowa szkolenia to 1 000zł za dzień - skorzystaj z okazji i zdobądź umiejętności, które przyniosą Ci czysty zysk!

Trener: Sabrina Kowalczyk

O szkoleniu:

Na szkoleniu Skuteczne techniki sprzedaży produktów luksusowych, oraz marek premium przygotujemy kompleksowo uczestników do tworzenia wartości marki i produktów wysokiej klasy, jak i również uzmysłowimy w jaki sposób buduje się potrzeby na różnych poziomach. Nauczą się radzić i reagować na sytuacje rynkowe, zmienność trendów, oraz zrozumieją na czym polega specyfika marki i produktu. Podczas zapoznania się z temperamentami i typami klientów, będziemy mogli dopasować odpowiednie podeście do danego klienta luksusowego. Nabędą umiejętność dobrania odpowiedniej metody przedstawienia cech produktowych, które doprowadzą do pożądanej przez nas decyzji. Najistotniejszym elementem szkolenia jest zmiana mentalności sprzedawcy, zbudowania wiarygodności przez pewność siebie, oraz wyzbycia się bariery patrzenia na produkt przez własny portfel.

Metody realizacji programu zajęć:

Zajęcia są prowadzone w oparciu o krótkie wprowadzające wykłady 10% zajęć, oraz ścisłe warsztaty umiejętności sprzedażowych. Sceny z życia wzięte, trening sprzedażowy w oparciu o nowe metody i techniki, mające za zadanie pełnego przeżycia, przetestowania nowych umiejętności. Szkolenie będzie wypełnione konstruktywna informacją zwrotna trenera dla każdego z uczestników, oraz aktywna dyskusją na temat nowych metod podejścia do klienta.

Cele szkolenia:

Kluczowymi celami szkoleniowymi są przed wszystkim
- Zwiększenie świadomości potrzeb jakie mają klienci luksusowi
- Poznanie najskuteczniejszych technik sprzedażowych
- Umocnienie pewności siebie i wiarygodności sprzedawcy
- Zwiększenie skuteczności zamykania sprzedaży
- Przełamanie bariery do sprzedaży produktów luksusowych
- Dopasowanie do typów i temperamentów klienta vip

Podczas zajęć uczestnicy
- Rozwiną swoje umiejętności w budowaniu kontaktów z klientem luksusowym
- Dostrzegą zależności między wysokiej jakości obsługą klienta, a renomą firmy i jej pozycji na rynku
- Zdobędą narzędzia auto motywacji, budowania przyjaznych i pozytywnych kontaktów z klientem
- Poznają znaczenie i rolę jaką odrywają potrzeby klienta, jak ważne jest ich odkrywanie i zaspakajanie, oraz jak można przekraczać oczekiwania klienta
- Czym jest docenianie i dowartościowanie klienta, jak ono wpływa na relacje sprzedażowe
- Pobudzanie elastyczności, kreatywności i błyskotliwości sprzedawcy
- Jak przekazać już dopasowany do typy klienta i potrzeby, komunikat sprzedażowy?

Najważniejszy rozwój umiejętności
- Znajomości różnic w śród produktów luksusowych
- Odpowiednia motywacja klienta do dóbr luksusowych w Polsce

Pozytywne zmiany po zajęciach
- Zmiana nastawienia do produktów wysokiej jakości, dóbr luksusowych, oraz zwiększenie świadomości prestiżu sprzedaży w śród klientów vip. Zwiększenie pewności siebie, zmiana nastawienia na bardziej otwarte, przygotowanie karty pracy z własnymi przekonaniami i wartościami.

Program Szkoleniowy

Moduł I
25 maj 2013, 10:00 - 16:00

1. Znaczenie pracy sprzedawcy na Polskim rynku w śród produktów luksusowych. Niezbędne informacje i dane sytuacji rynkowej, ważne umiejętności.

- Jak będzie wyglądać przyszłość Polskiego rynku w sprzedaży produktów wysokiej jakości?
- Czym jest produkt luksusowy?
- Jakie są postawy konsumentów wobec produktów prestiżowych marek?
- Zmiany rynkowe i wzrost apetytu na produkty luksusowe
- Wyzwania sprzedawców wobec nowych trendów handlowych
- Przykłady marek luksusowych w Polsce

2. Najważniejsze zasady obowiązujące w obsłudze klienta vip

- Czym jest podnoszenie jakości obsługi klienta
- Jakie ma znaczenie jakość obsługi wobec marki firmy
- Rola i znaczenie odkrywania potrzeb klienta
- Zaspakajanie i przekraczanie oczekiwań klienta
- Dowartościowywanie i docenianie klienta

3. Jak porozumiewać się z klientem luksusowym, techniki komunikacji z klientem vip

- Jaki jest mój klient? Jaki ma styl życia, jak spędza czas wolny?
- Budowanie lojalności klienta
- Zdobywanie szacunku i zaufania klienta luksusowego
- Różnorodność grup docelowych, jak uniknąć złego dopasowania komunikatu?

4. Legenda marki i jej użytkowników

- Techniki dopieszczania klienta
- Unikalność i niepowtarzalność
- Jak można zindywidualizować produkt pod potrzeby klienta?

5. Budowanie długoterminowych pozytywnych relacji z klientem vip

- Jak może wpłynąć na kontakt z klientem nasze nastawienie i motywacja?
- Jak być bardziej elastycznym w kontaktach z klientem?
- Narzędzia potrzebny w komunikacji z ludźmi
- Czym jest i jak wykorzystywać aktywne słuchanie?
- Jak budować emocjonalne przywiązanie do marki?
- Jak znaleźć wspólny język z klientem luksusowym?

6. Skuteczne metody komunikacji z klientem przez mowę ciała

- Jak mowa ciała wpływa na dobre zrozumienie się?
- Czy mowa ciała może pomóc w budowaniu pozytywnych relacji?
- Jak wykorzystać podświadome techniki języka ciała, które przyczynią się do twojego sukcesu w prezentacji oferty?
- Wywieranie wpływu na klienta - gadżety
- Wiarygodność przekazu - intonacja głosu, płynność przekazu
- Kreowanie wiarygodnego wizerunku sprzedażowego

Program szkoleniowy

Moduł II
8 czerwca 2013, 10:00 - 16:00

1. Kim są klienci vip, biznes clas, kto kupuje produkty luksusowe?

- Metaprogramy - czym kierują się klienci luksusowi podczas decyzji o zakupie?
- Jako komunikować się z danym typem?
- Jakich używać argumentów podczas rozmowy handlowej?
- Jak wywierać wpływ na klienta by skłonić go do pożądanej decyzji?
- Najskuteczniejsze techniki sprzedaży dopasowane do osobowości klienta.

2. Jakie są potrzeby wynikające z nabywania towarów luksusowych i co ich motywuje?

- Psychologia i socjologia snobizmu
- Czym jest przełamywanie barier i granic tabu - snobizm, prestiż, jakość
- Czynniki powodujące nabywanie produktów luksusowych
- Hierarchia zaspakajania potrzeb

3. Rola prestiżu, oraz przynależności do określonej grupy społecznej

- Czynniki warunkujące przynależność do grupy bogatszych
- Dla czego marka i wartość produktu ma takie znaczenie w kręgach społecznych?
- Budowanie statusu społecznego
- Konsumpcja produktów wysokiej jakości i poczucie satysfakcji, spełnienia

4. Cenne techniki przedstawiania ceny i doboru najlepszego rozwiązania

- Zasady przedstawiania produktu na płaszczyźnie jego ceny
- Jak przedstawić produkt luksusowy?
- Jak mówić o produkcie luksusowym i uelastyczniać go?
- Jak sprawiać by wysoka jakość mogła być dostępna dla klienta?
- Zasady gwarancji
- Jak wyróżnić produkt i jego cechy na tle innych?

5. Droga do skutecznego zamknięcia sprzedaży

- Sygnały klienta o chęci nabycia produktu
- Obiekcje i blokady
- Techniki reagowania na obiekcje
- Metody przełamywania barier i blokad przed nabyciem produktu prestiżowego

6. Skuteczne techniki zamykania sprzedaży

- Techniki wywierania wpływu
- Implikacja, przeramowanie, ukryte pytania
- Metoda kontrastu
- Znaczenie autorytetu
- Zasada wzajemności i przysług
- 3 razy tak, założenie, wybór, bezpośrednie zamknięcie

7. Ja jako sprzedawca produktów wysokiej jakości

- Praca z motywacją i celami
- Moje bariery, blokady
- Jakich chcę mieć klientów, na czym szczególnie mi zależy?
- Budowanie własnego prestiżu
- Dla czego warto pracować z klientami vip?

Zapisz się już dziś!

Rezerwacja miejsc: 508 96 40 99

Wpłata Twojej inwestycji 100zł za moduł (I), 100zł za moduł (II):

nr konta 71 1140 2004 0000 3002 7408 62 62
Na zajęcia przynieś potwierdzenie wpłaty, podczas szkolenia obowiązuje strój swobodny.
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

FUNDAMENTY BUDOWANIA ZDROWYCH RELACJI

PREZENTACJA TRENERA

Trening praktyczny skupiony na ćwiczeniach z najbardziej bazowej umiejętności czyli nawiązywania relacji. Będziesz eksplorował 3 typy relacji: biznesową, związkową i przyjacielską: jej różnice, podobieństwa, mechanizmy działania, oraz strukturę powstawania

Te trzy typy relacji zostaną omówione w zestawach umiejętności potrzebnych do tytułowego Zdrowia w relacjach z ludźmi. Oto One:

1. Przeszłość
a) poznasz dlaczego wybrałeś akurat tych znajomych z którymi teraz utrzymujesz relacje. Świadomość tego doprowadzi Cię do miejsca gdzie precyzyjniej wybierasz osoby z którymi chcesz budować kontakt
b) poznasz potrzeby jakie realizowałeś z poszczególnymi osobami w Twoim życiu. Z imienia i nazwiska będziesz wiedział dlaczego z tą akurat osoba dobrze Ci się rozmawiało, a z inną miałeś krótką relacje
c) będziesz w stanie wybaczyć swoim wrogom, konkurentom, rywalom z przeszłości i rozpocząć nowy rozdział w budowaniu zdrowych związków

A gdy już o budowaniu nowych związków mowa to czas przejść do...

2. Budowanie nowych znajomości

Zapisał tę datę w kalendarzu, bo bardzo chciał tam być. Wiedział, że ten dzień jest dla niego ważny, bo decyduje o jego przyszłości. To Spotkanie o prace miało być spełnieniem jego długich oczekiwań. Przeglądał godzinami strony aby pokazać się w jak najlepszym świetle. Przyszedł na umówione spotkanie pól godziny wcześniej i czekał na swoja kolej. Ze spotkania wrócił zadowolony bo poszlo po jego myśli. Teraz tylko czeka na telefon... Później się dowiedział co przesadziło, dlaczego nie zadzwonili. Kiedy Psycholog rozwojowy Elizabeth Morgan przepytała 300 studentów z Boise State University w USA, okazało się ze 33% z nich przynajmniej raz upubliczniała swoje zdjęcie pijącego alkohol, a 40% ankietowanych udostępniało publicznie zdjęcia swojego przyjaciela w takiej sytuacji. Z jednej strony można zapytać, co w tym złego, że ktoś wstawia zdjęcie z życia prywatnego? Sam alkohol nie jest problemem, zdjęcie również, w momencie gdy bierze się wszystkie skutki tych decyzji. Lecz czy ludzie zawsze są świadomi konsekwencji tego co robią, na przykład gdy zdjęcia zobaczy potencjalny pracodawca? Podobnie jak podczas uroczystego obiadu, czy spotkania w gronie przyjaciół obowiązują inne zasady, często na pierwszy rzut oka wzajemnie zaprzeczające. Jeśli chcesz Nauczysz się tak zapoznawać ludzi i nawiązywać relacje aby bez niedomówień, szczerze i spójnie pokazać kim jesteś, to w tym przypadku zasady są proste: przyjdź na szkolenie. Dowiesz się o fundamentach nawiązywania znajomości. Tych prywatnych i zawodowych.

Dowiesz się:
- jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę
- dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacj
- jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę sie tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem i co daje namacalną sprzedaż
- Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. Dostaniesz sposoby na ich opowiadanie ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy
-Dowiesz się dlaczego i jak znajomi definiują Twoja wartość. Nnauczysz się korzystać ze zniekształcenia: docenianie relacji = docenianie rozmówcy
-W jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną
-Będziesz sie uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć
b) odczytywanie rozmówcy:
- odsiewanie: po czym poznawać czy dana osoba jest odpowiednia na partnera w związku, biznesowego, czego można się po niej spodziewać i jak to sprawdzać
- jak odczytywać wartości rozmówcy w jego opowieściach, o tym co mówi o sobie, dlaczego jest tak, że po tym jak mówi się o swoim poprzednim związku można rozpoznać nastawienie do kolejnego

4. Konflikty w relacjach:
a) powstawanie: dowiesz się jakie są najczęstsze powody powstawania nieporozumień między ludźmi i jak im zapobiegać.
b) rozwiązywanie
- Rozwiązuj konflikty na bierząco. Każdy nie rozwiązany konflikt narasta. Zacznie wchodzić Ci to w nawyk
- Jak przy pomocy zasobności relacji (wspólnej przeszłości i wspólnych przeżyć) wychodzić z konfliktów. Bo przecież nie warto się kłócić o byle co skoro związek jest tak istotny!
- Nauczysz się rozmawiać w taki sposób aby rozmówca nie czuł się atakowany a doceniany
- Nauczysz się jak metafory działają na podświadomość i jak z tego korzystać przy rozwiązywaniu konfliktów

5. Wzmacnianie: na tej części nauczysz się wzmacniać i pielegnować relacje którą posiadasz i te które nawiążesz w przyszłości

- Na podstawie historii ze swojego życia, nauczysz się przekazywać ludziom wartości którymi żyjesz
-Poznasz moc Efektu Zegarnik- kiedy i jak ucinać opowiadane przykład i historię, aby wprowadzić słuchacza w jeszcze większe zaciekawienie, a co za tym idzie urozmaicać relację
- Dowiesz się jak za pomocą metafor opowiadać o sobie, jak budować obrazy rozmówcom aby rozmowa mogła ciągnąć się długimi godzinami
- Zobaczysz strategie osob których związki przetrwały kilkadziesiąt lat. Jak się uczyć to od specjalistów!

Kiedy 18maja, w godzinach 10.00-18.00, w tym godzinna przerwa na obiad

Kto poprowadzi: Sebastian Szajner, coach, w ciągu ostatnich 3 lat odbył ponad 200 dni szkoleniowych ucząc się od specjalistów w swoich dziedzinach takich jak: dr Elżbieta Zdenkiewicz-Ścigała (Polska; ekspert psychologii kryzysu i psychotraumatologii), John Grinder (USA; tworca nlp), Mateusz Grzesiak (Polska; trenerstwo i coaching), Ross Raynolds (Holandia; medytacja), Maestro Manuel Rufino (Dominikana; szamanizm). Ukończył trzykrotnie mastera i praktyka nlp, jest zaanwasowanym masterem nlp i starszym uczniem medytacji vipassana. Jego specjalizacją jest wykorzystywanie kryzysu do osobistego wzrostu. Prywatnie zakochany w medytacji, miłośnik kina akcji i sztuki współczesnej pod każdą postacią.

ZA ILE? 250zł w dniu warsztatu
Cena ze zniżką dla osób wpłacających do 12 maja 129zł, po 12 maja 179zł.

Co w cenie: miejsce na warsztacie;
catering: woda, soki, ciastka owoce;
skrypt i materiały po szkoleniowe;
certyfikat uczestnictwa wraz z indywidualnym opisem pracy kursanta.

Gdzie: Warszawa, cicha i wygodna sala, idealna na intensywną pracę umysłową. Uczestnik dostaje w mailu zwrotnym maksymalnie tydzień przed warsztatem.
LIMIT MIEJSC: 30

Zgłoszenia: info@sebastianszajner.pl w tytule: "Imię Nazwisko: Fundamenty Budowania Zdrowych Relacji"

konto usunięte

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Szanowni Państwo,

Czasopismo "Standardy Medyczne Pediatria" ma zaszczyt zaprosić:

- lekarzy padiatrów, gastroentorologów dziecięcych, logopedów, psychologów dziecięcych, i dietetyków -

do udziału w cyklu warsztatów organizowanych przez Fundację NUTRICIA, o tematyce:

"Zaburzenia karmienia u dzieci. Zespołowe postępowanie
diagnostyczno-terapeutyczne."

które odbędą się w następujących miastach:

25 maj - Łódź - Hotel Campanile, Al. Piłsudskiego 77, 90-307 Łódź
8 czerwca - Szczecin - Hotel Novotel, Al. 3 Maja 31, 70-215 Szczecin
15 czerwca - Lublin - Hotel Mercure, Al. Racławicka 12, 20-037 Lublin
29 czerwca - Wrocław - Hotel Patio, Ul. Kiełbaśnicza 25, 50-110 Wrocław.

Jeżeli są Państwo zainteresowani warsztatami w którymś z wyżej wymienionych
miast, to proszę o informacje w którym, a ponadto podanie następujących
danych:
- imię i nazwisko,
- specjalizacja,
- adres i miejsce pracy,
- adres do korespondencji,
- e-mail,
- telefon.

UWAGA!!!
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!
Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników w poszczególnych
specjalnościach.

Informacje dodatkowe oraz szczegółowy program warsztatów znajduje się na
stronie internetowej: http://medius.com.pl/.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Anna Kosmala
Asystentka ds. sprzedaży i marketingu

kom. 519 159 581

zaburzenia.karmienia@standardy.pl

Standardy Medyczne Pediatria
Standardy Medyczne - Problemy chirurgii dziecięcej

Adres do korespondencji
Media-Press Sp.z o.o.
ul.Okrężna 49A
02-925 Warszawa

http://standardy.pl
Julia M.

Julia M. Progress Project Sp.
z o.o.

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama


Obrazek


Serdecznie zapraszamy na szkolenia z zakresu doskonalenia umiejętności interpersonalnych.

Aby zapoznać się ze szczegółami poszczególnych szkoleń, wystarczy kliknąć tytuł:

Sztuka profesjonalnej obsługi klienta

Sztuka autoprezentacji i prowadzenia spotkań

Ad augusta per angusta – kierownicza gra menedżerska

Doskonalenie umiejętności menedżerskich - budowanie i motywowanie zespołów

Negocjacje zakupowe

Trening motywacyjny - metody osiągania wyznaczonych celów

Asertywność w relacjach biznesowych

Zarządzanie czasem własnym - organizacja i podnoszenie efektywności pracy

Sztuka prowadzenia prezentacji z wykorzystaniem programu MS PowerPoint

Kierowanie zespołem pracowniczym

Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji

Etykieta w biznesie – savoir-vivre i dress code

Trening dla trenerów - Warsztaty trenerskie

Zarządzanie projektami - narzędzia, software, dokumentacja, metodyka PMBOK®

Profesjonalny Office Manager - Warsztaty praktyczne dla asystentek i sekretarek

Proaktywność i kreatywność - techniki twórczego myślenia w działaniach biznesowych

Planowanie Marketingowe. Budowa strategii sprzedaży

Autorytet i wywieranie wpływu

Detekcja forteli prawnych w umowach handlowych i zagrożeń personalnych w relacjach negocjacyjnych

Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole

Zarządzanie zmianą w organizacji

Negocjacje w biznesie

Warsztaty kupieckie – symulacyjne gry negocjacyjne

Trening kontroli emocji i stresu permanentnego

Reklamacje – prawne aspekty i obsługa trudnego klienta

Efektywność przedstawicieli handlowych - organizacja pracy, badanie rynku, negocjacje handlowe, raportowanie

Prawne i psychologiczne elementy windykacji należności

Powołaj się na goldenline i odbierz rabat od 5% do 20%

Zapytania/zgłoszenia:
marketing@progressproject.pl
22 460 46 12
http://szkolenia.progressproject.pl/
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Szkolenie komunikacja interpersonalna

Cele szkolenia:
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do organizowania spotkań zespołowych, indywidualnych oraz udzielania informacji zwrotnych poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Osiągnięcie przez pracowników sprawności w prowadzeniu spotkań grupowych i indywidualnych
► Przećwiczenie udzielania informacji zwrotnej, prowadzenia rozmów dyscyplinujących, oceniających pracę
► Dostarczenie wiedzy na temat efektywnej komunikacji z pracownikami

Korzyści dla firmy:
► Wzrost efektywności i wydajności pracowników
► Sprawny przepływ informacji
► Wzrost motywacji
► Efektywne wykorzystanie potencjału

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Sesje rozwojowe - coaching oraz psychologia zorientowana na proces

Przy pomocy technik coachingowych, psychologii procesu, ćwiczeń aktorskich, pracy z przekonaniami łączę kilka nurtów - integracja różnych podejść rozwojowych daje lepsze rezultaty rozwojowe.

Tematyka sesji rozwojowych jest bardzo szeroka i dostosowana do celów i potrzeb Klienta. Sesje rozwojowe mogą Ci pomóc:
ustalić cele życiowe oraz zawodowe i dotrzeć do potencjału pozwalającego na osiągnięcie wyznaczonych celów
rozwinąć swoją zdolność autoprezentacji, asertywność
lepiej radzić sobie ze stresem, przećwiczyć nowe sposoby reagowania w trudnych sytuacjach
zintegrować "serce z rozumem" czyli sferę emocjonalną ze sferą intelektualną
uwolnić się od uogólnionych, krytycznych przekonań na swój temat

Sesje polegają na rozwijaniu pozytywnej strony, która tkwi w każdym z nas - poprzez czerpanie z naszych zasobów pewności siebie, zadowolenia, ciekawości świata, satysfakcji, misji życiowej, duchowości. Pozwalają również na przepracowanie blokujących nas myśli i emocji z przeszłości, pojawiających się w kontekście zmiany, jakiej chcielibyśmy w życiu doświadczyć. Sesje odpowiednie są również dla młodzieży uczącej się - gimnazjalnej oraz licealnej.

Cena: 80 zł/h, 100-120 zł/h u Klienta w obrębie Warszawy (cena ustalana w zależności od wskazanego miejsca spotkania)

Na hasło Goldenline pierwsza sesja za połowę ceny!

Prowadzący: Paweł Tempczyk
Jestem psychologiem, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Wspieranie rozwoju osobowości - 2009). Wykształcenie psychologiczne połączyłem z edukacją aktorską - ukończyłem m. in. Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego (2008), trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia (2008-2010) oraz Kurs dramy Stowarzyszenia STOP-KLATKA (2009). Jako asystent w Interaktywnym Teatrze Procesu (2010-2012) prowadziłem zajęcia zespołu w oparciu o psychologię procesu, psychodramę i improwizację aktorską. W swoim dorobku jako trener rozwoju osobistego mam warsztaty m.in. w Studiu Teatralnym Anny Kobieli (staż instruktorski teatralny - 2010), w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 (2010-2012) oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas oraz MGOPS Drohiczyn - 2011, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki - 2012). Swoje doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia warsztatów postanowiłem przełożyć na sesje indywidualne, które prowadzę od 2010 roku. Obecnie współpracuję na stałe z firmą szkoleniową KnowBOX (http://www.knowbox.pl/pawel-tempczyk/), piszę cykl artykułów odnośnie psychologii procesu na treco.pl (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/), uczestniczę w stugodzinnym kursie Coachingu grupowego Grupy TROP oraz współorganizuję europejski projekt OPEN CAMPUS w ramach organizacji Youth For Exchange and Understanding International.

Po więcej informacji zapraszam na http://www.paweltempczyk.pl (paweltempczyk@paweltempczyk.pl).


Obrazek
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

NOWE SZKOLENIE: Budowanie pierwszego wrażenia i przekonywanie do siebie innych

Pierwszy raz w Poznaniu szkolenie zbierające najskuteczniejsze metody nawiązywania relacji!
Video zapowiedź: http://youtu.be/D-KdOpksAjU

Trening praktyczny skupiony na ćwiczeniach z najbardziej bazowej umiejętności czyli nawiązywania relacji. Będziesz eksplorował 3 typy relacji: biznesową, związkową i przyjacielską: jej różnice, podobieństwa, mechanizmy działania, oraz strukturę powstawania. Co pozwoli nawiązywać relacje szybciej, skuteczniej a przede wszystkim w oparciu o naturalność i spójność własnych wartości.

Te trzy typy relacji zostaną omówione w zestawach umiejętności potrzebnych do tytułowego Zdrowia w relacjach z ludźmi. Oto One:

1. Przeszłość:
Przeszłość jest kluczem do nauczenia się nowego sposobu budowania relacji. Gdy zdajesz sobie sprawę w jaki sposób budowałeś do tej pory, masz możliwość wyciągnięcia wniosków i większą świadomość tego jak chcesz je nawiązywać:
a) poznasz dlaczego wybrałeś akurat tych znajomych z którymi teraz utrzymujesz relacje. Świadomość tego doprowadzi Cię do miejsca gdzie precyzyjniej wybierasz osoby z którymi chcesz budować kontakt
b) poznasz potrzeby jakie realizowałeś z poszczególnymi osobami w Twoim życiu. Z imienia i nazwiska będziesz wiedział dlaczego z tą akurat osoba dobrze Ci się rozmawiało, a z inną miałeś krótką relacje
c) będziesz w stanie wybaczyć swoim wrogom, konkurentom, rywalom z przeszłości i rozpocząć nowy rozdział w budowaniu zdrowych związków

A gdy już o budowaniu nowych związków mowa to czas przejść do...

2. Budowanie nowych znajomości:

Zapisał tę datę w kalendarzu, bo bardzo chciał tam być. Wiedział, że ten dzień jest dla niego ważny, bo decyduje o jego przyszłości. To Spotkanie o prace miało być spełnieniem jego długich oczekiwań. Przeglądał godzinami strony aby pokazać się w jak najlepszym świetle. Przyszedł na umówione spotkanie pól godziny wcześniej i czekał na swoja kolej. Ze spotkania wrócił zadowolony bo poszlo po jego myśli. Teraz tylko czeka na telefon... Później się dowiedział co przesadziło, dlaczego nie zadzwonili. Kiedy Psycholog rozwojowy Elizabeth Morgan przepytała 300 studentów z Boise State University w USA, okazało się ze 33% z nich przynajmniej raz upubliczniała swoje zdjęcie pijącego alkohol, a 40% ankietowanych udostępniało publicznie zdjęcia swojego przyjaciela w takiej sytuacji. Z jednej strony można zapytać, co w tym złego, że ktoś wstawia zdjęcie z życia prywatnego? Sam alkohol nie jest problemem, zdjęcie również, w momencie gdy bierze się wszystkie skutki tych decyzji. Lecz czy ludzie zawsze są świadomi konsekwencji tego co robią, na przykład gdy zdjęcia zobaczy potencjalny pracodawca? Podobnie jak podczas uroczystego obiadu, czy spotkania w gronie przyjaciół obowiązują inne zasady, często na pierwszy rzut oka wzajemnie zaprzeczające. Jeśli chcesz Nauczysz się tak zapoznawać ludzi i nawiązywać relacje aby bez niedomówień, szczerze i spójnie pokazać kim jesteś, to w tym przypadku zasady są proste: przyjdź na szkolenie. Dowiesz się o fundamentach nawiązywania znajomości. Tych prywatnych i zawodowych.

Dowiesz się:
- jak reklamować swój produkt lub usługę mając trzy minuty na rozmowę
- dlaczego pierwsze wrażenie jest istotne oraz jak rzutuje na późniejsza relacj
- jak budować komunikat w oparciu o to co czujesz w chwili obecnej rozpoczynać i kończyć rozmowy biznesowe. pracowałem dwa lata w bankowości, podzielę sie tym co najskuteczniejsze w budowaniu relacji z klientem i co daje namacalną sprzedaż
- Twoje historie i perypetie są idealnym sposobem aby przekazać doświadczenie życiowe, styl bycia, dojrzałość i wartości jakimi się kierujesz. Dostaniesz sposoby na ich opowiadanie ilość poruszanych tematów jest wprost proporcjonalna do zainteresowania rozmówcy
-Dowiesz się dlaczego i jak znajomi definiują Twoja wartość. Nnauczysz się korzystać ze zniekształcenia: docenianie relacji = docenianie rozmówcy
-W jaki sposób i dlaczego Poprzednie relacje definiują obecną
-Będziesz sie uczył na wiele sposobów z fragmentów filmów, reklam, teledysków, muzyki i zdjęć
b) odczytywanie rozmówcy:
- odsiewanie: po czym poznawać czy dana osoba jest odpowiednia na partnera w związku, biznesowego, czego można się po niej spodziewać i jak to sprawdzać
- jak odczytywać wartości rozmówcy w jego opowieściach, o tym co mówi o sobie, dlaczego jest tak, że po tym jak mówi się o swoim poprzednim związku można rozpoznać nastawienie do kolejnego

4. Konflikty w relacjach:
a) powstawanie: dowiesz się jakie są najczęstsze powody powstawania nieporozumień między ludźmi i jak im zapobiegać.
b) rozwiązywanie
- Rozwiązuj konflikty na bierząco. Każdy nie rozwiązany konflikt narasta. Zacznie wchodzić Ci to w nawyk
- Jak przy pomocy zasobności relacji (wspólnej przeszłości i wspólnych przeżyć) wychodzić z konfliktów. Bo przecież nie warto się kłócić o byle co skoro związek jest tak istotny!
- Nauczysz się rozmawiać w taki sposób aby rozmówca nie czuł się atakowany a doceniany
- Nauczysz się jak metafory działają na podświadomość i jak z tego korzystać przy rozwiązywaniu konfliktów

5. Wzmacnianie: na tej części nauczysz się wzmacniać i pielegnować relacje którą nawiązałeś

- Na podstawie historii ze swojego życia, nauczysz się przekazywać ludziom wartości którymi żyjesz
-Poznasz moc Efektu Zegarnik- kiedy i jak ucinać opowiadane przykład i historię, aby wprowadzić słuchacza w jeszcze większe zaciekawienie, a co za tym idzie urozmaicać relację
- Dowiesz się jak za pomocą metafor opowiadać o sobie, jak budować obrazy rozmówcom aby rozmowa mogła ciągnąć się długimi godzinami
- Zobaczysz strategie osob których związki przetrwały kilkadziesiąt lat. Jak się uczyć to od specjalistów!

Kiedy i Gdzie: 12 czerwca, Poznań, w godzinach 10.00-18.00, w tym godzinna przerwa na obiad. Dokładną datę uczestnik dostaje w mailu zwrotnym

Kto poprowadzi: Sebastian Szajner, coach, w ciągu ostatnich 3 lat odbył ponad 200 dni szkoleniowych ucząc się od specjalistów w swoich dziedzinach takich jak: dr Elżbieta Zdenkiewicz-Ścigała (Polska; ekspert psychologii kryzysu i psychotraumatologii), John Grinder (USA; tworca nlp), Mateusz Grzesiak (Polska; trenerstwo i coaching), Ross Raynolds (Holandia; medytacja), Maestro Manuel Rufino (Dominikana; szamanizm). Ukończył trzykrotnie mastera i praktyka nlp, jest zaanwasowanym masterem nlp i starszym uczniem medytacji vipassana. Jego specjalizacją jest wykorzystywanie kryzysu do osobistego wzrostu. Prywatnie zakochany w medytacji, miłośnik kina akcji i sztuki współczesnej pod każdą postacią.

ZA ILE: Jest to pierwsza edycja szkolenia w Poznaniu, dlatego zamiast 169zł zapłacisz 65zł
W tej cenę wliczone są materiały po szkoleniowe

Zgłoszenia: info@sebastianszajner.pl w tytule: "Imię Nazwisko: Fundamenty Budowania Zdrowych Relacji"
Marta Matus

Marta Matus psycholog, trener

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Zapraszam na warsztaty:

ROZŁÓŻ STRES NA ŁOPATKI

Runda pierwsza: 18.06 w godz. 17-20
• Krok 1: Poznaj swojego przeciwnika - czym jest Twój stres, skąd się bierze i kiedy atakuje?
• Krok 2: Nie przegrywaj walki z czasem – autoanaliza zarządzania czasem
• Krok 3: Pokonaj pożeracze czasu – praktyczne techniki

Runda druga: 25.06 w godz. 17-20
• Krok 1: Gdzie przyjmujesz ciosy? – autoanaliza skutków stresu
• Krok 2: Jak nokautować przeciwnika w 10 sekund, minutę i 5 minut?
• Krok 3: Długodystansowa walka – trening neuromięśniowy Jacobsona

Cena:
1 warsztat: 30zł
2 warsztaty: 50 zł
(Istnieje możliwość uczestnictwa pojedynczym wybranym przez siebie warsztacie lub w cyklu 2 warsztatów)

Miejsce:
Pracownia Duży Pokój, ul. Koszykowa 24/12, Warszawa
https://www.facebook.com/events/134137030122626/?fref=ts

Zapisy i informacje: mytrzy.warsztaty@gmail.com, Magda: 502 703 513

LICZBA UCZESTNIKÓW OGRANICZONA

MyTrzy: Maria Bobowska, Magda Cylwik i Marta Matus
Jesteśmy psycholożkami i trenerkami umiejętności społecznych. Szyjemy „warsztaty na miarę” dla różnych grup odbiorców. Naszą misją jest budowanie bezpiecznej przestrzeni do rozwoju i odkrywania własnych potencjałów

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Kamil Drozd

Kamil Drozd freelancer

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Idylla Sailing to pierwsza inicjatywa na wodzie, która łączy żeglowanie z innowacyjnym programem rozwoju osobistego. Stawiamy na inspirację i odkrywanie nowych pasji. Łączymy relaks z efektywną nauką, przeplatając praktykę pływania jachtem z tematycznymi warsztatami. Siłą napędową naszych działań jest pytanie: Jak żyć, by być szczęśliwym?

Aktualnie planowane rejsy:
06.07 - 13.07 - Optyka Snu: warsztat kreatywnej fotografii
27.07 - 03.08 - Melodia Duszy: praca z głosem, muzyką i ciałem

Znajdź nas również na facebooku

Kamil Romel-Sambor

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sebastian Szajner

Sebastian Szajner Trener / Konsultant
w House of Skills /
Motywacja / Przyw...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI III: skuteczna autoprezentacja


Obrazek

Czym jest cykl warsztatów Kompetencje Przyszłości?

Ucząc od lat u większości najlepszych trenerów jakich miałem okazje poznać, zauważyłem, że w Stolicy nie ma warsztatów gdzie ludzie mogą regularnie rozwijać i ćwiczyć bazowych umiejętności atrakcyjnych nie tylko na rynku pracy ale również w życiu codziennym. Umiejętności które są podstawą sukcesu niezależnie do tego w jakiej dziedzinie osoba działa. A cykliczność i indywidualne podejście to podstawa harmonijnego rozwoju.
Cykliczność daje trwałą zmianę. Staje się on stylem życia, a każda umiejętność tak samo jak mięsień na siłowni wymaga regularności w treningu, każda redukcja wagi wymaga nie jednorazowego wysiłku lecz stylu życia opartego o zdrowie. Wtedy zmiana wchodzi w krew. Indywidualne podejście daje gwarancje, że narzędzia i praca wykonana na warsztacie jest szyta na miarę potrzeb uczestnika, przez co rozwój nabiera zaskakującego tępa. Kompetencje rzyszłości mają za cel wyprzedzić standardową formę rozwoju o 10 lat

Warsztat III: skuteczna autoprezentacja ( tzw. elevator pitch)

Wyjdziesz z konkretnymi umiejętnościami i udoskonaloną prezencją własnej osoby której użyjesz za każdym razem gdy poznawać będziesz ludzi. Warsztat jest tak zaprojktowany, że musisz wyjść z umiejetnością, bo non-stop będziesz ćwiczyć
umiejętności, z feedbackiem na bieżąco od trenera i od grupy.

czego sie nauczysz?
- jak prezentować swoją osobe mając 3minuty na rozmowe
- jak umieć sprzedać swoje umiejętnosci
- jak kierować pierwszym wrażeniem i realizować swoje cele (ciekawość, fascynacja, atrakcyjność i wiele więcej)
- zdobędziesz punkt referencyjny tego kiedy mówisz w stanie podwyższonej uważności i stanie przepływu w którym masz
kiedy: 18 lipca, 17.00-20.00

limit miejsc : 20
za ile: obowiązuje zniżka, zamiast 59zł płacisz 49zł, decyduje kolejność zgłoszeń, jeśli przyprowadzisz 2 osoby wchodzicie każda po 30zł

Aby zapisać się na warsztat wyślij wiadomość na: info@sebastianszajner.pl w tytule " elevator pitch" . W odpowiedzi dostaniesz kolejne instukcję

Do zobaczenia,
Sebastian
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Darmowe Szkolenie Online Klubów FUTURO: 10 Skutecznych zasad sprzedaży


Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=i5A8S5Ndj8A&feature=you...

W czasach w których mamy tysiące róznych zawodów, sprzedawca jest jednym z niewielu którego nie uczą w szkołach. Mimo że jest jednym z najpopularniejszych zawodów, często nie mamy dostepu do wiedzy którą jako sprzedawca warto posiadać.

Z drugiej strony każdy z nas jako klient trafił w swoim zyciu na "dobrego sprzedawcę", ale czy zadajemy sobie wtedy pytanie co go charakteryzowało, czym ten sprzedawca wyróżniał się od inncyh, dlaczego to właśnie od niego zdecydowalismy się kupić towar, na te pytania i na wiele innych spróbujemy odpowiedzieć na najbliższym webinarze.

Tematy które poruszymy to m.in:

- jak traktować obiekcje klienta
- czym jest obsługa posprzedażowa
- raport w sprzedaży na bazie systemów reprezentacyjnych
- metaprogramy od i do w sprzedaży
- kryterium wejścia do produktu
- pułapka "złotych gór" w biznesach mlm

Jeśli jesteś sprzedawcą, a przeciez każdy z nas cos sprzedaje, warto abys uczestniczył w tym webinarze, poznasz porady praktyka które zbierał regularnie przez ostatnich kilka lat jako sprzedawca wielu, wielu róznych produktów,

Spotkajmy sie tam razem i wymieńmy sie doswiadczeniami, do zobaczenia.

TERMIN:
16 Lipca godz. 20:00

SZKOLENIE PROWADZI:
Paweł Szymków

ZAPISY:
http://www.klubyfuturo.pl/10zasad.html
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Serdecznie zapraszam na warsztat:

KREACJA WIZERUNKU POPRZEZ ZACHOWANIA JĘZYKOWE

TERMIN: 20-21 lipca 2013 (sobota-niedziela)
MIEJSCE: Łódź, ul. Wólczańska 14/16
CENA PROMOCYJNA: 70 zł
SZCZEGÓŁY NA: http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztat-kreacja-wi...
ZAPISY: kontakt@crearte.com.pl, 501 340 704

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Motywowanie szkolenie

Korzyści dla firmy:

► Wzrost umiejętności kadry zarządzającej z zakresu motywowania

► Wzrost zaangażowania i motywacji pracowników

► Wyższy poziom efektywności i zaangażowania w realizacji powierzonych zadań

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Warsztat z poczucia własnej wartości i pewności siebie - BIAŁYSTOK

Piotr podczas spotkania w Pubie poznał nowych ludzi, przy których czuł się bardzo dobrze przez pół wieczoru. Niestety w pewnym momencie rozmowa zeszła na prace i zarobki. Okazało się, że zarabia znacznie mniej niż każda inna osoba w towarzystwie. Nagle już nie czuł się tak swobodnie w ich towarzystwie.
Marta natomiast pomimo najwyższych zarobków, też nie czuła się najlepiej, ponieważ według niej inne kobiety wyglądały dziś w swoich ciuchach znacznie lepiej niż ona.

To tylko niektóre z sytuacji, w których ludzie czują się źle z powodu obniżania swojego poczucia wartości. Brzmi znajomo? A może znasz także te sytuacje?

-Czuje się źle, ponieważ wszyscy mają coś do powiedzenia, a ja nie wiem nic w tym temacie...
-Jak tylko dowiedzą się, że znam się na tym to będą wiedzieli, że jestem wartościowy...
-Nie udało mi się zrobić tego świetnie, więc czuje się źle...
-Stoję sam podczas spotkania towarzyskiego, więc pewnie coś ze mną jest nie tak...

W dzisiejszych czasach przypisujemy swoją wartość do bardzo wielu rzeczy, przez co czujemy się dobrze kiedy jesteśmy w czymś dobrzy, natomiast jeśli nie... to nasza wartość spada, tak jak w powyższych przykładach. Tak czy siak, uzależnieni od zewnętrznych rzeczy jesteśmy skazani na huśtawkę dobrego i złego samopoczucia.

Dlatego zapraszam na warsztat na którym nauczysz się w jaki sposób budować zdrowe poczucie własnej wartości, nie zawyżając go sztucznie w obawie przed poczuciem gorszości oraz nie obniżając go na skutek tego co zrobiłeś lub co inni mogli o Tobie pomyśleć.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
-Poznasz po czym poznawać braki zdrowego balansu w poczuciu wartości
-Dowiesz się w jaki sposób z dumą mówić o swoich wadach
-Akceptować siebie dokładnie takim jakim jesteś
-Jak nie przywiązywać poczucia wartości do czynników zewnętrznych
-Jak pamiętać, że jestes wyjątkową osobą
-Przestaniesz się martwić porównaniami z innymi
-Nauczysz sie jak nie oceniać innych jako gorszych lub lepszych od Ciebie

W JAKICH ASPEKTACH ŻYCIA MA TO ZNACZENIE?
-w relacjach damsko-męskich, zarówno w związkach, poznawaniu nowych osób, relacjach biznesowych
-w relacjach z ludźmi w pracy i na studiach
-w każdej sytuacji w której odczuwasz stres, że coś może pójść źle
-w kontakcie z rodziną
-wśród znajomych, podczas spotkań towarzyskich
-w finansach, wydawaniu pieniędzy oraz kwot jakie chcemy zarabiać
-w celach, które sobie stawiasz w każdej dziedzinie życia
-w wyborze tego, co chcesz robić w życiu
-i wielu wielu innych

JAKIE KORZYŚCI Z TEGO ODNIESIESZ?

-Będziesz umiał radzić sobie z poczuciem gorszości oraz niezdrową pychą – poczuciem, że jesteś lepszy od innych
-Poczujesz się znacznie lepiej w relacjach z innymi – zarówno poznając nowe osoby jak i spotykając starych znajomych
-Rozwiniesz swoją osobowość i zaakceptujesz siebie, przez co będziesz szczęśliwszy na co dzień
-Będziesz traktował lepiej zarówno innych jak i siebie samego, przez zrozumienie jak bardzo poczucie własnej wartości wpływa na te aspekty
-Przestaniesz ustalać cele, które służą tylko dowartościowaniu się

Warsztat odbędzie się w kameralnej atmosferze, gdzie z humorem usłyszysz o najczęstszych schematach i mechanizmach związanych z poczuciem wartości. Bawiąc się, wykonując ciekawe ćwiczenia nauczysz swój umysł nowych zachowań i korzystnego myślenia.

Przy pysznym cateringu, wśród ludzi o podobnych zainteresowaniach doświadczysz fascynującego dnia, który pozytywnie wpłynie na Twoje spojrzenie na siebie i na relacje z innymi. Aby kontynuować pracę ze sobą po szkoleniu, otrzymasz dokładny skrypt.

Szkolenie odbędzie się w sobotę, 3 sierpnia w BIAŁYMSTOKU
Dokładne miejsce zostanie podane drogą mailową.

Szkolenie poprowadzi Maciej Gierasimiuk,
Certyfikowany coach i trener rozwoju osobistego. Trener Eddu, Praktyk, Master i Zaawansowany Master NLP, pasjonat rozwoju osobistego od wielu lat. Dawniej nieśmiały chłopak, stresujący się telefonem do nieznajomych – dziś występuje przed publiką i co chwila z radością poznaje wiele nowych osób.

Twoja inwestycja w siebie to 89zł. Adres do wpłaty zostanie przesłany mailowo.
Zapisz się, wysyłając wiadomość o treści "poczucie wartości" na maciej.gierasimiuk@gmail.com

Spiesz się! Liczba miejsc ograniczona!
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.

Punktem wyjścia do wyboru tematów i przygotowania programów warsztatów były zadania, kompetencje i wiedza niezbędne do efektywnego pełnienia roli komunikatora i lidera opinii w organizacji, uwzględniając jeden z najważniejszych kanałów – komunikację menedżerską.

Akademia Komunikacji Wewnętrznej jest dedykowana w szczególności osobom, które są odpowiedzialne za:
• masową komunikację z pracownikami
• przygotowanie długofalowych działań komunikacyjnych
• uporządkowanie procesów komunikacji wewnętrznej
• zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej
• wzmocnienie lub zmianę określonych postaw pracowniczych
• przygotowanie organizacji do zmian
• zarządzanie zespołem

Podczas warsztatów odbywających się w ramach Akademii Komunikacji wewnętrznej dominują ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy wypracowują konkretne rozwiązania i nabywają praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji. Przytaczane studia przypadków są inspiracją i przestrogą. W trakcie dyskusji odnajdujemy prawidłowości występujące w ramach omawianego zagadnienia. Krótkie wykłady pozwalają na wprowadzenie do omawianych zjawisk i podsumowanie zdobytej wiedzy.

Warsztaty odbywają się w maksymalnie 10-osobowych grupach. Z jednej strony daje to możliwość wymiany różnych doświadczeń, z drugiej zapewnia kameralną atmosferę spotkań. Sprzyja jej także miejsce spotkań - sale szkoleniowe Creative Edge na warszawskich Bielanach.

Warsztaty w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:
01 Audyt Komunikacji Wewnętrznej
02 Strategia Komunikacji Wewnętrznej
03 Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej
04 Biuletyn Firmowy
05 Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej
06 Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku
07 Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji
08 Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera
09 Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii
10 Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl

http://dulnik.com.pl
Wioletta Kania

Wioletta Kania Właścicel firmy/
Psycholog/ Psycholog
Transportu/ Trener

Temat: Szkolenia, warsztaty, konferencje - reklama

Witam,

Serdecznie zapraszam firmy do współpracy w zakresie rozwoju i szkoleń. Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM świadczy usługi szkoleniowe z zakresu:

- sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej- usług oraz produktów
- obsługi Klienta
- negocjacji biznesowych
- szeroko rozumianego zarządzania
- komunikacji i współpracy

Aktualnie w okresie wakacyjnym, oferujemy wakacyjne promocje cenowe na szkolenia z powyższego zakresu.

POBIERZ AKTUALNĄ WAKACYJNĄ OFERTĘ PROMOCJI SZKOLENIOWYCH http://www.milvum.pl/manage/upload/pdf/kurs_20.pdf

POPROŚ O OFERTĘ- KONTAKT
tel. 534 29 59 99
mail: biuro@milvum.pl

Polub nasz profil na Facebooku https://www.facebook.com/CentrumPsychologiiIRozwojuOsob...

Wioletta Kania

Obrazek
Centrum Psychologii i Rozwoju Osobistego MILVUM

Następna dyskusja:

Warsztaty PRu i komunikacji...




Wyślij zaproszenie do