Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Witam serdecznie,

w imieniu SIMPLE Sp. z o.o. - firmy projektującej i wdrażającej specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie, autora programu HRM i HCM xPrimer.HRM , chciałbym zaprosić do udziału w wykładzie :

Kompetencje pracownicze źródłem przewagi konkurencyjnej , Michał Lach, SIMPLE Sp. z o.o.

który odbędzie się 8 listopada 2011 r., godz. 14:00 - 14:45 podczas Expo & Kadry 2011 w Warszawie,

Miejsce: Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa

Personel to główny czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej przedsiębiorstw – ich kapitał. Aby procentował, należy nieustannie go rozwijać, oceniać, identyfikować silne i słabe strony. Dowiedz się, w jaki sposób zoptymalizować strukturę organizacyjną, dopasować pracowników do zajmowanych stanowisk, zdefiniować ścieżki kariery i udoskonalić politykę szkoleniową, aby w pełni wykorzystać drzemiący w ludziach potencjał.

Podczas spotkania Expo&Kadry otrzymają Państwo możliwość konsultacji, uzyskania porady i odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania od międzynarodowych i polskich ekspertów zarządzania ludźmi.

Bezpłatne akredytacje!

Zapraszamy!

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek
Monika Krzyzanowska

Monika Krzyzanowska specjalista ds.
szkoleń - GoWork.pl

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

GoWork.pl dla swojego klienta szuka osoby na stanowisko:

KADRY I PŁACE - SPECJALISTA - KRAKÓW

Trener/Wykładowca do prowadzenia szkoleń kadrowo-płacowych
Miejsce pracy: Kraków
Region: małopolskie
Wymagania:

Wykształcenie wyższe ( mile widziane kierunkowe )
Min. 5 letnie doświadczenie kadrowo-płacowe
Bardzo dobra praktyczna znajomość programów Płatnik, Symfonia oraz e-Pfron (warunek konieczny)
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń mile widziane
Uprawnienia pedagogiczne ( ukończony kurs pedagogiczny)
Umiejętność pracy w zespole, przed grupą
Dyspozycyjność w tygodniu popołudniami od godziny 17.00 oraz weekendy

Oferujemy:

Możliwość rozwoju zawodowego
Atrakcyjne wynagrodzenie
Umowę o dzieło na czas trwania kursu
Miejsce pracy: Kraków

Prosimy o przesyłanie aplikacji na poniższy adres mailowy z dopiskiem lektor –KP Kraków

monika@gowork.pl

Prosimy również o zapoznanie się z programem naszego kursu – http://gowork.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HR


Obrazek



Obrazek


Cele i korzyści szkolenia:

Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:

• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko

Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.

Czas, cena, miejsce szkolenia:

13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53

Program szkolenia:

1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe

• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji

2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata

• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy

3. Proces rekrutacji

• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna

4. Proces selekcji

• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata

5. Finalizacja procesu selekcji

• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani

6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji

• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą

Trener prowadzący:

Anna Andrzejczyk

Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach

3. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji

5. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

PRAWO PRACY 2012 PO ZMIANACH

http://www.hrnews.pl/SzkolenieHRNews1.aspx?id=15

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

Firma „BHPus Usługi bhp” proponuje Klientom pomoc z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, świadcząc usługi szkoleniowo – doradcze w tym obszarze.

Naszym nadrzędnym celem jest pełna satysfakcja Klienta korzystającego z proponowanych przez nas usług. Dzięki naszej elastyczności i wsłuchiwaniu się w propozycje i sugestie Firm oraz Przedsiębiorstw proszących nas o pomoc jesteśmy w stanie zaspokoić nawet najbardziej wymagającego Klienta.

Profesjonalizm naszej firmy gwarantuje Klientom ofertę dostosowaną do ich indywidualnych potrzeb, a także fachową i rzetelną obsługę pozwalającą m. in. na bezproblemowe przejście przez kontrolę Państwowej Inspekcji Pracy (PIP) oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PISan.). Wszystkie szkolenia oraz usługi wykonujemy na terenie Klienta lub w miejscu przez Niego wskazanym.

Postanowiliśmy prowadzić wyjątkowo korzystną z perspektywy Klienta politykę cenowa, ustalając nasze ceny na bardzo konkurencyjnym poziomie, dbając jednocześnie o jak najwyższy poziom wykonywanych przez nas szkoleń i usług.

Więcej informacji o naszej firmie oraz pełny zakres wykonywanych przez nas usług znajdziecie Państwo na naszych stronach internetowych http://bhpus.pl



Starszy Specjalista ds. bhp
inż. Krzysztof Kunert

BHPus Usługi bhp
http://bhpus.pl
biuro@bhpus.pl
tel. +48 606 284 533
Milena Bałon

Milena Bałon Student, Uniwersytet
Warszawski

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Witam,

Zapraszamy na szkolenie "Prawo pracy od A do Z", 19-20 kwietnia w Poznaniu.

Szczegóły i zapisy na:
http://www.cwpp.pl/aktualnosc/99/

Centrum Wiedzy Prawno-Podatkowej,
szkolenia@cwpp.pl
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 6 czerwca 2012r.w Warszawie odbędzie się konferencja, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.
"Nowoczesne przedsiębiorstwo - dokumenty pod kontrolą"

Więcej szczegółów na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesne-p...
Andrzej Adamczyk

Andrzej Adamczyk radiowiec, a także
właściciel firmy
Web2Learn

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia


Obrazek


SerwisSzkolimyOnline.pl zaprasza na szkolenie:

PODATKOWE SKUTKI NIEZAPŁACONYCH ZOBOWIĄZAŃ

Dowiedz się szybko i wygodnie m.in. tego, jak zastosować ulgę na złe długi i metody pozwalające uniknąć korekt kosztów w przypadku kredytów kupieckich. Poznaj aktualne zasady potrącania kosztów uzyskania przychodów.

miejsce:www.szkolimyonline.pl
termin: 25.09.2013r.
start: godz. 9.00
czas trwania: 1,5 godz.
cena: 123 zł brutto

Agenda:
1. Zasady potrącania kosztów uzyskania przychodów
2. Konieczność korekty kosztów w przypadku niezapłaconych zobowiązań
3. Ulga na złe długi w podatku dochodowym
4. Ulga na złe długi w VAT

Opis: Niezapłacone faktury to zmora przedsiębiorców i przyczyna ich kłopotów finansowych. Ustawodawca postanowił coś z tym zrobić i wprowadził konieczność korekty kosztów w przypadku niezapłaconych zobowiązań. Problem jednak w tym, że w ustawach podatkowych pojawiły się regulacje nieprzemyślane, które nie tyle mają na celu ułatwienia życia przedsiębiorcom, co zapewnienie większych dochodów dla Skarbu Państwa, a podatnicy zazwyczaj oceniają je negatywnie, bo zamiast pomagać, utrudniają rozliczenia (i w praktyce zabijają zakup na raty i leasing finansowy). Dochodzą do tego ulgi na złe długi, przewidziane zarówno w PIT/CIT, jak i w VAT, pozwalające sprzedawcy odzyskać zapłacone podatki mimo nieuzyskania zapłaty. I o tym wszystkim będzie mowa na naszym webinarze! Skorzystaj z wiedzy, jak zastosować ulgę na złe długi i poznaj metody pozwalające uniknąć korekt kosztów w przypadku kredytów kupieckich.

Uwaga: możesz wysłać prowadzącemu swoje szczegółowe oczekiwania związane z treścią szkolenia.
Zobacz więcej>>

Szczegóły i rejestracja na stronie: www.szkolimyonline.pl

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Witam, zapraszam na dwa ciekawe szkolenia:

Warszawa 24.09.2013 Ochrona danych osobowych:
http://www.lexfactory.pl/oferta/bezpieczenstwo-informa...

Poznań 24.09.2013 Windykacja należności, skuteczne negocjacje przez telefon:
http://www.lexfactory.pl/oferta/windykacja/windykacja-...

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Kolejne adekwatne szkolenia otwarte marki Lex factory:

26.10.2013 Bezpieczeństwo Informacji - Poznań:
http://www.lexfactory.pl/oferta/bezpieczenstwo-informa...

29.10.2013 Kodeks Postępowania Administracyjnego - Warszawa:
http://www.lexfactory.pl/oferta/prawo-administracyjne/...

od 23.11.2013 Profesjonalny pracownik biura rachunkowego:
http://www.lexfactory.pl/oferta/kursy-zawodowe/profesj...Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.10.13 o godzinie 16:07

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Profesjonalny pracownik biura rachunkowego

Coraz częściej pracownicy biur rachunkowych muszą sobie zdawać świetnie sprawę zarówno z zagadnień księgowych jak i kadrowych. Celem tego szkolenia jest właśnie skupienie się na aspektach, które pomogą uczestnikom na pełne rozumienie procesów zachodzących w biurze rachunkowym.

Zajęcia odbywają się w centrum Poznania, w 3 następujące po sobie weekendy:
- 23. i 24. listopada
- 30. listopada i 1. grudnia
- 7. i 8. grudnia

w godzinach 9-16.

Więcej informacji:
http://www.lexfactory.pl/oferta/kursy-zawodowe/profesj...
Cena: 800 PLN netto - w sumie 42h szkolenia!
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na otwarte SZKOLENIA i WARSZTATY eduFuturo w 2014 roku:
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 22-23.01.2014
- Warsztaty Modelowanie procesów biznesowych z BPMN – Warszawa, 29.01.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 5-6.02.2014
- Modelowanie kontekstu projektu - Warszawa, 11.02.2014
- Marketing usług IT – Warszawa, 13-14.02.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 19.02.2014
- Komunikowanie zmiany – Warszawa, 24-25.02.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – Warszawa, 26-27.02.2014
- Modelowanie architektury integracji – Warszawa, 5.03.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - Warszawa, 12.03.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT – Warszawa, 13-14.03.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes – Warszawa, 26-27.03.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne – Warszawa, 3-4.04.2014

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Dzień dobry,

Zapraszam na szkolenie:

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH- w Dziale Kadr.

Postaw na doświadczenie! Tylko w 2013 roku przeprowadziliśmy 287 godzin szkoleń z tematu ochrony danych!

Trener z bogatym doświadczeniem zawodowym- PRAKTYK!

KATOWICE 30.06.2014 r. Centrum Szkoleniowe Europrofes 40-095 Katowice, ul. Stawowa 10

CENA: 369 zł/netto *- w przypadku większej ilości zgłoszeń z jednej firmy/instytucji proponujemy zniżki!

Cel szkolenia- Zdobycie praktycznych umiejętności z obszaru:

1. Weryfikacji obowiązków spoczywających na „Dziale Kadr”.
2. Zapoznanie z praktycznymi rozwiązaniami problemów wynikających z przepisów np.
podawanie danych pracowników, ZFŚS, przetwarzanie CV.
3. Bezpieczeństwo danych np. weryfikacja zabezpieczeń, kontrola dostępu do danych
osobowych.
4. Każdy uczestnik otrzyma przykładowe wzory dokumentów omawianych na szkoleniu,
np. upoważnienie do przetwarzania danych osobowych czy wniosek o udostępnię
danych na potrzeby ZFŚS.

Więcej na: http://orleccy.pl/katowice_szkolenie_ochrona_danych_os...

Z poważaniem,
Michał Geilke
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

17.11.2014r. Warszawa

"Praktyczne aspekty zawierania i rozwiązywania umów o pracę. Zmiany planowane od 2015 r."



Obrazek



Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad zmianami w kodeksie pracy.
Jedną z istotniejszych zmian ma być wprowadzenie nowych rozwiązań związanych z umową na czas określony, które w życie wejdą już na początku 2015 roku.

Celem warsztatu jest poznanie praktycznych aspektów związanych z istotą umowy o pracę z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego, jak również metod ochrony interesu pracodawcy w stosunku pracy. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się również, jakie zmiany mają obowiązywać już od początku 2015r. w zasadach rozwiązywania umów o pracę na czas określony.


W programie m. in.:

• Praktyczne aspekty związane z istotą umowy o pracę z uwzględnieniem orzecznictwa Sądu Najwyższego,
• metody ochrony interesu pracodawcy w stosunku pracy (umowa lojalnościowa, zakaz konkurencji)
• Uczestnicy szkolenia dowiedzą się również, jakie zmiany mają obowiązywać już od początku 2015r. w zasadach rozwiązywania umów o pracę na czas określony.

przy zgłoszeniu na hasło Goldenline rabat nawet do 20%.

więcej informacji/ zapisy: AGNIESZKA@KANCELARIAWEC.EU NR TEL. 606103932
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl

konto usunięte

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Kurs kadry i płace
Wrocław
Termin rozpoczęcia : 8.01.2015
Zajęcia odbywają się na Oławskiej 4 w godzinach 17-20.
Cena promocyjna : 299 zł
40 godzin dydaktycznych.

Program kursu :
1.Nawiązanie i ustanie pracy stosunku pracy
- rodzaje umów o pracę – omówienie
- rozwiązanie umowy o pracę – analiza przypadku

2. Czas pracy - ZMIANY W PRAWIE PRACY
- normy czasu pracy – wykład, praca zespołowa
- systemy i rozkłady czasu pracy - wykład

3. Urlopy pracownicze
- wymiar i wyliczanie należnego urlopu wypoczynkowego dla pracownika zatrudnionego
w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy – wykład i ćwiczenia
- urlop okolicznościowy, urlop bezpłatny - wykład
- urlop szkoleniowy - ZMIANY W PRAWIE PRACY

4. Uprawnienia rodzicielskie
- urlop macierzyński, tacierzyński i wychowawczy – wykład, analiza przypadku
- opieka nad dzieckiem – wykład, dyskusja

5. Dokumentacja kadrowa
- dokumentacja związana z ustaniem stosunku pracy – wykład, ćwiczenia
- konstrukcja umowy o pracy, informacji o zatrudnieniu, zakresu obowiązków - ćwiczenia
- regulamin pracy i wynagrodzenia - ćwiczenia
- dokumentacja przy ewidencji czasu pracy - wykład
- akta osobowe – ćwiczenia

6. Umowy cywilnoprawne
- umowa zlecenia – wykład, dyskusja
- umowa o dzieło – wykład, dyskusja

7. Wynagrodzenia - ZMIANA MINIMALNEGO WYNAGRODZENIA
- systemy wynagrodzeń - wykład
- stałe i zmienne składniki wynagrodzenia - wykład

8. Wynagrodzenia – warsztaty
- wyliczenie wynagrodzenia za przepracowany cały miesiąc - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia za przepracowany niepełny miesiąc - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia chorobowe - ćwiczenia
- wyliczenie zasiłków chorobowych, macierzyńskich - ćwiczenia
- wyliczenie ekwiwalentu za niewykorzystany urlop wypoczynkowy - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia za urlop okolicznościowy i wypoczynkowy - ćwiczenia
- wyliczenie wynagrodzenia z tytułu umowy zlecenia i umowy o dzieło - ćwiczenia
- wyliczenie kosztów pracodawcy związanych z wynagrodzeniem pracownika - ćwiczenia

9. Ubezpieczenia społeczne – wykład

10. Warsztaty komputerowe – PŁATNIK
- zakładanie firmy - ćwiczenia
- dokumenty zgłoszeniowe - ćwiczenia
- dokumenty rozliczeniowe - ćwiczenia
- deklaracja rozliczeniowa – przygotowanie - ćwiczenia

11. Warsztaty komputerowe - SYMFONIA Kadry - Płace

link do zapisu online : http://novakursy.pl/kadry-i-place-2#1-kurs-kadry-i-p%C...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: [ogłoszenia] Szkolenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl

Następna dyskusja:

[ogłoszenia] Szukam pracy




Wyślij zaproszenie do