Katarzyna T.

Katarzyna T. Specjalista ds
rekrutacji

Temat: Szukam pracy we Wroclawiu

Szukam pracy we Wroclawiu. Interesuje mnie branża Administracja biurowa, Hotelarstwo, Sprzedaż.
Dotychczasowe obowiązki zawodowe nauczyły mnie być w ciągłym ruchu i szybko reagować na zaistniałe sytuacje będąc przy tym asertywną i taktowną. Szukam nowych wyzwań i pragnę w pełni wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie oraz przenieść je na sukces przyszłego pracodawcy.

Moje doświadczenie zawodowe pozwoliło mi rozwinąć swoje umiejętności zarówno w sferze działań administracyjnych jak i operacyjnych. Jako pracownik działu konferencyjnego odpowiadałam za kontakty z klientami biznesowymi oraz wszelkie działania sprzedażowe. Do moich obowiązków należało pozyskanie nowego kontrahenta, opieka nad dotychczasowymi klientami, tworzenie ofert i umów handlowych, negocjacje oraz wszelkie działania mające na celu intensyfikacje zysków tego działu (akcje promocyjne, optymalizacja kosztów działu, motywowanie i szkolenia podległych pracowników).

Moje zaangażowanie oraz wkład w utrzymaniu wysokiego poziomu usług konferencyjnych zaowocowało awansem na stanowisko F&B Assistant. Pełniąc funkcję F&B Assistant przygotowuję miesięczne raporty (sprzedaży, przychodów) oraz monitoruję i raportuję osiągane wyniki, kontroluję poziom sprzedaży i w związku z tym ściśle współpracuję z innymi działami w celu jej intensyfikacji. Moim zadaniem jest także nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników, przygotowuję wewnętrzne szkolenia oraz treningi zawodowe nowo przyjętych pracowników.

Jestem osobą komunikatywną, z łatwością dostosowującą się do nowych warunków, umiejącą działać pod presją. Wszelkie powierzone mi zadania wykonuję z niezwykłą starannością i precyzją. Lubię współpracę w zespole, jednocześnie potrafię podejmować samodzielne decyzje.

Wierzę, że zainteresowałam Państwa moją osobą i będę miała przyjemność osobistego spotkania podczas rozmowy kwalifikacyjnej.