konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

NOWA PRACA, NOWE MOŻLIWOŚCI

Planujesz zmianę w swojej karierze zawodowej? Poszukujesz nowej, lepszej pracy? Rozważasz zmianę miejsca zatrudnienia? Planujesz powrócić na rynek pracy po dłuższej przerwie?

Jeżeli choć na jedno z tych pytań odpowiadasz twierdząco, zapraszamy do udziału w projekcie rozwojowo – wspierającym organizowanym przez firmę szkoleniową 2be Business & Education oraz firmę doradztwa personalnego Business Consulting.
Przygotowaliśmy propozycję czterech pakietów mających na celu aktywne wspieranie osób będących na różnych etapach procesu poszukiwania pracy. Udział w naszym projekcie dostarczy niezbędnych narzędzi do skutecznego poszukiwania pracy oraz pozwoli doprecyzować własne preferencje zawodowe w oparciu o kompleksową analizę kompetencji i mocnych stron każdego uczestnika.

Szczegóły dotyczące projektu oraz informacje o spotkaniach informacyjnych:

http://2be.edu.pl/szkolenia,szczegoly,otwarte,4.html
http://2be.edu.pl/szkolenia,szczegoly,otwarte,5.html

Osoby zainteresowane projektem oraz chętne do udziału w spotkaniu
informacyjnym zapraszamy do kontaktu mailowego: dorota.jasielska@2be.edu.pl

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 15.12.2012+16.12.2012

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz rabat 25% !!!

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia

10 rad jak podnieść swoją karierę na kolejny poziom w 2013
artykuł tutaj

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,
Aktualnie realizujemy projekt „Zmiana na dobre”. Projekt skierowany jest dla pracowników, powyżej 50 r.ż zatrudnionych w wielkopolskich przedsiębiorstwach przechodzących procesy modernizacyjne i adaptacyjne

W ramach projektu oferujemy bezpłatne szkolenia:
1. specjalista ds. windykacji
2. specjalista ds. kadr i płac
3. specjalista ds. zamówień publicznych
2. konsultacje zawodowe z doradcami zawodowymi

Poniżej znajdują się programy szkoleń oraz ich terminy:

KURS SPECJALISTY DS. WINDYKACJI (poziom podstawowy)

Kurs adresowany jest do osób zamierzających podjąć pracę w charakterze windykatora, które nie posiadają doświadczenia w windykacji
Program
1. Podmioty w polskim obrocie gospodarczym: zakres i zasady odpowiedzialności za zobowiązania, działalność a dobór zabezpieczeń, sposoby dochodzenia zapłaty – 14 h
2. Mediacja: fazy, rola stron i mediatora, przegląd orzecznictwa, inicjowanie , przebieg i korzystanie z wyników mediacji – 12 h
3. Dochodzenie roszczeń w postępowaniu cywilnym i gospodarczym: prowadzenie sporu sądowego, koszty procesu, środki i zaskarżenia – 14 h
4. Ugoda z dłużnikiem: arbitraż krajowy i międzynarodowy, postępowanie zabezpieczające i egzekucyjne, środki zaskarżenia – 12h
5. Podatkowe aspekty windykacji: charakterystyka pozycji wierzyciela, windykacja należności, postępowanie polubowne – 8h
6. Umorzenie wierzytelności i jego konsekwencje podatkowe: wierzytelności jako wkład do spółki, factoring a podatki – 8h
TERMINY: GRUPA I , II (05-07.2013), III i IV (8-10.2013), V (11.13-01.14)

KURS SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC (poziom podstawowy)

Kurs kadrowo-płacowy skierowany jest dla osób, które nigdy nie pracowały w działach kadrowo-płacowych. Uczestnicy projektu otrzymają programy Płatnik i Symfonia Kadry i Płace
Program:
1. Prawo pracy: sporządzanie i wypowiadanie umów, ustalanie wymiaru urlopu, zasady naliczania nadgodzin – 8h
2. Dokumentacja kadrowo-płacowa: wnioski urlopowe, karty wynagrodzeń, lista obecności – 3h
3. Rozliczenia z ZUS: formularze i druki – 5h
4. Podatki: koszty uzyskania przychodu, kwota wolna od podatku, miesięczna ulga podatkowa, formularz PIT – 8h
5. Tworzenie i rozliczanie listy płac: umowa o pracę, cywilnoprawne – 8 h
6. Obsługa programu kadrowo-płacowego SYMFONIA: wprowadzanie parametrów danych zatrudnionych, listy płac, eksport danych do programu Płatnik – 16h
7. Obsługa programu Płatnik: zgłoszenie firmy, tworzenie kartotek ubezpieczonych, deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe, korekty, import danych z Symfonii – 14h
TERMINY: I i II (05-07.2013), III i IV (08-10.2013), V (11-01.2014)

KURS SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(poziom podstawowy)

Kurs przeznaczony dla osób, chcących się pozyskać nowe kwalifikacje z zakresu zamówień publicznych.

Program:
1. Wprowadzenie: pojęcia, warunki postępowania – 8h
2. Zasady udzielania zamówień publicznych i ich konsekwencje dla wykonawców – 8h
3. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia: zasady, specyfikacja warunków – 8h
4. Tryby udzielania zamówień: tryby szczególne, negocjacje, umowy ramowe i system zakupów – 8h
5. Proces wybory oferty: kryteria oceny, zasady rozstrzygnięcia postępowania, gwarancja jakości, rękojma za wady, warunki płatności, zmiana i unieważnienie umowy, odstąpienie – 8h
6. System ochrony praw podwykonawców: odpowiedzialność za błędy, likwidacja protestu, postępowanie odwoławcze – 7h
7. Podsumowanie: odpowiedzialność wynikająca z przepisów karnych – 2h
TERMINY: I i II (11-12.2013), III i IV (01-02.2014), V (03-04.2014)

KONSULTACJE ZAWODOWE

Aby kompleksowo móc wspierać rozwój Państwa kariery zawodowej poza uczestnictwem w szkoleniach oferujemy Państwu działania doradcze, składające się z:
1. Indywidualnych spotkanie z doradcą zawodowym - wsparcie w zakresie wyboru drogi zawodowej, określenie predyspozycji i zainteresowań zawodowych.
2. Treningu aktywności zawodowej – wsparcie w zakresie poruszania się na rynku pracy, poznanie wymogów rynku pracy, nauka przygotowania dokumentów aplikacyjnych, poznanie najefektywniejszych metod szukania pracy
3. Indywidualnych zajęć z doradcą – po zakończeniu kursu, wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów w sytuacjach zawodowych
TERMINY: od 03.2013 do 04.2014

w razie pytań proszę o kontakt mailowy.

serdecznie zapraszam. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 18.01.2013 o godzinie 12:55 z tematu "Poznań - ZDOBĄDŹ NOWY ZAWÓD - bezpłatne szkolenia dla pracowników przedsiębiorstw z Wlkp."

Temat: Ogłoszenia

Szukam pracy! :)
Interesujące doświadczenie zawodowe, prawo jazdy, licencjat z zarządzania zasobami ludzkimi...
Bydgoszcz i okolice, dyspozycyjna 24h :)

jeżeli spełniam wymogi to czekam za ofertami pracy :)

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).
Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie Cv i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

STYCZEŃ 2013
Termin konsultacji: KRAKÓW 29.01.2013(wtorek) lub 30.01.2013(środa)
Termin konsultacji: WROCŁAW 24.01.2013 (czwartek) lub 25.01.2013 (piątek)

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Agnieszka Biały

Agnieszka Biały Eltee.pl - Języki i
Podróże

Temat: Ogłoszenia

Czy rozwój Twojej kariery i awans zawodowy nie zależą od znajomości angielskiego?

Pracujesz lub chcesz pracować w korporacji? Twoja codzienna praca to komunikacja z przełożonymi, klientami, kolegami z innych państw, telekonferencje, spotkania, emaile, a może związana jest z językiem formalnym, zawierającym specjalistyczne elementy z zakresu prawa, kontraktów handlowych?

Pracujesz lub chcesz pracować w instytucji publicznej, ministerstwie? Zajmujesz się zarządzaniem, realizowaniem projektów, polityką krajową i zagraniczną; posługujesz się językiem w bieżących kontaktach z równorzędnymi organami administracji krajów członkowskich oraz instytucjami Unii Europejskiej?

Jeśli tak, kursy Eltee.pl są stworzone dla Ciebie.

Nasze doświadczenia w pracy z klientami indywidualnymi i małymi grupami zarówno w korporacjach międzynarodowych, jak i instytucjach publicznych, pozwoliły stworzyć kursy odpowiadające na ich specyficzne potrzeby.

Wielu naszych klientów wybiera kursy:
wybrane opinie klientów tutaj i referencje tutaj)



Angielski dla pracowników instytucji publicznych
, w szczególności:

- Civil Service English - Kurs indywidualny i grupowy dedykowany urzędnikom administracji publicznej.

- Echelon English - Kurs indywidualny dedykowany urzędnikom kadry kierowniczej.


Angielski dla firm i korporacji, w szczególności:

- Corporate English - Kurs indywidualny i grupowy dedykowany pracownikom firm i korporacji.

- Executive English - Kurs indywidualny dedykowany członkom kadry zarządzającej firm i korporacji.

Każdy kurs zaprojektowany jest w oparciu o specyfikę pracy danej osoby na podstawie przeprowadzanego wcześniej, szczegółowego audytu językowego.

Eltee.pl to gwarancja wysokiej jakości kursu i 100% zadowolenia. Jesteśmy przekonani, że nasze szkolenie jest najlepsze na rynku, jeśli jednak stwierdzisz inaczej, zwrócimy Ci pieniądze za szkolenie!

Prowadzący szkolenia (Civil Service English, Echelon English, Corporate English, Executive English): Bartłomiej Reszuta. Ukończył amerykanistykę i prawo na Uniwersytecie Warszawskim, lektor i tłumacz języka angielskiego, w szkoleniach firmowych od 2000 roku. Od 2004 roku prowadzi autorskie kursy języka prawniczego, a od 2007 roku współpracuje z Prószyński S-ka i Sic! w zakresie przekładów książkowych. W latach 2005 - 2008 Wykładowca w Zakładzie Anglistyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Nie jesteś pewien, na jaki kurs się zapisać? Porozmawiamy z Tobą i doradzimy najbardziej skuteczną formę nauki dla Ciebie. Sprawdź bezpłatnie.

T: 22 403 75 18
M: 794 218 806, 794 218 807
info@eltee.pl
http://www.eltee.pl
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na otwarte seminarium we Wrocławiu "jak podnieść swoją karierę na kolejny poziom"

16 marzec 2013, godz. 14.00

http://active-strategy.com/warsztat-jak-podniesc-swoja...
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Z okazji Święta Kobiet, przygotowaliśmy niecodzienną ofertę!

W tym szczególnym dniu pragniemy złożyć wszystkim Paniom, a zwłaszcza tym pracującym, Najserdeczniejsze Życzenia Spełnienia Marzeń zarówno tych prywatnych jak i zawodowych.

W spełnieniu marzeń zawodowych zapewne pomoże Paniom podniesienie swoich kompetencji.

Dlatego też zapraszamy wszystkie Panie do zgłoszenia się na wybrane szkolenia w tym szczególnym dla nich dniu, a w zamian gwarantujemy prezent - 30% RABATU dla każdej zgłoszonej uczestniczki.

Panowie - szefowie, jest to bardzo praktyczny prezent dla wszystkich Pań pracujących w Waszych firmach. Więcej szczegółów na naszej stronie

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM NA BEZPŁATNE SZKOLENIA

Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie szkoleniowym "Profesjonalne kadry lubuskiej turystyki" pracowników mikro i małych przedsiębiorstw branży turystycznej województwa lubuskiego,
W ramach projektu realizowane będą następujące szkolenia:
BLOK MENADŻERSKI
Planowanie strategiczne w działalności turystycznej - 2 dni
Sprzedaż i marketing usług turystycznych - 2 dni
Prawne i podatkowe aspekty działalności turystycznej (gastronomia i hotelarstwo) - 3 dni
Przepisy krajowe i unijne w zakresie GHP, GMP, wdrażanie HACCP - 3 dni

BLOK SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Profesjonalna obsługa klienta - 2 dni
Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów - 2 dni
Wykorzystanie narzędzi informatycznych w sprzedaży i obsłudze klientów w turystyce - 2 dni
Promocja internetowa: technologie informacyjno - komunikacyjne w usługach turystycznych - 2 dni

Udział w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00 w Gorzowie Wielkopolskim oraz Zielonej Górze
KONTAKT 224170195; MAIL:Bozena.Szewczak@altkom.pl

oraz
Udział w szkoleniach jest bezpłatny.
W 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny.
Preferowani będą pracownicy z przedsiębiorstw funkcjonujących na terenie miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców.
W ramach projektu realizowane są następujące szkolenia:
BLOK : PRAWO I FINANSE DLA MENEDŻERÓW
o Kompendium wiedzy finansowej (3 dni)
o Budżetowanie i zarządzanie kosztami (3 dni)
o Finanse dla nie finansistów (3 dni)
o Analiza danych gospodarczych – podstawy (3 dni)
o Analiza danych gospodarczych dla zaawansowanych (3 dni)
BLOK : ZARZĄDZANIE W TRUDNYCH CZASACH
o Prawne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi (3 dni)
o Elastyczne formy zatrudnienia: optymalizacja kosztów pracy (3 dni) + 4 godziny obejmujące indywidualne doradztwo poszkoleniowe

KONTAKT 224170195; MAIL:Bozena.Szewczak@altkom.pl
Robert Rosloniec

Robert Rosloniec FEA Pilot, Test
Pilot, R&D
department

Temat: Ogłoszenia

Najlepsze odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, jakie padają na rozmowie kwalifikacyjnej:

Rozmowa Kwalifikacyjna

Pozdrawiam :)
Wojciech Paździor

Wojciech Paździor team management |
leadership | HR |
work satisfaction |
c...

Temat: Ogłoszenia

Odkryj następny krok Twojej kariery

Dla tych, którzy zadają sobie pytanie "Co dalej?"

Nareszcie zapraszamy do otwartej grupy planowania i zarządzania karierą.
Przyjmujemy zapisy na program "Odkryj następny krok Twojej kariery".

W programie m.in.:
-Techniki zwiększenia satysfakcji w obecnym miejscu pracy
-Techniki budowania dobrej współpracy z przełożonym
-4 kroki planowania kariery
-4 pola zarządzania karierą
-Stworzenie mapy rozwoju

Szczegóły na http://active-strategy.com/coaching/odkryj-nastepny-krok/


Obrazek


Możesz także dołączyć do wydarzenia na
http://www.goldenline.pl/spotkanie/odkryj-nastepny-kro...
http://www.facebook.com/events/146126878896478/

Temat: Ogłoszenia

CV Expert - Zainwestuj w swoją karierę!
Zamierzasz zmienić pracę lub podjąłeś już taką decyzję? Poszukujesz nowych wyzwań zawodowych? Chcesz realizować ambitne cele, a firma w której pracujesz nie daje Ci takich możliwości? Jeśli twierdząco odpowiedziałeś na jedno z tych pytań to znak, że czas podjąć odpowiednie kroki w kierunku efektywnego wprowadzenia zmian. Nasze usługi kierujemy do osób które chcą w skuteczny sposób wejść na rynek pracy i świadomie pokierować własną karierą. Działamy kompleksowo - w jednym miejscu znajdziesz innowacyjne rozwiązania dzięki, którym Twoje działania staną się efektywne i skuteczne. Tworzone przez nas dokumenty aplikacyjne są wysoko oceniane przez rekruterów, a ponad 90% naszych klientów zdobywa atrakcyjną pracę. Dajemy gwarancję jakości świadczonych usług o czym najlepiej świadczą nasze referencje. Sprawdź: http://cvexpert.pl/
Mariusz Kilian

Mariusz Kilian Technical Director,
Boost Poland LLC

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na krótką prelekcję studentów i programistów C#/.NET, którzy chcą nie boją się wyzwań i chcieliby pracować w firmie, która ceni pracowitość, sumienność i równowagę.
Szukamy najlepszych w naszym regionie. Przyjdź z kolegą i zapoznaj się z naszą ofertą.

Zapraszam 19 kwietnia na godz. 10.15 do sali wa 130 na Wydziale Informatycznym Politechniki Białostockiej.
Łucja Leśniak

Łucja Leśniak HR Specialist -
ASTALDI

Temat: Ogłoszenia

Bezskutecznie szukasz pracy? Rozsyłasz CV, bierzesz udział w kolejnych rozmowach kwalifikacyjnych, a telefon wciąż milczy?

Wiemy, jak Ci pomóc!

Advisory Group TEST Human Resources zaprasza na indywidualne warsztaty dla poszukujących pracy. Bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu w zakresie rekrutacji i selekcji Eksperci TEST opracowali program indywidualnego doradztwa w zakresie poszukiwania pracy. Każdy uczestnik może wybrać najbardziej interesujące go zagadnienia, umówić się na spotkanie z trenerem lub odbyć je za pośrednictwem Skype’a.

Przykładowe moduły szkolenia to:

1. „Profesjonalne Curriculum Vitae”
2. „Rozmowa kwalifikacyjna”
3. „Własny wizerunek w poszukiwaniu pracodawcy”
4. „Sposoby poszukiwania pracy”
5. „Rekrutacja od kuchni”

Twój sukces jest Naszym sukcesem!

Jeżeli masz pytania odnośnie szkolenia lub chcesz w nim uczestniczyć skontaktuj się
z nami pod adresem worknow@testhr.pl. Odnajdziesz nas na http://facebook.com/WarsztatyWorkNow lub http://testhr.pl/worknow.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Katarzyna Stawicka

Katarzyna Stawicka Recepcjonistka,
MEDACTIVE

Temat: Ogłoszenia

Gorąco polecam kursy instruktorskie rekreacji ruchowej w dziedzinie sportów zimowych i letnich.

http://kursybp.pl

Zapraszam i pozdrawiam :)

Katarzyna Stawicka Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.05.2013 o godzinie 15:40 z tematu "Kursy Instruktorskie rekreacji ruchowej"
Monika Banach-Lechowska

Monika Banach-Lechowska Psycholog,
Seksuolog,
Psychoterapeuta,
Trener, Coach

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zapraszam Państwa na szkolenie "Autoprezentacja podczas rozmowy rekrutacyjnej". Był to również temat mojej prelekcji podczas kwietniowych targów pracy dla Inżynierów. Wykład i konsultacje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, dlatego w odpowiedzi na Państwa potrzeby stworzyliśmy program szkoleniowo- konsultacyjny. Więcej informacji i zapisy na: http://www.iwro.eu/kalendarz/

Dla kogo szkolenie?
- dla osób, które utraciły prace z różnych powodów i chcą przygotować się do rozmów kwalifikacyjnych

Kiedy i gdzie?
- Warszawa (centrum), 24.05.2013 (piątek) godz. 9.00-15.00

Koszt szkolenia: 60 zł brutto

Doskonałym uzupełnieniem szkolenia będą indywidualne konsultacje, podczas których symulowana rozmowa rekrutacyjna będzie nagrywana i odtwarzana w celu udoskonalenia autoprezentacji uczestnika.

Serdecznie zapraszam!

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Sesja Careerdesign – elementy projektowania ścieżki kariery zawodowej + informacja zwrotna na temat CV

CareerDesign to nic innego jak odkrywanie, tworzenie ścieżek edukacyjnych i zawodowych w zgodzie z własnymi wartościami, preferencjami, zdolnościami i kompetencjami.

Proponujemy Tobie indywidualne 1,5-godzine spotkanie z doświadczonym projektantem kariery, w trakcie którego przeanalizujesz swoją zawodową ścieżkę oraz otrzymasz informację zwrotną na temat Twojego CV.

Podczas indywidualnego spotkania Careerdesign, wykorzystamy autorskie narzędzia, które pozwolą Tobie zdiagnozować Twoją aktualną sytuację zawodową, uaktywnić swoje wewnętrzne zasoby: wiedzę i umiejętności oraz zwiększyć motywację do działania – zaplanowania ścieżki zawodowej lub dokonania w niej zmian.

Zapraszamy Cię na spotkanie, jeśli:
◦ Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący
◦ Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań
◦ Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące
◦ Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść
◦ Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy
◦ Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym
◦ Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, co dalej, po skończeniu edukacji

Gwarantujemy:
1. Zwiększenie motywacji do działań
2. 100% zadowolenia :)


Obrazek


Agnieszka Kościuczyk - właścicielka firmy Careerdesign, projektant kariery, dyplomowany trener, wykładowca i wychowawca.

Sprawdź nas tutaj: http://www.goldenline.pl/agnieszka-kosciuczyk/

Miejsca spotkań: WARSZAWA, WROCŁAW, KATOWICE, KRAKÓW
oraz konsultacje on-line dla osób spoza wymienionych miast 


INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na spotkanie, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego
• preferowane miasto

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.
Koszt spotkania – 50 pln.

Cena konsultacji to kwota, o którą zostanie pomniejszona wartość kolejnych sesji lub konstrukcja CV.

Odważ się – wspólnie zaprojektujemy Twoją ścieżkę zawodową!

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Agnieszka M.

Agnieszka M. Business Analyst

Temat: Ogłoszenia

W imieniu P&A Ideas przedstawiam alternatywne rozwiązania dla osób aktywnie poszukujących pracę.

Job Hunting – usługa dla osób, które nie boją się przejąć kontroli nad własną pozycją zawodową na rynku pracy,
polegająca na wsparciu osób poszukujących pracy czy chcących zmienić profil zawodowy w zdobyciu wymarzonego stanowiska. Albo po prostu stanowiska adekwatnego do ich potrze i/lub aktualnych możliwości.
Zakres świadczonego wsparcia jest uzależniony tylko i wyłącznie od chęci Klienta i może obejmować (wszystkie lub wybrane):
- analizę profilu zawodowego;
- badanie możliwości i potencjału zawodowego;
- określenie profilu poszukiwanej pracy;
- aktywne poszukiwanie ofert i kontakt z potencjalnymi pracodawcami;
- bieżące dopasowywanie CV i LM do wybranych ofert;
- konsultacje z Klientem ws. postępu w procesie aplikacyjnym;
- przygotowanie Klienta do rozmów telefonicznych;
- przygotowanie Klienta do rozmów kwalifikacyjnych.

Dla kogo JOB HUNTING? Dla każdego, kto chce w sposób świadomy i skuteczny zmienić swoją zawodową rzeczywistość. Nie ma ograniczeń co do pozycji społecznej, poziomu zawodowego czy wysokości wynagrodzenia. Dla Nasz każda osoba ma potencjał, który my odkrywamy, wzmacniamy i pomagamy skutecznie wykorzystać. Dla nas każdy jest wyjątkowy i traktowany w sposób całkowicie indywidualny.

Dlaczego JOB HUNTING? Niestety, ale wciąż większość pracowników popełnia wiele błędów ubiegając się o pracę, przez co ich poszukiwania są nieefektywne. A to rodzi przekonanie o braku pracy, buduje poczucie beznadziejności, obwiniania pracodawców (nie zawsze słuszne) o taki stan rzeczy i wiele innych negatywnych skutków. My pokazujemy, że praca jest i wcale nie jest trudno ją zdobyć.

Czy usługa jest płatna? Oczywiście, nic nie ma za darmo. A na pewno nic co jest skuteczne. Jednakże u nas płaci się tylko za efekt. Pobieramy prowizję % od wysokości wypłaconego/wynegocjowanego wynagrodzenia.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu na biuro@pandaideas.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 13.06.2013 o godzinie 13:14 z tematu "alternatywa dla poszukujących pracę "

Następna dyskusja:

Najśmieszniejsze ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do