konto usunięte
Temat: TABLICA OGŁOSZEŃ - Szkolenia w Krakowie
Zapraszamy na szkolenie!:"AKTYWNA SPRZEDAŻ"
OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!
22- 26 października Kraków 40 godz szkoleniowych
CELE SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest podniesienie jakości obsługi i satysfakcji klientów poprzez kontakt z profesjonalnym sprzedawcą. Uczestnicy szkolenia poznają kluczowe techniki sprzedaży oraz negocjacji i perswazji. Nauczą się jak rozpoznawać określone typy klientów, dokonywać analizy ich potrzeb i sprostać ich oczekiwaniom. Poznają narzędzia skutecznej komunikacji z klientem i nauczą się jak z nich korzystać w praktyce. Poznają asertywne zasady obsługi trudnego klienta i dowiedzą się jak dzięki nim budować pozytywne relacje z klientem. Celem pośrednim szkolenia jest wzbudzenie pozytywnej motywacji i postawy wobec obsługi klienta jako ważnego elementu rozwoju firmy i budowania jej wizerunku.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Dzięki udziałowi w treningu uczestnicy:
• Uświadomią sobie wagę procesu aktywnej sprzedaży w funkcjonowaniu ich przedsiębiorstwa
• Nabiorą motywacji, aby ten obszar monitorować i podnosić jego jakość
• Uświadomią sobie najważniejsze potrzeby swoich klientów i nauczą się jak na nie odpowiadać
• Poznają strategie i techniki negocjacyjne oraz nauczą się ich skutecznie używać w praktyce
• Poznają proces i techniki sprzedaży, dzięki czemu będą zawsze wiedzieli jak reagować w kontaktach z klientami
• Nauczą się skutecznie komunikować, zbierać informacje oraz prezentować ofertę językiem zalet i korzyści
• Nauczą się zapobiegać, ale też radzić sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta
• Poznają podstawowe techniki asertywne przydatne w kontaktach z trudnymi klientem
PROGRAM SZKOLENIA : AKTYWNA SPRZEDAŻ
( 5 dni szkoleniowych /40 h edukacyjnych)
1. KOMUNIKACJA interpersonalna podstawą porozumienia
• Proces komunikacji – zakres definicyjny i znaczenie w sprzedaży.
• Narzędzia, cele i reguły skutecznej komunikacji.
• Magiczne słowa – dziedzictwo NLP w sprzedaży.
• Rola efektywnego słuchania.
• Jak budować pozytywny klimat rozmowy?
• Głos - podstawowe narzędzie przekazu.
• Sfery komunikacji niewerbalnej.
• Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia.
• Rola i znaczenie skutecznej autoprezentacji, elementy budowania pożądanego wizerunku, zarządzania mową ciała.
2. PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
• Procesy podejmowania decyzji przez klientów.
• Istota sprzedaży (Historia Gerbera).
• Sylwetka skutecznego sprzedawcy.
• Czego oczekują klienci od produktu, a czego od obsługi? - motywy i potrzeby klienta.
• Badanie potrzeb i wartości klienta.
• Typologie klientów
– metoda INSIGHTS- postępowanie z danym typem klienta
• Jak rozpoznawać typy klientów i dopasować się do nich?
• Wiarygodność i zaufanie.
• Budowanie sylwetki skutecznego sprzedawcy.
• Podstawowe błędy w obsłudze klienta i jak ich unikać.
3. TECHNIKI SPRZEDAŻY I PROCES SPRZEDAŻOWY
• Proces sprzedażowy: budowanie zaufania, badanie potrzeb klienta, prezentacja, finalizacja transakcji.
• Język korzyści
• Zaawansowane techniki sprzedaży
a. technika dbania o relacje
b. technika pierwszego wrażenia
c. technika odzwierciedlenia
d. technika odsłaniania intencji
e. technika „small talk”
• Perswazja i wywieranie wpływu społecznego wg R. Cialdiniego:
Reguły wywierania wpływu społecznego:
a. reguła wzajemności
b. kontrastu
c. zaangażowania i konsekwencji
d. autorytetu
e. niedostępności
f. społecznego dowodu słuszności
g. lubienia i sympatii
• Metody przekonywania i argumentacji.
• Poszukiwanie optymalnych rozwiązań w procesie decyzyjnym.
4. NEGOCJACJE
• Specyfika negocjacji jako procesu komunikowania się.
• Fazy negocjacji prowadzące do porozumienia.
• Style negocjacyjne – miękko, racjonalnie, twardo.
• BATNA – jak zabezpieczyć interesy strony negocjującej.
• Przegląd najskuteczniejszych taktyk i technik negocjacyjnych.
• Negocjacje w praktyce – Gra symulacyjna.
• Trudne sytuacje w negocjacjach – jak przeciwdziałać kryzysowi?
5. RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM
• Zarządzanie emocjami w sytuacjach kryzysowych.
• Radzenie sobie ze stresem.
• Wyznaczanie terytorium psychologicznego w kontakcie z klientem.
• Techniki asertywnej reakcji i ochrony praw.
• Odpowiadanie na obiekcje klienta.
• Sposoby radzenia sobie z krytyką.
• Identyfikacja trudnych klientów i wdrażanie strategii postępowania.
Cena : 1350 PLN brutto
Miejsce szkolenia: Kraków
Każdy uczestnik ma zapewniony catering kawowy i obiadowy oraz otrzymuje materiały szkoleniowe.
Zapraszamy!
Zgłoszenia przyjmujemy pod nr telefonu 795 070 455 lub przez e mail biuro@imaestra.pl
http://imaestra.plKatarzyna Nodzyńska edytował(a) ten post dnia 25.09.12 o godzinie 11:26