konto usunięte

Temat: Team Building- komunikacja i współpraca w zespole-...

To, co stanowi wyższość pracy zespołowej nad wysiłkiem indywidualnym, to jej efektywność i większa kreatywność. Aby grupa stała się zespołem i była w stanie wypracowywać skuteczne metody działania, potrzebna jest dobra komunikacja, jasny podział ról i nastawienie na realizację wspólnych celów. Można to osiągnąć dzięki szkoleniom team building.

Team building to rodzaj zajęć mających na celu nawiązywanie między członkami grupy współpracy, zaufania i przyjaźni. To takie formy integracji grupy, które sprawią, że poszczególni jej członkowie wzajemnie poznają swoje mocne i słabe strony. Uczestnicy szkolenia stawiani są w sytuacji, gdzie cel gry jest jasno określony, ale metody jego osiągnięcia zespół wypracowuje samodzielnie.

Szkolenie Team Building to absolutna nowość na polskim rynku edukacyjnym. Szkolenie, całkowicie prowadzone w języku angielskim, skierowane jest do firm i instytucji zatrudniających pracowników z różnych krajów świata lub tworzących współpracę w ramach międzynarodowych zespołów. Podczas szkolenia uczestnicy rozwijają umiejętność efektywnej komunikacji, co przekłada się na poprawę relacji w firmach zatrudniających bądź współpracujących z
międzynarodowymi zespołami.

CELE SZKOLENIA

• rozszerzenie płaszczyzny współpracy i wzajemnego zrozumienia
• pogłębienie jedności wśród pracowników,
• próba wytworzenia i/lub umocnienia emocjonalnych więzi opartych o wzajemne zaufanie,
• poznanie strategii zachowań współpracowników w sytuacjach:

a. współzawodnictwa
b. stresu
c. współpracy
d. presji czasu
e. dużego ryzyka straty/zysku,
f. całkowitej współzależności od zespołu z wykluczeniem indywidualności (tzw. „ja”, „moje”)

• poznanie kluczowych wykładników grupowych procesów negocjacyjnych
• wytworzenie mechanizmów wzajemnego motywowania członków zespołu
• rozszerzenie praktycznych umiejętności interpersonalnych w kontekście komunikacji grupowej

Wyżej wymienione cele są jedynie propozycją i podlegają dalszym negocjacjom, aby zmaksymalizować skuteczność przeprowadzanego szkolenia.

KORZYŚCI

• rozwinięcie pełnej komunikacji
• zbudowanie zaufania między pracownikami
• przełamywanie wzajemnych lęków i oporów w realizacji wspólnych zadań
• zapobieganie konfliktom wynikającym z niewłaściwej komunikacji
• rozwinięcie umiejętności rozwiązywania konfliktów
• rozwijanie komunikacji interpersonalnej wspierającej budowanie spójnego zespołu
• zdiagnozowanie osobistych umiejętności nawiązywania i utrzymywania asertywnych relacji z pracownikami, członkami zespołów i przełożonymi
• rozwinięcia umiejętności funkcjonowania w grupie i w zespole
• podejmowania osobistych i grupowych decyzji celem efektywnego realizowania zadań
• opanowanie negatywnych emocji i stresów związanych z działalnością zawodową jak i prywatną
• zwiększenie motywacji pracowników
• poprawa atmosfery w departamencie
• poprawa umiejętności współdziałania

Program szkolenia ustalany jest indywidualnie dla klienta i dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań klienta.

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292. Zapraszamy również do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie http://www.communicationcorner.pl/