Marta Dunal - Załęska

Marta Dunal - Załęska Property Manager,
Jones Lang LaSalle

Temat: O INFORMATYKACH

W ZOO przed klatką z małpami synek pyta się mamy:
- Mamusiu dlaczego w tej klatce zamknęli informatyków?
- Jak to informatyków? - pyta mama.
- No tak, jak nasz tatuś - nieogolone, brudne i mają odparzenia na dupie.

Informatyk staje przed komputerem wyposażonym w synchronizator mowy i słyszy:
- Proszę wprowadzić hasło...
Informatyk wstukuje hasło: penis. Na to komputer:
- Przykro mi, ale twoje hasło jest zbyt krótkie...

i mój ulubiony:

Idzie chłopak przez las i słyszy głos żaby dobiegający z trawy:
- Jestem zaklętą księżniczką. Odczarujesz mnie, jeżeli mnie pocałujesz.
Chłopak uśmiechnął się, schował żabę do kieszeni i poszedł dalej. Żabka zrozpaczona straciła nadzieję na zdjęcie klątwy i pyta go:
- Słuchaj, czemu ty jesteś taki dziwny? Mógłbyś przez rok robić ze mną, co zechcesz, a ty nic...
Chłopak wyjął żabkę i mówi:
- Jestem informatykiem, na dziewczyny nie mam czasu, ale gadająca żaba to fajna rzecz.
Marta Dunal - Załęska

Marta Dunal - Załęska Property Manager,
Jones Lang LaSalle

Temat: O INFORMATYKACH

Co robi informatyk ?
Informatyk nie myśli, on kompiluje.
Informatyk nie patrzy, on skanuje.
Informatyk nie słucha, on sampluje.
Informatyk nie czyta, on przetwarza informacje.
Informatyk nie ogląda telewizji, on digitalizuje obraz.
Informatyk nie przygląda się, on zoomuje.
Informatyk nie chodzi, on się scrolluje.
Informatyk nie uczy się, on uaktualnia dane.
Informatyk nie przypomina sobie, on odświeża pamięć.
Informatyk nie przepisuje, on kopiuje.
Informatyk nie podrywa panienek, on się z nimi ukompatybilnia.
Informatyk nie przygląda sie panienkom, on podziwia textury.
Informatyk nie przebywa u panienki, on się u niej loguje.
Informatyk nie pije, on wchodzi w Virtual Reality.
Informatyk nie hefta, on tworzy fraktale.
Informatyk nie leczy kaca, on chłodzi procesor.
Informatyka nie wyrzucają z knajpy, on ma tam access denied.
Informatyk nie wierzy w Boga, on zdaje się na przypadek.
Informatyk nie programuje, on przeżywa intymny kontakt z komputerem.
Informatyk wali zawsze i wszystko bezpośrednio na ekran

konto usunięte

Temat: O INFORMATYKACH

Odkryto nieznany list św. Pawła do Koryntian. Zaczynał się od słów:
"Nie wyrzucajcie tego listu. To nie jest spam..."

---

- Ludzie! Oderwijcie się od tego komputera, tam też jest świat, ptaszki
ćwierkające, piwo, dziewczyny...
- Gdzie? Za firewall`em?
Marceli M.

Marceli M. Czasem trzeba
samemu... ;-)

Temat: O INFORMATYKACH

teraz bedzie o admine ;)

http://youtube.com/watch?v=ytjZcj8KQT4

Temat: O INFORMATYKACH

Napis na grobie informatyka:
"Kowalski.ZIP"

Temat: O INFORMATYKACH

Trochę autentyków z życia serwisantów w mojej firmie.

Wpis serwisanta.
"Klient zarządał abym mu wysłał upgrade programu faxem."

rozmowa :
klient - ten program coście mi przysłali nie instaluje się
serwisant - jaki jest komunikat
k - proszę włożyć kolejną dyskietkę
s - proszę tak zrobić
k - włożyłem już trzecią i cały czas jest ten sam komunikat
...
po mniej więcej 15 minutach nasz serwisant zorientował się, że klient włożył 3 dyskietki na raz.

rozmowa :
klientka - dzień dobry, PC-M.... mi się zepsuł
serwisant - a co się dokładnie stało ?
k - wpisywałam PZ i nagle mi znikła
s - a w jakim miejscu programu się Pani teraz znajduje ?
k - programu też nie widzę
s - czyli program wyleciał do windowsa ?
k - windowsa też nie widzę
s - a może po prostu odpiął się kabel od monitora
k - a jak to sprawdzić ?
s - od monitora idą dwa kable, grubszy powinien iść do gniazdka a cieńszy na tył komputera, proszę popatrzeć czy jest wetknięty do karty graficznej
k - nic tam nie widzę, jest za ciemno
s- to może zapali Pani światło
k - nie mogę w całym sklepie prąd wyłaczyli

i legandarna przypowieść od znajomego z Dell

rozmowa :
klient - dzień dobry, zapsuła mi się podstawka na kawę
serwisant - aaa, a dlaczego dzwoni Pan z tym do nas ?
k - komputer jest na gwarancji powinniście mi ją wymienić
s - jak rozumiem kupując komputer otrzymał Pan w promocji podstawkę ale ona nie jest objeta gwarancją
k - jak to nie, przecież ona jest w komputerze
s - podstawka jest w komputerze ? a może ją Pan opisać
k - jest ptostokątna, pisze na niej 4x i jak nacisnę guzik to się wysuwa lub chowa
Tomasz Dygas

Tomasz Dygas Konsultant SAP

Temat: O INFORMATYKACH

Spotkanie biznesowe na wzór komentarzy internetowych

http://www.collegehumor.com/video:1771556
Andrzej Banachowicz

Andrzej Banachowicz Earth without art is
just Eh

Temat: O INFORMATYKACH

- Co robią linuksiarze na IRC?
- Porównują jądra i przechwalają komu dłużej stoi
Magdalena L.

Magdalena L. Managerka.com |
Doradca biznesowy i
marketing manager do
...

Temat: O INFORMATYKACH

Suuuuper:D

konto usunięte

Temat: O INFORMATYKACH

Stadardowa odpowiedź admina:
- hmm, dziwne umnie działa...

Pozdrawiam :)
Tomasz S.

Tomasz S. Nokia Certified Qt
Specialist

Temat: O INFORMATYKACH

najnowsza technika kodowania:

Obrazek
Piotr Tadeusz B.

Piotr Tadeusz B. właścicel, MGX
Infoservice

Temat: O INFORMATYKACH

Paweł Z.:
Trochę autentyków z życia serwisantów w mojej firmie.

Wpis serwisanta.
"Klient zarządał abym mu wysłał upgrade programu faxem."

rozmowa :
klient - ten program coście mi przysłali nie instaluje się
serwisant - jaki jest komunikat
k - proszę włożyć kolejną dyskietkę
s - proszę tak zrobić
k - włożyłem już trzecią i cały czas jest ten sam komunikat
...
po mniej więcej 15 minutach nasz serwisant zorientował się, że klient włożył 3 dyskietki na raz.
To stary dowcip "z serwisu"
Z tej samej serii podobno z mojej firmy Micrografx):

Asysta telefoniczna przy instalacji.
s - proszę wyjąć dyskietkę z opakowania i włożyć do napędu
k - dobrze, zrobiłem, ale się nie instaluje
s - to proszę wyjąć dyskietkę z napędu i sprawdzić, czy była włożona prawidłową stroną
k - nie mogę
s - proszę przekręcić rygielek na napędzie dyskietek, wyskoczy
k - nie wyskakuje, zrobiła się jakaś taka miękka
s - a jak wyglądała jak pan wkładał?
k - no taki brązowy krążek folii.


rozmowa :
klientka - dzień dobry, PC-M.... mi się zepsuł
serwisant - a co się dokładnie stało ?
k - wpisywałam PZ i nagle mi znikła
s - a w jakim miejscu programu się Pani teraz znajduje ?
k - programu też nie widzę
s - czyli program wyleciał do windowsa ?
k - windowsa też nie widzę
s - a może po prostu odpiął się kabel od monitora
k - a jak to sprawdzić ?
s - od monitora idą dwa kable, grubszy powinien iść do gniazdka a cieńszy na tył komputera, proszę popatrzeć czy jest wetknięty do karty graficznej
k - nic tam nie widzę, jest za ciemno
s- to może zapali Pani światło
k - nie mogę w całym sklepie prąd wyłaczyli

i legandarna przypowieść od znajomego z Dell

rozmowa :
klient - dzień dobry, zapsuła mi się podstawka na kawę
serwisant - aaa, a dlaczego dzwoni Pan z tym do nas ?
k - komputer jest na gwarancji powinniście mi ją wymienić
s - jak rozumiem kupując komputer otrzymał Pan w promocji podstawkę ale ona nie jest objeta gwarancją
k - jak to nie, przecież ona jest w komputerze
s - podstawka jest w komputerze ? a może ją Pan opisać
k - jest prostokątna, pisze na niej 4x i jak nacisnę guzik to się wysuwa lub chowa

Temat: O INFORMATYKACH

Po doswiadczeniu klopotów z komputerem, nieznany uzytkownik, zadzwonil do
serwisu technicznego:

Technik: Witam. W czym moge pomóc?
Klient: Z zasilacza mojego komputera unosi sie dym...
Technik: Wyglada na to, ze potrzebuje pan nowego zasilacza do komputera...
Klient: Nie, wcale nie! To trzeba tylko zmienic cos w plikach startowych...
Technik: Prosze pana, to co pan opisal, to zepsuty zasilacz. Musi go pan wymienic...
Klient: W zadnym wypadku! Ktos mi powiedzial, ze to wystarczy tylko zmienic pliki startowe, zeby sie pozbyc tego problemu! Niech mi pan tylko poda wlasciwe komendy...
Przez nastepnych 10 minut, pomimo wysilków technika w wyjasnieniu problemu i jego rozwiazania, klient uparcie twierdzil, ze to on ma racje. W koncu zirytowany technik powiedzial...
Technik: Przepraszam. Zwykle nie mówimy o tym naszym klientom, ale jest taka nieudokumentowana komenda w DOS\'ie, która zalatwia ten problem...
Klient: Wiedzialem
Technik: Prosze tylko dodac linie "LOAD BEZDYMU.COM" na koncu panskiego pliku CONFIG.SYS, i wszystko powinno zaczac dzialac. Prosze zadzwonic i powiedziec jak poszlo...

Dziesiec minut pózniej, klient oddzwonil...
Klient: Nie zadzialalo. Z zasilacza ciagle unosi sie dym...
Technik: Której wersji DOS\'a pan uzywa?
Klient: MS-DOS 6.22...
Technik: No, to tu lezy problem. Ta wersja DOS\'a nie obsluguje komendy BEZDYMU. Musi sie pan skontaktowac z Microsoft\'em i zapytac ich o late na system. Prosze zadzwonic i powiedziec jak panu poszlo...

Po okolo godzinie, telefon znowu zadzwonil...
Klient: Bede potrzebowal nowego zasilacza...
Technik: Jak pan do tego doszedl?
Klient: No wiec, zadzwonilem do Microsoft\'u i powtórzylem ich technikowi to co pan mi powiedzial, a on zaczal mnie wypytywac o wytwórce zasilacza...
Technik: I co panu powiedzial?
Klient: Ze mój zasilacz nie jest kompatybilny z komenda BEZDYMU...

Temat: O INFORMATYKACH

- Jak zaczyna dzien informatyk
- W imie Ojca i Syna i Ducha Swietego ENTER

konto usunięte

Temat: O INFORMATYKACH

Żona informatyka wyprawia imieniny:
- Może byś mi w czymś pomógł?
- A co takiego mam zrobić?
- Napisz na torcie: Wszystkiego najlepszego!
- Nie ma sprawy! - I znika w swoim gabinecie.
Po kwadransie żona woła:
- Jak idzie? Skończyłeś?
- Jeszcze nie, tort nie mieści się do drukarki.
Daniel D.

Daniel D. Captain Morgan's
Party

Temat: O INFORMATYKACH

Maciej W.:
Dlaczego informatycy mylą Wigilię Bożego Narodzenia z Halloween?
Bo 31 Oct = 25 Dec

:>


to chyba dowcip DLA informatyków, a nie O informatykach ;-)
Michał K.

Michał K. Senior IT Specialist

Temat: O INFORMATYKACH

Siedzi psychiatra na dyżurze - nudno, cicho, wariaci śpią chyba.... Nagle otwierają się cicho drzwi i wpełza na kolanach człowieczek omotany w coś - w zębach, na rękach, nogach i jeszcze parę metrów tego za sobą ciągnie....
Doktor zagaduje:
- O... żmijka mała do nas przyszła... Co żmijko, jak ci pomóc?
Czlowieczek bulgocze coś i kiwa przecząco głową.
- To może żółwik jesteś? Co? Jesteś małym żółwikiem?
Czlowieczek znów kręci głową...
- To może mały robaczek, co się właśnie wykluwa z kokonu?
W końcu człowiek wypluwa to co ma w zębach:
- Panie, co Pan do cholery z tym robaczkiem! Jestem wasz admin sieciowy, kable rozciągam...!
Michał K.

Michał K. Senior IT Specialist

Temat: O INFORMATYKACH

Grupa kanibali została zatrudniona w firmie jako programiści. Ich menadżer powiedział, że są świetnymi pracownikami - poprosił jednak, aby nie dotykali ani nie jedli swych kolegów.
- Mamy stołówkę, tam się je - wyjaśnił.
- OK - zgodzili się kanibale.
Po 6 tygodniach menadżer odwiedził ich znowu i powiedział
- Jestem bardzo zadowolony z waszej pracy i zachowania. Ale mamy problem - gdzieś zginęła sprzątaczka. Czy to przypadkiem nie sprawa któregoś z was?
- Nie nie.. - zaprzeczyli kanibale.
Gdy menadżer wyszedł szef kanibali spytał:
- Co za idiota zjadł sprzątaczkę?
- To ja - przyznał się jeden z kanibali.
- Czy ty kompletnie oszalałeś?!!! Przez 6 tygodni jemy dyrektorów, kierowników i innych vipów i jakoś nikt tego nie zauważa. Jak można być tak głupim, żeby zjeść pracującą osobę?!

konto usunięte

Temat: O INFORMATYKACH

Jak usprawnić serwisanta

Użytkownik komputera firmowego ma z nim czasem problemy. Jeszcze większe problemy bywają z wezwanym do rozwiązania problemu serwisantem. Poniżej kilka rad, w jaki sposób można "usprawnić" działania swojego serwisanta:

1. Nie dzwoń po serwisanta, zanim każdy z twojego pokoju nie wyrazi swojej opinii na temat problemu. Pozwól każdemu na próbę naprawy. Postukaj we wszystkie możliwe klawisze we wszystkich możliwych kombinacjach.

2. Po paru dniach, gdy Twój mały problem stanie się wreszcie poważnym kłopotem, zadzwoń z pilną prośbą do serwisu. Najlepiej w piątek po 16:00.

3. Zaalarmuj cały personel, aby każdy mógł serwisantowi przedstawić swoja wersję na temat, co się popsuło. Serwisanta ucieszą też na pewno wszelkie sugestie dotyczące sposobu wykonania naprawy.

4. Schowaj gdzieś książkę serwisową. Wypowiedz się na temat fachowca, który w zeszłym tygodniu załatwiał ten sam problem.

5. Zaproś kilku znajomych inżynierów, aby zadawali serwisantowi bardzo zaawansowane, techniczne pytania kompletnie nie związane z problemem.

6. W chwili, w której przybędzie serwisant, zapytaj go, czemu się spóźnił, skoro miał być dwa dni temu. Zanim odpowie zapytaj, na kiedy naprawi maszynę.

7. Komputer do naprawy powinien być zabrudzony i tłusty. Mikstura z oleju i wiórek z temperówki pozwala szybko uzyskać taki efekt.

8. Przydziel kogoś do nadzorowania naprawy. Preferuj osoby, które nigdy wcześniej nie widziały twojego sprzętu. Dodatkowym atutem będzie u nich nieświeży oddech i trudności w komunikowaniu się.

9. Co najmniej co 5 minut pytaj, kiedy wreszcie sprzęt będzie naprawiony.

10. Upewnij się, że nie da się włączyć świateł w pokoju gdzie będzie naprawa. Dobry serwisant powinien umieć naprawiać po ciemku.

11. Pytaj serwisanta, czy na pewno wie, co robi za każdym razem, gdy odepnie lub podłączy kabel i po każdej odkręconej śrubce.

12. Gdy serwisant odjedzie, zadzwoń do jego przełożonego i powiedz mu, że sprzęt chodzi jeszcze gorzej niż przed naprawą. Poślij tam również list o podobnej treści, a kopię prześlij do kierownictwa swojej firmy.

13. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami za każdym razem. I nieważne, jak niewielki jest problem.
Piotr Tadeusz B.

Piotr Tadeusz B. właścicel, MGX
Infoservice

Temat: O INFORMATYKACH

Daniel K.:
Maciej W.:
Dlaczego informatycy mylą Wigilię Bożego Narodzenia z Halloween?
Bo 31 Oct = 25 Dec

:>


to chyba dowcip DLA informatyków, a nie O informatykach ;-)

O informatykach, bo tylko ich to śmieszy.

Mój syn jak miał naście lat swobodnie rozróżniał Oct. Dec. Hexadec. Bin. i z tego dowcipu się obśmiał. A córka w jego wieku - wcale :-D
Na marginesie, to jeden z moich ulubionych dowcipów.

Następna dyskusja:

Dowcipy o informatykach




Wyślij zaproszenie do